Diskuze a otázky - Zakládám otázku, tedy: bude 3. světová válka??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 03. 2010, 22:42:16 |

Podle odpovědí v některých diskuzích je cítit určitá smířenost s tímto stavem..

Přoč si myslíte, že by se mělo něco takovéhu vůbec stát a kdo by měl být podle vás hlavním iniciátorem, proti komu?? popř. Jakou formou by se taková valka vedla??

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:08

Já se nechám překvapit, ale kdyby 3. světová válka opravdu vypukla, tak bezesporu vyhraje ta strana, za kterou by hrál Jágr. !62!

Nejlepší odpověď podle autora

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:57:45

.
Trochu mě mrzí, že se většina z vás nedokazala povznést nad zavedené mechanismy a vlastně jsem tu neustále četl jen jakési opakování historie.. s tím prostě nemohu souhlasit! Svět už je geopoliticky a mocensky úplně někde jinde..

Oceňuji příspěvky > E.V.I.K a > Bezdomovec1, se kterým jsem byl vesměs názorově nejblíže.) Děkuji!
.

V diskuzi je 268 příspěvků a shlédlo ji 3650 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:08

> Dobryna_Nikitic
Ano díky tomu, že.... nevím díky čemu, že naši politici měli v mládí rádi asi jeany, tak dnes jim lezou do prdele. Tak tam posílají žoldáky. A zahraniční obchod s USA nemáme ani 10%, tak bych je z fleku poslal do prdele.

A kdyby se koordinovaně snižovaly počty zbraní a výdaje na zbrojení na celým světě a dávali se na podporu obnovitelných zdrojů, který by byly pod správou států, nikoliv soukromých společností, tak by se brzo žilo líp

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:06:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Dobryna_Nikitic
Co prosim? ze se tu Rusove chovali slusne? Praha Narodni divadlo roztrilene, narodni muzeum roztrilene, Prostejov strilelo se na ulicich , 15 mrtvich.. a naslo by se vic takovich mist.. to mi neprijde civilizovane a uz vubec ne slusne..

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:04:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jamal_20
Ted uz tezko rict kazdopadne podle dokumentu nase armada patrila k nejvyspelejsim a Hitler se ozbrojil az u nas.. to ze zradila Anglie a Francie byl asi nejvetsi problem, tezko rict jestli bysme dokaali zdorovat armade Hitlera (jeho armada byla sice pocetna, ale nezkusena a vesmes nezbrojena) a ono se dost blbe brani kdyz se najednou zady otoci zeme, ktera byla soucasti jednoho statu, ale ano mas pravdu.. najednu stranu kdyz koncila valka tak Slovensko hodne rychle koncilo se svoji samostatnosti.. cim pak to? zeby Benesovi dekrety? Ale to mi uz tezko vyresime.. byla to zvlastni a tezka doba.. a tu mi uz neposoudime..

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:03:49

> Bezdomovec1

ty, v dnešní situaci, opravdu věříš v sílu obnovitelných zdrojů?? Souhlasím, že by mělo ze zisků korporací odvádět větší procento pro společnost.. ale za současných podmínek je eko-politika jen další špinavý byznys, který si nezaslouží širší pozornost!
.

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:03:32

> fararek
Jasně 6 brigáda speciálních sil to je humanitární pomoc jak víno!2! Ono navíc ti Sovětští vojáci se tu chovali v klidu, né jako Amíci co znásilňujou spořádaný občany. Tady se maximálně ožrali a řvali po vesnici

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:03:29

> mar.io
Přesně. Opakování histori. Lidi nechápou, že to jde jinak, že můžou být svobodnější, že nemusí být otroci, kdyby byl zájem a nedrželi je v šach mocní. Všechno jede v zaběhnutých kolejích. Mocní za žádnou cenu změnu nechtějí. Obyčejnílidi neví, že změna je možná

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:01:44

> E.V.I.K
To jo, ale vzhledem k tomu, že si tu dobu ani nezažila mohla bys mít nadhled. A opakuji otázku, jste okupnati v Iráku a Afghánu?

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:01:27

> mar.io
Právě. Otroctví je pořád. No ono to bylo potřeba už změnit, jelikož lidi se už začínali bouřit, tak se zavedla mzda u majority, před tím byla jen u minority. Pravda otroci sice trpěli strašně, makali skoro pořád. To se zlepšilo. Jenže otrokář jim dával stravu. Jestli chtěl, aby výkon za něco stál, tak to nemohl zas tak šidit, přístřeší jim dával, oblečení měli. Pak aby se neřeklo jim dal mzdu, ale zbatek už nedávali. Lidi si věci kupujou a jsou zase tam kde byli. Musí dělat zase, aby se uživili. Jen tď v podstatě z nutnosti, ne z donucení.

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:01:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> E.V.I.K
No najednu stranu to neni tak uplne pravda.. u nas maji zahranicni firmy neuveritelne danov prazdniny a ulevy = ohromne mnozstvi obchodaku, hypermarketu atd.. ale zivnosnici zivori, statni podniky co byli sobestcne a vyvazeli do sveta jsou nyni rozprodane, vytunelovane, zkrachovale.. tak kde je pak problem?

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:01:14

> mar.io
No dík, jsem jen blondýna

Jamal_20

Jamal_20 | 13. 03. 2010, 01:00:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> fararek
V toto pripade by som urcite nehovoril o zrade. Keby si mal na vyber: mat samostatny (samostatny ako samostatny !1!) stat alebo nechat svoje uzemie napospas najvecsiemu nepriatelovi. Tak co si vyberes?

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:58:52

> Bezdomovec1
Něco o tom vím. Baťa dával lidem peníze, ale ve Zlíně mu patřilo skoro všechno, takže je zase skásnul v jeho krámě, za bydlení atd. Pravda je, že to fungovalo.
To co píšeš, kvůli tomu jsou obecně daně, třeba na obnovitelný zdroje. Ale vysoký daně odrazují zahraniční kapitál a vyhánějí vlastní kapitál do daňových rájů. Farmaceutický průmysl je docela za vodou a dělá výzkum léků a nemocí kvůli svému budoucímu zisku. Ale záklsdní výzkum by se tu měl víc podpořit.

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:57:45

.
Trochu mě mrzí, že se většina z vás nedokazala povznést nad zavedené mechanismy a vlastně jsem tu neustále četl jen jakési opakování historie.. s tím prostě nemohu souhlasit! Svět už je geopoliticky a mocensky úplně někde jinde..

Oceňuji příspěvky > E.V.I.K a > Bezdomovec1, se kterým jsem byl vesměs názorově nejblíže.) Děkuji!
.

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 00:56:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Dobryna_Nikitic
No pocky, tehdejsi SSSR vyhlasilo verejne okupaci Ceskoslovenska, kdezto momentalne ceske jednotky (polni nemocnice a vycvikove centra po tamnejsi policii) maji zaukol pomahat..
zalezi uhel pohledu, oni rusti vojaci sem taky sli zachranovat ze..
Je to jak srovnavat pomeranc a mandarinku..

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 00:54:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Bezdomovec1
Krasna to myslenka ( s tema procentama) jenze to by tam nahore nesmeli sedet lide :D

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 00:53:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> E.V.I.K
Nemas zac..
Njn je to tak bohuzel..
Jinak kdyz bylo u te zrady.. tak nemusime koukat extra daleko ale k sousedum vedle.. Otazka uz je jen kolik obycejnych lidi to chtelo a kolik ne.. a za co mohli politici (ano mluvim o Slovensku, kdyz se pred 38 odtrhlo..)
ps.: to je jen doplnek k tem zradam :)

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:53:01

> E.V.I.K
Jenže on lidem dával tolik peněz a tolik jistot jako nikdo. Dnes jen každej vidí zisk a tu pakáž díky které se to produkuje. Na tu by se ani nepodívali.

Nemyslím znárodnění, ale zavést zákon, že například 1% zisku bank půjde na obnovitelné zdroje. A zavedlo by se to ve všech státech světa. 1% Na výzkum nemocí. Stejně u těžařských společností, energetických

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:52:19

> Dobryna_Nikitic
Když Ti vtrhne do země půlmilionová armáda, tak Ti skutečnost, že za to Ti vojáci nemůžou je na nic.

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 00:51:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Bezdomovec1
No Bohuzel to tak je.. problem je spis kolik je tech silnych.. nas stat uz rozhodne ne :(

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:50:22

> fararek
Kolaboranti byli, ale ti nekolabarovali proto, aby mohli bojovat za Němce. Jinak díky.

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 00:49:24 | více příspěvků | napsat uživateli

A celkem osemetna vec je ted momentalne s Lybijcema a Svycarama.. nojo nabozenstvi to nam jeste zatopi..

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:48:08

> fararek
Dřív. Řekněme od druhé války USA vycucávali finance z jejich půlky světa. Mohli si žít nad poměry. Po rozpadu svazu začali pomalu ovládat svým nabytým kapitálem skupovat a postupně ovládat zbytek světa. Zvykli si na rozežranost a že mají všeho dost. paliv, energií, žrádla. Jenže dnes už došli tak daleko, že ze světa už tolik nesajou kolik by bylo potřeba. zadlužili se u Číňanů, Arabů a teď jsou v úzkých. buď budou rozumní a postupně si začnou zvykat na nižší životní úroveň. Nebo je východisko Válka. Záleží jak dlouho budou dobývání ostatních států trpět ty silný.

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:47:57

> Bezdomovec1
To je pravda, nemá byt nikdo nad zákony, ani boháči, ani estébáci. A zákony mají být rozumný a to nejsou. Ale znárodnění se nikde neosvědčilo. Soukromé vlastnictví plodí iniciativu. To podporoval i ten Baťa.

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:47:19

> E.V.I.K
No fajn, tak suď zemi podle lidu a né podle vlády. Jsou pro tebe Češi okupanti v Iráku nebo Afghánu?

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 00:45:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> E.V.I.K
To musim souhlasit, jedine mozna ti co kolaborovali a tech moc nebyi, deti byli odsunute na prevychovu, a to jen ty "aryjske" typy a ty byli zaceneny do Hitler jungen..
A jinak by Hitler nedovolil mit v armade lidi ze statu, ktery je nemecku trnem v oku jiz od sameho prvopocatku formovani zemi v evrope.. a mimochodem Cesi meli byt deportovani na Sibir.. :)
Takze se te zastavam a souhlasim s Tebou..

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:45:44

> Dobryna_Nikitic
Lidi cítili často to, co jim vládci nakukali: Prostý lidi nikde na světě nechtěli války a někoho okupovat.

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:43:42

> Bezdomovec1
Já se mzvědavej na Řeky co budou teď dělat a jak t os nima dopadne

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:42:49

> Bezdomovec1
Jak mám vysvětlit, že Češi nebojovali v německé armádě? To byli Němci, ať už to označíme za zradu, nebo za logický příklon k vlastnímu národu.

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:42:33

> E.V.I.K
Proč by měli být všichni chudí?
myslíš, že jako systém, který tu byl a chtěl aby měli všichni stejně a nakonec byli všichni chudí a měli hovno. ne. To nejde plánovat. To je blbost. Tomu stačí dát pevný mantinely a jasný pravidla. A za porušený. Jasnej a okamžitej trest

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:41:19

> E.V.I.K
Znáš historii, ale nevíš jaký byly okolnosti za jakých vzikli, co na to lidi ani co cítili a proč dělali to co dělali. Je to jako kdyby si viděla pitbula a vyhla ses mu obloukem protože si na nově viděla případ, že pitbull napadl člověka

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

válkastavformadiskuzetakovéhuodpověďotázkapřočsmířenoststátpopřiniciátor

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑