Diskuze a otázky - Zakládám otázku, tedy: bude 3. světová válka??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 03. 2010, 22:42:16 |

Podle odpovědí v některých diskuzích je cítit určitá smířenost s tímto stavem..

Přoč si myslíte, že by se mělo něco takovéhu vůbec stát a kdo by měl být podle vás hlavním iniciátorem, proti komu?? popř. Jakou formou by se taková valka vedla??

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:08

Já se nechám překvapit, ale kdyby 3. světová válka opravdu vypukla, tak bezesporu vyhraje ta strana, za kterou by hrál Jágr. !62!

Nejlepší odpověď podle autora

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:57:45

.
Trochu mě mrzí, že se většina z vás nedokazala povznést nad zavedené mechanismy a vlastně jsem tu neustále četl jen jakési opakování historie.. s tím prostě nemohu souhlasit! Svět už je geopoliticky a mocensky úplně někde jinde..

Oceňuji příspěvky > E.V.I.K a > Bezdomovec1, se kterým jsem byl vesměs názorově nejblíže.) Děkuji!
.

V diskuzi je 268 příspěvků a shlédlo ji 3646 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 19. 03. 2010, 09:03:46

3. světová válka už v podstatě je. Válčí se všude možně.

Je to tím, že je planeta už dlouhou dobu katastrofálně přelidněná a tento stav se stále zhoršuje. Jde o válku o zdroje.

A bude hůř, lidi budou raději zabíjet, aby se snížila konkurence, než aby přestali šoustat.

Ale kdo ví, možná to konflikt muslimů a křesťanů urychlí !1!

uživatel eliminován | 19. 03. 2010, 08:33:24

> mar.io souhlasím, ze 3. světovou by nějaké přistěhovalecké bouře v evropě nejspís nevyvolaly.
neverim ani na nejakou valku s arabama, nebo ostatnima muslimama. kdyby byli skutecne hrozbou, tak je dokaze NATO klidně vymazat ze světa. navíc je nema rada ani cina, ani indie a ani rusko.

ale nesmysl je to, ze by 2. a 3. generace pristehovalců měla být mín problematická. praxe ukazuje opak. (u tech, co se sdruzují v ghettech)

a nesmysl je i to, ze by je zastavily od násilí nějaké uvahy o tom, ze bílé vlastně potřebují.
cigani taky porad vykrikují, jak nenavidí bílé a jak jim prejí, aby pochcípali. a uz nemyslí na to, ze by je nemel kdo zivit.

ale mas samozrejme pravdu v tom, ze by se na nic víc, nez nejaké pouliční bouře + sem tam teroristickej útok, nezmohli.
a hlavne by zacali majoritu srát jeste v dobe, kdy by jich byla mensina a slo by je vyhladit. (k cemuz podle me tak s 50-ti procentní pravdepodobností stejne nakonec dojde)

asiaty bych s hnědýma nemíchal. jsou uplně jiní.ti jsou opravdu banáni.
hnědí jsou spíš hovna. hnědí zvenku i zevnitř.

uživatel eliminován | 19. 03. 2010, 02:33:05

> seashepherd

je to vytržené z kontextu. Můj příspěvek se vztahoval, myslím, na > teapunk reakci, kdy "3.WW" pojede na vlně občanské války..

Což byl nesmysl v den, kdy to vyslovil i dnes, když si to připomínáme.))

nejdřív volnou formou rozvedu pojmy, které jsem tam uvedl:

hlubší opodstatnění - ekonomické zázemí
evropa - ekonomika založená hlavně na lidské přidané hodnotě, tím pádem, bude-li vyhlazena, vezme si sebou vše do hrobu a nikdo na tom nezbohatne
přistěhovalci - mají sílu se max. prát a né válčit(dlohodobý jev), viz. ad.1
xenofobie - (přirozený) strach z "něčeho" nového/konflikt na spadnutí.. ale to by snadněji vysvětlila říše zvířat, aspoň nějaký dokument.))

ono, když se nad tím ještě zamyslím a připustím, že by "přistěhovalci" mohli prorůst až do vyšších mocenských tříd.. tak stejně by to byl pouze jakýsi partyzánský boj, vůči majoritní společnosti, rozuměj řídící a Opravdovou válku bych v tom hledal těžko.
Navíc, jednalo by se o domestikovaný přistěhovalce, z 2., 3. vlny. Což nějaký vazby na zemi předků budou nejspíš ta-tam

Tahle teorie "3.WW" je postavena na nedostatku nadhledu a tím končim.)


ps: u náš je spoustu asijských přistěhovalců. Ovšem důležitý klíč v tom to celé pochopit je, jak se Děti této minority samy nazývají.. Říkají si "Banání - navenek žlutí, uvnitř bílý"!
Pro mě samotného je to dostatečný znak integrace a jasný argument proč v evropě nebude zniňovaná -občanská válka-
.

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 23:46:48

s tvým názorem nesouhlasím.
ty predpokládáš, že všichni lidi budou jednat konstruktivně, ale tak to přece nedělají a nikdy nedělali.
mají svoje návyky. díky tomu jejich země vypadají tak, jak vypadají.
a toto si prinášejí i sem.
a proto budou mít tendenci to tady pretvářet "k obrazu svému".
a bílí evropané jim to nebudou moct dovolit.

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 23:44:27

> mar.io chci reagovat na tento tvůj prispevek

"taková občanská válka ale nemá hlubší opodstatnéní.. muslimové, či jiní přistěhovalci přijeli ddo evropy, nebo jiného západního světa, aby zněj čerpali. A když ho destabilizuji, nic z něho mít nebudou. A o tom jsme přesvědčen, že jsou si toho (jejich vůdci) vědomi.. jak jsem řekl.. xenofobie a válka se nedají srovnávat"

uživatel eliminován | 14. 03. 2010, 20:39:30

> Lesmidlo
vážně si myslíš, že se někdo dobrovolně zabije podobně blbym nápadem? !2!
podle mě nikdo nemá zájem na tom zlikvidovat lidstvo vč. sebe, ale spíš je v zájmu ovládnout ho.. zásadní rozdíl :)

uživatel eliminován | 14. 03. 2010, 20:35:40

kdyz vypukne tak bude trvat tak 5min !2!!2!!2!!2! atomovky jasne vedou !955!

uživatel eliminován | 14. 03. 2010, 20:02:36

podle mě :) třetí světová válka bude o "obsazení vesmíru" (z důvodu informací, vítěz bude "kontrolor") a bude vedena předevšim a prioritně proti družicím..

v dnešní době je vám k ničemu mít milion vojáků, když nebude info..

zároveň stačí klidně 10 000 vojáků, když bude info

123fire

123fire | 13. 03. 2010, 20:21:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Hezký výhled do budoucnosti nabízí třeba "Global Trends 2025".

-Sniper13-

-Sniper13- | 13. 03. 2010, 18:22:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Je pravda,že z globálního historického hlediska jsme již bez války příliš dlouho..na druhou stranu..od 2.světové války se válčí stále a na nejrůznějších místech,čili nějaké "nutné válečné zlo" tu stále probíhá !1281! ,jsou to však z našeho úhlu pohledu nepříliš významné konflikty,ale až se zase jeden konflikt dostane na území Evropy,případně severní Ameriky..jó,to pak bude průšvih !1326! ..Největší hrozbou jsou USA vs. Rusko a islámští fundamentalisté vs. všichni ostatní !2!

123fire

123fire | 13. 03. 2010, 16:25:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Zog4roz: To je děsnej kec, proč by se měla vést klackama.
Ten výrok o válce klackama je o 4. světové válce!2!

franco_columbo

franco_columbo | 13. 03. 2010, 15:44:09 | více příspěvků | napsat uživateli

tak hlavne ze zbrojni prumysl tezi z valek,tak urcite podpori politiku ktera chce valku,tem je jedno ze se nekde zabijej,jen kdyz hrabou

Denishka47

Denishka47 | 13. 03. 2010, 15:35:55 | více příspěvků | napsat uživateli

lidská nesnášenlivost,neschopnost sžít se a uznat, že pravda je poněkud jinde místo otevřené diskuze a hodiny snahy pochopení rozdílného názoru radši vymyslíme nové zbraně hromadného ničení

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 15:13:29

ne nebude a ani by nemohlabýt...proč???protože dnes jsou takové zbraně že kdyby kněčemu došlo tak v USA namíří jednu na Čínu a zase obráceně a my všichni okolo si to odserem.takže 3tí světová nebude.a jestli jo tak asi jenom minutu...!

AlesekBB

AlesekBB | 13. 03. 2010, 14:54:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Myslím že 3. světová nebude.Jednak to je dost drahý špás, vlastně to nejdražší co může být a jednak dnes mají všichni arzenál, který by ohrozil život na Zemi (např "ekologické" vakuové bomby nemá zase kdekdo, atomové všichni).

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 14:53:13

Jestli válka bude tak jenom kvůli těm fanatickejm kokotům z východu. Kdyby nebylo to zasraný náboženství a hlavně ISLÁM tak by byl větši klid. A bohužel ani bych se moc nedivil, kdyby nakonec vypukla.

Spanky7000

Spanky7000 | 13. 03. 2010, 14:05:17 | více příspěvků | napsat uživateli

3??snad 4ne?!?3světová válka momentálně probíhá!977!říká se tomu válka proti terorismu!1014!
takže teď je otázka...kdy začne 4světová válka!830!
jsme uprostřed 3světové a nikdo si toho vlastně ani nevšiml! ! !

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 13:02:58

3sv bude klackama.

franco_columbo

franco_columbo | 1. 01. 1970, 01:21:08 | více příspěvků | napsat uživateli

tak zbrane na to uz mame a kdyz vidim tu fantazii lidi proc by to melo zacit,tak vidim ze nejakou sanci mame aby to vypuklo

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 11:10:23

3.svetova bude az me vsichni poznate !764!!1350!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:08

Podle mě už tato valka zacala. Uz ted se populace lidi deli na dve skupiny. Prvni jsou ti, kteri hladovi a nemohou si vydelat ani na zakladni potreby. K teto skupine patri take lide, kteri chteji pomoci, ale nebavi je resit poze dusledky problemu. Chteji resit jadro veci. Tou druhou skupinou jsou lide a korporace, kterym vyhovuje zabehnuty system a udelaji vse pro to, aby jej udrzeli. Az to ti panove bankeri patrici k druhe skupine se svymi milionovymi bonusy a neresitelnym zadluzovnim poradne prezenou, tak vznikne prevaha lidi touzicich po zmene. Vetsina techhle zmenychtivych lidi nic nema, nebudou mit tedy ani co ztratit. Z duvodu nizkych nakladu k boji sahnou k terorizmu a budou cilenymi utoky devastovat zeme holdujici spotrebni ekonomice. Tyto utoky budou neustale silit, dokud se to nezvrhne do valky ala vsichni proti vsem. V ten moment zacnou platit opet stare dobre hodnoty a bude zalezet jen na lidech jak si preberou onu zmenu......Tento system, ktery zde ted mame, je jiz pro zajmy lidstva nepotrebny a prokazatelne nebezpecne nepruhledny a zmanipulovatelny. Je treba se snazit o zmenu v zajmu nas vsech. Ekonomika a penize jsou zlo, ktere nas zotrocuje a ma za ukol drzet nas ve starchu a nejistote, i kdyz se tvrdi pravy opak. Je treba se soustredit na prave potreby a hodnoty. Jsou to prevazne zdroje a setrne nakladani s nimi. Druhou hlavni nejvysi hodnotou co mame je technologie, tedy know how. V dnesni dobe lidstvo disponuje technologii schopnou zajistit spokojeny zivot vsem a vsude. Prave ona spotrebni ekonomika brani vsem na zemi se k teto technologii dostat. Dalsimi hodnotami jsou napriklad rodina, pratele, svedomita a cilena vychova deti, cest, pospolitost a mnoho dalsich dnes uz zapomenutych veci.
Kazdy ale musi zacit sam u sebe, a prave toto je ten nejtezsi boj. Vzit do ruky zbran a zabijet umi i desetilete mnohdy i mladsi dite, ale zapremyslet a resit bez zabijeni je v dnesni dobe takrka nemozne dokonce nemyslitelne.
Mirumilovne reseni je tento system dal nepodporovat, znici se sam. Podle me je ale i tak proliti krve nevyhnutelne, protoze v momente kdy zacnou nespokojeni nalehat, tak zabehnuty system( ti spokojeni) bude vic a vic agresivni a nebezpecny.
Veskera dnesni pravda vzesla z krve zapalenych lidi a nikdy tomu nebylo ani nebude jinak. Bohuzel.
Tenhle boj nazoru na zivot a jeho smer bude svetovou obcanskou valkou. Z nestability z ni vznikle budou chtit vytezit co nejvic vsechny mocnosti. Obvzlast nebezpecne budou narody disponujici vekymi armadami a vyspelou bojovou technikou. Tyto armadni korporace mohou narusit dokonani one premeny stareho v nove. Mohou zpomalit vyvoj tak jako Hitler a Stalin, kterym mimochodem muzeme vdecit za to, ze nam pomohli ziskat trochu casu k tomu, aby jsme odkryli spinavosti a zvracenosti ekonomickeho systemu. Trochu paradox. Za nebezpecne armadni mocnosti bych oznacil postupne podle nebezpecnosti ty to zeme: USA, Rusko, Izrael, Cina, Iran, Indie....jeste bych na nekoho urcite prisel.
Nerikam, ze jsem vestec, ale mam oci otevrene a tohle mi pripada velmi realne. Na mnoho myslenek jsem prisel diky dokumentum jako Zeitgeist, Zeigest Adennum, Story of stuff a take diky panu Andreasu Klausovi, ktery velmi schopnym a zabavnym zpusobem popisuje krasu nerovne a spinave hry zvane ekonomie. Take verejne sdeleni pani Jane Burgmeister stoji za shlednuti. Doporuciji tyto dokumenty shlednout a udelat si vlastni obrazek. Tyto dokumenty a mnoho dalsich naleznete na strance Mustwatch.com........................Slyseli jste o roce 2012? Ani stari mayove tento rok nepovazovali za konec sveta, ale za zmenu. Verim ze tento rok, by byl vhodny ke zmene k dobremu. Tak proc toto magicke datum a jeho psychologickou moc nevyuzit k posileni dobre myslenky, ktera neni o zisku a boji, ale o harmonii.
Neni uz moc casu a je potreba hodne a spravne premyslet................................dekuji za svobodne vyjadreni a dobre polozenou otazku. Preji vsem co nejmene bolesti v budoucich dnech, mesicich a letech....................................HSI

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:41:31

Taky jdu spát. Mějte se a nezlobte se na mě za moje nekompetentní názory.

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:41:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> E.V.I.K
tak jeste nedavno bylo nerealne letat, ci dokonce se dostat do kosmu.. .) ale to je jina debata..

Tak Vam vsem preji krasne a hlavne bezstarostne sny.. Dobrou noc

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:38:51

> fararek
Jenže z planet sluneční soustavy se pro civilizaci žádná nehodí. Dostat se někam k jiné hvězdě je energeticky náročné a asi nereálné.

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:35:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> E.V.I.K
uz aby vynalezili cestovani vesmirem a nasli jinou planetu.. :)
Stejne zdroje: uz je tolik alternativ, jen nejsou tak vydelecne a to se vracime zas do toho kola kolujiciho..
Takze na to kaslu momentalne a jdu spat a budu doufat ze az se probuim tak bude vse tak jako dnes.. (teda pocasi by mohlo byt lepsi :) )

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:33:32

> fararek
Na to jsem už říkala názor. Zatím světová válka nebude, ale až začnou docházet zdrje surovin, kdoví co se stane. To je tak za 100 let.

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:32:08

> mar.io
Jestli se podaží vyřešit ekonomicky jadernou fúzi, bude po problému

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:30:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Hezka to diskuze ale neresi to princip otazky.. bude nebo nebude 3 sv. valka?

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:28:31

> Bezdomovec1

to se ale určitě nevztahuje na fotovoltaiku, které jsi tu hlavním zastáncem. Poměr cena/výkon/zdroje* je v případě OZ dost záporná bilance. Nemyslíš, že kdyby to bylo tak výhodné, tak se na to už stavající energetické koncerny dávno zaměřily?? Podle všeho by to tu podporu, bohůžel, mělo.)

*miněno i zastavěné území
.

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:28:38

> Bezdomovec1
Nesouhlasím se vším, ale diskutuješ na úrovni. Dobrou noc

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

válkastavformadiskuzetakovéhuodpověďotázkapřočsmířenoststátpopřiniciátor

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑