Diskuze a otázky - Zakládám otázku, tedy: bude 3. světová válka??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 03. 2010, 22:42:16 |

Podle odpovědí v některých diskuzích je cítit určitá smířenost s tímto stavem..

Přoč si myslíte, že by se mělo něco takovéhu vůbec stát a kdo by měl být podle vás hlavním iniciátorem, proti komu?? popř. Jakou formou by se taková valka vedla??

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:08

Já se nechám překvapit, ale kdyby 3. světová válka opravdu vypukla, tak bezesporu vyhraje ta strana, za kterou by hrál Jágr. !62!

Nejlepší odpověď podle autora

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 00:57:45

.
Trochu mě mrzí, že se většina z vás nedokazala povznést nad zavedené mechanismy a vlastně jsem tu neustále četl jen jakési opakování historie.. s tím prostě nemohu souhlasit! Svět už je geopoliticky a mocensky úplně někde jinde..

Oceňuji příspěvky > E.V.I.K a > Bezdomovec1, se kterým jsem byl vesměs názorově nejblíže.) Děkuji!
.

V diskuzi je 268 příspěvků a shlédlo ji 3651 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:27:51

> E.V.I.K
No to sem rád, že se na to už koukáš takhle normálně!5!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:08

> E.V.I.K
A před ním vstoupili do Afghánistánu ještě Britovéa taky si vylámali zuby. Na některý Národy radši nesahat. Ale lidi jsou stejně idioti a nepoučí se

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:08

> Dobryna_Nikitic
Už se nechci hádat, oba za to nemůžem

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:25:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Bezdomovec1
Brou

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:24:57

Hezky jsem si pokecal. Ale už musím jít spát!1109!Mějte se!357!

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:24:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> Bezdomovec1
no prijde mi ze tuto politiku uz se nekdo snazil nasadit a nedopadlo to dobre.. :) ale nejsem si tak uplne jistej

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:23:49

> E.V.I.K
Protože rozdíly mezi lidma plodí problémy. Ty máš uvažování nic neřešit. Řešit jen to, že je ostřelujou. No jo no, když tam umírají hladem

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:22:17

> E.V.I.K
U nás třeba sluneční elektrárny vytváří problémy s přetížením sítě, kdy najednou začnou všechny dodávat energii, ale větrníky a termální energie. S tou takovej problém není. Možná to chce ještě čas, i když už teď už je to možný.

Bylo by dostatek energie. A zase zisk zisk, zisk. Ale já nechápu, proč by to měli zas dostat do pařátů firmy a zase tahat peníze z lidí. nudtit je dlouho dělat v práci, aby na to měli. Stačilo by jenom zisk na další obnovu. Víc je zbytečnost a zase by to soustřeďovalo výsledky práce mas do rukou jednotlivců.

Je to stejný jako když obec postaví chodník. Je jich spousta. Lidi chodí v čistým, nejsou zasraní od bahna. Ušetří nákldy za praní. mají víc času pro sebe. Takhle by to bylo s tou energii. Je to těžký, protože je to úplně jiná dimenze uvažování. Úplně jinej směr, než ty zavedený koleje.

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:21:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> Dobryna_Nikitic
Ted nevim na co reagujes.. a v cechach to bylo podobne takze si nemame co vycitat

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:21:07

> E.V.I.K
Stalin byl Gruzínec

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:20:33

> fararek
Co? Tady Amíci bombardovali obytný čtvrě a tam na strategický místa kam by to mělo padat se vys..i jen aby prodloužili válku, lidí tu zařvalo kvůli nim taky dost

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:20:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> Dobryna_Nikitic
Ono by nas nemec nebil, on by nas deportoval a ver ze slovakum by se vedlo stejne jen o neco pozdeji
a 40 let je strasne kratka doba..

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:08

> Dobryna_Nikitic
Nezapomeň, že nejdřív si Stalin a Hitler rozdělili Polsko a Stalin vstoupil třeba do Tallinu. A Brežněv vstoupil do Afgánistánu mnohem dřív než Bush.

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:18:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jamal_20
!1424! to je pravda... to bylo disciplinou a hlavne tim: Arijec se nesmisi s jinou rasou.. to byl hlavne ten duvod.. ale krasny priklad je film Zelary.. tam je to krasne vystizene

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:18:27

No nic přesunuju se, už mě ty dohady o okupantech fakt nebaví. Měli sme vás asi nechat ať si tu šprechtíte, jste fakt vděčný, i když uznáme chybu tak nám ji pořád vyčítáte a to je už 40 let. Fakt ty jo, Němec by vás bil a asi by ste tu byli spokojeni,bráškové

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:16:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> Dobryna_Nikitic
no to tezko rict.. ale asi jo.. i kdyz kdyz Plzen osvobodila Spojenecka armda (2sv) tak sem nikde nenasel e by zaviili smrt cechu..

Jinak jo pracovali nervy a ano bylo jim receno neco jineho a echapali proc se jim nadava a ano je pravda ze kasarna se odmitli vzdat, ale porad to nedava pravo cizi armade zamirit tank na skoly a zacit strilet po ulici kde jsou lide co se snazi dostat sve deti ze skol..

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:16:41

> Bezdomovec1
Nevím proč chceš stavět Palestincům nějaký elektrárny. A´t si je postaví sami.

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:15:33

> mar.io
Ty technologie už jsou na takové úrovni, že vyprodukujou víc energie, než kolik spotřebuje výroba, logistika, infrastruktura. Jenomže zas tady těžební společnosti vytváří dojem. Pche nějaký větrníky na pobřeží.

Jamal_20

Jamal_20 | 13. 03. 2010, 01:15:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> fararek
K tym Rusom: ja som sa pytal u nas starsich ludi, ktori este zazili tu dobu. Tak napriklad ked Nemci obsadili Liptovsky Mikulas tak ich vitali ako osloboditelov, pretoze vraj boli slusni, nekradli, nerabovali. Predtym partizani nakradli co sa dalo a potom ked dosli Rusi tak si tam vraj uzili - dost zien znasilnili, vyrabovali domy a o slusnosti tu nemohla byt rec. Vraj boli ako zvierata.

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:14:14

> E.V.I.K
Hmmm, až na to, že Stalin honil Hitlera do Německa protože mu vstoupil jako první na jeho území, tady Nepotkáš snad ani Turistu z Iráku či Afghánu, a Okupace to je, čili jestli chceš nadávat mě do okupantů tak ty jsi taky okupant!5!

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:13:58

> Bezdomovec1
Kdyby obnovitelný zdroje byly tak levný a snadno využitelný, už by to někdo využíval i přes odpor různých těžařů. Bohužel ty fotočlánky a tepelný čerpadla jsou drahý. Dojde na ně, až t uhlí nebude.

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:13:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jamal_20> dobre dobre :) jak rikam byla to zvlastni doba..
jiste Benes nebyl vojak, ale politik.. nakonec sjme nedopadli tak spatne.. az na to ze nas americani jis skoro na konci valky vybombardovali a ze jsme pak spadli pod vychodni blok..

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:13:21

A třeba se pořád řeší a vydávají se neuvěřitelný peníze na IZraelsko Palestinskej konflikt. Kdyby se na to vysrali. Postavili tam solární elektrárny, protože tam v poušti pere slunko 300 dní v roce a dali to k dispozici palestincům, kteří by získali víc energie, odsolovací elektrárny, tak by mohli vypěstovat víc jídla, měli by energii, začli by vyrábět, bohatli by a už by neměli takovej problém, že si Židi vedle nich staví bazény a oni nemají sotva ani na chleba. A problém by se postupně vyřešil. Jenže to se fur jedná. chudí vybombardovaní Palestinci se nemůžou nikdy dohodnout s Izraelcema, protože prostě nejsou na stejné úrovni

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:13:08

> Bezdomovec1

ale kde na takovou technologii chceš vzít peníze a hlavně energii? v současný době to nejsou soběstačné projekty.. ať už jsi vyjmenoval všechny typy OZ. Co je špatnýho na jádru v nasledujicích min. 50letech??
.

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:12:38

> Bezdomovec1
Souhlas

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:11:48

> fararek
Ja křekl děda, na tak velkou operaci padlo hodně málo lidí, tím tuhle tragédii nechci zlehčovat, ale v prvních dnech pracovali nervy, oni totiž dostali zprávu, že tu je povstání, a že se tu formují fašisti což ještě přidali ty lamy na václaváku když jim po tankách čmárali hákáče. Jinak pokud by okupoval Amík bylo by desítky až stovky mrtvých... tím "slušným" chováním myslím dobu kdy se tu žilo po tom největším třesku prvních dnech zachvatu

Jamal_20

Jamal_20 | 13. 03. 2010, 01:11:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> fararek
No pokial viem tak Benes nechcel prelievat krv vlastnych ludi. On sa rozhodol tak ako sa rozhodol. Ku tomu koncu vojny: ked vypuklo SNS tak vtedy regulerna vlada povazovala partyzanov za nejakych zlodejov, vyvrhelov, banditov (co aj boli) a ocenovala nemeckych vojakov, ktori ich potlacali. Takze hovorit o tom, ze ked sa blizil koniec tak Slovensko rychlo obracalo kabat je zcestne. Vtedy "regulerna" statna moc v ziadnom pripade nechcela zmenit stav. Odporucam nejake videa na YT, kde su prehlasenia vrcholnych cinitelov ohladom SNP a pochopis o com hovorim :)

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:09:56

> Dobryna_Nikitic
Nemyslím, že jsme tam okupanti. Při tom počtu vojálů je to asi směšné. Nijak zvlášť nesouhlasím s tou válkou tam. Ale je pravda, že Husajn si začal v roce 90 svou okupací Kuvajtu. Snaha o vymícení Al Kajdy je taky myslím bohulibá. Hitlera Stalin taky honil v Německu

uživatel eliminován | 13. 03. 2010, 01:08:29

> mar.io
Ano. To je to lobby společností těžících fosilní paliva. Nechcou přijít o moc rozšířením využití obnovitelných zdrojů. A zlevněním energie pro všechny. Všichni by na tom vydělali.A ještě jsem zapomněl na teplo a energii možnou čerpat z hlubin Země

fararek

fararek | 13. 03. 2010, 01:07:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> Bezdomovec1
Dobra odpoved :) !1424!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

válkastavformadiskuzetakovéhuodpověďotázkapřočsmířenoststátpopřiniciátor

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑