Diskuze a otázky - Investice do holky?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

skilly

skilly | 16. 08. 2009, 19:24:25 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Každý člověk se může rozhodnout, zda své peníze vydá za věci okamžité spotřeby, anebo věci, které chce v budoucnosti opět přeměnit na peníze. V tom případě se z něho stává investor. Investice znamená, že se dnes něčeho vzdáváme proto abychom získali něco v budoucnosti. Budoucí hodnota je však nejistá, proto je vždy s investováním spojené riziko.

Investor při každé svojí investici sleduje několik základních faktorů: velikost investice, očekávaný výnos, míru rizika a očekávanou míru likvidity...

Podívejme se podrobněji na tyto faktory:

1) VELIKOST INVESTICE do holky nelze většinou přesně určit. Je pravidelná, soustavná, kountinuální, a s časem se zvětšuje. A to i v případě, že se nezkvalitňuje vztah mezi investorem a holkou... Navíc větší investice do holky nemusejí znamenat zvětšení protihodnot, které za investici investor dostává. Pravidelné investování tedy zcela jistě neznamená zvyšování hodnoty ale pouze udržování stavu. Svým způsobem je do další ekonomický paradox. Výhodou investice do holky jsou prakticky nulové počáteční náklady. Je to asi jako když dostanete telefon za korunu k paušálu, který pak ale musíte platit.

2) OČEKÁVANÝ VÝNOS.... tedy protihodnota proti vynaloženým prostředkům. Konečné protihodnoty však investor většinou nedosáhne, protože vztah většinou netrvá tak dlouho jak si představoval. Může tak čerpat pouze z aktuálních výhod z ekonomického hlediska srovnatelných například s dividendami od akcií.

3) VÝŠKA RIZIKA při investici do holky je z výše uvedeného enormní. Navíc investor nikdy neví do čeho jde a zda mu holka říká pravdu. Z ekonomického pohledu je to nemožnost provést audit, tedy nevymožitelnost pravdivých informací.

4) LIKVIDITA je pak kamenem úrazu. Při investici do holky je prakticky nulová protože holku nelze odprodat.

Z toho plyne... kvality holky jako takové postupem času klesají.... tedy holka stárne, její krása a šarm již výše nepůjdou... je tedy otázkou proč investovat do něčeho.. jehož "hodnota" půjde zcela logicky dolů.... Toto navíc platí jak v době recese, tak v době konjunktury.

Proto je investice do holky nejhorší investicí... Pište názory a připomínky

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:50

> skilly
ty vole to si dobre vůl jestli beres vztah z ekonomického hlediska... to je marketing a holka není akcie voe;)

V diskuzi je 123 příspěvků a shlédlo ji 1909 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 20:55:37

> ReTRe
jo takhle....tak na tohle ja mam čich!764!
Ja mam k penezum takovy vztah,,že ano..jsou potřeba na zabezpečeni zakladnich potřeb, ..ale nejsou vše. Dokažu si je važit..pač si na sebe defakto vydelavam už od 14 ti...ale zas...nejak netroškařim.
Takže takovy lidi...se mnou pak už ani nic mit sami nechteji!2!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 20:54:27

> blow_your

no je vidět¨, že jsi nepochopil co skilly napsal a nechápeš, proč je výhodné (nevýhodné) mít vztah.Chtělo by se to trochu dovzdělat. Doporučuji kardinalistickou verzi užitku a teorii invesetice (investování) ;)

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 20:52:25

> skilly

no pleteš si pojem likvidnost a likvidita. To není to samé, ale zjednodušeně řečeno máš pravdu, protože vztah je v zásadě skutečně investice.

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 20:51:54

Fexxy no však, tak si představ, že kecáš někde s člověkem, co má jedinnou hodnotu - peníze a pokud je nemá, tak s ním v podstatě není řeč, pokud bere vztah jako jen nějaký kšeft !102!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:50

> skilly

no pleteš si pojem likvidnost a likvidita. To samé. ale zjednodušeně řečeno máš pravdu. protože vztah je v zásadě skutečně investice.

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 20:48:49

> ReTRe
no....mne na penezich nesejde...akorat je fajn,když chlap dokaže pokryt alespon sve naklady..
Jako nejsem nejak bohata...ale vždycky mam na to, abych zašla na kafe , na jidlo atd..takže mi jde spiš o pokec.!523!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 20:43:21

Fexxy :D tak já zas myslím, že bys do nějakýho ponurýho a zhroucenýho člověka, zastírajíc jen jedinný problém to že nemá love, ani snad nešla !486!!486!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 20:40:59

> ReTRe
začne si hledat takovy...jako jsem ja....ktery mu to kafe třeba i zaplati...
i když...to asi nejaka zavratna investice nebude!2!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 20:39:17

Fexxy síla :D hele co bude dělat, až mu love dojdou :D se mu asi zhroutí celý svět i se vztahy !811!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 20:38:37

*investic :D !121!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 20:37:48

já si dovedu holku najít i bez nějakých ivestic !617! !102! btw nečetl jsem to celé :D stačil mi jen nadpis !102!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:50

prej investice do holky...no to me p....
Nedela mi problem platit za sebe..ani za kluky, když nekam jdu...když si necham zaplatit kafe nebo vodu,,,je to proto, že si neřeknu wau...ušetřim 30 Kč..ale pač vim, že to nekomu udela radost.....tak jako me dela radost, občas nekomu to kafe taky zaplatit...
Jinak v jaky rodine jsi byl probuh vychovanej , když to bereš takhle??!617!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 20:33:03

Neco na tom bude...proto radeji mam pritele,nez investora..

skilly

skilly | 1. 01. 1970, 01:20:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> Girlees
Ty jsi ještě nepochopila, že celá tato diskuze je napsaná s nadsázkou? Je to přirovnání vztahu k tržní ekonomice, tedy něco, co srovnávat nejde. Proto je tato diskuze míněna spíše ze srandy a pro zamyšlení.

Girlees

Girlees | 18. 08. 2009, 00:11:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Ty jsi ještě větší blbec něž sem si na začátku myslela !1205! Jestli si holku dokážeš udržet jen tím,že do ní pořád budeš vkládat nějaký prachy potom tu holku si na nějakou dobu kupuješ..neinvestuješ do ní... je to jakoby sis koupil kurvu na jednu noc,ale holku máš na delší vztah a je s tebou jen když platíš platíš a může tě ždímat..to je ale už tvoje mínus,že se necháš..!1233!

skilly

skilly | 17. 08. 2009, 23:50:46 | více příspěvků | napsat uživateli

!420!

uživatel eliminován | 16. 08. 2009, 20:46:36

ty voe, to je dluhé, jak hazl papír !1358!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:50

Mě se líbila definice že šukání je jediná investice,kdy předplatný vyjde mnohem dráž než jednorázový vstupenky.. !2!

Adelmus

Adelmus | 16. 08. 2009, 20:02:18 | více příspěvků | napsat uživateli

!1358!!1358!

uživatel eliminován | 16. 08. 2009, 19:58:46

Žena je jako dárkový koš plný sladkostí, něco z něho je dobré, ale většina věcí se nedá žrát !811!

uživatel eliminován | 16. 08. 2009, 19:56:54

Ale tak znáš to....za blbost se platí !1350!

skilly

skilly | 16. 08. 2009, 19:54:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> Barunka88
to ano :)) to nepopírám... přesto je to investice nejistá a dost riziková

skilly

skilly | 16. 08. 2009, 19:46:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> regulovcik
no ten tu taky nenacházíme. Protože se vzrůstající investicí nevzrůstají protihodnoty úměrně...

regulovcik

regulovcik | 16. 08. 2009, 19:45:46 | více příspěvků | napsat uživateli

a nějaky pakovy efekt jako u komodit? nějake přerolovani do dalšího kontrakniho měsíce?

uživatel eliminován | 16. 08. 2009, 19:41:59

a proc do holky investovat? jsou i holky, ktery jsou, alespon co se penez tyce, sobestacny...

Poli5h

Poli5h | 16. 08. 2009, 19:41:37 | více příspěvků | napsat uživateli

posledni veta je uplna blbost . to ze je vyhodnejsi si platit kurvy je taky pekna blbost to by se asi clovek ktery vyzaduje sex denne asi nedoplatil ... atd atd.

skilly

skilly | 16. 08. 2009, 19:40:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> blow_your
Tahle diskuze je s trochou nadsázky... spíše k zamyšlení. V žádném případě to pak není návod proč brát věci pouze z ekonomického hlediska.

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:50

> skilly
ty vole to si dobre vůl jestli beres vztah z ekonomického hlediska... to je marketing a holka není akcie voe;)

skilly

skilly | 16. 08. 2009, 19:35:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Sharku
je tu vyjímka.. při investici do kurvy přesně víš výšku investice a protihodnotu, kterou za to dostaneš. Z čistě ekonomického hlediska pak toto vychází jako lepší investice než investice do vztahu

uživatel eliminován | 16. 08. 2009, 19:35:15

> skilly
Jasně, to bylo první co mě napadlo, tak dlouhý text se tady jen tak nevidí !1! A po přečtení. Je to pravda !1073! ale není to pěkný, investovat aspoň tak pro ten pocit? Jsme tu jenom jednou.. !1363!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

investicepenízeinvestorbudoucnostvěchodnotapřípadinvestováníholkaněhačlověkrizikovelikostspotřeba

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑