Diskuze a otázky - Investice do holky?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

skilly

skilly | 16. 08. 2009, 19:24:25 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Každý člověk se může rozhodnout, zda své peníze vydá za věci okamžité spotřeby, anebo věci, které chce v budoucnosti opět přeměnit na peníze. V tom případě se z něho stává investor. Investice znamená, že se dnes něčeho vzdáváme proto abychom získali něco v budoucnosti. Budoucí hodnota je však nejistá, proto je vždy s investováním spojené riziko.

Investor při každé svojí investici sleduje několik základních faktorů: velikost investice, očekávaný výnos, míru rizika a očekávanou míru likvidity...

Podívejme se podrobněji na tyto faktory:

1) VELIKOST INVESTICE do holky nelze většinou přesně určit. Je pravidelná, soustavná, kountinuální, a s časem se zvětšuje. A to i v případě, že se nezkvalitňuje vztah mezi investorem a holkou... Navíc větší investice do holky nemusejí znamenat zvětšení protihodnot, které za investici investor dostává. Pravidelné investování tedy zcela jistě neznamená zvyšování hodnoty ale pouze udržování stavu. Svým způsobem je do další ekonomický paradox. Výhodou investice do holky jsou prakticky nulové počáteční náklady. Je to asi jako když dostanete telefon za korunu k paušálu, který pak ale musíte platit.

2) OČEKÁVANÝ VÝNOS.... tedy protihodnota proti vynaloženým prostředkům. Konečné protihodnoty však investor většinou nedosáhne, protože vztah většinou netrvá tak dlouho jak si představoval. Může tak čerpat pouze z aktuálních výhod z ekonomického hlediska srovnatelných například s dividendami od akcií.

3) VÝŠKA RIZIKA při investici do holky je z výše uvedeného enormní. Navíc investor nikdy neví do čeho jde a zda mu holka říká pravdu. Z ekonomického pohledu je to nemožnost provést audit, tedy nevymožitelnost pravdivých informací.

4) LIKVIDITA je pak kamenem úrazu. Při investici do holky je prakticky nulová protože holku nelze odprodat.

Z toho plyne... kvality holky jako takové postupem času klesají.... tedy holka stárne, její krása a šarm již výše nepůjdou... je tedy otázkou proč investovat do něčeho.. jehož "hodnota" půjde zcela logicky dolů.... Toto navíc platí jak v době recese, tak v době konjunktury.

Proto je investice do holky nejhorší investicí... Pište názory a připomínky

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:50

> skilly
ty vole to si dobre vůl jestli beres vztah z ekonomického hlediska... to je marketing a holka není akcie voe;)

V diskuzi je 123 příspěvků a shlédlo ji 1911 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:40:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI
To znám, dělal jsem v Raiffeisenbank v Praze na Karláku no a teda Ti zaměstnanci, co mě měli zaučovat nevěděli nic. Pak jeden možná něco věděl ale zase to neuměl v praxi použít (našrocený z VŠ). Mohu říct že práce brokera mi za měsíc dala to, co mi nedala práce v bance za rok.

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:40:46

skilly to si nemyslím, věci děláš jen tak, ani ne třeba pro dobrej pocit !1225! jen třeba proto, že se ti zrovna chce, nebo že můžeš atak... aniž ani v podvědomí, si cokoliv myslíš atak !2! to bych fakt neřek !1225!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:39:48

skilly: bohužel už to tak hodně lidí začíná dělat a vzpomínám si, že jsem jednou četl článek, kdy začnou lidé považovat děti(svoje vlastní potomky) za potencionální ujídače a ubírače jejich životního standardu. Proto je ani nebudou mít, protože si radši koupí auto a zajedou na dovolenou. Lidi už nemají hodnoty(někteří) a místo nich nastoupily peníze, hlavně tady v česku, kde má v podstatě každej hovno je to dost patrný(Turek v Německu, kterej zametá ulice v berlíně by za náš průměrnej plat ani nevstával)

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:38:49

> skilly
jo abych nezapoměl, rád bych si s těma zaměstnancema banky pohovořil. byla by to docela prdel ukázat pře klientama banky jací jsou v bance "odborníci". Největší legrace je, když přijdeš do banky a baba u přepážky se tě zeptá jakou máš kartu jestli "debetní" nebo "kreditní" a myslí si, že v tom je jiný rozdíl než matematické plus nebo mínus tzn. jestli může jít účet do mínusu..Párkrát jsem se jim to pokoušel vysvětlit, ale marná snaha !785!

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:38:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe
Ale ano, v zásadě souhlas. Protihodnotu ale požadujeme podvědomě. Aniž bychom si top uvědomovali. Například kněží mají protihodnotu celibátu v tom, že věří že je Bůh vezme do ráje. Je to jejich investice v přeneseným slova smyslu. Vzdávají se něčeho, aby něčeho v budoucnu získali. Tedy podvěpodobně protihodnotu vyžadujeme aniž bychom si to někdy uvědomovali. Protihodnotou může být i dobrý pocit sám ze sebe.

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:35:24

> skilly
no o Fyzice vím akorát tak velký TENTO!785! No a to, že v bankách použávají dost pochybnou terminologii je tím, že tomu ti lidé vůbec nerozumí. Sám jsem v bance jednu dobu dělal a ti zaměstanci byli totální tupci....Oni dokonce nevěděli ani co to je poptávka, když účotvali převody ve směnných kurzech z účtu banky na účet klienta a naopak !785!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:35:10

Fexxy jo vadí :D bo když byl zvýrazněný :D tak jsem to nemusel sledovat, jen jsem odpověděl na tu reakci, směřovanou ke mě :D nevím co s tím zas dělaj kua no !486!

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:34:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fexxy
Tak zcela jistě působí neuceleně. Byl psán narychlo a vcelku málokdo tady na Líbku vůbec má o ekonomice nějaký pojem. Já vysokou nemám, v tom jsem v nevýhodě a beru to jako chybu. Pracuju jako broker na burze. Přestože bez VŠ nebudu mít zdaleka tolik znalostí z teorie, neznamená to automaticky, že budu mít nižší plat/ horší práci. Tady pracují lidé se střední školou protože jsou šikovní a umí prodat. Naopak znám lidi s vysokou ekonomickou a s titulem ing, který nevezmou ani na nejnižší pozici do banky protože se bojej promluvit natož aby uměli něco prodat. Tedy teorie a titul nemusí být vše. Jde o to jak to pak dokážeš využít v praxi. Vysoká škola je svým způsobem taky investice.

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:33:37

skilly já na dovolený nejezdím !2! ale když to vemu v porovnání, přirovnám :D třeba že objednám pizzu !2! já to neberu tak, že něco od někoho pak za něco očekávám :D !2! pokud mám na ni chuť, zeptám se, jestli si dá dotyčná taky :D pokud jo, objednám, zaplatím :D ale nic od toho nečekám :D a pokud má chuť zas dotyčná, zeptá se zas naopak ona mě a pak zaplatí ona :D !102! normálka :D btw já nejsem člověk toho názoru, že je něco jisté !1225! podle mě není nikdy nic jisté !2! ikdyž mě někdo obletuje, atak :D dělá to ze své vůle, ale ani tak, to neberu jako nějakou jistotu anebo, že je někdo jistý.... buď se totiž k sobě umíme navzájem chovat, anebo ne, tohle je směrodatné !2! btw polemice se nevyhýbám !1225! ale moc toho asi nevydiskutujem

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:32:07

> Bezdomovec1
čus!1008! jak bylo kolego??!1351!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:31:18

> ReTRe
aha... jj...to vypovida....kord, když ten text ani nezkopiroval, ale sesmolil sam.
Trochu odbočim...taky ti vadi, že když na tebe nekdo reaguje..už tvuj nick neni zeleny?? Nevim proč, ale nelibi se mi to..!2!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:29:15

A navíc třetina lidí to nebude číst s odůvodněním moc dlouhý(dneska se ještě čte?!898!)
Třetina nebude rozumět těm ekonomickým pojmům a tudíž i když překonají první nesnáz délky textu, tak nepochopí vo co de
Půlka poslední třetiny napíše nějaký vtipný vtip. Zbytek normálně zareaguje nebo posledních pár procent bude reagovat naprosto nepředpověditelně!486!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:27:19

> skilly
viš...to, že se zajimaš o burzu a investice..je pekne...
ale celkove ten text..je trochu neuceleny. ( jsem na ekonomce..takže sorry, nemoc z povolani). likvidita,a ostatni pojmy....
ale tak..přiznavam..že jsem se trochu pobavila!27!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:26:45

Fexxy teď jsem to myslel u něj v tom celém článku, ani jeden pousvěvavý smajl, atak... jako, že to taky vypovídá, když už se o tom píše, jen jsem to napsal jako dodatek !1225! !2!

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:26:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe
Pokud vezmeš holku na dovolenou, očekáváš od ní něco za to. Je to svým způsobem investice, která je dost riziková. Tedy nevíš zda tvá očekávání budou naplněna. Přesto, daleko raději budeš investovat do holky, u které nemáš nic jisté než do té u které máš jisté vše. To je paradox vztahu pokud jej převedeme na tržní ekonomiku :)) můžeme o tom polemizovat, proto je ta diskuze tady :))

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:25:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe
Pokud vezmeš holku na dovolenou, očekáváš od ní něco za to. Je to svým způsobem investice, která je dost riziková. Tedy nevíš zda tvá očekávání budou naplněna. Přesto, daleko raději budeš investovat do holky, u které nemáš nic jisté než do té u které máš jisté vše. To je paradox vztahu pokud jej převedeme na tržní ekonomiku :)) můžeme o tom polemizovat, proto je ta diskuze tady :))

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:23:13

> ReTRe
smajly použivam celkem často...když to jde..tak je tam přidam!764!
akorat do toho textu..zamerne..žadny přihozen nebyl.
snad jen tento ":-)" byl s přimhouřenymi očky!1300!

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:23:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fexxy
Nezakládal jsem tu diskuzi pro dojem, ale proto abych věděl jaké to bude mít ohlasy. Pokud nad tímto uvažuji, tedy napíšu diskuzi na sever, nevypovídá to o mně ještě nic. Nestalo se Ti nikdy, že člověk, se kterým sis psala na netu byl ve skutečnosti jiný než jak sis jej představovala? Toto je virtuální svět a soudit lidi dle opět virtuálních kritérií je vcelku mimo. Také nemusí jít o to se vyloženě zalíbit ale možná napsat něco jiného. Vytvořit diskuzi, která tu ještě nebyla, popřípadě diskutovat o něčem jiném než o lásce, sexu, a blbostech jako je tady na Líbku zvykem.

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:22:53

take dlouhe!1107!ses posral ne !1044!to se mi fakt nechce číst

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:21:41

Investice znamená, že něco dáš a dostaneš daleko víc, tohle není investice, ale černá bezedná díra!172!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:19:54

Fexxy
"že nad nečim takovym uvažuješ..neco vypovida.
Upřimne, zrovna dobry dojem..to nedela :-) " ----- navíc nikde ani žádný smajlík atak... jj souhlasím !1225!

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:19:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI
No zajímavé je, že většinou i v bankách když Ti chtějí prodat nějaké ty jejich fondy, používají spojení "vysoká likvidita"- což je u nich odprodání fondu do několika dnů od pokynu. Toto spojení pak lze najít v letácích i na netových stránkách. Asi je ten termín více zažitý a tak se spíše používá. To máš jako teplo a teplota. Teplo se neměří v ve stupních Celsia ale v Joulech. Tedy klasický teploměr jak jej známe je nazýván špatně, protože by to měl být teplotoměr, jelikož měří teplotu ve stupních Celsia. Teploměr by měřil v Joulech. Trocha fyziky :))

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:17:46

*humOrem :D !486!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:16:12

skilly jsem si to musel přečíst celé :D btw jinak než s nadsázkou a humerem se to brát nedá, bo tohle by logicky ani investor nikdy nezmínil !2! btw ale když vemeš jen nadpis, plno lidí, si myslí a bere to právě jako nějakou investici, sice ne takhle jako pozbytku článku, jinak, ale pár takových případů a pohledů znám :D !486! když to vezmeme obecně, někteří tak myslí, dokonce i jednaj a pak i hloupě, třeba něco očekávaj !2!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:15:28

> skilly
nadsazky??? třeba..ale přiznej si to sam..jaky maš k tomu vztah...už jen neco takoveho...že nad nečim takovym uvažuješ..neco vypovida.
Upřimne, zrovna dobry dojem..to nedela :-)
Jinak dal neřešim

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:13:53

> skilly
no o čem hovoříte je likvidnost.

Likvidnost je schopnost aktiva být přeměněn na aktivum s vyší likvidností. Např. dům na hotovost !5!

Pod pojmem likvidita se v zásadě rozumí "nejlikvidnější" aktiva !785!

Teda pokud se nepletu !785!

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:06:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fexxy
Já už to tady píšu asi po třetí. Vztah s holkou jako takový nejde vyčíslit penězi. Ani další věci jako štěstí... peníze k tomuto můžou nepřímo napomoci ale i naopak. Tato diskuze je míněna s trochou nadsázky a tak by měla být chápána. Pokud bys toto brala natvrdo, mohla bys mně obvinit i z nelegálního obchodu s lidmi... a to kdybych dělal bych asi nepsal na Líbko :)) Takže s trochou nadsázky...

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:04:46

> ReTRe
jj..asi tak nejak!764!

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:04:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI
Pokud se nepletu, likvidita je měřítkem toho, jak rychle jsme schopni naši investici přeměnit opět na hotovost. Nebo jak je to?? !420! Dělám brokera na burze a nějak takhle o likviditě mluvíme. Slovo likvidnost nepoužíváme. Pokud mi napíšeš rozdíl, budu rád :)) aspoň se zase něco naučím !2!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:01:38

Fexxy prej čich :o) no na takových to poznáš, během páru vět, co zmiňují, co se opakuje, jaké slova se kolem točí, co je pro ně podstatnější, atak :o) btw to je dobře !1225! btw myslel jsem to tak, že pak takový člověk, takhle uvažující v podstatě když nemá, si ani nikoho nenajde, jednak to jde na něm poznat a jednak sám by asi ani nezačal hledat, protože by věděl, že když nemá, tak najít podle jeho logiky vlatně, ani není možný !2!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

investicepenízeinvestorbudoucnostvěchodnotapřípadinvestováníholkaněhačlověkrizikovelikostspotřeba

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑