Diskuze a otázky - Investice do holky?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

skilly

skilly | 16. 08. 2009, 19:24:25 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Každý člověk se může rozhodnout, zda své peníze vydá za věci okamžité spotřeby, anebo věci, které chce v budoucnosti opět přeměnit na peníze. V tom případě se z něho stává investor. Investice znamená, že se dnes něčeho vzdáváme proto abychom získali něco v budoucnosti. Budoucí hodnota je však nejistá, proto je vždy s investováním spojené riziko.

Investor při každé svojí investici sleduje několik základních faktorů: velikost investice, očekávaný výnos, míru rizika a očekávanou míru likvidity...

Podívejme se podrobněji na tyto faktory:

1) VELIKOST INVESTICE do holky nelze většinou přesně určit. Je pravidelná, soustavná, kountinuální, a s časem se zvětšuje. A to i v případě, že se nezkvalitňuje vztah mezi investorem a holkou... Navíc větší investice do holky nemusejí znamenat zvětšení protihodnot, které za investici investor dostává. Pravidelné investování tedy zcela jistě neznamená zvyšování hodnoty ale pouze udržování stavu. Svým způsobem je do další ekonomický paradox. Výhodou investice do holky jsou prakticky nulové počáteční náklady. Je to asi jako když dostanete telefon za korunu k paušálu, který pak ale musíte platit.

2) OČEKÁVANÝ VÝNOS.... tedy protihodnota proti vynaloženým prostředkům. Konečné protihodnoty však investor většinou nedosáhne, protože vztah většinou netrvá tak dlouho jak si představoval. Může tak čerpat pouze z aktuálních výhod z ekonomického hlediska srovnatelných například s dividendami od akcií.

3) VÝŠKA RIZIKA při investici do holky je z výše uvedeného enormní. Navíc investor nikdy neví do čeho jde a zda mu holka říká pravdu. Z ekonomického pohledu je to nemožnost provést audit, tedy nevymožitelnost pravdivých informací.

4) LIKVIDITA je pak kamenem úrazu. Při investici do holky je prakticky nulová protože holku nelze odprodat.

Z toho plyne... kvality holky jako takové postupem času klesají.... tedy holka stárne, její krása a šarm již výše nepůjdou... je tedy otázkou proč investovat do něčeho.. jehož "hodnota" půjde zcela logicky dolů.... Toto navíc platí jak v době recese, tak v době konjunktury.

Proto je investice do holky nejhorší investicí... Pište názory a připomínky

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:50

> skilly
ty vole to si dobre vůl jestli beres vztah z ekonomického hlediska... to je marketing a holka není akcie voe;)

V diskuzi je 123 příspěvků a shlédlo ji 1912 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 22:31:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fexxy
ten svářečský kurz myslíš vážně?? !508! a na co Ti bude dobrý?? To je totiž dost zajímavý názor. Stejně jako ekonomie a farmacie - 2 obory a každý někde jinde. A proč policajt proboha?? Nemyslíš to taky s trochou nadsázky?? !420!

9_Katulik_2

9_Katulik_2 | 18. 08. 2009, 22:27:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdo si to má sakra číst?!!!486!!486!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 22:27:23

> skilly
muj obor je obchod a marketing...a ješte do toho pracuju....taky pusobim na finančnim trhu...
co bych chtela delat??? No, prace me bavi..jsem rada, že ji mam i zaroven jako praxi už...chtela bych po Bc. na navazujici studium..bavi me prace s lidmi...ale ješte chci byt policajt..alespon rok...taky me zajima i farmacie..a když mi to vyjde...tak budu studovat i ji současne s vejškou..
!925! je toho dost, co by me bavilo...taky si chci udelat svařecky kurz...ale tim se živit nechci. A rada bych..využila take třeba angličtiny

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 22:24:19

Fexxy: ale někdy mám pocit, že je u některejch holek a částečně tak i ve společnosti zažitý, že ženská příjde k chlapovi a plať a já si půjdu na nehty. Jo chlab by se měl snažit zabezpečit rodinu a dát jí určitej standard, ale v dnešní emancipované době by se ten příjem neměl nechávat pořád jen na chlapech. Vadí mě hlavně zlatokopky, ale když jsou ti chlapi kreténi, tak ať platí

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 22:23:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Bezdomovec1
Musíš o tom být nejdřív přesvědčený. Já jsem například akitivně prodával Citigroup a od března na tom mí klienti vydělali nějakých 35 procent, což není málo. Orco bych nedoporučoval. Ze střednědobého hlediska kup nyní ECM. Za rok až 2 si řekneme !420!

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 22:20:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe
Ano, je zbytečné s ní dále zůstávat... tedy je zbytečné do ni nadále investovat svůj čas :)) Tedy ta holka byla tvou špatnou investicí protože jsi si myslel že bude jiná..

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 22:20:23

skilly: hlavně na Orcu jsem solidně zahučel třicítku, kdy to spadlo z maxim 3200 na něco kolem litru, tak tram trochu nabral a ono to jak na sviňu pořád padalo, tak jsem ředil, ředil, až sem v tom měl slušnej balík a ono to spadlo až někam k 90 korunám!486! ale vyseděl jsem něco a jak jsem psal pomalu se vzpamatovávám

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 22:19:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fexxy
Myslím že při mé práci jsem asi opravdu ovliněný. Každý je ovlivněný svým okolím aniž by si to uvědomoval. To, že se dnes lidé neberou v 18 jako dřív, to že nemají hned ve 20 dítě jako dřív - je tím, že vidí v životě jiné hodnoty. Nejsou ale horší holky jenom proto, že nechtějí ve 20 hned děti a chtějí si udělat kariéru. Tedy pokud bych to já vzal sám za sebe a doslova - v současné době bych na vztah s holkou možná ani neměl čas. Tedy holka by teď pro mně nebyla dobrým řešením. Někdy je na vážkách co je lepší, zda vztah nebo kariéra třeba někde v zahraničí. A pak již uvažuješ do čeho investovat - tedy pro co se rozhodnout. A nemyslim si že ani jedno rozhodnutí je lepší než to druhé. Mimochodem, co chystáš po škole? Kde bys chtěla pracovat?

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 22:18:03

skilly: nevím, jestli bych měl teď to seběvědomí a ten nadhled a jistotu stát si za tím, když bych jim měl skálopevně nabízet nějakou společnost nebo několik společností kvůli diverzifikaci rizika, když jsem pěkně prohučel druhou polovinu 08 a první polovinu 09 hlavně březen byl krutej kolem pajsky během týdne, dvou dole!486! ale pomalu se vzpamatovávám

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 22:14:08

nezištni myslim ve smyslu..udelat radost svym blizkym...tem kterym mam rad..

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 22:12:49

skilly co když kašleš na nějaké nespané povinnosti? btw jsou lidi, co se neoboří na tu holku :D btw proč bych měl při vztahu vůbec něco očekávat? :D buď se někdo chová tak, že mu za to stojíš, nebo ne :D a pokud ne, tak je to přece zbytečné, s někým takovým nadále zůstávat !2! btw takhle pokud někoho neznáš, bych fakt nesoudil !2! !1225!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 22:11:34

> skilly
neberu net jako realitu. Mužeš sem psat blbosti..např jsem tu psala kdysi jak souložim po večerech s kralikama, o kanibalisnu,že jsem na mlady kluky ..( byla nuda:D) ani jedno samozřejme neni pravda.
Jenže předpokladam..že tvem realnem živote invenstice hraji velkou roli....takže asi neni tak daleko od reality..co tu pišeš...nebo-li jak to prezentuješ..
A ja se se vyjadřila k přikladu ve vztahu s tou holkou...ten se mi nelibi...a přijde mi svym zpusobem zaujaty.
Pokud to pojimaš široce...založ novou otazku, diskuzi....tam třeba bude muj nazor jiny.!1300!
Jinak...každy z nas ma sve hodnoty... a vetšinou jsou lidi nezištni....dobry pocit nazyvat investici...to už až až zveličeno

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 22:11:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> Bezdomovec1
telemarketing je slabým odvárkem tohoto.. protože tam prodáváš produkt za pár stovek měsíčně.. paušály atd.. lidem, který můžeš oblafnout, ale tady již ne. Tady se bavíš s lidmi, které něco dokázali a abys je přesvědčil, musí vdiět, že ty máš přehled, ty se vyznáš.. musí ě začít brát jako svůj vzor. Musí vědět proč investovat zrovna s tebou. Zkus to, ikdyž jak píšeš - se nechytíš, bude to dobrý zkušenost. Za 2 týdny co tam vydržíš se naučíš víc než za rok v bance.

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 22:08:55

skilly: tak to nevím, to by asi nebyl můj šálek čaje, obchodník bych nebyl asi moc dobrej, zkoušel jsem to v call centru, ale to mě nějak nesedlo, prostě obchodník bych asi nebyl dobrej a nevím to spíš asi bych dělat v té bance buď na přepážce nebo něco v back office

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 22:05:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe
Pokud máš skutečně hodně peněz, je tvojí nepsanou povinností dávat peníze na charitu. Pokud bys to neudělal, dostalo by se Ti vyloženě negativních protihodnot. Holku máš proto, že ji máš rád. Přesto pokud se vyspí s jiným... nedokážeš to vzít tak jako že asi něco děláš špatně ale oboříš se na ni.. proč to udělala.. Prostě hledala u něho hodnoty, které ty nemáš.. Tedy při vztahu s holkou očekáváš kladné protihodnoty od ní.. například že Tě nepodvede. Není pravda že neočekáváš nic. Pak by Tě ani podvod nemohl vyvést z míry a nemohlo by t změnit vztah mezi tebou a tou holkou.

SSBN

SSBN | 18. 08. 2009, 22:03:33 | více příspěvků | napsat uživateli

není to investice, je to nákup spotřebního zboží

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 22:03:02

Fexxy: mě už z toho slunka bylo taky pak šoufl, sem šel po pláži několik kilometrů až k vile, která byla postavená za komančů pro vrcholový politiky, dneska to chátrá a přitom tak pěknej barák s nádherným výhledem na moře a chátrajícím obrovským krytým bazénem. Tak ti můžu poslat fotky, jakej jsem negr!486! A teď nic mít nebuduakorát 6. a 7. září jdu na inventuru, tak bych i jel

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 22:02:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> Bezdomovec1
Za to že tady jsou nízké platy si můžeme sami tím jak uvažujeme. Sami se musíme změnit a vydat ze sebe více. To máš jako když stojíš někde ve městě v zácpě, nestíháš přijet do práce včas a nadáváš na to jaká je zácpa. Přitom si neuvědomuješ že ty jsi za zácpa... ty se na tom podílíš a přitom na to nadáváš.. Jako broker... se musíš naučit první věc.. a to myslet pozitivně.. a být sebekritický. Ano já také nejsem spokojen se situací v ČR, ale je na každém z nás abychom s tím něco udělali. Pamatuj... "ty jsi ta zácpa"

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:59:47

skilly já s tou protihodnotou nesouhlasím :D uvádíš záměrné příklady, co třeba když dáš peníze na charitu, ne pro dobrej pocit, ne pro svoje štěstí, ale jen prostě proto, že můžeš, protože na to máš !2! přitom nejde o soucit, nebo dobrý pocit, o co by teda šlo, v těchle případech? ;o) btw jinak, to nejde brát s nadsázkou, protože tenhle názor píšeš a argumentuješ jím, sám za sebe !1225!

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:59:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Bezdomovec1
Víš že vlastně vůbec nic? Na výběrovém řízení vezmou prakticky každého, kdo o tuto práci má zájem a přesvědčí je o tom. Nemusí ani vědět co je to Dow Jones, ani nemusí umět cizí jazyk. Musí ale z něho něco vyzařovat, být něčím zajímavý, schopný prodávat produkty. Tedy asi zkušenosti s přímým a akcitvnám prodejem, aktivní akvizice klientů výhodou...
Jinak vezmou spoustu lidí, ve skutečnosti se tam ale udrží jenom 1 z 10. POkud máš prodat akcie - a to v minimální hodnotě 20 tisíc euro, lidé Ti musí věřit, musí vědět že jsi nad věcí. Musíš si uvědomit že klienty Ti nikdo nepřivede ale musíš si je sám sehnat pomocí telemarketinngu. To je canvas, antisale a sale. Pouze ais 1 z 10 se podařžé vůbec nějakého klienta získat na schůzku a podepsat s ním smlouvu. Klienti brokerských firem jsou majitelé a ředitelé velkých forem. Málokdo má na to aby jen tak někam dal 20 tisíc euro - což je minimální vklad. Když jsi dobrý, povede se Ti získat klienta, po 3 měsících si pak uděláš makléřské zkoušky. Jak říkám - brokerské firmy hledají lidi stále. Protože pouze 1 z 10 se ujme. Jinak zhruba 1 ze 100 má schopnopsti na to aby si koupil Ferrari a prostě žl jako pravý broker. Toto se nenaučíš, s tím se narodíš.

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:58:16

skilly: já na tomám trošku jinej názor, když se člověk rozhlídne tady po ulici tak vidí tolik nedostatků a ze všech stran pořád jen slyší, jak na nic nejsou peníze, na silnice, vlaky opravy mostů a další stovky položek a kdyby nebylo těch fondů EU, tak se tady nemodernizuje skoro nic
a tohle je pěknej odkaz ohledně platů, můžeme být rádi, že jsme nad Mexikem a Tureckem
http://tn.nova.cz/zpravy/ekonomika/cesi-maji-sesty-nejnizsi-plat-z-vyspelych-zemi-nejvic-berou-svycari.html

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:56:15

Fexxy ještě k té dovolené :D dělání společnosti, to už je na hraně, protože to je nějaký účel... ale napsal bych to spíš tak, že jsou prostě dva spolu, patří k sobě a někoho napadne zajet na dovolenou, sám, když jsou dva, asi pojede těžko, pokud chtějí oba a shodnou se, pak je to o nich dvou a nikdo neočekává žádnou vděčnost, pak je na domluvě, jak kdo na to finančně stačí atak :o) třeba :o)

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:52:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fexxy
Ty opět soudíš dle toho co visíš někde na sociální síti na netu. Opět ne doslova. Za všechno co uděláme očekáváme protihodnotu, a to i podvědomě. Pokud někoho pozveš na picu, dáš peníze na boj proti rakovině a cokoli co běně děláš každý den, tvoji protihodnotou je dobrý pocit. Pokud kněží drží celibát, jejich protihodnotou je to že je dle jejch slov vezme Bůh do nebe. Tedy za všechno očekáváme protihodnotu aniž bychom si to uvědomovali. Protihodnotou nemusí být peníze, ale pouze štěstí, vděčnost, dobrý pocit, jak píšeš společnost. Tyto protihodnoty jsou penězi nevyčíslitelné tedy i s ekonomikou neporovntalelné. Přesto si můžeš po ročním vztahu s klukem říct: "Stál mi tenhle debil zato?" tedy investovala jsi do něj svůj čas a lásku a on Tě podvedl.. například.. Tedy dostala jsi negativní protihodnotu. Už chápeš jak to myslím?

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:52:20

> Bezdomovec1
se maš..ja jsem sneda v obličeji..ruce i..ale břicho a nohy hnusne bily.!1120!..když..ale sluničko fakt nerada:-) čokoladovy dobroty jo??? No neke!523!
Heled. abych pak nezapomnela...s kamošem pojedem do Hřencka... autem..mohl bys taky..on tam už byl..mame v planu nejakej vikend..
Jdu uklizet..a blbnou mi vzkazy!31! se mi to zasekava...tak pišu sem!1369!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:48:50

skilly: co potřebuješ k tomu, abys mohl být broker, samozřejmě ty makléřský zkoušky, ale myslím, jako co musíš umět, já mám bakaláře, anglicky se jakš takš domluvím, německy se domluvím dobře, mám řidičák, zvládám ekonomickou teorii, ale žádnou praxi v tomhle oboru. Docela by mě tohle taky bavilo a díval jsem se a inzerátů na brokery jsem dneska viděl aspoň tři

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:48:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Bezdomovec1
Všechno je otázka určitého kompromisu. Málokdo z nás odvádí každý měsíc pravodilně určité procento ze svého obratu na charitu. Všechno je otázkou toho, kolik jsme schopni uvolnit a kolik již ne. Tedy kolik investovat do věcí, které se finančně nevrátí (vrátí se jinak - tedy děti atd..) a nakolik již ne. Takot přemýšlí každý z nás. Naopak někteří i chudí křesťani mají 5 dětí. Proto, že věří že se pak dostanou do nebe. Měl jsem přítelkyni z 5 dětí a rodina vcelku chudá. Jinak k tomu že si v ČR nevyděláš... není pravda. Peníze jsou všude okolo, Stačí se pro ně jenom ohnout. Trh je nerozvinutý, toho lze využít. Toto je tržní ekonomika, záležíé jenom na tobě kam se vypracuješ a kolik budeš vydělávat. A pokud narážíme na to že je v ČR celkově nižší standard, musíme se opět podívat na sebe. My tvoříme HDP země, my tvoříme standard a společnost. Tedy začněme u sebe a pak se možná dostaneme tak, kde jsou "Turci v Berlíně".. i výše

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:48:03

Fexxy jj souhlas !2!

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:45:22

Fexxy: Ahoj, no jsem opálenej jak jsem ještě nikdy nebyl, škoda, že není nějaká stupnice barevnosti, ale o pár stupňů by to bylo určitě a to jen za šest dnů!486! Ale ten šestej den ležení na pláži už byl humus, i když vedle byl bar a hráli tam bulharský fláky, který už jsem znal po dvou dnech na zpaměť!486
Jinak jsem si nakoupil kraťasy Kappa za kilo, DC a Billabong za dvě kila Hilfigra za tři kila, ty ceny tam byly super, oni to všechno tahají z Turecka a taky jsem si nakoupil ty čokoládový kulatý pěnový piškoty, co tak miluju asi přes 40!1358!
Ale týden byl málo, chtělo by to víc a Čechů a Slováků tam bylo jak nasranejch

uživatel eliminován | 18. 08. 2009, 21:43:50

> skilly
nebylo to myšleno tak..že se chci vytahovat s titulem..přeci jen..ho ješte nemam..
ale proste investice..z ekomomickeho hlediska...ma sve "zakonitosti".
Ale tohle rozebirat nechci.
Akorat psal jsi, že je to nadsazka..ale pak pišeš ReTRemu....to s tou dovolenou. Omg...to jako když me veme kluk na dovču..mam mu byt vdečna??? Co takhle, že bere přitelkyni proto, aby mu delala společnost...a proste mu jde o to proste relaxovat.!1326!
Dam přiklad...budu mit chut na pizzu..nerada jim sama..pokud me to napadne jen tak večer..budu rada, že se mnou nekdo pujde a automaticky to beru tak..že utratu platim. Viš ono už jen to, že s tebou nekdo travi čas..se počita.
Jsou holky, ktere jsou vyčurane...a dokažou od chlapu vydolovat auto, oblečeni, byt...atd...ale ty tu řešiš i dovolenou????!20!
Ježiš...tak to odchazim...tohle nema vubec smysl.. s tebou bych ani nekamaradila..

skilly

skilly | 18. 08. 2009, 21:42:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI
jj nevědí ani jaký je rozdíl mezi elektronickou a embosovanou kartou :)) S těmito znalostmi by třeba v Rakousku mohli jít tak možná prodávat banány !785!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

investicepenízeinvestorbudoucnostvěchodnotapřípadinvestováníholkaněhačlověkrizikovelikostspotřeba

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑