Diskuze a otázky - Ekonomický liberalismus vs. sociální stát

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 07:28:03 |

Ekonomický liberalismus vs. sociální stát - existuje vhodný model pro českou ekonomiku?
zadani moji seminarky, ktera si zadavatel predstavuje jako smesku protichudnych nazoru, co si myslite vy?

Prispivejte jen vy, kteri vite, o cem je vubec rec :-)

reagovat

V diskuzi je 233 příspěvků a shlédlo ji 2700 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 19:01:25

"Neviditelná ruka trhu je neviditelná protože neexistuje" Joseph Stilgnitz !2!

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 18:58:09

Laissez-faire, jasně....!1395! Otázka je, jak tenhle princip funguje v kutuře...páč jenom samý Novy a komerční rádia a podobný srágory bych tady tedy mít nechtěl...na druhou stranu, seménko se musí mačkat, aby tekl olej a každá umělecká závislost je kontaproduktivní....pak si vyber...!1395!!595!

notrable

notrable | 14. 10. 2008, 18:54:59 | více příspěvků | napsat uživateli

co ze to?

JulietKilo

JulietKilo | 14. 10. 2008, 18:47:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Tržní/klasický liberalismus. Jen žádní vlci v rouše beránčím, jako je [moderní] "liberalismus" ve spektru posunutého U.S. chápání nebo libertariánský hjůmnrajtismus, což je koneckonců prašť jako uhoď...
O otevřeném levičáctví nemluvě.
Zkrátka jediný efektivní, spravedlivý a důstojný systém, neviditelná ruka trhu, její dlaň i pěst.

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 18:25:04

Jo, to je pakatel !1395!!595!

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:47:29

jinak tady v Cine je taky progresivni zdaneni - ale na danich z prijmu platim kazdej mesic cca jeden a pul prumerny cesky mzdy, coz je pakatel ... v CR bych na tom byl mnohem hur (a bernak mi to jednou spocita)

Honzin77

Honzin77 | 14. 10. 2008, 17:42:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Buc1: Nejsem zasilkovy obchod pro fetisisty !27!

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:42:16

Honzin...no takový se tady možná i najdou...!1073!

Honzin77

Honzin77 | 14. 10. 2008, 17:35:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Holandan: a knihkupectvi ala Black Books !2!

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:34:46

A ještě bych chtěl nulovou sazbu DPH na knihy jako maj třebas v Británii.....!407!

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:33:07

> Honzin77
dej mi šátek, pak budeš:)
nebo se smiř s životem posranýho...zazobanýho snoba:D
tvoje volba:)
chtěl bych ho v dárkovém balení a s věnováním (pokud možno)..sím pěkně
!11!!11!

Honzin77

Honzin77 | 14. 10. 2008, 17:28:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Jitka: Ja jsem taky nejchudsi !31!

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:27:50

> JitkaDvorakova
i ty jedna..!20!

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:26:37

> Honzin77
hlavně kvůli Fifce, ta mě odrovnala:))

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:24:43

!2!Já jsem pro progresivní zdanění,protože když použiju Honzinovy argumenty,tak pseudopravičáci si nepřímým zdaněním těch,co to nejvíc pocítí,t.j. nejchudších pomohli natolik,že to "milionářská dávka"(abych použila správnej dobovej termín)čili progresivní zdanění příjmu akorát dorovná do odesáckýho ideálu rovných daní pro všechny...!2!

Honzin77

Honzin77 | 14. 10. 2008, 17:18:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Buc1: Ostuda kvuli Fifince nebo zdaneni? !2!

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:16:44

> Honzin77
no ale fuj !2!
ostudo:D

Honzin77

Honzin77 | 14. 10. 2008, 17:16:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Nehlede k faktu, ze jsem spis zastance efektivniho a vlastne progresivniho zdaneni spotreby spise nez prace !27!

Honzin77

Honzin77 | 14. 10. 2008, 17:15:17 | více příspěvků | napsat uživateli

revealer: V tomhle se neshodmene !2! Ja sice nejsem apriori proti progresivnimu zdaneni, ale nesdilim Tvuje presvedceni o jeho zduvodneni !2!

Honzin77

Honzin77 | 14. 10. 2008, 17:14:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Jestli existuje vic stat, spolecnost nebo narod...To je taky na delsi diskuzi. Stat ovlivnuje zivot obcana celkem hodne. A to, jaky stat je je zasluha spolecnosti !2!

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:13:49

> Honzin77
Nesouhlasím, progrese při výběru vychází z toho co jsem říkal. Efektivita ovlivní celkovou zátěž zdanění !5!

Honzin77

Honzin77 | 14. 10. 2008, 17:12:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Buc1: Jsem ve fanklubu Bobika a Fifinky !2!

Honzin77

Honzin77 | 14. 10. 2008, 17:11:12 | více příspěvků | napsat uživateli

revealer: Ano, jde o efektivitu pouziti, ne o progresi pri vyberu !27!

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:11:09

> revealer
Co je důležité je jak jsou peníze z daní využívány. Jde o efektivitu.
!1!

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:10:07

> Honzin77
hele, ty jsi volič čtyřlístků?

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:09:35

> Honzin77
Nemluvím o státu, mluvím o společnosti ...
stát je takový pseudopojem který ve skutečnosti neexistuje.
Co je důležité je jak jsou peníze z daní využívány. Jde o efektivitu.

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 14. 10. 2008, 17:06:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honzin77
jj diky, uz chapu. no tak pochopitelne ze jsem pro progresivni pristup ikdybych byla v ty skupine, ktera po tom zrovna nevola, ptz kdyby ne, tak bych byla jen pokrytec. vis problem ceske spolecnosti je v tom, ze mnoha lidem ve vedeni chybi lidskost, jakoze \"lidskost\" v tom smyslu, jakej ma.

Honzin77

Honzin77 | 14. 10. 2008, 17:03:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Buc1: V rovine tehle debaty ten, koho by se tykala zakladni sazba dane v pripade progresivniho zdaneni !27!

uživatel eliminován | 14. 10. 2008, 17:02:59

> Honzin77
co je v tvém pojetí chudej člověk?:)

Honzin77

Honzin77 | 14. 10. 2008, 17:00:25 | více příspěvků | napsat uživateli

revealer: Ale ta spolecnost je i jejich dilem, dilem tech "bohatsich".Kolikrat maji na jeji chod vetsi vlic, nez ti "chudi". Takze to, ze jejich prilezitost vydelat vic penez je zasluha statu neni uplne jista teorie. Nehlede k faktu, ze tim, ze jsou bohati davaji vydelat i tem chudsim. Progresivni zdaneni beru jako formu solidarity, ale nejsem si jist, jestli by tahle solidarita mela byt narizena !27!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

liberalismusstátekonomikaseminárkanázormodelřečzadavatel

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑