Diskuze a otázky - VĚŘÍTE V DUŠI??? Důkaz máme všichni před sebou!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 07:49:04 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Nevěříte? Mám pro vás důkazy, že opravdu existuje.

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:30

Cunex: uplne jednoduse za prve kvuli venkovnim podnetum a to ze se pocuravaj male deti je trosku o necem jinym do tech tri let je to kvuli tomu že si proste neumej dojit na zachod pokud je to v pozdejším věku pak je to důsledek zdravotních nebo psychyckých obtíží !5! mimochodem protebe je teda důkazem duše to že se každou noc pomočíš?

Nejlepší odpověď podle autora

Cunex

Cunex | 1. 01. 1970, 01:20:30

> DjNone
No sem duše, která se v tomhle těle narodila. Uvědomil sem si sám sebe na základě vědomí a inteligence. Po pravdě sem přestal myslet na tělo a začal sebe brát jako duši v těle. Přestal jsem závidět, toužit po penězích a začal sem se chovat k ostatním jako by to byli moji bratři. Všichni sme ve skutečnosti stejní a jen proto že je někdo nemocný hloupý ošklivý nebo chudý tak to neni důvod se mu smát. Jednou to můžu být já kterému se budou smát.

V diskuzi je 178 příspěvků a shlédlo ji 921 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 10:32:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> DjNone
Studoval sem to a došel sem k závěru, že existuje reinkarnace. Moje duše se 100x narodila 100x umřela a teď sem na rozcestí v lidským těle a můžu se rozhodnout: 1)budu pokračovat reinkarnaci, 2)ukončím koloběh reinkarnace.
Pouze v lidském těle si duše uvědomí svojí existenci a může vystoupit z věčného koloběhu reinkarnací.

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 10:24:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Alangor
Duše se spojí s tělem při narození a odpojí se okamžikem smrti. Kdyby sme měli vědomosti a schopnosti se odpoutat od těla dávno by to každý udělal. I když tyto schopnosti máme neumíme je použít. Jsou ale lide kteří dokáží vystoupit z těla a dívat se na své "tělo bez duše". Patří mezi ně šamani a taky lidé co zažili klinickou smrt.

DjNone

DjNone | 23. 12. 2008, 10:23:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Quiet, stiil.
There are nothing anymore until,
neutrolize,
something behind your eyes,
is falling out.

DjNone

DjNone | 23. 12. 2008, 10:09:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex napsal -
> Hexagon
He He ale horší bude až zemřeš ty a zjistiš že sem měl pravdu já. Nic s tim neztratím ale ty příjdeš o duši.

Proč myslíš?

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 10:08:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hexagon
He He ale horší bude až zemřeš ty a zjistiš že sem měl pravdu já. Nic s tim neztratím ale ty příjdeš o duši.

DjNone

DjNone | 23. 12. 2008, 10:07:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hexagon
> Cunex
No, mě šlo spíš o to, ne podat důkaz o tom, že duše je nebo ji samotnou nějak definovat, ale spíše definovat to, co by měla ona duše vytvářet. Její funkci. To je rozdíl. Dobře, dejem tomu, púokud umřeš a zbyde duše. Jak si na základě toho představuješ další dění? Bude se chovat tak jako ty, budše jejím prostřednictvím vnímat okolní svět, budeš se pohybovat ve vyšších astrálních?

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 10:05:56

Cunex: mno dobre pristupne na chvilku na to ze ta tvoje duse existuje ale pokud vezmes to ze telo je opravdu jenom nástroj tak nevychází náhodou ten strach bolest atd zrovna z ní? čili až z toho nástroje jednoho dne odejdeš a tvoje obnažená duše poletí tam kam poletí bude řvát strachy a bolestí protože ztratila svuj ochranej obal který si chtela udržet za každou cenu co nejdýl? Protoze kdyz by to bylo jinak tak proč z tebe ta duše neodejde když jak ty říkáš je pro ní tělo svazující a neumožňuje jí plně rozvinout svůj potenciál?
Když nad tim tak přemejšlim tak to nejsou právě světlé vyhlídka a ještě ke všemu nejmíň 10 x.

Hexagon

Hexagon | 23. 12. 2008, 10:03:38 | více příspěvků | napsat uživateli

myshatko jn taky pravda
Cunex sem zvedavej jestli budes stastnej az umres a zjistis, zes nemel pravdu .. !730!

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 09:58:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> Alangor
Já věřim v duši a smrti se nebojím. Vlastně ani neni čeho se bát. Vím že umře jenom moje tělo. A moje tělo??? To je jen nástroj který pomocí duše používám. Cítím v něm bolest, strach apod. je to vlastně vězení v kterým naše duše trpí. A zbavit se vězení znamená získat svobodu.

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 09:54:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> FirstIdea
Jo tobě taky

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 09:53:14

> Hexagon
no stary lidi se nemusej jen pocuravat !1365!

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 09:52:02

Cunex: mno tak to spíš naopak v duši věří lidi kteří se smrti bojí protože si nedokážou připustit, že by poté co zaklepou bačkorama nebylo nic tak se prostě musí přesvědčovat, že něco bude protože by se z toho jinak zbláznili. !5!

Hexagon

Hexagon | 23. 12. 2008, 09:51:31 | více příspěvků | napsat uživateli

myshatko promin pokud se pletu, ale není svěrač pouze u konečníku .. !499!
DjNone na to už sem se taky ptal!730!

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 09:50:07

> FirstIdea
promin...ale ano..jo i driv debatovali o dusi..rozebirali ji ..verili na ni..vedli ruzny diskuze..a tak..ale takovy nazory co se tu navrhujou..jsou kraviny...

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 09:49:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Alangor
Samozřejmě. Zustane po tobě duše. Kterou ti nikdo neveme na rozdíl od těla. Každý inteligentní člověk jednou příjde na to že duše je základ náš všech a těla jsou jenom schránkou. To jeho myšlení natolik změní že se přestane bát smrti a všechny jeho sny se stanou skutečností.

DjNone

DjNone | 23. 12. 2008, 09:47:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
Dobrá, jsem schopen toto připustit, za předpokladu, že mi řekneš, co by měla taková duše znamenat, jak by se měla projevovat, či co by měla obstarávat.

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 09:46:44

> Cunex
Védy jsou určitě zajímavá věc, jestli to doopravdy čteš a nevybíráš pouze nějaké dílčí věcí, aby jsi vzbudil zájem, pak tě obdivuji, i když s tebou, co se týče duše, pokud jde skutečně o tvůj názor, nejspíš neshodnu. Bohužel, musím jít, a tak přeji příjemný den :)

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 09:44:56

FirstIdea: nebo nemaj prakticky žádnou protože se ani nedokážů probudit ze spánku a vykonat potřebu a to by přece duše nedovolila

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 09:44:18

> myshatko
Ne, to jsou nejspíš opravdu věci několik tisíc let staré. Jenom zakladatel diskuze si neuvědomil, že svět se od té doby pohnul.

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 09:42:53

to oc tu ctu...mi prijde jak kecy z nejaky sekty !1358!!1358!!1358!!1358!!1358!!1358!

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 09:42:24

> Cunex
A odpověděl jsi mi na co? !20! Takže podle tebe, osoby trpící těžkou imbecilitou mají duše stoprocentně čisté prostě proto, že si samy sebe ani neuvědomují a o něčem jako o inteligenci se zas až tak mluvit nedá?

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 09:42:15

stary lidi se pocuravaj..protoze to nestihaj...nemaj uz tak silny sverace...a ne kazdej starej se pocurava...a ano pokud se pocurava starsi dite vetsinou ma psychicky problemy....v rodine..napriklad

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 09:42:14

Cunex: je to blbost pokud to das do kontextu s tvojí teorií, ale jinak je to úplně normální věc. Pokud im tak po tobě zbyde mrtvola podle tebe toho zbyde víc?

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 09:41:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> DjNone
vědomí a inteligence je přímo závislé na duši. takže sou to rozdílné věci

DjNone

DjNone | 23. 12. 2008, 09:41:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
Ne. Tělo je pouze stroj. Potom tu máme myšlení. Někdo to může zvát duší o tom žádná. Já myšlení a "duši" odděluju. Pro mě prostě myšlení, vědomí atpod. duší není. To, že si sám uchovávám představu o svém já, je pouhá myšlenka odehrávající se v mém (pod)vědomí. Proto jsem se také ptal, jestli definuješ duši jako své vědomí.

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 09:39:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> Alangor
To je přeci blbost a víš to sám. Krásný důkaz o duši je taky smrt. Co po tobě zbyde?

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 09:39:10

Cunex 23.12.08 09:35

> DjNone
Jjak můžeš říct že když pomineš tělo tak pořád víš že existuješ. To je přeci důkaz o duši o který tvrdíš že neexistuje.

Ne, to je důkaz, že mu funguje mozek tak, jak má. Svou existenci si uvědomují i zvířata. Taky mají duši? Sny totiž mají určitě.

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 09:37:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> FirstIdea
Duše je vždy čistá. Vědomí a inteligence jí buď zakalí nebo vyčistí (pokud je součástí těla)

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 09:35:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> DjNone
Jjak můžeš říct že když pomineš tělo tak pořád víš že existuješ. To je přeci důkaz o duši o který tvrdíš že neexistuje.

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 09:34:58

Cunex: takže mi chceš říct že třeba starý lidi který tim trpí tak nemaj duši? Mno lecos by to vysvětlovalo

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

důkazdušemáma

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑