Diskuze a otázky - VĚŘÍTE V DUŠI??? Důkaz máme všichni před sebou!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 07:49:04 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Nevěříte? Mám pro vás důkazy, že opravdu existuje.

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:30

Cunex: uplne jednoduse za prve kvuli venkovnim podnetum a to ze se pocuravaj male deti je trosku o necem jinym do tech tri let je to kvuli tomu že si proste neumej dojit na zachod pokud je to v pozdejším věku pak je to důsledek zdravotních nebo psychyckých obtíží !5! mimochodem protebe je teda důkazem duše to že se každou noc pomočíš?

Nejlepší odpověď podle autora

Cunex

Cunex | 1. 01. 1970, 01:20:30

> DjNone
No sem duše, která se v tomhle těle narodila. Uvědomil sem si sám sebe na základě vědomí a inteligence. Po pravdě sem přestal myslet na tělo a začal sebe brát jako duši v těle. Přestal jsem závidět, toužit po penězích a začal sem se chovat k ostatním jako by to byli moji bratři. Všichni sme ve skutečnosti stejní a jen proto že je někdo nemocný hloupý ošklivý nebo chudý tak to neni důvod se mu smát. Jednou to můžu být já kterému se budou smát.

V diskuzi je 178 příspěvků a shlédlo ji 920 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

DjNone

DjNone | 23. 12. 2008, 12:51:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Tak to mi bohužel ušlo jelikož náboženství nijak nestuduji, i když o tom, co se tady sem tam prohodilo, nějakou potuchu mám.

Ano samozřejmě, to už jsem říkal někde na začátku, že je to o slovech. nicméně mi právě příjde, že kolega se snaží vysvětlit něco více. Něco co není o slovech, ale i o významu. A právě na to se snažim přijít. Zatím mi ale ten význam nějak uniká.

franco_columbo

franco_columbo | 23. 12. 2008, 12:45:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> DjNone
: to je budhysticka filozofie....zadny JA neexistuje....ale clovek jako celek se da rict ze nejaky to JA existuje....je to jen o slovech

DjNone

DjNone | 23. 12. 2008, 12:42:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
No, ale v mozku probíhají na základě elektrických impulsů podobné logické operace jako v počítači, tedy dejme tomu konkrétněji v procesoru.

Své "JÁ" jsem zavrhnul už dávno a používám je jenom proto, aby mi ostatní rozumněli, nebo´t je to celkem nejkratší označení celé té komplexní věci, která se pod ním ukrývá, ale.....
Jak definuješ své "JÁ" ty? Je to opět na základě Inteligence, duše a vědomí?

franco_columbo

franco_columbo | 23. 12. 2008, 12:34:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
: el.energie je jen energie diky ktery to funguje....driv bylo telo trvoreno ohnem,vodou,zemi,vzduchem....to byli driv zakladni prvky dnes mame energii misto ohne....treba,duse je to co dava smysl

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 12:30:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Tim pádem je to vůl!1!

franco_columbo

franco_columbo | 23. 12. 2008, 12:27:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
: vim ze to je jen priklad ale pak si nekdo muze myslet ze el.energie v tele je duse

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 12:25:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
ve finále to je ale hodně podobný. pro rádio je duše elektrika a pro člověka je elektrikou jeho duše. Je to jen příklad

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 12:23:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> DjNone
to je právě blbost. Tvoje duše(TY) se rozhodneš něco udělat a pošleš signál do mozku a mozek pomocí elektronických impulsů který vysílá do nervů ovládá svaly.

franco_columbo

franco_columbo | 23. 12. 2008, 12:22:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
: ja se taky cejtim nevedomej uz jen to ze jen spekuluju....ale neplet bych el.proud a dusi

DjNone

DjNone | 23. 12. 2008, 12:15:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
Čili mou duší také? Protože, stejně jako počítač, i já se rozhoduji na základě elektronických impulsů.

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 12:14:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
!2! no fest. jediný co mě těší že už něco mám za sebou. Ale co mě zas mrzí, že lidé okolo nás žijí v nevědomosti. Proto sem taky založil tuhle diskuzi.

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 12:12:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
A taky se praví že nejvyšší osobnost božství je součástí každé duše. Je to veliký oheň z kterého lítají jiskry(duše). A lidská duše je tou jiskrou. Nejlepší na tom je že jak oheň tak jiskra mají stejnou sílu. De o to jen jí nechat rozhořet. Ve finále z toho vyplývá, že v každé duši je kousek božství a záleží na nás jak moc jí necháme rozhořet!5!

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 12:07:18

jo věřím...to když udělám něco špatně tak to že mám pocit že se ve mě něco stahuje do sebe...když mám radost mám pocit že mé tělo je plné ,,něčeho´´ to je podle mě duše...

franco_columbo

franco_columbo | 23. 12. 2008, 12:04:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
: hodne upravit

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 12:04:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> DjNone
He he duší PC je elektrika.

franco_columbo

franco_columbo | 23. 12. 2008, 12:04:26 | více příspěvků | napsat uživateli

pocitac ma cloveka jako stvoritele a vdechl mu smysl,bez cloveka neni pocitac nicim.....ve starych textech se pise ze nejvyssi osobnost bozstvi proziva nase zivoty neprimo a neni na nich zavisli a ze existuje nespocet druhu urovni zivota kdyz to reknu svimi slovi

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 12:00:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Hmm souhlasím. Tim pádem musíme svoje myšlení nějakým způsobem upravit.

DjNone

DjNone | 23. 12. 2008, 11:59:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
S tím reproduktorem....přivedl mě to na úvahu. Má počítač duši?

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 11:57:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> DjNone
No taky na tom něco bude!5!

DjNone

DjNone | 23. 12. 2008, 11:55:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
Já bych spíš řekl, že vědomí neexistuje bez podvědomí.

franco_columbo

franco_columbo | 23. 12. 2008, 11:55:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex : no to ja prave jako dukaz neberu....beru to jako ze sme postavy na platne schopny vnimat jen 3 rozmery a muzeme hledat kolem sebe,muzeme premyslet,muzeme bejt chytry jak chceme,muzeme hledat pravdu v knihach atd. ale nic se nedozvime....problem je mozna samo mysleni

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 11:50:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
No důkaz je ten že existuje tělo, ale musí byt něco co ho ovládá jinak nefunguje. Přesně jako z hudbou pokud nepustim elektriku do repra tak nic neslyšim.

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 11:46:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> DjNone
Vědomí a podvědomí sou skoro totožný. Bez vědomí neexistuje podvědomí. Jako zvířata mají vědomí ale na takový úrovni že si nedokáží uvědomit svoje podvědomí.

franco_columbo

franco_columbo | 23. 12. 2008, 11:44:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
: ja jen nesouhlasim s tim kde ty hledas ten dukaz nic vic

franco_columbo

franco_columbo | 23. 12. 2008, 11:43:45 | více příspěvků | napsat uživateli

pocitacovou hru muzu taky ovlivnit chemicky !2! ale hrac zustava,jen hra nefunguje !906!

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 11:43:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> doktorDrzska
Mysl a duše je ale rozdíl.

Cunex

Cunex | 23. 12. 2008, 11:42:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Atom se vymění za atom ale duše se přeci nemění i když se mění tělo.Mění se pouze součást= Inteligence a vědomí

uživatel eliminován | 23. 12. 2008, 11:41:48

Že duše není dokazují různé drogy a látky působící na mysl. Po jejich požití člověk totiž myslí uplně jinak. Takže to je dukaz že psychosomatika působí na fyzickou stránku a mysl a čili "duše" je jen soubor pár miliard neuronu ovlivnitelných chemicky

DjNone

DjNone | 23. 12. 2008, 11:38:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
Takže máme nyní rozpor. Buď odejde jenom vědomí, které ale vlastně nemá žádné opodstatnění a vlastně nemůže být vědomím jako takovým, nebo´t nemá počáteční impuls.
Nebo odejde i podvědomí, které bude řídit ono vědomí. Potom se ale dostáváme k další otázce. Podvědomí určuje operace na základě paměti. Ta půjde s tím vším taky?

franco_columbo

franco_columbo | 23. 12. 2008, 11:38:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
: to zas bych nerek....atom vymeni stejnej atom,bunka vymeni jinou bunku a treba jeste zdokonali....zakladni prvky sou porad stejny,castice ktery tvorej atom sou porad stejny....hmota se jen po miliardy let pretvari

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

důkazdušemáma

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑