Diskuze a otázky - To jste na sociálních dávkách, že tu pořád jste?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 06. 2012, 13:39:04 |

Jaké máte zaměstnání? Jaké paragrafy jste museli splnit, aby vás přijali? Beru chipsy, tak pište.
Pokud nepracujete napište důvod, nebo jakou školu. !54!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 12. 06. 2012, 14:38:22

programátor !1! každých 90.563145 sekund to tu jdu omrknout !1256!

V diskuzi je 80 příspěvků a shlédlo ji 2058 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:41:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> bulevile
ty nevidis vice veci-viz. prispevek pro renca72

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:40:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> renca72
Ano, na materskou pro 6 decek mas bohuzel narok - chyba v systemu. Ale pochybuji o tom,zes delala a vydelala vice, nez jini lide, kteri narozdil od tebe si neporizuji deti ze zabavy,ale maji i jistou zodpovednost a vi, ze si jich maji poridit jen tolik, kolik sami uzivi.Neboj, na muj duchod (pokud jeste nejaky bude existovat) mi budou vydelavat me deti, pripadne si na nej vydelam sam.Nespoleham se na pomoc statu.

bulevile

bulevile | 14. 06. 2012, 13:39:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx<....promin, ale jsi hloupy a nemas jediny kloudny argument. Jen meles nesmysly a zrejme i nenavidis vetsinu lidi kolem sebe.

bulevile

bulevile | 14. 06. 2012, 13:34:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx<....no vidim, ze jsis neporidil zatim ani jedno a jak budes starsi budes nadavat na politiky, ze nemaji z ceho ti zaplatit duchod. Jsi uplne mimo...zacni uvazovat logicky konecne...

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:32:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> bulevile
Tys porad nepochopil, ze jedine decka, ktere chci zivit z mych odvedenych dani a z mnou odvedene prace, jsou ty , co si poridim a ne x parchantu od nekoho, kdo ma praci ve slovniku sprostych slov,ci si porizuje decka jen pro zabavu, ci nezna antikoncepce,... A dale jsi vubec nepochopil vyznam slovicek rodina a zodpovednost,ale holt kazdy na to proste asi nema.

uživatel eliminován | 14. 06. 2012, 13:27:53

> xxxpajaxxx Já jsem taky pracovala a pokud vím na mateřskou mám nárok a myslím že ty jsi za svůj život nevydělal tolik peněz aby jsi mohl vykřikovat že z nich někomu něco jde. Vychovávám další generaci ale to ty asi nepochopíš sám jsi nedokázal ještě nic. Nekritizuj a neházej lidi do jednoho pytle já vychovávám svoje děti nejlíp jak umím a doufám že z peněz které ti jednou vydělají na důchod se ti bude dobře žít. !1!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:27:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> renca72
PS: Jinak s temi fetaky a alkoholiky souhlasim,tem bych nedal ani korunu!

bulevile

bulevile | 14. 06. 2012, 13:27:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx<....ty jsi porad nepochopil podstatu toho vseho. Porodnost drasticky klesa a radsi ted budu platit dane na deti, ktere budou pozdeji vydelavat na muj duchod. Mimo jine ti renca72 psala, ze jeji deti jsou inteligentni, tak ji neprirovnavej ke snedym spoluobcanum....

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:26:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> bulevile
Rodina je zaklad statu, ale zodpovednost je zaklad rodiny !! Poridim si jen tolik decek, kolik uzivim!!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:25:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> renca72
Proc sis porizovala 6 decek, kdyz je nedokazes uzivit vlastnima silama?? A co takovy, ktery maka od rana do vecera a v zivote 13 500,- jeste nevidel ?

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:23:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> renca72
A za ci penize se o ne staras ? Jsi na podpore, kterou derfakto prevazne zivime my, poctive pracujici? Ano, pokud nekdo ma poctivou praci vydelano,at si poridi decek tolik, kolik chce a staci vychovat a necerpaji nalimitne penize ze systemu.

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:19:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> bulevile
Ano, decek od inteligentnich, pracujicich,..., lidi je malo, decek od nemakacenek naopak moc. Nezalezi jen na tom, kolik decek se rodi, ale i jaka je jejich kvalita. U nas je bohuzel ten trend,ze socialove,atd. maji mnohem vice decek, nez vzdelani lide, nebo lide se vzdelanim vi, ze maji za ty decka nejakou zodpovednost, ze by jim mely dat vzdelani,...Kdezto socky jen sproste parazituji na systemu.

uživatel eliminován | 14. 06. 2012, 13:16:00

Tak přesně takhle uvažují naši politici....když se bere berou se peníze na děti a přitom nikomu nevidí že se naprosto zbytečně vynakládají peníze třeba na léčbu feťáků a alkoholiků.Nikdo se nezamyslí nad tím, že mezi námi žijí lidé kteří berou spoustu let podpory a využívají sociálních výhod a ti nám to nikdy nevrátí. Na ty doplácíme a vždycky budeme pokud se v našem systému něco nezmění .Je lépe brát peníze budoucí generaci která nám má šanci ještě v něčem pomoct a budeme je posílat se pást. !1358!!1358!!1358!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:15:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Duff35
Nevyznelo to tak...Koncepci je dostatek - vyplacet pouze stravenky, nucene prace,... Nevim, kde to vazne.

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:15:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> Duff35
Nevyznelo to tak...Koncepci je dostatek - vyplacet pouze stravenky, nucene prace,... Nevim, kde to vazne.

bulevile

bulevile | 14. 06. 2012, 12:52:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx<...pises o systemu, ale vlastne sam ho nedodrzujes, protoze rodina je zakladem kazdeho statu a kde nejsou potomci, dostavuje se pozdeji bida. Nebo snad uz budou jen sami roboti ???

uživatel eliminován | 14. 06. 2012, 12:49:36

> Byl_sem_M-Cristiane žiju z životního minima, které pro mě a mých šest dětí činí 13.500 přesto jsou lidé kteří závidí, ale není divu jsme v čechách

uživatel eliminován | 14. 06. 2012, 12:47:34

> xxxpajaxxx Myslím, že i když mám sedm dětí řádně se o ně starám a řádně je vychovávám ..dvě nejstarší dcery studují střední školy a ani ostatní děti nejsou hloupé a jednou to našemu státu vrátí i s úroky. Kdyby každý člověk přemýšlel jako ty nebylo by za 20-30 let na důchody i oni přispějí na ten tvůj. Buď tak hodný a kroť se s výrazy a přirovnáváním nás ke králíkům nemáš na to právo jsme lidé jako ostatní jen je pro nás těžší přežít. Možná i díky tomu že je naše republika plná lidí jako jsi ty co hází všechny do jednoho pytle. !1!

bulevile

bulevile | 14. 06. 2012, 12:44:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx<....podle tebe se rodi dost deti, aby zajistili za cca 20 let prisun penez z dani pro duchodce ?...Sleduj trochu porodnost hochu, neskutecne klesa, coz bude za tech zminenych 20 let velky problem....

Duff35

Duff35 | 14. 06. 2012, 10:54:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx To,že říkám,abychom byli rádi za to kde jsme ještě neznamená,že se nechci mít lépe.Jenom mně mrzí,jak tu pořád jenom někdo na něco nadává a málokdo přijde s koncepcí nebo s nějakým kladným progresivním řešením.Přeci o tom je diskuze,abychom jenom nefnukali nad problémy,ale abychom je řešili.

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 10:08:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> Duff35
Miluji spokojene pseudohumanisty, kteri nechapou, ze kdyby byl kazdy se vsim spokojen tak, jako oni, byli bychom vsichni jeste na stromech. Spolecnost ma mit jakysi vyvoj, nejlepe pozitivni vyvoj, tudiz ma byt bohatsi a bohatsi a pokud ma byt rizena nejakym systemem, system by mel byt vypracovan tak, aby v nem nebyl parazitismus.

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 10:01:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> renca72
Co se tyka materske,nevim, jestli uz chvalili novelu, ktera by ji omezovala na max. 3 decka - ano, s tim souhlasim, ale pokud nekdo dostava materskou na 4 a vice decek - prece si poridim jen tolik decek, kolik uzivim, a kdyz se nekdo chce mnozit, jako kralici,tak at take zije, jako kralik - na louce,a at zere travu!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 09:57:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> bulevile
Ono to neni tak o zavisti,ale nefunkcnosti systemu a spravedlivosti.Proc ja zivim svou praci krom sebe i x flakacu ?

SSBN

SSBN | 14. 06. 2012, 00:13:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> Velky.prznitel že je prznitel ministrem školství a mládeže, to už mě ani nepřekvapuje..

uživatel eliminován | 13. 06. 2012, 23:54:00

Můj tatínek vám vyhlásí válku. !800!

Duff35

Duff35 | 13. 06. 2012, 23:18:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Můžeme nadávat na zneužívání sociálních dávek,můžeme nadávat na vládu a na korupci,na to jak si každej druhej ve vládě mastí kapsu,ale můžeme být vůbec rádi,že jsme se nenarodili ještě v chudší a skorumpovanější zemi,než je ta naše,protože tam si lidé nezávidí,protože tam nemají téměř co závidět.Ono se řiká:V nouzi poznáš přítele a tam v těchto zemích zakoušejí toto poznání každý den.

uživatel eliminován | 13. 06. 2012, 23:13:17

> renca72
Musíš si pořídit víc dětí, přece...

uživatel eliminován | 13. 06. 2012, 20:17:48

Nechápu kdo tu pořád plácá cosi o dovolené z životního minima je znát že nikdo z vás nemá ani tušení jak málo to je ....máte moc zkreslené informace. Jsem sama s dětmi na mateřské dovolené a na sociálních dávkách jsem závislá a věřte mi bylo by vám moc zle kdyby jste jen tušili kolik to je měsíčně. Na druhou stranu vím že to mnozí berou jako příspěvek na cigarety a alkohol a s tím nesouhlasím !1358!!1358!

uživatel eliminován | 13. 06. 2012, 15:24:43

Co je Ti do toho!1249!

uživatel eliminován | 13. 06. 2012, 09:53:46

Já dělám ministra školství.

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

pistadávkadůvodchipsyparagrafškolazaměstnání

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑