Diskuze a otázky - To jste na sociálních dávkách, že tu pořád jste?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 06. 2012, 13:39:04 |

Jaké máte zaměstnání? Jaké paragrafy jste museli splnit, aby vás přijali? Beru chipsy, tak pište.
Pokud nepracujete napište důvod, nebo jakou školu. !54!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 12. 06. 2012, 14:38:22

programátor !1! každých 90.563145 sekund to tu jdu omrknout !1256!

V diskuzi je 80 příspěvků a shlédlo ji 2053 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Duff35

Duff35 | 18. 06. 2012, 08:58:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> Truxinka To už bylo i za komančů a dělali to převážně cikáni,aby nemuseli do práce.Dělaly se děti a za každé dítě byly peníze.Sotva se porodilo a hned zase šup a skočilo se na další.Jenže dneska už je to nějak limitované,už to neni tak výhodné jako dřív.To bys tomu dala,nedat matkám na děti žádné peníze,to by přibylo sebevražd a krádeží v obchodech!!Neblbni,nějaké prachy brát musí každej!

uživatel eliminován | 18. 06. 2012, 07:33:17

renca72: a bohužel přibývá i maminek co nikdy nepracovaly, nemají vzdělání a přesto dostanou mateřskou! těm bych nedala žádnou mateřskou, žádné příspěvky, stravenky nic! jen ať si samy aspoň pár let odpracují na HPP nebo aspoň na brigádě. a to je teprve problém...

uživatel eliminován | 17. 06. 2012, 15:01:07

> renca72..ty máš 7 dětí? A jsi na to sama? Tak to je masakr..!933!

uživatel eliminován | 16. 06. 2012, 21:28:29

> bulevile
je rozdíl, jestli na 2-3 měsíce nebo dlouhodobě

bulevile

bulevile | 16. 06. 2012, 21:20:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> filisek<.....zadny clovek v ceske republice si nemuze byt jisty pracovnim mistem. Mate ve zvyku opovrhovat temi, kdo zrovna praci nemaji, ale muze se to stat komukoliv. Obzvlast ve state, ktery rozprodal co se dalo.

uživatel eliminován | 16. 06. 2012, 21:12:59

> bulevile
tím chceš říct co? vím jistě, že víc jak 3 děti určitě mít nebudu a kdyby nás manžell opustil, nemakačenko rozhodně není a pro svý dítě by se roztrhnul, takže alimenty by určitě platil

bulevile

bulevile | 16. 06. 2012, 21:04:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> filisek<......ty vis co treba bude u tebe za dva roky ? Po bitve je kazdy general, ze jooo...

uživatel eliminován | 16. 06. 2012, 18:36:35

> Byl_sem_M-Cristiane Nemůžu zrušit internet...přišla bych o tvé skvělé komentáře a bez nich už nemůže žít !1152!

uživatel eliminován | 16. 06. 2012, 18:04:06

> renca72
a jeste k tomu porizovat si ty deti s nejakym nemakacenkem...?

uživatel eliminován | 16. 06. 2012, 17:59:30

> renca72
6 dětí teda taky moc nechápu, dokážu ještě pochopit 3 děti, ale víc ne

uživatel eliminován | 16. 06. 2012, 17:56:11

> xxxpajaxxx 14.6.2012, 13:23
ty si dokazes vydelat tolik, abys mel dostatek penez na dejme tomu 3 roky zivota bez jakyhokoliv prijmu (kdyz budu pocitat jedno dite?), ono i těch 7000 a pár drobných je dost almužna

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 16. 06. 2012, 14:28:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> ciganka7
Laskou,zodpovednosti,...To nepochopis,pokud jsi nemela stastne rodinne zazemi.Ja to stesti mel,takze vim, o cem mluvim.!1326!

uživatel eliminován | 16. 06. 2012, 10:10:58

> renca72
Poradím ti, jak ušetřit pětikilo měsíčně ... zruš si internet !5!

uživatel eliminován | 16. 06. 2012, 07:15:54

> xxxpajaxxx Cim te krmili soudruzi rodicove v detstvi, ze jsi tak moudry ?

vepro_knedlo_zelo

vepro_knedlo_zelo | 15. 06. 2012, 16:09:32 | více příspěvků | napsat uživateli

musis se spravne narodit do te spravne naladene kapitalisticke komuny

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 15. 06. 2012, 07:51:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> renca72
To jsem rad, ze alespon v necem si rozumime,kdyz se bavime o nezamestnanych,...Problematiku materske jsi tu nacala ty,ja jsem si vedom toho, ze nazev diskuze je uplne jiny,ale kdyz jsem videl, cos napsala,musel jsem proste reagovat - pochop me, jsem v praci, nudim se nebot jsem nucen cekat,toz se alespon pokousim diskuttovat, jak tento problem vidim ja. Jestli se nechces bavit o materske, tak tento problem nenastinuj priste! Ja ti nevycitam, ze se stras o decka, ja ti vycitam, ze sis jich poridila nadmiru, bez ohledu na sve moznosti, a na ukor nas ostatnich - porad nechapes? Ja bych taky chtel mit 50 decek,ale narozdil od tebe vim, ze v tomto state jsem schopen uzivit, vychovat a postarat se o max. 3 deti, tudiz nevidim duvod, abych si porizoval dalsi 3, obvzlast, kdyz bych byl jeste samozivitel a muje partnerka by se nikterak nezapojovala do vyzivy. Toto vidim jako vrchol debility, bezohlednosti, zneuzivani systemu,... Proto bych osobne nastavil system tak, aby bylo mozne cerpat davky na max. 3 deti, ale davky ne tak smesne, jak jsou nyni - na ty 3 deti bych klidne daval zminovanych 13 500,- i vice,at rozumni lide maji sanci bezproblemove vyzivit tyto deti. Mozna uz je to tak nastaveno - neznam aktualni stav naseho zakonikoveho balastu, nevim, ale podle me by clovek, ktery si poridi 4 a vice decek uz nemel dostat ani korunu navic, nebot toto rozhodnuti uz svedci o jeho bezohlednosti, debilite, nezodpovednosti,... Ano, pokud jsem milionar a mam na chuvu, mam ty prachy,ze nemusim chodit do prace a svym 10 deckam jsem schopen zajistit vyzivu, vzdelani,...,tak je mi jedno, kolik decek kdo ma, ale pokud si poridim 6 dece s tim, ze jsem jen proste chtel ,a ze se to nejak zvladne, ze stat mi urcite pomuze, sorry, ale po 4 decku bych takovou matku uz sterilizoval, nebo dle meho mineni se nejedna o dospeleho jedince. Muzes se vymlouvat na okolnosti, kolik chces,hodne by me zajimalo, s cim bys prisla,ale v dnesni moderni dobe tolika antikoncepcnich prostredku si myslim,ze pujde akorat o trapne vymluvy. Nebo te 6 x nekdo znasilnil?Jinak k tomu otci,400 hodin je smesnych,mas pravdu - dalsi chyba v systemu,nechal bych ho makat v dole po selou dobu, dokud ty decka nedospeji k samostatnosti,ale na druhou stranu, pro koho tech 400 h odpracuje? No pro stat. A kdo te zivi??? Timto chci naznacit, ze v tomto pripade zde vidim alespon nejakou rentabilitu,nicmene to nemeni ten fakt,ze to zasadni rozhodnuti se deje pri planovani rodiny - Kolik si poridim deti? Kolik jich uzivim? Promin, mozna jsem ostry,ale jinak se vyjadrovat neumim.

uživatel eliminován | 14. 06. 2012, 21:06:53

> renca72
Nemám. Možná nebereš všechny dávky na který máš nárok a proto se nemáš jako prase v žitě jako ostatní s hodně dětma na dávkách.

uživatel eliminován | 14. 06. 2012, 20:20:04

> Velky.prznitel máš opravdu velmi zkreslené imformace

uživatel eliminován | 14. 06. 2012, 17:54:03

> renca72
13500 ? To dost pochybuju, k tomu bude ještě velkej příspěvek na bydlení a další občasný dávky. Takže to bude v průměru nad 20 litrů čistýho, což zhruba průměrnej plat.

uživatel eliminován | 14. 06. 2012, 14:27:34

> xxxpajaxxx to že otec nepřispívá je v tomto státě bohužel běžná věc. Buď jde výživně soudně zrušit pokud nemá dostatečný příjem nebo zkrátka nepracuje a neplatí. Další chyba systému ....pokud neplatí půl roku je možné podat trestní oznámení které stejně vede jen k tomu že mu dají max 400 hodin veřejně prospěšných prací . Zase pracuje zadarmo a děti nedostanou nic. Když nechce platit nikdo ho nepřinutí bohužel. Moc ti děkuji za to že se obětuješ a přispíváš na moje děti....!1!

uživatel eliminován | 14. 06. 2012, 14:23:38

> xxxpajaxxx ano já přece souhlasím ...bojuj to by jsme měli my všichni ale ne proti větrným mlýnům...bojuj za to aby se přestaly vyplácet socialní dávky dlouhodobě nezaměstnaným , bojuj za to aby šli romové do práce a aby jsme z nich taky něco měli. Za to aby byly zákony upravené tak aby do státní kasy přispíval každý a nebo aby každý z nás pro tento stát něco dělal a jen nepřihlížel. Tady to, ale nevybojuješ. Tady teď momentálně řešíš ženskou která má děti o které se řádně stará a dostává za to nepřiměřeně od státu zaplaceno. Ne všichni jsou stejní nezapomeň. Vím že je spousta rodin které mají děti jen ze zjištných důvodů a jen kvůli tomu aby nemuseli pracovat a nemají zrovna tolik dětí jako já. Soudíš mě aniž by jsi znal okolnosti a to mi vadí.Každý z nás má nějaký osud a tomu se nedá vyhnout Nechal bys lidi pomřít jen aby jsi nemusel platit daně? Vždyť já státu taky cosi odvádím i když to ještě není vidět ale jednou jistě bude. Bojovat není na škodu. Myslím že název této diskuze zněl jinak než to co mi tu rozebíráme ale to jsi zřejmě přehlídl. Je tu denně spousta lidí a pořád těch samých co pobírají dávky a přesto mají na to aby si platili internet což není vždy zrovna levná záležitost. Zamysli se nad tím co píšeš trošku .

uživatel eliminován | 14. 06. 2012, 14:10:20

Na nemocenských

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:58:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> renca72
Ja "nebojuji" jen za me blaho,ale "bojuji" za spravedlnost a za slusne lidi, kteri makaji a maji jistou zodpovednost pri planovani rodiny a poridi si jen tolik decek,kolik sami uzivi.

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:53:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> renca72
Ano, mas tolik deti, kolik jsi chtela mit, bez ohledu na to kolik jich dokazes sama uzivit a nedokazes si uvedomit ze vyuzivas system, do ktereho prispivaji i jini, a ktery je bohuzel spatne nastaven (nastesti pro tebe).Ze jsi sama-otec vzdy existuje,proc ti neprispiva ? Nic, musi jit studovat ANJ, abych stoupla ma hodnota na trhu a mohl tak uzivt vice deti a odvest vice dani, aby si takovi,jako ty, mohli zit lepe. Mejte se,snad priste!!239!

bulevile

bulevile | 14. 06. 2012, 13:51:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> renca72<.....bav se s volem o sobote, kdyz jde v patek na jatka...!5!

uživatel eliminován | 14. 06. 2012, 13:50:18

> bulevile Lidi jako on nám říkají co máme dělat potom to tady vypadá jak v Kocourkově. Neví o životě nic. !1! nechal by všechny umřít jen aby se měl dobře on sám ...zřejmě se zlobí že platí vysoké daně ale i on je bude mí menší až bude mít děti a rodinu. Potom asi budou ti ostatní doplácet na něj....!1!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 14. 06. 2012, 13:47:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> bulevile
No vy zas budte radi, ze mame tak stedry soc system, mozna by vam doslo, co chci rici, kdyby neexistovali zadne soc. davky - bych chtel vdet, kdo by zral travu !2!

uživatel eliminován | 14. 06. 2012, 13:46:59

> xxxpajaxxx jsi zabedněný asi jak mám chodit do práce s malým dítětem? Jestli si jednou najdeš ženu která to zvládne tak klobouk dolů. Každý v tomto státě kdo porodí dítě na to nárok má. Jsem stále na mateřské a není mi jasné kam bych měla umístit dvouleté dítě a není má vina že jsem zůstala sama. Mám tolik dětí kolik jsem chtěla mít a pokus¨d ti přijde životní minimum pro sedm lidí 13500 tak velké tak už ti nerozumím vůbec. S tvými vizemi že si každý zaplatí jen to ne co má se můžeme vrátit z5 na stromy a potom je systém zcela zbytečný.

bulevile

bulevile | 14. 06. 2012, 13:43:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx<....mam ve zvyku diskutovat s lidmi,kteri maji aspon trosku prehled o dane veci a nejsou egoisty jako ty....preji ti hezky zbytek dne....!1!

bulevile

bulevile | 14. 06. 2012, 13:42:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> renca72<....nedej boze, ze by * xxxpajaxxx nemel zadne dite...pak by ho poslali past tu travu, kterou by chtel ted krmit decka, misto aby mu vyplaceli duchod....

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

pistadávkadůvodchipsyparagrafškolazaměstnání

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑