Diskuze a otázky - Soumrak mužů v (nejen) v ČR?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

LacunaI

LacunaI | 31. 10. 2009, 21:24:38 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Poslední dobou se tak stává, že media apod. píšou o soumraku mužů.Nejen, že jich je málo a stále ubývá, ale i o jejich (ne)vychování a nepoužitelnosti. Zatímco ženy na sobě pracují, zlepšují se tak úroveň mužů toliko nestoupá.

Co si o tom myslíte? Myslíte, že (ne)vychování a společenská selhávání mužů může být zapřičiněno nějak ženami? Co si myslíte o současných mladých mužích?

Uživatele, jež nejsou schopni rozumně zformulovat svůj názor prosím, aby nepublikovali svůj názor.

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:57

Mě, jakožto nadpřirozené bitosti se tohle netýká !1250!

V diskuzi je 94 příspěvků a shlédlo ji 2311 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:11:17

> Asuryan
ale zena na materskou nemusi jit ve 20ti ze jo... ted uz se deti rodi pozdeji az kolem 30ky, tak proc nechodit do rpace a nevydelavat, neprispivat do rozpoctu?

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:10:21

> Elizabeth_Bathory
Ne to určitě ne, ale na druhou stranu, ženě na mateřské nic jiného stejně nezbyde.

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:09:17

> Bezdomovec1
No to že ty nepracuješ tolik (bez urážky ale na workoholika nevypadáš) neznamená že to nejde. 12ky-15ky na šichtě jsem kdysi taky dělal a často týdny za sebou.

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:09:15

> Asuryan
to máš pravdu, rovnoprávnost nebyla a nebude, o tom není pochyb...ale aby byla ženská na chlapovi úplně závislá..no snad nejsme ve středověku?!1333!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:08:29

> Bezdomovec1
pul roku... masakr... ale v gastronomii je to takhle vsude

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:07:44

> Shameeka
A jak dlouho si tohle zvládala. Když se opravdu pracuje, tak se tohle moc dlouho zvládat nedá

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:06:28

> Elizabeth_Bathory
Ať chceš nebo ne, naprostá rovnoprávnost je chiméra. A je to tak asi dobře. Na původní postavení ženy - matky se nějak zapomíná...

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:04:37

> cocik
a co ta ženská podle tebe bude dělat, kdyby se nedejbože po deseti letech co se takhle "starala" o domácnost s tím chlapem rozešli a ona byla bez bydlení, bez peněz a v životopise desetiletou odmlku.....a je v kelu...na chlapy zásadně nespoléhat, jen ať si každej má svoje finance...!1272!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:01:34

Jen ať jich ubejvá třeba se pak dostanu konečně na řadu. Až ti šampóni, hopírci a jiný mužatky vymřou!1!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:01:03

> Bezdomovec1
delala jsem servirku a pracovala jsem 15 hodin denne... dobrej blud

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:00:39

> Bezdomovec1
takhle jsem to myslela, chtela jsem rict, kolik lidi v CR ve 20letech vydela 150k... nikoho takoveho neznam... a ani moc tech starsich, a pak je opravdu znat kdyz ti chybi i tech 10k

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:00:34

> Shameeka
Ty taky píšeš bludy. 15 hodin pracujou snad nějací podnikatelé, kteří rozjíždí firmu. Nebo nějací workoholici, co nemají nic jinýho a mají to i jako koníček

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:59:31

> Asuryan
no to je jasny

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:59:19

> cocik
No tady u nás vydělá nad sto litrů tak maximálně 5% práceschopné populace, takže tvůj případ je sakra mimo mísu. Nějčastějc je to tak, že chlap má čistýho 20 a ženská 14 A když těch 14 ženské vypadne, tak je to sakra znát. Tudíž by se měli o práce dělit.

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:58:48

> cocik
psala sem ze je jedno kolik kdo prinese, kdyz se u toho nadre vic... ses nejakej utocnej !877!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:57

Souhlasím s Cocikem. Myslím že jde hlavně o zdravý rozum. Pokud oba dělají podobně oceněnou práci, budou se nejspíš dělit i o ty domácí věci. Pokud chlap dělá od 8 do 8 a žena od 8 do 4, 50:50 to zcela jistě nebude.

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:57:26

> Shameeka
to je dobre, ze uz je ti to jasny ... jeste pred chvili jsi psala, ze je to jedno !1!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:56:01

> cocik
pokud ty vydelas 150k tak proc bych pak ja mela pracovat 15 hodin denne... to je snad jasny

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:54:26

> Shameeka
mne je jedno, jak to mate zarizeny s pritelem - ja ti jenom vysvetluju, ze opravdu neni jedno kolik kdo do spolecnyho rozpoctu prinese

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:57

Mě, jakožto nadpřirozené bitosti se tohle netýká !1250!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:57

Si nějak myslíš ne pičo vole. Ti dám něco formulovat kokot!20!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:51:22

> cocik
no tak to bych pak nepracovala vubec, moje realita je ovsem jina, pritel studuje, ja pracuju.. uklizime spolu

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:48:59

> Shameeka
hele, ale takhle to v realu nefunguje - pokud chlap domu prinese 150 a zenska 15, tak je preci mnohem jednodussi, aby se zenska starala jenom o domacnost nebo pracovala na zkracenej uvazek jenom pro radost nebo udrzeni kvalifikace ... pokud v rodine vypadne prijem ty servirky, tak prijde o 15 tisic, coz skoro nepozna, pokud vypadne prijem chlapa, tak prijde rodina o 150 tisic a pujde pod most ... proto je jasny, ze kdyz je potreba udelat domaci prace treba vymenou za zkracenej uvazek, tak to proste udela ta servirka a ne ten chlap

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:44:37

> cocik
to je snad jedno kolik vydela... obecne znamo, ze zeny vydelavaji min, myslis, ze se takova servirka 15 hodin denne v praci nenadre? a ma z toho usmolenych 11k... a pak je jeste zvedava ve tri rano uklizet smradlavy ponozky a nadobi...

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:43:27

me to neprijde,ze by nas kluku ubyvalo,ale je pravda,ze dnesnim klukum chybi vojna :)

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:40:54

> Shameeka
hele, ja netrvam na tom, aby zenska chodila do prace, ale pokud mermomoci chce a vydela X, zatimco ja do spolecnyho rozpoctu prinesu 10*X, tak je logicky, ze si doma nebudeme delit domaci prace fifty-fifty.

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:38:04

> cocik
ja uznavam delbu prace...kdyz jsem cely den v praci, tak ocekavam, ze bude doma alespon ustlana postel, umyte nadobi...

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:57

Zensky na sobe bohuzel nepracujou - to, cemu rikaj "pracovani" znamena, ze se z nich stavaj nepouzitelny feministicky muzatky, ktery nejsou schopny zvladnout peci o domacnost ani o deti a jeste kolem toho maji spoustu reci. Ja zastavam tradicni model, ze chlap ma bejt zivitel a hlava rodiny, kdezto zenska se stara o deti a domacnost. A rozhodne nad takovou zenskou nikdy nebudu ohrnovat nos, protoze vim, ze s tim je hodne velka prace. Ale emancipovany pipiny, co ve finale nedovedou poradne ani jednu vec, si muj respekt opravdu nezaslouzi.

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 21:36:05

nevsimla jsem si, ze by muzu ubyvalo

Johny_82

Johny_82 | 1. 01. 1970, 01:20:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Ženy na sobě pracují?
Ženy jsou vzdělané a vychované?
Safra, tak to bude asi jiná planeta !544!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

mužženasoumrakvychováníúroveňmediumdobaČRselhávánímálouživatelnázonepoužitelnost

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑