Diskuze a otázky - Soumrak mužů v (nejen) v ČR?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

LacunaI

LacunaI | 31. 10. 2009, 21:24:38 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Poslední dobou se tak stává, že media apod. píšou o soumraku mužů.Nejen, že jich je málo a stále ubývá, ale i o jejich (ne)vychování a nepoužitelnosti. Zatímco ženy na sobě pracují, zlepšují se tak úroveň mužů toliko nestoupá.

Co si o tom myslíte? Myslíte, že (ne)vychování a společenská selhávání mužů může být zapřičiněno nějak ženami? Co si myslíte o současných mladých mužích?

Uživatele, jež nejsou schopni rozumně zformulovat svůj názor prosím, aby nepublikovali svůj názor.

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:57

Mě, jakožto nadpřirozené bitosti se tohle netýká !1250!

V diskuzi je 94 příspěvků a shlédlo ji 2307 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

SSBN

SSBN | 9. 11. 2009, 00:50:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Nepochopila jsi, v čem onen "soumrak", ale spíše krize mužství (ne mužů) spočívá. Není to v tom, že by byli nepožitelní nebo na sobě nepracovali, ale v tom, že nastává první období v dějinách, kdy nejsou oddělené role mužů a žen. Muži i ženy se stali vzájemně zaměnitelnými, což znamená, že ženy se obejdou bez mužů (role a její krize nesouvisí s rozmnožováním). Muži tudíž přišli o smysl své existence. Z toho plyne, že ano, mohou za to ženy.

uživatel eliminován | 9. 11. 2009, 00:23:41

Spíš soumrak všeobecně, někde na to kašlou pánové a jindy to zase mají v paži slečny. To je kus od kusu a rozhodně bych z toho nedělala statistiky. Znám chlapy, kteří na sobě makají dnes a denně, a taky chlapy, kteří to nedělají. Stejně tak existují ženy inteligentní a pak ty natvrdlejší. Howgh, domluvil jsem. !5!

bigkastan

bigkastan | 1. 11. 2009, 11:35:19 | více příspěvků | napsat uživateli

na tom něco pravdy bude

KT_the_CuT

KT_the_CuT | 1. 11. 2009, 10:39:37 | více příspěvků | napsat uživateli

někdy si říkám, že bych byla radši lesba...chlapi mají určitě víc na výběr než my a jo, určitě na to, že chlapy stojej za p***, máme podíl i my, celý tohle období je období chaosu a období ženy!394! dekadence, bez cíle...a nikdo s tím nic neuděláme!523!
a newman má možná částečně pravdu, ale ženy muže nutí většinou nepřímo a často nevědomky...

uživatel eliminován | 1. 11. 2009, 05:01:04

je mi to jedno !400!

Bez_klobouku

Bez_klobouku | 1. 11. 2009, 01:20:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> LacunaI: ja bych nerekl ze "kvalita" klesa... tady se jen stretava emancipace a medialni ideal muze...
ani nevidim nakej rozdil ze by zenske nak vic makaly na sobe.. jen jsou aktivnejsi a mozna jdou vic videt...

Newman81

Newman81 | 1. 11. 2009, 01:19:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus
a prý je to podle uživatelů nejlepší otázka a ne odpověď, dokonalé!

Adelmus

Adelmus | 1. 11. 2009, 01:15:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Ajkirovi odpustili místní tu jeho "bitost" a já tudíž začínám věřit v jeho napřirozenost. !1266!

Newman81

Newman81 | 1. 11. 2009, 01:13:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Jestli nastává soumrak mužů v ČR, tak jen proto, že vy, ženy, z nás děláte sobě rovné. Dneska se chlapi musí holit nejlépe na celém těle (protože to většina z žen vyžaduje, v naprosté většině s odůvodněním: My se kvůli vám musíme holit všude, tak proč vy nemusíte?), tráví hodiny před zrcadlem a pak neumí pomalu ani zatlouct hřebík.

A vůbec, jak jsi přišla na to, že ženy na sobě pracují a zlepšují se, zatímco muži ne? Který feministický spolek tento blábol vypustil do světa? !898!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 23:18:16

s tim, že na sobě ženy pracujou bych byl velice opatrnej...

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:57:53

> cocik
To je pravda. Dobrej řemeslník zedník, tesař se hledá těžka a když už najdeš, tak se musí dobře zaplatit, jinak tě přeplatí jinej

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:51:55

hele, lidi, dulezity je nestitit se zadny prace a delat veci, ktery moc jinejch lidi nedela nebo delat neumi ... kdybych ciste hypoteticky uz nemohl delat manazerskou praci, kterou delam ted, tak bych sel klidne delat remeslnika a rozjel si zivnost - poptavka po spolehlive provedene kvalitni praci je obrovska a vydelal bych si vyrazne vic nez jako prumerna kancelarska krysa ... prilezitosti jsou vsude, jenom nesmi bejt clovek linej posera !1!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:45:00

> Shameeka
Měj se a ať ti to tam rychle uteče!1!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:43:44

> Shameeka
Já teď studuju a jako brigádu vyskládávám v kauflandu za 55 hrubýho na hodinu. je to sice jedna z nejhorších prací, ale stejně, i když chcou někde administrativu nebo podobný pozice, tak dají maximálně 70 korun. je to tady fakt katastrofa, když nájem stojí nějakou osmičku. Proto chcu po škole vypadnout a ne jen tady živořit. Aspoň na ten byt si v zahraničí vydělat, aby mě tady pak nesežrala hypotéka, když bych platil 12 za měsíc a jako nástupní bych měl nějakých 15 čistýho a tady se moc mzdy nezvyšujou, tak bych takhle přežíval nějakých 5 let a To když budu v zahraničí, tak si na ten bejvák ušetřím

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:43:01

> Asuryan
no..mám svoji pravdu, do které jsem byla vychovaná a bohužel ve svých jednadvaceti už to mám potvrzené i ze zkušenosti.Někdo má třeba to štěstí že mu všechno vyjde,ale já už stojím nohama na zemi.

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:42:02

> boreczmostu
je to spis 60%, mzdovy median je cca 4 tisice pod hodnotou prumerny mzdy

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:40:02

> Shameeka
tak to si mákla...ale je důkazem že to jde..!1272!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:39:04

!553!musim do prace, tak se mejte

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:36:17

> Elizabeth_Bathory
Dobře, asi máš pravdu (uznám když se mýlím).

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:36:08

> Elizabeth_Bathory
o moje mama zvladala pracovat jako osetrovatelka v domove duchodcu (caswto i dvanactky a nocni) a nestalo se, ze by doma nebylo perfektne uklizeny a nebyly obstarany decka

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:57

> cocik
to zní rozumně ale seš jeden z mála.Já znám spíš chlapy kteří za svoje prachy chtějí mít doma služku kterou pomalu nepustí ani na kafe s kamarádkama.

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:34:51

> Bezdomovec1
ted delam 6 hodin denne za 100 na hodinu, to je super, ale neni to oficialni, takze taky nic moc... byla jsem vcera na pohovoru do cajovny a tam mi rekli 45,- na hodinu... to by mi nestacilo ani na najem... tady v CR je to fakt priserny... hotelova skola a pul roku v luxusni restauraci je asi nedostatecna kvalifikace, na to delat nekde pingla za vic jak 10k

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:34:01

> Asuryan
no a není?
víš kolik zaměstnaných žen zvládá obojí?Pokud to žena nezvládá je chyba v ní, dneska se dá zvládnout všechno.Je jasný že když muž rodinu živí že po něm nebudu chtít pomoc v domácnosti ale zase se nechat vydržovat a pak skončit s holým zadkem na ulici...na to jsem moc opatrná...

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:33:59

hrome taková hrubka a vy to ještě volíte jako nejlepší odpověď !1350!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:33:43

> Elizabeth_Bathory
vsak jo, ale musi to mit rozumnou miru ... kvalifikace se vetsinou nezvysuje tak, ze clovek hakuje od nevidim do nevidim, ale ze se v nejakym optimalnim case uci veci, ktery umi jenom hodne malo lidi - typicky tady u nas bych holce zaplatil nekolikrat tejdne soukromou ucitelku mandarinstiny a poslal ji na par hodin tydne na staz, at je taky mezi lidma ... za par let timhle stylem dosahne v Evrope na job s manazerskym platem, pokud by se musela zivit sama

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:32:54

> Shameeka
jo promiň blbě sem si to přečet. Tak je jasný, že když se živíš sama, tak se musíš hodně otáčet, abys u nás vyžila

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:32:49

nechapu kde berete ty prumerne vydelky? na prumerny vydelek nedosahne 80% lidi,kdyz nepocitam prahu,to je samostatna kapitola!1190!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:30:25

> Shameeka
To jistě. Bohužel.

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:30:04

> Elizabeth_Bathory
Máš naprostou pravdu. Já jen reaguji na argument že žena je "v prdeli" když se třeba stará několik let jen o děti a chlap jí opustí. Možná je, ale jak jinak by se to dalo dělat?

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 22:29:31

> cocik
souhlas...ženská do určité míry patří k plotně...ale neměla by k ní být uvázaná...!1390!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

mužženasoumrakvychováníúroveňmediumdobaČRselhávánímálouživatelnázonepoužitelnost

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑