Diskuze a otázky - proč jsi rasista?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Jacuzis

Jacuzis | 8. 01. 2009, 22:40:37 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

prosím dementní odpovědi si nechte jinam chci si udělat rozumnej názor o rasistech

reagovat

Nejlepší odpověď podle autora

grishnackh

grishnackh | 8. 01. 2009, 23:27:53

> Jacuzis
Ano, není to uplně objektivní, ale když se kací les, létají třísky.!12!

V diskuzi je 163 příspěvků a shlédlo ji 1151 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 23:11:46

> Jacuzis
Jako jestli souhlasis s tim, ze kdo se chudy narodi, chudy zemre...to snad platilo nekdy ve stredoveku,ale ne dnes...To, ze kradou- kdyz teda nemaji penize..ok,to se da pochopit- i kdyz s tim teda rozhodne nesouhlasim. Ale proc na vsechno pak tak serou-co se tyce treba vzdelani...stacilo by si udelat stredni skolu...a i s timto ses schonej si najit slusne placenou praci...ono je totiz moc pohodlny,sedet doma na prdeli, nic nedelat a jen si stezovat, jak je ten svet zlej.

gahanek

gahanek | 8. 01. 2009, 23:11:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
ok nebudem to rozebírat!786!

fararek

fararek | 8. 01. 2009, 23:11:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Darmodej: Tak to vemem asi takle: cernosi byli jeste pred necelymi 200 lety otroci, ale tim cigani nebyli.. oni jen v klidu kocovali ...

grishnackh

grishnackh | 8. 01. 2009, 23:11:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxAnickaxx
No myslíš že Čunek, který byl hojně obvinován z rasismu, vystěhovával naše romské spoluobčany jen kvůli jejich původu?
Rasismus je prostě dnes jen nastroj parazitů, kteří jím omlouvají své asocialní jednání.!24!

Jacuzis

Jacuzis | 8. 01. 2009, 23:10:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> darmodej13
jo jasne vandali by se melo trestat ale zakonem a ne vdalsim vandalismem preci?

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 23:10:09

Myslim ze opravdovych rasistu je malo. Je to obecne zklouznuti k pojmenovani rasy z usouzeni podle cinu jedince. Kdyby existovala rasa zlodeju, vrahu, fanatiku, teroristu atd, tak jsou rasisty vsichni...

fararek

fararek | 8. 01. 2009, 23:10:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Darmodej: v jednom mas pravdu a to je v tom ze stat je vuci nim az moc tolerantni,

darmodej13

darmodej13 | 8. 01. 2009, 23:09:48 | více příspěvků | napsat uživateli

fararek asi znas cernochy jen u nas v USA je to stejne jako tady s cikany

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 23:08:59

grishnackh:
nie sme, to snad ani nikto netvrdi.
maximalne tak ze rozdiely sa maju tolerovat.
problem je ak sa ta tolerancia prehana aj ked jej je malo

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 23:08:05

> grishnackh
rasista je clovek, kterej nesnasi ostatni rasy...na zaklade vlastnich zkusenosti jsem vyhranena jen vuci jedne skupine lidi...a ze maji jinou barvu kuze, to je jen shoda nahod..i kdyby byli bili a chovali se tak jak se chovaji,tak bych zaujimala stejnej postoj vuci nim/

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 23:07:57

protože jsem ovlivněná společností a především tím, co vidím kolem sebe...

darmodej13

darmodej13 | 1. 01. 1970, 01:20:31 | více příspěvků | napsat uživateli

jaky mam bejt ?kdyz neprizpusobivy jsou srabi prepadajici v tlupach stare obcany ,deti ,maminy,holky,neustale neco nici a vladne v tomto state rasismus naruby???poradneho chlapa prepadnou malokdy !!!proste me nebavi tuto mensinu tolerovat ani omlouvat at tahnou nebo prijde doba kdy s nema zatocime !!!policie je vecne chranit nebude !!!

Jacuzis

Jacuzis | 8. 01. 2009, 23:06:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxAnickaxx
zkus to jednou jen tak rok žít prakticky v chudobě a uvidíš neříkám, že se nesnaží ale být nejmín 50% rasistů v takovéto situaci tak pak chápou o co go......ono když ti někdo dá podporu tak to ještě furt neznamená, ýe se máš dobře, přecejenom kdyby jim dávali třeba výhody jinak tak by to vypadalo i jinak třeba podpora pro školáky.......

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 23:06:20

gahanek:
len u tych co to dovolia.
stale to nie je rasizmus. ak mas vyhrady voci ciganom lebo (vacsinou) ziju z tvojej prace, to nie je rasizmus. rasizmus je ked mas vyhrady voci ciganom (cernochom, aziatom, ...) preto ze su cigani (...)

grishnackh

grishnackh | 8. 01. 2009, 23:05:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxAnickaxx
Tím co jsi ted napsala, jsi se podle moderních pseudohumanistických norem projevila jako rasistka.
Všichni jsme přece stejní, nebo ne?!2!

just_wait_and_bleed

just_wait_and_bleed | 8. 01. 2009, 23:01:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jacuzis
hodně zjednodušeně ano,
doporučil bych pár článků, třeba http://cz.altermedia.info/uvahy-a-komentare/rasismus-a-apartheid_2220.html

fararek

fararek | 1. 01. 1970, 01:20:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Rasismus jako takovi ma strasne tenke hranice.. vemte si trebas znamy Kuklux-Klan ty vrazdi cernochy jen proto ze maji opravdu jinou barvu pleti, zadnej jinej podmet nemaji (nebo mi alespon neni znam) u nas v Cr je averze vuci ciganum, spize z duvodu, ze jsou "neprizpusobyvi" , ale nehazel bych je vsechny do jednoho pytle.. znam dost ciganu co se chovaj mnohem lip nez nekteri bili...

Ale jak uz tu bylo receno je to neustale omylane tema, ktere stejne nic nevyresi

grishnackh

grishnackh | 1. 01. 1970, 01:20:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Některá fakta prostě hovoří pro to, že určité etnické minority mají oproti majoritní společnosti poněkud odlišné způsoby života.
Což vede k tomu, že lidé, jichž se asociálnost těchto skupin dotýká či ji slepě nepřehlíží, proti takovýmto parazitům protestují, což je bohužel často nazýváno rasismem...!24!

gahanek

gahanek | 8. 01. 2009, 23:00:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> darkness_child
já se nehádám jen sem napsal cosi myslim to snad neni hřích ne!1421!

gahanek

gahanek | 8. 01. 2009, 23:00:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
jasně,ale ze zvyku se stává závislost

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 23:00:20

> Jacuzis
kazdej clovek ma stejne moznosti...bezplatne vzdelani, socialni podporu...ale kdo nechce, tak nechce...jak treba vysvetlis, ze vetsina romskych deti chodi do zvlastnich skol? !20!

gahanek

gahanek | 8. 01. 2009, 22:59:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> darkness_child
aty myslíš že lidi si stoho prdel nedělaj ajak by byli rádi kdyby tu určitý lidi nebyli

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 22:59:41

gahanek:
ale to nie je rasizmus. to je len zvyk.

darkness_child

darkness_child | 8. 01. 2009, 22:58:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> gahanek
Ty se chceš hádat.

Jacuzis

Jacuzis | 8. 01. 2009, 22:58:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxAnickaxx
zkusila jsi jednou žít v chudobě a stát se hodnotným člověkem i přesto?

darkness_child

darkness_child | 8. 01. 2009, 22:58:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> gahanek
Ale napsal jsi,že to,že to někdo řekne z prdele...A takový věci,blbá prdel...Jsem sice blond,ale ty asi víc...!24!

gahanek

gahanek | 8. 01. 2009, 22:58:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> darkness_child
prosimtě di spát nemám zapotřebí se tu stebou dohadovat

Mongolia

Mongolia | 8. 01. 2009, 22:58:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> coCoTwiSter
nic mi to neříká,ale kdyby to viděla možná jj!1361!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:31

Já jsem pro větčí multikultůrnost,třeba kdyby zprávyZ domova na Nově četl ňákej cigoš anglicky..!2!!1304!

darkness_child

darkness_child | 8. 01. 2009, 22:57:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> gahanek
Ani mě tvůj domov nezajímá,jen ti vyvracim tu píč*vinu.co jsi řekl,blboune...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

rasistaodpověďnázorrozumnej

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑