Diskuze a otázky - proč jsi rasista?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Jacuzis

Jacuzis | 8. 01. 2009, 22:40:37 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

prosím dementní odpovědi si nechte jinam chci si udělat rozumnej názor o rasistech

reagovat

Nejlepší odpověď podle autora

grishnackh

grishnackh | 8. 01. 2009, 23:27:53

> Jacuzis
Ano, není to uplně objektivní, ale když se kací les, létají třísky.!12!

V diskuzi je 163 příspěvků a shlédlo ji 1153 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 01:20:29

grishnackh - čekal jsem že se vyvlíkneš z reakce na mé připomínky... nějakým výplodem o zkušenosti... rozumné reakce bych si vážil víc...

grishnackh

grishnackh | 1. 01. 1970, 01:20:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Podle mě trochu zavádějící, ale jinak zajímavá a rozhodne ne uplne zcestna statistika:
* cca 3 % populace v ČR tvoří Cikáni, žije jich zde cca 250.000 – 300.000
* 25 % z celkového počtu Cikánů žije v Severních Čechách
* 21 % z celkového počtu Cikánů žije na Severní Moravě

* 6 % cikánských žen poprvé rodí mezi 14 a 16 lety
* 19 % cikánských žen poprvé rodí v 16 letech
* až 4 interupce v průměru připadají na jednu cikánskou ženu
* 60 % z dětí umístěných v dětských domovech jsou cikáni


* přes 50 % cikánských dětí se učí ve zvláštních školách
* 56 % Cikánů nemá ani základní vzdělání
* 32,7 % Cikánů má základní vzdělání
* 8 % Cikánů se vyučí v oboru


* 2,5 % Cikánů má středoškolské vzdělání
* 0,8 % Cikánů má vysokoškolské vzdělání
* 75 – 85 % Cikánů je nezaměstnaných
* 60 % Cikánů je nezaměstnaných déle než 3 roky
* 30 % dospělých Cikánů se živí nelegálním způsobem
* 60 % dospělých vězňů ve věznicích jsou osoby cikánské národnosti
* 75 % se Cikáni podílí na kriminalitě (přičemž v některých lokalitách, např. co se kapesních krádeží týká, dosahuje až 95 %)


* 30 % pouličních prostitutek má cikánskou národnost


* 87 % české populace vykazuje více či méně významné známky rasistického či xenofóbního chování ve vztahu k cikánskému etniku.

jsem_pro_tebe

jsem_pro_tebe | 9. 01. 2009, 01:19:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> Xae
absolutne s tebou souhlasim

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 01:17:26

Lil_Pete - já nemám žádnýho... jako jednoho polovičního.. ale to je fuk... prostě mě taky okradli cigáni a bůhví co ale nebudu kvůli tomu nadávat na všechny cigány... je to hloupé... jako kdyby když mě okradl bílej tak bych nenáviděl bílý... a proč když nás okrade cigán říkame "zurvenej cigán" a když nás okrade bílej je to jen "zkurvenej zloděj" ... netolerance velké části lidí včr je nechutná

jsem_pro_tebe

jsem_pro_tebe | 9. 01. 2009, 01:17:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> grishnackh
vidis to dost drasticky,to co vim o romech jsou drobne kradeze a nejake potycky,cosz je normalni.....asi nectes noviny nebo nekoukas na televizy...ano nejsou dokonaly,ale kdo je?

grishnackh

grishnackh | 9. 01. 2009, 01:16:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> Xae
Co tady meleš o nenávisti? A o cucání fakt z prstu?
Zajdi si někdy na exkurzi do vězení, pak do Chánova a jestli ti to nebude stačit, tak si do sousedství nastěhuj náhodně vybranou romskou rodinu...
Do té doby se s tebou nemá smysl bavit...!24!!24!

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 01:15:11

protože nejsem,kolego ráčku!730!

grishnackh

grishnackh | 9. 01. 2009, 01:14:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> jsem_pro_tebe
to co píšeš je naprosto zcestné...
Oni toho tolik nenakradou, tolik lidí nepozabíjejí, nezbijou....
Potřeboval bys osobní zkušenost. Pokud tedy nejsi jeden z nich, nebo nějaký jejich asociální zlodějský anarchistycký kamaradíček.!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 01:14:11

grishnackh - nespochybnuju fakta... i když si je cucáš z prstu... mě jde jen o to že jsi proti cigánům i když víš že pouze "drtivá většina všech" jsou asociálové... ti ostatní jsou taky cigáni a proti nim si taky jak si napsal a já nevim proč? Mimochodem nenávist k lidem určité rasy není zrovinka sociální chování...!1365!

Lil_Pete

Lil_Pete | 9. 01. 2009, 01:13:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> jsem_pro_tebe
a ty si naivni clovek ktery si mysli ze takovym pristupem k romum jako je tedka se neco vyresi

Lil_Pete

Lil_Pete | 9. 01. 2009, 01:12:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Xae
ja jich mel vice ale oni me okradli tak uz se snima nebavim

jsem_pro_tebe

jsem_pro_tebe | 9. 01. 2009, 01:11:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lil_Pete
vubec tomu nerozumis,nema cenu se s tebou o tom bavit...jsi clovek,ktery jejich situaci nikdy nepochopis a proto je budes jen odsuzovat

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 01:11:27

Lil_Pete - znáš opravdu hodně cigánů...pár tvých kamarádů a 99% ..tak to znáš skoro všechny... tak to potom jo jestli je znáš a sou jak jsi napsal "prostě ti horší" tak to potom můžeš mít tenhle názor (určitě cítíš ždibet ironie) !1365!

grishnackh

grishnackh | 9. 01. 2009, 01:10:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> Xae
Ano, ja proti nim jsem.
Chces snad zpochybnit fakt, že drtivá většina z nich žije asociálně??

jsem_pro_tebe

jsem_pro_tebe | 9. 01. 2009, 01:09:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> grishnackh
vis a budu,protoze verim,ze kdyz nekomu pomuzu a najdu ten spravny zpusob,budu hrdy...penize pro me nejsou vsechno,oni zas toho tolik nenakradou jako my,protoze ani nemaji ten prostor jako nekteri z nas...oni kradou aby prezili,ale nekteri kradou z rozmaru a to je rozdil...take nevim kde se berou ty udaje o tom kolik procent cikanu nepracuje,copak existuji nejake udaje o poctu romske populace v cechach?

Lil_Pete

Lil_Pete | 9. 01. 2009, 01:07:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> Xae
ja mam taky par kamareadu ciganu,ja nerikam ze vsichni stejni,aloe 99procent znich jsou proste ti horsi

Lil_Pete

Lil_Pete | 9. 01. 2009, 01:06:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> jsem_pro_tebe
my jsme prone pani?a ty si asi tedka spad ze stromu.vzdyt si delaj co chtej,lidi se jich boji,policajti se jich boji a i politici tohle vidim ja a takova je realita

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 01:03:52

grishnackh - takže ty nejsi proti cigánům? ....nejsem ani asociál ani rozmazlenec a s tim humanismem to u mě neni tak slvný jen když máte podle mě špatný nazory (rasizmus) tak si je aspon musíte umět obhájit...

Lil_Pete... já se s tebou nehádám, jen nechápu jak nemůžeš mít rád cigány a jak o nich můžeš dělat nejaký soudy..

jsem_pro_tebe

jsem_pro_tebe | 9. 01. 2009, 01:03:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lil_Pete
kdyz budete hazet veskerou spinu na romy,tak budou horsi a horsi...byl to kocovni narod,nektery uz nekolik let ziji jen pospolu,ano musi se prizpusobit,ale museji mit nejake vzory a sebrat sebeduveru,ze neco dokazou...oni si neveri...veri v tom ze vy jste Pani a oni jen cikani...copak to k sakru nevidite

grishnackh

grishnackh | 9. 01. 2009, 01:01:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> jsem_pro_tebe
Jestli ty hodláš vydělávat (i když pochybuji, že aktivně přispíváš našemu státu) na liné parazitující asociály, kteří se ti navíc odmění kudlou v zádech, je to tvoje volba.
Jsou ale tacoví, kterým se to nelíbí.
A bude jich stale více.!2!

grishnackh

grishnackh | 9. 01. 2009, 00:57:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> Xae
Jestli se ti nelíbí to, že kritizuji lidi, kteří žijí na úkor jiných a ješte jim život znepřijemnují svým asociálním chováním, tak jsi opravdu naivní jedinec žijící mimo realitu.

Jinak musím podotknout, že největší humanisti bývají lidé, kteří jsou sami naprostí asociálové a nebo naopak ti, o které se stará štedrý tatínek...!24!

Lil_Pete

Lil_Pete | 9. 01. 2009, 00:56:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Xae
hele nebudem se otohle hadat,kazdy mame svuj nazor a svoji hlavu

Lil_Pete

Lil_Pete | 9. 01. 2009, 00:55:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> jsem_pro_tebe
takto mi je jasny ale oni si tu povest udelali sami vzdyt 97procent kradezi v ostrve maj podle pruzkumu na svedomi romove,podivej se treba do mestske casti zabreh mas nadherne uklizeno a tak,ale kdyz zajdes do privozu tak vsude bordel,odpadky smrad a polorozpadle baraky ikdyz jsou treba 2 roky po rekonstrukci

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 00:53:49

Lil_Pete - bydlím v Brně u Cejlu... a ani takovej výlet by mi nezměnil názor... je to v hlavě a ne v místě bydliště...

jsem_pro_tebe

jsem_pro_tebe | 9. 01. 2009, 00:51:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lil_Pete
pochop ze romove vzdy byli chudim narodem,nikde nebyli vitani..lide je jen ponizovali a utlacovali,oni se jich bali a proto se od nich vzdy stranili a drzeli pri sobe....ted maji nejaka prava a vyuzivaji je,uzivaji si pocit rovnopravnosti...ktery v minulosti neznali....jen si vem asi bys zebraka do sveho bytu nevzal a kdyz uz,tak bys na nej videl jen to zly

Lil_Pete

Lil_Pete | 9. 01. 2009, 00:51:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> Xae
tak prijed do ostravy do mestske casti privoz a pak si muzem pokecat

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 00:49:40

grishnackh, darmodej13, prcek88michal, Lil_Pete...tak s vámi nesouhlasím a nelíbí se mi vaše názory a radši bych si podal ruku s každým cigánem než s váma...!612!!1239! jinak díky bohu za nejaký ty rozumný názory tady..

Lil_Pete

Lil_Pete | 9. 01. 2009, 00:44:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> prcek88michal
pesne tak,a kdyz je nahodou zkonroluji tak uz rvou ze je to rasismus

Lil_Pete

Lil_Pete | 9. 01. 2009, 00:38:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> jsem_pro_tebe
ale ja nechci byt rasista,ja tu jenom rikam svuj nazor ktery mam ze svych skusenosti,ty taky rikas svuj nazor a ja ti ho neberu

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:31

i kdyz maji praci tak chteji vic a vic.nektery to projde.a nevim proc maji vsichni z nich strach treba revizori jak je v autobuse nebo tramvaji cikn tak ho obejdou a kontrolujou bile

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

rasistaodpověďnázorrozumnej

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑