Diskuze a otázky - Pozorujete jak se chovají lidé k sobě navzájem.... ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 17:26:15 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Mluvím teď spíše o tom, ja se na sebe lidé navzájem dívají, když někdo řeší nějaký problém. To jak velké problémy kdo už vyřešil razantně mění pohled na jiné menší věci, které se třeba přihodili někomu v okolí, ale on si s nima neví rad. Páč je to jeho premiera. Pro nás to může být kravina 1.stupně, ale pro člověka, který nic horšího nezažil, nebo se s takovým jevem potýká to může být složitá situace. Čeho se ale dočká zeptá-li se : "Co mám dělat?" nebo "Poradí mi někdo?" V hodně případech se mu dostane odpovědi - "Tvé starosti bych chtěl teda mít." A jdeme si dál po svých. To je ale špatnej přístup ne? Co si tím dokazujeme? Že jsme o pár levelů výše? K čemu je dokazovat si toto na někom, kdo neměl možnost prožít to, co jsme prožili my. Vždycky bude někdo, kdo toho má za sebou více než my a když budeme my v nějaké směšné fázi pro takového "vyššího" člověka a budeme potřebovat radu, budeme asi vděční když se nám ji dostane. Proč to samé neudělat pro někoho jiného? Někdy je to fakt směšné.

Nedávno se na jedné diskuzi nějaká mladá slečna ptala co je to kaviár. Měli jste vidět odpovědi, které dostala. Tohle jsem uvedl záměrně - je to možná trochu extrém nevědět to asi ve 14 letech, ale dobré je, se zeptat, když to nevím. Jak se jinak člověk něco naučí? Má čekat až to někde zazní, aby nevypadal hloupě před ostatníma? Tak to si rozhodně nemyslím.

Co si myslíte vy? Vidíte to jinak?

Že je to dlouhý psát nemusíte, to je asi stejně významný příspěvek, jako byste sem nic nenapsali, tak šetřete moje oči.

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

faccetta

faccetta | 1. 01. 1970, 01:20:40

> DeNNI85
To je prave ono dnes clovek soudi - podle obleceni a podle toho jak vypada... videji cloveka kterej nezapada presne do tech pravidel jaky maji mezi sebou a uz je podle nich jinej, divnej ale naopak v mnoha pripadech je ten clovek o 100 procent lepsi nez oni sami...

V diskuzi je 51 příspěvků a shlédlo ji 1170 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 17:55:00

Lidi se příliš starají sami o sebe, někomu je asi hloupé odpovídat, aby zase před davem nevypadal jako vůl, ono je vždy jednodušší nadávat a otočit se, než pomoct a vyřešit ... Ano , máš pravdu :)

faccetta

faccetta | 21. 04. 2009, 17:53:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
Obcas jsem nad tim i premyslela,ze bych klidne odjela do cizi zeme pomahat,ale nejsem si dostatecne jista jestli bych se s tim poprala,jsem v tomhle ohledu cita ... a neni to o tom chtit,ale umet pomoct...

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 17:52:22

> DeNNI85
to ti nikdo vzit nemuze.. ale kdo to dokazal? stavet si svet ze svych predstav... myslim ze to je jako chtit zit v nebesskem palaci... velkej uspech bude az tohle zmizi z tohodle sveta... dle mojeho uvazeni... uz od dob kdy clovek zacal mluvit se svet zacal srat.. a tohle je vysledek.. ano mame vymozenosti.. ano sme moderni.. ale za jakou cenu? podivejte se jak se k sobe vsichni chovaj... jen kvuli slovum a reci... nekdo neco rekne.. druhej zavidi.. ponizi ho.. schodi ho... nekdo se s necim sveri.. druhej ho ignoruje... rekne jak si rekl ty " tvoje problemy chtel bych mit"... proc? nemusi to bejt jen protoze se citi byt nad nim.. nebo ze to uz zazil... ja treba mam docela problem ted ve "vztahu" a kdyz vidim jak se ve tride holky hadaj kvuli tomu ze jedna vyhodila ty druhy prazdnou pet lahev.. reknu jim "vase problemy chtel bych mit" a nevidim v tom nic povysujiciho... ani ze bych to zazil.. jen proste se mi zda ze resi blbosti ktery JSOU nic oproti tomu co ja zazivam... podle tebe bych teda mel jit a koupit jim novou lahev? nebo jim vysvetlit ze to neni dulezity? promin.. ale proste sou lidi, ktery maj fakt problemy... ze to je uplne pro dementy... a i kdybych chtel tak jim nepomuzu... neco proste zmenit nejde...

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 17:50:36

> DeNNI85
Jasně, Tvé názory se mi líbí..A ten odkaz by prosím, byl? Napínáš tak fantasticky, že těch článků, dlouhých textů máš mnohem víc, ať už o čem koliv, určitě bude radost si je číst.

faccetta

faccetta | 21. 04. 2009, 17:50:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
To urcite ne.. sice neocekavej navstevnost takovou jako u otazek typu '' ruzova nebo cervena'' nebo co to resi,ale najdou se taci,kteri si radi prectou nazor jinych ve kterem o neco jde..!5!

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 17:50:22 | více příspěvků | napsat uživateli

faccetta to mas pravdu, lide, ktere naplnuje pomoc ostatnim, tech je hodne po skromnu a vetsinou jsou za to i bidne hodnoceni, pokud to maji jako sve zamestnani - nechapu... takovym lidem by meli platit daleko vice.

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 17:48:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Domais4 me zalezi co kdo pise, ne kolik mu je apod. Rad si ctu veci, ktery jsou napsany tak, ze z nich clovek budto vidi pohled toho kdo to psal, nebo citi, co citil ten kdo to psal a nebo mu ukazi jiny pohled na vec, nez je ten jeho.

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 17:46:56 | více příspěvků | napsat uživateli

faccetta alespon jsem se s tim nepsal zbytecne :)

faccetta

faccetta | 21. 04. 2009, 17:46:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> CardieN
Mas pravdu nejdulezitejsi je rodina,pratele.. ale jsou taci lide kteri ziji svuj zivot a naplnuje je to ze pomahaji druhym... a takovy si zaslouzi obdiv..

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 17:45:47 | více příspěvků | napsat uživateli

CardieN to mas pravdu, zas tak do extremu jsem to nemyslel :D

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 17:45:12

> DeNNI85
tak před pár dny jsem si blog na tohle založila, něco málo už jsem tam vložila..pokud máš zájem číst něco od holky, jako jsem Já..není problém, pokud se i Ty podělíš o ty své, hrozně moc to potěší !1134!

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 17:45:10 | více příspěvků | napsat uživateli

cmarekc jiste, ze nic nezmenim, ani tim nikoho menit nechci. Spise me zajimaji nazory lidi na to, malo lidi o tom premysli. Jinak nesouhlasim s tim, nemluvito tom, kdyz to nedokazu vyresit. I kdyby jeden clovek co s ito precte, priste misto posmechu nekomu pomohl, je to velkej uspech, ja to beru tak, ze clovek musi zacit se vsim u sebe, ne chtit zmenit svet, takovych tu bylo spousta :) to nejde, ale ja si svuj svet okolo hodlam stavet na zaklade svych predstav a to mi nikdo vzit nemuze.

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 17:43:54

pokud mam náladu pomůžu, poradim, ale jinak se budu věnovat věcem, které mají nějaký přínos pro mě, rodinu, přátele. Kdybych pomáhal všem okolo, tak bych nežil vlastní život.

faccetta

faccetta | 21. 04. 2009, 17:42:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
Tezko rict jestli to ctou az do konce,ale za sebe muzu rict ze ja jo!1!

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 17:42:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Domais4 a kde najdu ty tve o ktere se rada delis? mam stejnyho konicka :D v blogu tady toho mam fakt dost :)

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 17:40:51

a proc v somalsku umiraj lidi? nezda se ti to hnusny? ze my zereme pizzy a oni nema co do huby.. ze my vyhazujem zbytky od jidla.. co by za ne oni dali? je to problematika sveta.. je to neco co nevyresis Ty.. neco co nevyresime My... neco co jde s nasi generaci a pujde to dal.. ani kdyby sme chteli, tak s tim nic neudelame... i kdyby jedinci se zacli chovat lepe.. nezmeni se to.. videl si film "posli to dal" ?? to je ukazka toho jak by to melo vypadat.. ale nefunguje to.. at pomuzes nekomu a reknes at on pak pomuze dal.. vzdy to narazi na nejakou svini co to posere.. jako vsechny plany... myslim ze je zbytecny to resit.. kor tady na libku.. je tu plno lidi, kterej staci k vyajdreni smajl.. ci sprosty slovo.. dalsi problem.. ale co.. nic s tim neudelas... je hezky videt ze aspon nekdo premejsli a vnima problemy.. ale to je vse.. nic neudelame... a nicim tomu nepomuzem.. leda zacit rodit novi lidi s novejma genama.. nebo nevim:D:D

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 17:40:07

Nic proti Tvým slovům, ale to co jsi tu napsal znělo alespoň z mojí strany dost přesvědčivě. Jsem na tom podobně. Je spousta věcí, které doposud neznám a když se na ně zeptám jiní se mi vysmívají, ale prostě každý má právo na omyl, zeptat se vlastně můžem na cokoliv, reakce už je na těch druhých. Lidi by si měli vzájemně pomáhat, od čeho tu potom jsou..a nebo aspoň jít jiným příkladem. To co js napsal, se moc hezky četlo a je škoda, že toho bylo tak málo. Hrozně ráda čtu dlouhé texty, zvlášť tak poučné, ještě radši se poděluji o ty své...!1135!

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 17:39:23 | více příspěvků | napsat uživateli

faccetta se divim, ze tu nejsou komentare typu, nechci to cist moc dlouhe, myslis, ze si alespon ctou ten zaver? :)

Evik03

Evik03 | 21. 04. 2009, 17:38:51 | více příspěvků | napsat uživateli

máš pravdu no..všichni si hrajou na to jak nejsou v něčem dobrý ale moc jich asi vážně neporadí..ještě,že je dneska ten net !785!

faccetta

faccetta | 21. 04. 2009, 17:36:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Dlouhy to sice je, ale ma to hlavu i patu... a musim rict ze souhlasim...

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 17:35:30

souhlasím!1387!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

člověkproblémkravinapohlednimavelkástupeňpřípadsituacepremiérajevmámavěcokolí

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑