Diskuze a otázky - Pozorujete jak se chovají lidé k sobě navzájem.... ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 17:26:15 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Mluvím teď spíše o tom, ja se na sebe lidé navzájem dívají, když někdo řeší nějaký problém. To jak velké problémy kdo už vyřešil razantně mění pohled na jiné menší věci, které se třeba přihodili někomu v okolí, ale on si s nima neví rad. Páč je to jeho premiera. Pro nás to může být kravina 1.stupně, ale pro člověka, který nic horšího nezažil, nebo se s takovým jevem potýká to může být složitá situace. Čeho se ale dočká zeptá-li se : "Co mám dělat?" nebo "Poradí mi někdo?" V hodně případech se mu dostane odpovědi - "Tvé starosti bych chtěl teda mít." A jdeme si dál po svých. To je ale špatnej přístup ne? Co si tím dokazujeme? Že jsme o pár levelů výše? K čemu je dokazovat si toto na někom, kdo neměl možnost prožít to, co jsme prožili my. Vždycky bude někdo, kdo toho má za sebou více než my a když budeme my v nějaké směšné fázi pro takového "vyššího" člověka a budeme potřebovat radu, budeme asi vděční když se nám ji dostane. Proč to samé neudělat pro někoho jiného? Někdy je to fakt směšné.

Nedávno se na jedné diskuzi nějaká mladá slečna ptala co je to kaviár. Měli jste vidět odpovědi, které dostala. Tohle jsem uvedl záměrně - je to možná trochu extrém nevědět to asi ve 14 letech, ale dobré je, se zeptat, když to nevím. Jak se jinak člověk něco naučí? Má čekat až to někde zazní, aby nevypadal hloupě před ostatníma? Tak to si rozhodně nemyslím.

Co si myslíte vy? Vidíte to jinak?

Že je to dlouhý psát nemusíte, to je asi stejně významný příspěvek, jako byste sem nic nenapsali, tak šetřete moje oči.

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

faccetta

faccetta | 1. 01. 1970, 01:20:40

> DeNNI85
To je prave ono dnes clovek soudi - podle obleceni a podle toho jak vypada... videji cloveka kterej nezapada presne do tech pravidel jaky maji mezi sebou a uz je podle nich jinej, divnej ale naopak v mnoha pripadech je ten clovek o 100 procent lepsi nez oni sami...

V diskuzi je 51 příspěvků a shlédlo ji 1166 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 20:12:57 | více příspěvků | napsat uživateli

faccetta presne tak, ta odlisnost me laka, netvrdim, ze me laka opilej bezdomovec, ale pritahuji me lide, kteri delaji neco jinak, neco podle sebe, mam si s nima vetsinou vice co rici.

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 20:11:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Ingrid.S jiste, je to ovlivneno kulturou, davem, tim co delaji vsichni, to ale neznamena, ze budu stejnej, ze jo!1296!

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 20:10:58 | více příspěvků | napsat uživateli

cmarekc ano, malokdo to oceni, ale kdyz narazis na nekoho, kdo ti tu pomoc vrati, kdyz potrebujes ty, nestalo to za to?

faccetta

faccetta | 21. 04. 2009, 18:40:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> cmarekc
!1!

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 18:33:26

> faccetta
!1424!!1424!!1424!to bylo receny uplne na jednicku!1298! je to svata pravda... to bych si nechal zaramovat:)!550!!1298!!1298!

faccetta

faccetta | 1. 01. 1970, 01:20:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
To je prave ono dnes clovek soudi - podle obleceni a podle toho jak vypada... videji cloveka kterej nezapada presne do tech pravidel jaky maji mezi sebou a uz je podle nich jinej, divnej ale naopak v mnoha pripadech je ten clovek o 100 procent lepsi nez oni sami...

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 18:25:08

cmarekc: svym zpusobem ano.Dotazeno do extremu.Podivej, to neni o tom, kdo je jaky jako individuum, ale dav se chova svym specifickym zpusobem(to je obyc.sociologie, nepisu sve vymysly).A coz teprve internetovy dav!398!

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 18:22:52

DeNNi85: ale je to celkovou kulturou ve spolecnosti.Lidi jsou malo velkorysy a zavistivy.

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 18:22:21

> Ingrid.S
nechci bejt zlej.. ale neni to projev slabosti? "proc si nekopnout taky, kdyz si kopou ostatni"... to mi prijde hnusny.. a radsi ani nechci nad timhle nazorem nejak premejslet.. protoze az tak hnusny lidi tu nejsou... snad...

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 18:20:16

> DeNNI85
chapu to dobre:)... otazka proc nepomoct.. je lehce zodpoveditelna 89% lidi... " me nikdo nepomohl, proc bych mel pomahat ja"... je hezky pomahat lidem... delam to taky.. a rad.. jak rekl FilipBC.. je to dukaz ze dobri lide nevymreli.. ale jsou na pokraji vymreni.. je jich malo.. tak malo ze uz neni zadnej efekt pomahani.. pomuzes tady, pomuzes tamhle.. ale co z toho? este se na tebe akorat vy*erou.. a podrazi te... uz se asi ani nevyplati pomahat... potkal jsem hodne lidi.. honde lidi jsem pomohl... ale malo kdo umi dneska podekovat... umi ocenit treba tvou snahu... dnes uz je to asi samozrejmost ze pro tebe nekdo neco dela...

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 18:17:19

A neni to tu spise o tom, ze se siri davova psychoza na diskuzich?ze se dav necha strhnout?

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 18:14:01 | více příspěvků | napsat uživateli

faccetta ja jsem se naucil nesoudit lidi za to kde ted jsou, pac neznam jejich pribeh a nevim jestli bych nedopadl stejne a newbo hure. Chytry reci o tom co se ma a nema ma kazdej, soudit umi kazdej, pomlouvat tez, malokdo uz umi vyslechnout a az potom si udelat nazor.

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 18:12:00 | více příspěvků | napsat uživateli

cmarekc tys to mozna pochopil, jako ze si hraju na matku terezu a beham po lidech okolo a brecim jim co mam za trable :) o to nejde o tohle, jde o to, ze kdyz nekdo neco chce vedet, a ja to vim, tak proc mu neodpovedet, nepomoci apod, pokud to neni nejakej levak linej, kterej se nehne z mista, pac nechce. Tak to bylo mysleno

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 18:11:12

> FilipBC
dobri lidi.. to rict dnes u nas na namesti kde jsou deti +-17 tak se ti zacnou vsichni smat.. pomoct pani s taskama.. nesmysl.. je to pekny videt ze se najde este nekdo kdo to udela a nemysli na ostatni... ale tehle lidi je sakra malo... a ubejva jich.. cim sou starsi.. a podle toho do jake se dostanou skupiny lidi.. tim se jim meni nazory.. a ten samej kluk co ve 12 pomohl pani s taskama.. ji v 17(po vlceneni do party, kde jsou cennejsi penize, parby atd. atd) ani nepusti sednout... takovej je zivot.. a takova je nase generace

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 18:08:21

> DeNNI85
o to jde asi kazdymu najit takovy lidi... a tvuj nazor ti nehodlam brat... ale ja uz to vidim jinak trochu.. i kdyz sem mladsi... to neber jako urazku... konec koncu kazdej mame pohled na svet jinej...

No... asi sme kazdej jinej... potkal sem prave ze hodne lidi tohodle typu.. co nehodlali resit moje problemy.. a vykaslali se na me... to ve me ucelilo nazor, ze nikdo moje problemy nechce vedet, nikdo nechce bejt mojema problemama otravovanej.. tak je radsi nikde nerikam.. a myslim ze to je nejlepsi reseni... nez zase "narazit"... je to vec kazdyho.. a kazdej ma jinej pohled... ja treba ted si myslim ze problemy(jak ktery) by si mel clovek resit sam.. jak tu nekdo napsal(sorry ze nepisu nick:D..) nekdo je s problemama uz otravnej.. bohuzel pripad mojeho dalsiho spoluzaka... a kdyz mas takove lidi pobliz sebe.. zmeni se ti nazor na tohle vse... kdyz ma nekdo problem a ja muzu pomoct a vim jak problem vyresit.. pomuzu... i kdyz i to me prestava bavit.. pod naporem mojeho spoluzaka.. myslim ze nikdo by nechtel cele prestavky ve skole(jako ze vy uz tam nejste:D..) resit problemy tak stupidni... ze vas to opravdu omrzi pomahat druhym..

faccetta

faccetta | 21. 04. 2009, 18:07:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
No o tom presne mluvim!1! Jednou tu byla diskuze o bezdomovcich a plno lidi to odsuzovala bla bla a ze jim se to nikdy nestane... vis co muze se to stat komukoliv staci malickost podela se ti zivot a jde to raz na raz... ja treba taky neholduju tomu kdyz jsem v Cr a na nadrazich vidim jak se povaluji vsude smrad,ale na druhou stranu je to sileny takhle zit..

faccetta

faccetta | 21. 04. 2009, 18:04:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> cmarekc
No jo co ti mam rict jen to ,ze nekdy se holky dokazou chovat jak !1063!

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 18:04:10 | více příspěvků | napsat uživateli

faccetta asi zalezi jak kdo, ale je castym jevem, ze nekomu pomuzes a on te jeste podela :)

faccetta

faccetta | 21. 04. 2009, 18:03:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85
Vis.. ja mam obcas pocit ,ze v CR o to ani moc lidi nestoji... nevim sama proc si to myslim...

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 18:02:37 | více příspěvků | napsat uživateli

kashparek to je presne moje heslo :)

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 18:02:18

> cmarekc
Bojí se, aby se v očích jiných na pohled nesnížili k těm slabším .. Pro mě pomoct je důkaz srdečnosti a že dobří lidi nevymřeli. V dnešní době to nejde skoro vidět ... Hrůza , děs ..

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 18:02:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Ingrid.S jo, ale to uz je neco jineho - neschopnost a chtit neco vyresit.

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 18:01:57

neměňte svět, změňte sebe !5!!1!

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 18:01:33 | více příspěvků | napsat uživateli

cmarekc to jak se budu chovat k ostatnim a jestli prijmu role, ktere jsou nastavene je pouze na me, tady nejde o to jestli to nekdo dokazal nebo ne :) jsem presvedcen o tom, ze jedine kdyz se budes chovat tak jak to citis a pujdes svetem sam za sebe, tak jedine tak muzes najit fakt lidi, kterym budes rozumet a oni tobe, o nic jineho preci nebezi jne?

Co se tyce te petlahve - to byl asi stejne extremni pripad jako s tim kaviarem :) to jsem uvedl jen pro predstavivost, ty mas problem se vztahem a nekdo jiny ti na to muze rici neco co ti pomuze, bud to to vyresit a nebo to prekonat i kdyz to neklapne, je to lepsi nez kdyby ti rekl, at jdes do haje, ze ma svy starosti.

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 18:00:25

Mas pravdu, ale jsou taci, co ostatni neustale obtezuji se svyma "problemama" ktery si nehodlaj vyresit.

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 17:58:55

> faccetta
v poradku:)... no to si asi nevidela jak se hadaj kvuli lahvi:) to asi neznas ty holky co mam ja ve tride... to sou hadky... jako kdyz se pohadaj dva nejlepsi kamaradi na noze... ja nevim jak jinak to nazvat nez demenci.. prave ze pokud si to nezazila.. nepochopis... clovek by rekl.. jako ty ze to neni hadka.. ale ne vsechno na svete ma smysl:)

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 17:57:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Domais4 http://web.libimseti.cz/DeNNI85/

uživatel eliminován | 21. 04. 2009, 17:57:14

> FilipBC
nekomu? myslim ze vsem.. nevim jak u vas.. .ale v Teplicich je jakysi novy druh malomestanstvi.. kazdej vi o kazdym.. vsichni chteji byt IN... nikdo nechce vypadat jako nejakej trapak.. a poradit.. to radsi zemrit... tudiz s tebou plne souhlasim... ve vetsine pripadu jim to je blbe vuci ostatnim, ze by vypadali jako slabosi... ze se snazi pomoct.. nevim proc ale tady je pomahani nekomu projevem slabosti...

DeNNI85

DeNNI85 | 21. 04. 2009, 17:57:08 | více příspěvků | napsat uživateli

faccetta jo o tom jsem tez premyslel, dokonce jsem psal na Adru po tsunami, ale maji sve lidi a rekli mi ze maji dost lidi, tak nic no :) Ale myslim, ze by to byla velka zivotni zkusenost. Rad bych nekam odjel pomoci, myslim, ale ze se da pomoci spouste lidi i tady v CR.

faccetta

faccetta | 21. 04. 2009, 17:56:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> cmarekc
promin ze reaguju,ale to ze se holky pohadaji kvuli lahvi to neni problem to je dana situace ktera se vyresi,kazdej se s nekym nepohodne... problem je kdyz nevis kudy kam,neco te trapi ..

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑