Diskuze a otázky - Poselství Ježiše Krista dnešnímu světu?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Besceler

Besceler | 16. 12. 2008, 20:37:27 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

!KAŽDÝ HRIEŠNIK, KTORÝ NECHCE SPOZNAŤ MILOSRDENSTVO, SPOZNÁ MOJU SPRAVODLIVOSŤ;TEN ČAS JE BLÍZKO

Posolstvo Pána Ježiša - z roku 2006:
Ja som Pokoj, Istota, Láska, Svetlo, Cesta, Život. Som Otec vás všetkých. Som Spasiteľ, ktorý volá všetkých do bezpečného košiara.
Veru, veru, málo je tých čo bdejú a prosia za pokoj vo svete, za rok, ktorý privítate vo veľkom hluku a chaose. Veru, hovorím vám, ten rok, čo očakávate, bude ešte ťažším rokom.
Človeče sveta, zabúdaš na svojho Stvoriteľa. Zabúdaš na lásku, ktorú máš rozdávať svojim bratom a sestrám. Čas, ktorý je už veľmi blízko, bude ťažkým časom pre milióny ľudí. Každý hriešnik, ktorý nechce spoznať moje milosrdenstvo, spozná moju spravodlivosť. Celý svet spozná moju božskú silu, ktorá je veľká. Ten čas je blízko! Mnohí spoznajú moju svätú spravodlivosť a Duch Svätý zmení na čas ľudské srdcia. Veru, hovorím, mnohí prídu o svoje ľudské životy, mnohí uveria a budú sa mi klaňať, mnohí sa stanú horlivými a svätými.
Rok, ktorý očakávate, bude nepokojný. Človek bude nenávidieť človeka, a Boha bude človek odmietať ešte viac. Človek uverí klamstvu, odmietne pravdu, prijme brutalitu, odmietne nežnosť a lásku. Nepokoj a chaos budú pre človeka blízke, odmietne pokoj a harmóniu medzi ľuďmi. Budete sa klaňať svetskému lesku a zlatu, ľudia sa budú vraždiť. V ľudských srdciach bude vo veľkej miere prekvitať nepokoj, chamtivosť, lakomstvo, klamstvo, neláska, vraždenie, okrádanie blížneho, podvody, nespravodlivosť, osočovanie, smilstvá, cudzoložstvo a nečistota ľudských sŕdc! Ťažké hriechy sa budú množiť. Mňa, vášho Boha a Spasiteľa ľudstva, odmietnete. O mojej svätej Cirkvi budete hovoriť nečisto a klamstvá. Človeče, rúhať sa mi budeš a ponižovať budeš mojich duchovných, mojich synov.
Túžba po peniazoch bude príliš veľká. Mnohí vo svete budú kvôli bohatstvu vraždiť, zapredajú svoje duše Zlému. Smilstvo bude ešte väčšie. Veľmi veľká bude vo svete nečistota srdca.
Nastane nepokoj, choroby, hlad, vojna, povodne, suchá, zemetrasenia, drahota, zúfalstvo. Človek bude žiť v strachu a v neistote.
Moja spravodlivosť je svätá a už sa začala a bude pokračovať. Môj anjel smrti sa vznáša nad svetom a čaká na môj súhlas. Veru, už zasiahol a mnohí, mnohí z tých, čo odišli boli nepripravení, a tak odišli do večného zatratenia. Veru, veru, človek sveta sa neponaučil a neberie vážne naše výzvy a prosby. Kráča neustále cestou, ktorá je bahnistá a nakoniec toto bahno ťažkých hriechov pohltí človeka nadobro.
Budem pokračovať v mojej spravodlivosti. Tá bude veľká.
Dokedy chceš, človeče sveta, urážať moje sväté Srdce, ktoré je plameňom lásky!? Tento plameň lásky vylejem na celý svet. Tento plameň pohltí všetko nečisté a poznačené hriechom. Tento plameň spáli všetko nečisté. Tí, čo žijú v mojom svätom svetle a v láske a sú poznačení znakom života, budú očistení a budú žiť v mojom Srdci. Veru, veru, hovorím vám - zostupujem vo veľkej sláve. Chvejte sa svetské mocnosti, lebo budete súdené mojou svätou spravodlivosťou.
Drahí moji, buďte neustále otvorení môjmu príchodu. Nech vás neprekvapí nič, čo by vám mohlo byť na škodu vašej duše. Modlite sa a prijímajte moje Telo a Krv.Amen.

reagovat

V diskuzi je 91 příspěvků a shlédlo ji 2300 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 00:08:27

> Zralok_SS_P
buddha svy ucne vedl k vysvobozeni v soucasnym zivote.. neco jako usilovani lepsi pristi zrozeni je az pozdejsi myslenka..
jinak jezisovo uceni o jednom zivote taky nemluvi.. v nekterejch evangeliich se nezminuje ani o nebi myslim.. a myslenka reinkarnace existovala jak rannym kreastanstvi, tak i judaismu

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 00:06:00

dnesnimu svetu? podle me je to neco mezi hipikem.. resp pacifismem a anarchismem :) s trochou nabozenskyho podtextu

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 16. 12. 2008, 23:54:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Co se týče kázání proti bohatejm, já sám to chápu jako varování od materialismu a mamonářství... Čili ne kritika bohatých, ale jejich cesty mimo duchovno. Křesťanství je náboženství srdce a citu, tudíž je pro ně a jeho představeného přirozená cesta utrpení a oběti, což se dá vyložit jako akt lásky... Chápej mě i křesťanství volně a v metaforách, jinak se v tom, co píšu, ztratíš!2!!2! Buddha, alespoň co vím (jako že vím pramálo) se nezabýval otázkou spasení bezprostředně po tomhle životě (k čemuž Ježíš i křesťanství podle mě spěje)... buddha a jeho učňové věří v celu škálu životů a edy i dost prostoru pro nápravu, kdežto křesťanství má jeden život a nebe, to znamená, že Ježíš je nejprv sám učitelem, poté příkladem a obětí.. takhle to chápu já... Nejspíš špatně, prosím o Vaše názory a opravy

franco_columbo

franco_columbo | 16. 12. 2008, 23:48:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zralok_SS_P
: no mel reci na bohaty treba,to berou jako chybu i nektery verici....potom jeho vztek kdyz zacal silet a delal bordel na trznici...ale jak sem psal byl to clovek a pro nektery neexistoval.....nelibi se mi to vecny opakovani buh,buh...sice nevim jak mluvil ale tohle na me pusobi divne.Moc neuznavam tu cestu jakou si vybral,az to skoncilo ukrizovanim,da se rict ze to byla jeho volba....moh jen ucit dal jako treba Budha...zrejme to povazoval za nutnost a chtel naplnit proroctvi,diky tomu lidi nejspis uverili jeste vic....kazdopadne je to zajmava osobnost

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 16. 12. 2008, 23:40:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Který věci se Ti u Ježíše nelíbí?

franco_columbo

franco_columbo | 16. 12. 2008, 23:34:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
: tak tohle je mi prave k smichu !906! vubec nemusim povazovat Jezise za boziho syna.Proste beru v potaz jeho uceni a libi se mi i zapadni uceni a fandim vede...tohle beru jako jednostrany mysleni drzet se neceho.
Proste sou veci ktery se mi u Jezise nelibej a sou veci se kteryma souhlasim.
A chapu to jinak nez ty....Jezis byl u me clovek a jestli nezil tak legenda o nem je dost silna a nekdo tu legendu a filozofii musel vymyslet a byl to clovek,takze si muzu klidne rict ze nekdo jako Jezis zil.Nekdo musel prijit z myslenkou.
Kdyz chces brat Kristus jako bozi syn tak to tak ber ale u me si na spatny adrese.Ja tyhle veci beru uplne jinak,hledam dalsi moznosti a nazory.

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 16. 12. 2008, 23:32:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
Jej, promiň, tak to odložím na ráno, teď nezvládnu formovat myšlenky!2!!2! Jen tak pro zajímavost? jakej je Tvůj vztah k církvím obecně a vztah k církvím jiným, než je Tvoje?

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 23:26:50

Zralok_SS_P:
obavam sa ze si budes musiet diskusiu precitat :)

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 16. 12. 2008, 23:18:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
No, asi proto, že je to v globálu chápáno jako poselstvo Ježíšovo... A vysvětli mi, proč nebrat v potaz Východní texty? Srry, jestli píšu kraviny, ale byl jsem línej číst celou diskuzi

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 23:14:09

na to aby som vedel ze ak vidim v TV kravu tak to neznamena ze ta krava je vazne v TV nepotrebujem toho precitat zas tak vela.
alebo co si tym vlastne chcel povedat?
a este by si mohol vysvetlit preco sem teda kopirujes udajne jezisove posolstvo ked
1. nemas tusenie ci to je naozaj jeho posolstvo alebo niekoho vymysel
2. vychodne texty sam povazujes za lepsi zdroj poznania a chapania

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 23:06:00

mne je celkom jedno ci si krestan alebo nie.

novy zakon (ako zdroj jezisovho ucenia) stoji na tom ze jezis bol (je) boh / bozi syn.
ak tomu neveris, povazujes krestanstvo len za mytologiu (co neznamena ze tam nemozu byt zaujimave myslienky ci historicke skutocnosti, ale ako celok ju za pravdivy nepovazujes).
v momente ked uznas ze jezis je boh, stavas sa krestanom
nic medzi tym neexistuje

uz si pocul o sokratovi? vies o tom ze ani o nom nie je celkom iste ci existoval?

franco_columbo

franco_columbo | 16. 12. 2008, 22:35:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
: jo jeho uceni muze byt slataninou vseho ale kdyz budes studovat pismo a ne jen obrazky a budes cist i slova Budhy,Krsny,Budes cist treba dalsi nabozensky texty a filozofie treba Zen,Tao....a budes videt vic nez jen kravu v televizi ( to sem si vypujcil ) !2! a pochopis ze krava v ty televizi neni,pochopis podstatu....potom ti bude jasny ze je vsechno stejny.
Nepotrebuju resit jestli Jezis existoval....a je mi jasny ze tu filozofiii nekdo musel vymyslet.

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 22:25:42

si děláš kozi ne..za A mě to neba číst dlouhý jak Zrd a za druhý Bůh?už jen ten titulek.. MG!1409!

franco_columbo

franco_columbo | 16. 12. 2008, 22:25:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
: jo ja si uz vsim ze moc daleko nevidis !2! chtel bys abych byl krestan to mi je jasny.Jeho existenci jeste nikdo nevyvratil....Troja byla taky jen pohadka.Mas pravdu Jezis je tak velka osobnost ze proto aby se jeho filozofie ucila 2000 let tak nemusi ani existovat !906! No nekdo s tim ucenim musel prijit....ty kdyz budes z necim souhlasit treba v politice,treba jen na pul tak to beres ze okamzite patris k te strane ?? Jestli Jezis byl nebo ne to nevim ale ta filozofie se mi libi a mam na ni svuj nazor...takze ta filozofie tu je,legenda o Jezisovi taky....takhle bych to bral.
Ted muzes zase hledat chyby !906! tak nemuzes to uznat to mi je jasny,lidi by se ti smali ze beres drogy !693!

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 22:12:26

franco_columbo:
lebo ziadna jezisova filozofia neexistuje, napriklad.
jezis je myticka postava, jeho "ucenie" je kompilatom roznych inych smerov.
v momente ked tvrdis ze jezis zil, nechal sa ukrizovat, vstal z mrtvych a je z neho (polo)boh, si krestan

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 21:51:04

čiili stejně už jsem hříšnice a čeká mě smrt..tak si dem aspon pořádně užívat nee? xD

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 21:46:35

Jasne jasne kamalaade !764! skvele sem si pocetla !617!!569!

OrIs88

OrIs88 | 1. 01. 1970, 01:20:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Ty si jedes asi na kvalitnich drogach co?!31!

franco_columbo

franco_columbo | 1. 01. 1970, 01:20:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
: no to sou ty lidi z jednostranym myslenim....vidis jen krestan a ateista,verici a neverici....proc bych nemoh cist Jezisovu filozofii ? Dokonce mu dam i v mnoha ohledech za pravdu a vidim i paralelu treba z budhou.
Jako jestli nekdo ovlivnil dejiny tak to byl jeden chudej tesar...vybral si svuj osud,veril ze jedine tak muze mit jeho uceni uspech

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 21:21:05

> modry_zralok
a on sem nic nekopíruje, on jen pochopil text, tak Ti ho vysvětluje

franco_columbo

franco_columbo | 16. 12. 2008, 21:20:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
: ty ses taky stromecek !906! a co dary ktery prinesli Jezisovi kdyz se narodil....me je jasny ze se nenarodil 24.12. nejspis....a hlavne svatek se musi vzdycky vymyslet...je to jen domluva mezi lidma co se bude slavit a jak....den narozeni uz nebude....slavili sme 1.Maj chodili sme v pruvodu !2! no a pak se to zrusilo,je jen den volna !2! tak tohle je svatek !785!

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 21:20:15

vám na slovensku nepomůže ani ježíš!383!

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 21:19:10

> modry_zralok
Tys nečetl Bibli? Sorry, ale tohle není jen čtení pro věřící ... Je to další pohled na svět. Tak proč to slavíš, když nevíš, co slavíš?

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 21:17:46

franco_columbo:
ak nie si krestan potom uz vobec nechapem preco sem kopirujes (udajne) jezisove "posolstva".

franco_columbo

franco_columbo | 16. 12. 2008, 21:16:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> _Kaaata_
: oni rikaj ze slavej slunovrat !2! to urcite,na slunovrat si nikdo nevzpomene na stedrej vecer....ja slavim vanoce!190!

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 21:15:24

_Kaaata_:
ze krestansky sviatok, ROFL.
krestania si ho akurat trochu upravili.
btw, podla akych zdrojov sa tvrdi ze sa jezis narodil "na vianoce"?
vies vysvetlit ako suvisi (ihlicnaty) vianocny stromcek s (udajnym) narodenim jezisa?

franco_columbo

franco_columbo | 16. 12. 2008, 21:14:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
: hele ja Jezise neznal osobne !2! nevim jak to oznamil ale tusim ze to lidi za ty roky asi pekne skreslili.I budha rikal ze jeho uceni si budou lide vysvetlovat spatne a ze vydrzi maximalne neco pres 2000 let.Stejny to bylo treba z Bruce Leeho Jeet kune do,lidi nepochopili podstatu a udelali s toho styl.

franco_columbo

franco_columbo | 16. 12. 2008, 21:10:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
: prisel sem ,videl sem,napsal sem....co bych si mel asi slibovat !906! vidim vec jinak nez ty tak sem reagoval....jednoduchy

uživatel eliminován | 16. 12. 2008, 21:09:33

> franco_columbo
To je jedno. V podstatě bych napsala, že my víme. Všichni lidé slaví Vánoce, Štědrý den, křesťanský svátek, přitom jim nepřísluší.

franco_columbo

franco_columbo | 16. 12. 2008, 21:08:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
: na vecny utrpeni se vykasli....tomu ani neverim....udelas co ti muze bejt nebezpecny,poseres to a poneses nasledek....vic v tom nevidim....nejsem krestan

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

rokktorýsómasvětpokojzabúdašvšetkýchčospoznámojuveľkomotecláskaťažšímmilosrdenstvostvoriteľaspravodlivosťživotspasiteľchaoskristahlukčlověkcestaistotaposelstvíježišaspoznaťkošiarabdejúočakávatesvojhočastýcheštepánrokommálohriešnikposolstvoježíšesvětloprosia

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑