Diskuze a otázky - Poselství Ježiše Krista dnešnímu světu?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Besceler

Besceler | 16. 12. 2008, 20:37:27 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

!KAŽDÝ HRIEŠNIK, KTORÝ NECHCE SPOZNAŤ MILOSRDENSTVO, SPOZNÁ MOJU SPRAVODLIVOSŤ;TEN ČAS JE BLÍZKO

Posolstvo Pána Ježiša - z roku 2006:
Ja som Pokoj, Istota, Láska, Svetlo, Cesta, Život. Som Otec vás všetkých. Som Spasiteľ, ktorý volá všetkých do bezpečného košiara.
Veru, veru, málo je tých čo bdejú a prosia za pokoj vo svete, za rok, ktorý privítate vo veľkom hluku a chaose. Veru, hovorím vám, ten rok, čo očakávate, bude ešte ťažším rokom.
Človeče sveta, zabúdaš na svojho Stvoriteľa. Zabúdaš na lásku, ktorú máš rozdávať svojim bratom a sestrám. Čas, ktorý je už veľmi blízko, bude ťažkým časom pre milióny ľudí. Každý hriešnik, ktorý nechce spoznať moje milosrdenstvo, spozná moju spravodlivosť. Celý svet spozná moju božskú silu, ktorá je veľká. Ten čas je blízko! Mnohí spoznajú moju svätú spravodlivosť a Duch Svätý zmení na čas ľudské srdcia. Veru, hovorím, mnohí prídu o svoje ľudské životy, mnohí uveria a budú sa mi klaňať, mnohí sa stanú horlivými a svätými.
Rok, ktorý očakávate, bude nepokojný. Človek bude nenávidieť človeka, a Boha bude človek odmietať ešte viac. Človek uverí klamstvu, odmietne pravdu, prijme brutalitu, odmietne nežnosť a lásku. Nepokoj a chaos budú pre človeka blízke, odmietne pokoj a harmóniu medzi ľuďmi. Budete sa klaňať svetskému lesku a zlatu, ľudia sa budú vraždiť. V ľudských srdciach bude vo veľkej miere prekvitať nepokoj, chamtivosť, lakomstvo, klamstvo, neláska, vraždenie, okrádanie blížneho, podvody, nespravodlivosť, osočovanie, smilstvá, cudzoložstvo a nečistota ľudských sŕdc! Ťažké hriechy sa budú množiť. Mňa, vášho Boha a Spasiteľa ľudstva, odmietnete. O mojej svätej Cirkvi budete hovoriť nečisto a klamstvá. Človeče, rúhať sa mi budeš a ponižovať budeš mojich duchovných, mojich synov.
Túžba po peniazoch bude príliš veľká. Mnohí vo svete budú kvôli bohatstvu vraždiť, zapredajú svoje duše Zlému. Smilstvo bude ešte väčšie. Veľmi veľká bude vo svete nečistota srdca.
Nastane nepokoj, choroby, hlad, vojna, povodne, suchá, zemetrasenia, drahota, zúfalstvo. Človek bude žiť v strachu a v neistote.
Moja spravodlivosť je svätá a už sa začala a bude pokračovať. Môj anjel smrti sa vznáša nad svetom a čaká na môj súhlas. Veru, už zasiahol a mnohí, mnohí z tých, čo odišli boli nepripravení, a tak odišli do večného zatratenia. Veru, veru, človek sveta sa neponaučil a neberie vážne naše výzvy a prosby. Kráča neustále cestou, ktorá je bahnistá a nakoniec toto bahno ťažkých hriechov pohltí človeka nadobro.
Budem pokračovať v mojej spravodlivosti. Tá bude veľká.
Dokedy chceš, človeče sveta, urážať moje sväté Srdce, ktoré je plameňom lásky!? Tento plameň lásky vylejem na celý svet. Tento plameň pohltí všetko nečisté a poznačené hriechom. Tento plameň spáli všetko nečisté. Tí, čo žijú v mojom svätom svetle a v láske a sú poznačení znakom života, budú očistení a budú žiť v mojom Srdci. Veru, veru, hovorím vám - zostupujem vo veľkej sláve. Chvejte sa svetské mocnosti, lebo budete súdené mojou svätou spravodlivosťou.
Drahí moji, buďte neustále otvorení môjmu príchodu. Nech vás neprekvapí nič, čo by vám mohlo byť na škodu vašej duše. Modlite sa a prijímajte moje Telo a Krv.Amen.

reagovat

V diskuzi je 91 příspěvků a shlédlo ji 2288 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 17. 12. 2008, 17:05:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
No, ta se Ti vrátí v reakcích lidí... Taky půjde o tvou minulost, ale v očích jiných... Sorry, teď jsem zakličkoval jak zajíc!2! No a víš, co se děje v člověku s takovouto nehodou? Třeba se mu vypavuje poněkud vzdálenější minulost, nebo taky žádná... je jen přítomnost v moři prázdných stránek... co my víme...

franco_columbo

franco_columbo | 17. 12. 2008, 16:57:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zralok_SS_P
: rikam si kdyz se mi neco stane a vymaze se pamet tak na kolik me ovlivni minulost....

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 17. 12. 2008, 16:56:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Noo, počkáme na modrýho_žraloka a na _kaaaju_, ti snad pomůžou rozvířit vody, či přinést řešení, která hledáme!2!

franco_columbo

franco_columbo | 17. 12. 2008, 16:54:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zralok_SS_P
: to si taky myslim....vlastne se v tom ted tak trochu placam,uvidime co vymyslim priste !2!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 16:47:33

ty jo, to je moc zajímavý, hele..

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 17. 12. 2008, 16:42:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Pokud to myslíš takto, máš pravdu... já mám na mysli spíš na mysli vlastní minulost. myslím si, že to jsou věcdi, které si opravdu nevybavíme, ale jsou hluboko v nás zapsány a ovlivňují naše jednání...

franco_columbo

franco_columbo | 17. 12. 2008, 16:38:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zralok_SS_P
: nedavno sem cet studii nejakych vedcu....psali o tom ze kdyby treba zmizeli vsechny dokumenty po nejakym slavnym cloveku,tak nejdriv by sme si ho pamatovali,potom by uz vznikli spekulace jestli vubec zil a nakonec by byl zapomenut....proste nikdy nebyl,uz by nas od nej asi nic neovlivnilo....minulost je spis vzpominka a mi si pamatujeme jen to co sme schopni vnimat a zname jen toho trochu prostoru okolo sebe....nemusime znat pravi priciny veci a nevnimame svet tak jak skutecne je...vnimame spis vztah sveta a nami,vnimame svoje reakce na vodu ale ne vodu....proste chci rict ze minulost je jen myslenkou...nejaky zaklad tam bude ale to neni asi pro nas

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 17. 12. 2008, 16:31:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Tak to mi prsím vysvětli šířeji, nechytám se

franco_columbo

franco_columbo | 17. 12. 2008, 16:30:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zralok_SS_P
: nemyslim si ze nelze menit minulost,mynulost je pro me hlavne nase predstava

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 17. 12. 2008, 16:28:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Spíš je to tak, že věřící (nefanatičtí) myslej víc, pač se snaží dát si do souvislosti víru, svět kolem a to, jak žijou...
co se týče minulosti, nechápu tu neměnnost. Podle mě se prostě stala a má sloužit především jako ponaučení, jako jakýsi odrazový můstek k vývoji...

franco_columbo

franco_columbo | 17. 12. 2008, 16:24:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zralok_SS_P
: nemyslim si ze minulost je nemenna
A k tomu kouzelnikovi....bracha ma predstaveni a casto se stane ze prijde blbec a snazi se delat chytryho ze vi jak to dela,samozrejme ze na to nema aby to dokazal a kazdej kouzelnik ma pro takovi lidi pripraveny veci co ho zesmesnej aby si sel radeji sednout....chci jen rict...vsichni vime ze kouzlo je iluze i zivot je iluzorni....proto si to nebudu kazit ze to vim a radeji si to uziju !190!
I kouzlo se musi nejak provest.

franco_columbo

franco_columbo | 17. 12. 2008, 16:18:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zralok_SS_P
: s tim souhlasim a taky dodavam ze treba za totality byla vira cestou ke svobode a ne to ze sou verici ovce jak na tehle diskuzich vidam....ze prej verici verej a proto nemyslej...kdezto prej neverici myslej...zda se mi ten nazor vylozene stupidni

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 17. 12. 2008, 16:18:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Teď sorry, neporozumněl jsem... Co nejde měnit? Celkem rád bych se pustil do šamanismu, práce se svojí bytostí a tak... Ale pochybuju, že na to budu mít... je nejspíš blbost se do toho pouštět, když ani pořádně nevyřeším věci, který jsou aktuální... i když třeba ten šamanismus by mi mohl pomoct s tím pohnout

franco_columbo

franco_columbo | 17. 12. 2008, 16:15:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zralok_SS_P
: jo at chceme nebo ne slunce je nasim bohem,klidne bych ho tak nazval.
Problem v regresi je ze se da i ovladnout,staci porucit cloveku at zmeni to co chtel udelat a on to udela...ale i tak nevidim v tom problem co se tyka minulich zivotu,porad se pise o paralelnich svetech atd. A nemyslim si ze nelze menit.

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 1. 01. 1970, 01:20:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Teď k úvodnímu textu diskuse: Mluví se tu o božím trestu a boží spravedlnosti (což je samo o sobě velká kravina)... Náboženství dává svobodu... Nemluvím o církvi, ale o náboženství/víře... Má být volbou a uvědomněním následku... ne skrze vyšší moc, ale skrze sebe a okolí. Cokoli udělám, vrátí se mi.

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 17. 12. 2008, 16:10:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Nevím... Tipl bych si, že to víš díky tomu, že jsi v blízkosti někoho, kdo už onu skutečnot prohlédl a pomohl ti ji pochopit... trefil jsem se?

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 17. 12. 2008, 16:09:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
Tak teď jsem přečetl vše a myslím, že trocha tolerance, nebo spíš schopnost neházet do jednoho pytle, by Ti prospěly... Sám církve nemusím, je to jen mocenskej nástroj... A štve proti sobě lidi jiných vyznání, ačkoli jsou si všechna náboženství v jádru podobná... Asi proto, že se týkají oslav Slunce... Jak je v Zeitgeistu... doporučuju shlédnout, je to i s titulkama na youtube

franco_columbo

franco_columbo | 17. 12. 2008, 16:08:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zralok_SS_P
: muj bracha je kouzelnik a diky nemu sem poznal smysl kouzla....jestli vis co tim chci rict !190!

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 17. 12. 2008, 16:07:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Tak jsem konečně přelouskal vše, co tu bylo psáno. Jasně, že do minulých životů Tě neuvede jen tak někdo... Musí to být člověk, kterej je sám na vysoký úrovni a zároveň ten druhý by měl být věci otevřen. A jasně, že to bude defacto pohled do nitra onoho člověka... veškerou minulost si neseme v sobě, ať si ji uvědomíme nebo ne...

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 17. 12. 2008, 16:05:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> _Kaaata_
Taktéž jsem nečetl bibli... Její příběhy znám jen povrchně... Přesto přikládám velkou váhu názoru, že Ježíš skutečně byl. Třeba i to, že se nechal ukřižovat a vstal z mrtvých... Nemyslím si, že je vyloučeno, aby existoval po duševní stránce dokonalý člověk...

franco_columbo

franco_columbo | 17. 12. 2008, 16:02:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> modry_zralok
: ja si treba nemyslim ze krestanstvi je nejlepsi cesta ale je to urcita cesta,jedna z moznosti si vybrat,tak to vidim u vseho.
Ani Budha ani Jezis o sobe netvrdili ze jsou dobry,oba rekli ze to o nich nikdo nemuze tvrdit,protoze je nezna jaky opravdu jsou,kazdej to rek jinak samozrejme.
Budhysmus i krestanstvi je podle me cesta nebo pokus jak zbavit svet utrpeni...Budha sel vylozene po tom jak lidi zbavit utrpeni,skousel to tim ze se pridal k asketum a nasel zlatou stredni cestu,tim se od nich lisil a oni ho za to neuznavali.
Jezis rekl ze raj neni tam ani tamhle ale je uz mezi nami,tim dal jasne najevo ze si za zivot muzeme sami,ze je to jen v nasi moci,horsi to je z hlediska globalniho jak se domluvit ale porad to plati.
Budhova cesta bych rek ze je tezka,meditace neni lehka.
Jednodussi cestu vymyslel Krsna.
Sakra ted mam vycitky ze ti neco cpu !906!

franco_columbo

franco_columbo | 17. 12. 2008, 15:52:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zralok_SS_P
: stejne jako regrese do minulich zivotu je to hodne citlivi tema a hypnotizer musi bejt uz velmi skuseny...staci mala chyba a vysledek je uplne nekde jinde...Taky nekdo to bere jako minuli zivoty a nekdo jako pohled do sviho nitra i kdyz oboji muze bejt jedno a totez si myslim....stejne jako klinicka smrt se da spochybnit...taky co uz je teorii,taky si myslim ze to muze bejt jedno z druhym.
Je videt ze sme odkazani na viru v jakokoliv teorii !2!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 15:49:14

amen!5!

franco_columbo

franco_columbo | 17. 12. 2008, 15:45:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zralok_SS_P
: jo je neco vzpominky na minulej zivot ale jak pises je to o vire,takze ja nevim jak to brat...sou mali deti ktery sem znal i osobne a mluvili veci o kterych nemohli vedet a o lidech ktery uz zemreli,ze je znali a co s nima zazili...ty mrtvi sem jeste znal a ta mala holka se narodila po jejich smrti,prisla na hrob sviho pradedy a zacala si s nim povidat o tom co spolu zazili atd. Jeji mama tvrdi ze ji o nem nikdy nevipravela....Takze je to zajmavi ale jako dukaz to neberu...znam lidi jak kecaj !2!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 15:11:48

Zralok_SS_P:
ja som ateista, niektore extremne cirkvi mi vyslovene piju krv, ine mi nevadia.
ani tak nezalezi na ich konkretnom uceni, skor na tom ako velmi mi chcu rypat do zivota.
mam mierny sklon k vychodnym filozofiam (ale nie ze by som ich nejak hlbsie studoval, len sa mi paci ten balans medzi duchovnom a fyzicnom - pokial sa to teda neprehana do extremneho dorazu na duchovno, mam celkom rad svoje telo a veci s nim suvisiace :)

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 07:48:27

Zato já bych jedno poselství měl: Chceš-li něco změnit, musíš nasrat všechny ostatní, ne jenom sebe !191! !2!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 07:47:47

Jóóó, vyhrožovat, to by jim šlo................

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 07:04:54

!1070!!1407!!1392!!724!

Zralok_SS_P

Zralok_SS_P | 17. 12. 2008, 07:00:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> franco_columbo
Trest je výlučně lidský vynález sloužící jako nástroj pomsty, když už to vezmu přehnaně... Přirozeným trestem je svědomí a následně události odvíjející se d Tvého činu... Jasné, že z minulého života si nepamatuješ nic... Když už, tak podvědomě. Ale jsou tací, kteří brzy prokouknou nazpět, nebo Ti pomůžou najít minulé životy... Ale je to hodně založené na důvěře ve víru a v činy druhých!2!

franco_columbo

franco_columbo | 17. 12. 2008, 00:30:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zralok_SS_P
: jo co sem tak studoval tak v krestanstvi se taky vyskytuje ta reikarnace....ta jedna sance tam musela bejt vlozena nekym kdo by rad ovladal lidi nebo nekym kdo si myslel ze to lidi prinuti vic na sobe pracovat...jedna sance je jedna sance !2! Uz mzouram tak sem se v tom stratil,ale stema bohatejma s tebou souhlasim,Jezis sel asi na veci tvrde !2! je to videt i v jeho dalsich cinech.
Pro me jeden zivot a znovuzrozeni je to sami,vim ze to zni jako blbost ale dospel sem k tomu...minulej zivot si nepamatujem,zaciname znovu uplne jinej zivot,po smrti si sebou neseme i v zivote nasledky cinu,neni trest ale nasledek,trest je slovo.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

rokktorýsómasvětpokojzabúdašvšetkýchčospoznámojuveľkomotecláskaťažšímmilosrdenstvostvoriteľaspravodlivosťživotspasiteľchaoskristahlukčlověkcestaistotaposelstvíježišaspoznaťkošiarabdejúočakávatesvojhočastýcheštepánrokommálohriešnikposolstvoježíšesvětloprosia

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑