Diskuze a otázky - Není archeologie poněkud nehumánním zacházením s lidskými ostatky?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 11. 07. 2010, 13:38:04 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Neboli nejsou někdy archeologické práce například na nějakém starém pohřebišti hlavně znesvěcením onoho pohřebiště?

Respektive kdo dává právo archeologům brát cennosti či tělesné ostatky z hrobů cizích lidí a různě s nimi manipulovat?

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:18

Mozna je to nehumanni ale pomaha nam to poznat historii.

V diskuzi je 39 příspěvků a shlédlo ji 1457 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 11. 07. 2010, 14:14:10

> Zooomer ale tem tehdejsim mrtvym, co se nechali nejakym ritualnim zpusobem pohrbít, by to jedno nebylo

Zooomer

Zooomer | 11. 07. 2010, 14:09:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Jestli mě bude kuchat doktor nebo ožírat brouci, myslím, že mi to bude jedno !2!

Sinfin

Sinfin | 11. 07. 2010, 13:59:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> DzejkobDeRastignac

Hroby staré staletí a tisíciletí, nikdo je neoprašuje, nemají ani náhrobky.... Už je to jen materiál k výzkumu. Pitva je taky nehumánní?!20!

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 11. 07. 2010, 13:56:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Sinfin

Proč?

Proč?

Sinfin

Sinfin | 1. 01. 1970, 01:21:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> DzejkobDeRastignac

Ne.

My.

uživatel eliminován | 11. 07. 2010, 13:44:36

> DzejkobDeRastignac
no muj vymysl to neni, ja ti rikam jak to je, me by se to taly nelibilo.)

uživatel eliminován | 11. 07. 2010, 13:44:34

jo. ostatky by mely byt posvatne.
a navíc kdyz chudakovi seberou z hrobu treba meč, tak ten mu pak bude na onom světě chybět.
rozhodně to není fer .. jen kvuli tomu, aby to bylo pak někde v muzeu.

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 11. 07. 2010, 13:42:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Rhonwyn: Dobře, ale osobně .. nějak mi nepříjde pěkné, kdyby například s mejma ostatkama by někdo za tisíc let manipuloval a vystavoval je někde v muzeu za učelem poznání historie ..

Jasně, za těch tisíc let mi to asi bude už jedno, ale i tak .. dyt lidské pohřebiště by mělo být něco jako posvátný místo no né?

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:18

Mozna je to nehumanni ale pomaha nam to poznat historii.

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ostatkypohřebištěznesvěceníarcheologhrobčlověkarcheologieprácecennostprávo

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑