Diskuze a otázky - ?Nechat si ho nebo dát pryč?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 13:31:45 |

Jen by mě tak zajímalo, co byste dělali, kdyby Vám doktor na základě ultrazvuku a různým vyšetření řekl, že Vaše dítko bude postižené...
Jak byste se rozhodli..? Nechali si ho nebo ho dali "pryč"..?

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

je to smutný, ale dali bysme to pryč ... chci zdravé dítě a ne chudáčka, který bude středem posměšků, co si budem nalhávat, rodině přidá spíš starosti než radost ... a nebo nedej bože, aby to byla existence bez života

V diskuzi je 117 příspěvků a shlédlo ji 1062 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 14:15:47

-Weron1que-: to máš pravdu ale snad podle toho jk by bylo postižené, jestli jsi ale myslela dat do ustavu nebo ankeho spec. děcáku tk to nvm no. je těžké odpovědět ale říkám na rovinu kdyby mělo byt na nakych hadickách na voiku nebo něco podobného tk ho asi dam pryč no... a ja řekla do 5 měsíce!676!

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 14:12:43

> ThE.1.aNd.OnLy.AnY
Slečno, dítě není panenka, kterou hodit do kouta jakmile Tě začne nudit..toho je človíček, kterej potřebuje mámu, mateř.lásku apodobně a kor dítko, které je postižené...Najednou musíš všeho nechat a být s tím dítětem 24hod denně, hlídat ho a všechno..!!a asi nebudu lhát, když řeknu, že málokdo na to má...po psychické stránce...!!

File0013

File0013 | 18. 05. 2009, 14:11:55 | více příspěvků | napsat uživateli

-Weron1que-
neni...ale kez by bylo min a min maminek co by mely takove starosti

AlesekBB

AlesekBB | 18. 05. 2009, 14:09:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Trapili by se vsichni kolem nej, proto zakon dzungle - silnejsi preziva.!797!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

Ten kdo si ho nechá a přivede na svět je u magor, kterýho by měli hned zavřít do nějakého ústavu taky.

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 14:09:09

-Weron1que- i kdybi bylo tak si ho necham nejsem minc

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 14:08:07

> File0013
To je právě to, nikdo nezaručí, že už pak člověk bude moct mít děti...
Jo, tací lidé jsou silní a nejen psychicky...a stejně se najdou DEMENTi, kteří se těmto lidem a dětem smějí...to mi přijde ubohé...a najednou to potká je a rozhodně nechtějí,aby se jim někdo smál...je to těžký říct ANOxNE..no jo život není lehoučkej....:-(

_QaCeNka_

_QaCeNka_ | 18. 05. 2009, 14:06:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevim!1114!Myslim že bych si hO nenechala,pže až by bylO větší tak by mělO dOcela hrOznej živOt..Ale zárOveň bych hO nechtěla dát pryč!1412!nO ůbec nwm!1246!

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 14:05:42

> marketkaakubicek
Kdy dříve..? Dřív jak ve třetím měs. ti to na ultrazvuku nezjistí, a ve 4měsíci ti dělaj odběr krve a plodové vody...ono to z embrya nezjistíš..!!

File0013

File0013 | 18. 05. 2009, 14:04:58 | více příspěvků | napsat uživateli

-Weron1que-:
jj na tohle se spolehnout nemuzes...bych si nechala vzit jedno postizene dite a nakonec zjistila, ze jine uz mit nemuzu..
obdivuju lidi co si takove dite nechaji....jsou obzvlast silny...par jich znam...a je to celozivotni zavazek

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 14:03:47

Třeba jsem hnusná a samolibá ale kdyby o zjistili už dříve než tak v 5 měsíci tk bych šla na potrat. Obdivuju lidi co se dokážou o takového člověka sami postarat.

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

Moje mamka pracuje s mentálně postiženýma lidma nejen s dětma proto vím jak je naročne starat se o postižene dítě a ty se pak on ho musíš starat cely život pokud ho nedáš do ustavu ale plno rodiču stejnak to dítě tam da.Takže ja odpovídám že doufám,že se v tehle situaci nebudu muset rozhodovat...ale asik je to smutné ale dala bych ho pryč..!1369!

immortal_devil...

immortal_devil... | 18. 05. 2009, 14:01:20 | více příspěvků | napsat uživateli

ted rikam dala bych ho pric..ae co bych opravdu udelala..to nwm...

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 14:00:49

> File0013
Jo no nepochopily jsme se, ale vše se dá vklidu vyřešit ;-)
Jenže nikdy nevíš, co bude a jak bude..někdy doktoři řeknou, že žena už nebude moct dítě a najednou je těhotná...lékaři jsou taky jenom lidi a nikdy nevíš, co přijde...a mentálně posstižené dítě nejspíš plnohodnotný život vést nedokáže...

xx_MARTINA_xx

xx_MARTINA_xx | 18. 05. 2009, 13:59:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Dala bych ho pryč, protože vím, že o postižený dítě bych se nedokázala postarat..

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 13:58:32

ThE.1.aNd.OnLy.AnY
Páč tu nebudu řešit otázky dnešních 15letých pipinek...tak tu nedělej ofuky, proč se ptám na normální otázku týkající se života, i když tvrdého....!! říkej si dítěti jak chceš, ale ptám se, esi jsi to nepochopila, na to, zda by si lidé nechali postížené dítě..?! a není dítě jako dítě...!!!

File0013

File0013 | 18. 05. 2009, 13:58:31 | více příspěvků | napsat uživateli

-Weron1que-
ok...jsme se jen nepochopili...
nedokazu rict co bych udelala...vedet dopredu, ze tvoje dite nebude moci vest treba plnohodnotny zivot,nebo jak pisete lidi jsou zli budou se smat...ale zase vzit si to...to je otazka no

Mirinka93

Mirinka93 | 18. 05. 2009, 13:56:00 | více příspěvků | napsat uživateli

nejde na to takhle moc odpovědět, to by jsme museli všichni zažít..

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 13:54:58

Určitě dát pryč!996!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

jaj proc se na to ptas kazde dite je bozi dar muze byt jak chcee ale je proste diteee jako kazdeee

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 13:54:19

File0013>
Omlouvám se..ale agresivně to myšleno nebylo..a mimochodem ono kdyby Tě to potkalo, tak věřím tomu, že klidná taky nejsi...:'(.!! Jen jsem špatně pochopila tu část s tou "hnusnou otázkou"...

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 13:53:27

kazde miminko za to nemuze protoze vim svoje !!!!!!!! ale kazda matka by dala za to aby se jeji miminko narodilo a ne ze kdyz je nemocny ze ho hned dat pryc protoze za to mimino nemuze miminko je bozi dar to vam reknu!!!!

File0013

File0013 | 18. 05. 2009, 13:51:06 | více příspěvků | napsat uživateli

-Weron1que-
co si agresivni hned?nemyslela jsem jako, ze si napsala hnusnou otazku...ale je to obzvlast hnusna realita pro mladou maminku..tak si dej pohov jo holcicko?

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 13:48:58

> File0013
Hnusná otázka..? Slečno, to není hnusná otázka..je to smutný, ale realita je tvrdá..tak sundej růžové brýle a dívej se kolem sebe....NEbo chceš řešit otázky typu "jsou lepší modrý nebo hnědý oči?"..

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 13:47:23

> Pigiwigi
Svým způsobem souhlasím..každej by chtěl zdravé dítko, které za tebou přijde a řekne Ti, že Tě má rádo...namaluje ti obrázek, pohladí tě, i když to ne vždy bude růžové s tím dítětem, tak dokáže říct, co ho bolí atd...a dítě s postižením bohužel ne...najednou se Ti úplně obrátí život a nejen Tobě...říkám ti lidí, co mám také dítě zaslouží obdiv a ne posměšky...!!
jenže je rozdíl o tom potencionálně přemýšlet, ale když na TO pak dojde..co teď..? :'(

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 13:47:19

tak tohle te hodne tezke rozhodnuti...!843!respektive je to vrazda..!843!!1301!!1354!ale kdyby to bylo na me..asi bych to dala pryc...!1018!

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 13:46:59

mno,je to slozite,ale asi bych chtel ten potrat.tohle musí byt kazdeho rozhodnutí,ale nez aby se trapilo...

File0013

File0013 | 18. 05. 2009, 13:45:39 | více příspěvků | napsat uživateli

to je hodne hnusna otazka...no ale.....snad nikdy nebudu muset tady to resit

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 13:43:01

Nenechala bych si ho, trápila bych sebe i to malé..

numip

numip | 18. 05. 2009, 13:42:45 | více příspěvků | napsat uživateli

pryč dokut to jde

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ultrazvukpostiženýdítkovyšetřenídoktorzáklad

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑