Diskuze a otázky - ?Nechat si ho nebo dát pryč?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 13:31:45 |

Jen by mě tak zajímalo, co byste dělali, kdyby Vám doktor na základě ultrazvuku a různým vyšetření řekl, že Vaše dítko bude postižené...
Jak byste se rozhodli..? Nechali si ho nebo ho dali "pryč"..?

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

je to smutný, ale dali bysme to pryč ... chci zdravé dítě a ne chudáčka, který bude středem posměšků, co si budem nalhávat, rodině přidá spíš starosti než radost ... a nebo nedej bože, aby to byla existence bez života

V diskuzi je 117 příspěvků a shlédlo ji 1056 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 20. 05. 2009, 09:09:11

> kathy02
Slečno, jsem na tom stejně.. tedyk až na toho krásnýho klučinu...Tak doufám a přeju, ať ti to dopadne, co nejlíp a dítko je zdravéé !1187!

uživatel eliminován | 20. 05. 2009, 09:06:28

zrovna mimčo čekám a na ultrazvuk kvůli vývojovým vadám jdu za dva týdny... a mám z toho docela strach... nevím, jestli bych zvládla postarat se o tříletýho syna a postižený mimčo... vůbec netuším, co bych dělala...

-majdiiisek-

-majdiiisek- | 20. 05. 2009, 08:53:28 | více příspěvků | napsat uživateli

zní to divně ale dala bych to pryč..dítě by byl chudák

cocaine86

cocaine86 | 1. 01. 1970, 01:20:42 | více příspěvků | napsat uživateli

-Weron1que-: Tak nebo tak je to hrozne tezka situace. Ale stejne bych chtel vychovat zdraveho jedince ktery bude aspon trochu chytrej a bude moct mit deti. Kdy nebyla jina moznost sel bych i do adopce.

uživatel eliminován | 20. 05. 2009, 08:32:39

> cocaine86
To je pravda...je to větší zátěž na psychiku..ale tadyk hrozí, že ta matka už pak nebude mít děti a to je pak nářez na psychiku....:-( Ale každý by měl usoudit podle toho, jak se na to cítí, esi na to má a nedá to dítě po čase do ústavu..a zase je těžký, jak už kdosi psal, esi to dítě po pár letech neumře..ale to se můžes tát i u zdravého dítěte...

uživatel eliminován | 20. 05. 2009, 08:23:24

to je těžký to říct, protože nechat pryč je to takové nelidký,přece každej má pravo na život a když ho nechat žít tak to nebude vědět co z něho bude a jesltiže třea neumře za pár let a bude z něho totálně hendikep

cocaine86

cocaine86 | 20. 05. 2009, 08:21:26 | více příspěvků | napsat uživateli

-Weron1que-: Ano to jiste ano. Nerikam ze ne. Otazka znela jestli bych si ho nechal odpoved je ne... Ano je to na psychiku ale je to neco jinyho nez se celej zivot starat o postizeneho to bych rekl ze je na psychiku trochu vic z dlouhodobejsiho hlediska.

uživatel eliminován | 20. 05. 2009, 08:01:41

> cocaine86
A ještě s jinou ženou, že..? Myslíš, že když žena přijde o dítě, tak že druhý den bude mít úsměv na tváři a hnedka se pustí do dalšího dítěte..? za prvé to tak není a za druhé otěhotnět už nemusí a za další otěhotnět by neměla hnedka..ale pořád je to dost an psychiku...:-(

neyinka

neyinka | 20. 05. 2009, 07:59:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Jelikož mám v téhle situaci bráchu, tak vím, jak se máma trápí. Když jsme se o tom bavily, řekla ať to dám radši pryč. Jednak se to fakt nedá zvládnout při práci, protože takového člověka musíte mít neustále na očích a všechny ty další nepříjemné věci kolem toho. Takže než se trápit,radši to dát pryč. Dneska už se to dá zjistit, tehdy ne.

cocaine86

cocaine86 | 20. 05. 2009, 07:57:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne nenechal ! Vyrobim si dalsi nepostizeny !927!

uživatel eliminován | 20. 05. 2009, 07:49:08

> mag.caroslav
a není náhodou rozhodování i na muži..? Je docela hnusný, když si chlap udělá dítě a pak o něm nerozhoduje..i když je pravda, že větší rozhodování je na ženě..ale i táák..a věř tomu, že to není lehký...:-(

uživatel eliminován | 19. 05. 2009, 21:43:53

nevim proc se lidi porad tak rozmejslej,prece zdravej zivot je pravej zivot,ale urcite to neni moc dobry rozmejsleni pro maminky,protoze mi chlapi to mame lechci se rozhodnout,nez zeny.

uživatel eliminován | 19. 05. 2009, 19:37:31

franco_columbo
Ano, nikdo by se nechtěl narodit postiženej..všichni by radši byli zdraví bez nemocí..stejně tak jako by si všichni přáli mít krásnej život, v kterém nemusí řešit těžké věci..ale ne vše jde tak jako po másle..a osud neovlívníme...a otázka nezněla, kdo by se chtěl jak narodit, ale co by člověk, který čeká mimino, kterému by zjistili, že bude postižené...!!

uživatel eliminován | 19. 05. 2009, 19:33:11

> MalaMrcha
Děkuji...:-) a máš pravdu..ono se dítě může narodit zdravé a přijde krutej osud a dítě nedejbože zůstane na vozejku a ty lidi si ho nechají nedají ho pryč, protože je JEJICH, a kde by se měl líp někde v ústavu nebo doma, kde ma má milující rodiče...a ta žena z výměny manželek měla postižené dítě a zdravé a co udělala nechala si ho..!!! Jen je něco jiného se to dozvědět na záčatku a něco jiného v průběhu života...

franco_columbo

franco_columbo | 19. 05. 2009, 19:07:57 | více příspěvků | napsat uživateli

kdyz se zeptam lidi kdo z vas by se chtel narodit postizenej? By me zajmalo kolik lidi by reklo ze jo.

xx_MARTINA_xx

xx_MARTINA_xx | 19. 05. 2009, 07:49:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> MalaMrcha
co ty víš? Já třeba prostředky na to, aych se o takový dítě postarala fakt nemám..!664!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

Každý by si měl uvědomit,že se mu může narodit zdravé dítě a za pár let může přijít nějaká nemoc nebo nehoda která to změní......a myslím,že to dítě pak taky nezabijete a nebo nestrčíte do domova....jen proto že nemocné dítě nechcete..

franco_columbo

franco_columbo | 18. 05. 2009, 20:31:41 | více příspěvků | napsat uživateli

nebudu nekomu kazit zivot postizenim....takze pryc

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 20:31:01

> -Weron1que-
přeju ti at vám to dobře dopadne,hlavně vám přeju moc zdraví protože není nic důležitějšího.

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 20:30:19

Já už dítě mám a sem štastná že je zdravé....kdyby mi řekli že bude nemocné asi by se mi rozpadl celý svět,protože pro své dítě chci v životě jen to nejlepší..nechci aby bylo nemocné a muselo trpět,at už tělesně nebo duševně kvůli posměškům a netoleranci druhých...ale jednou je to moje dítě a přijala bych ho tak..a snažila se mu život ulehčit ...nemluvím o těžkých vadách kdy by ani nevděl že žije..to pak není život pro nikoho,ani dítě ani rodinu....ale člověk si nevybere....a ze zkušenosti vím,že nemocné děti a lidé si života a lásky rodiny vážídaleko víc než ti zdraví,z těch mnohdy vyrostou takoví parchanti že to svět neviděl!971!

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 20:24:20

pryc. Jsem sobec.

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 20:20:45

:D:D dobre uz na to ser neboo uz na to nemam naladu na take ironicke diskuze more primo ze sirociii raklii papapa

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 20:17:16

> ThE.1.aNd.OnLy.AnY
ne, ze jenom vztahovacna, ale taky ironicka:-D az budes mit neco inteligentniho ohledne tematu, tak se napis..jinak psat nemusis...SBohem..!1008!

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 20:09:39

tu vzdelanost

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 20:07:55

jeeee tak to mas dobre s direckou nevzdelany sak to ani nebude potrebovat ne??? na cooo ??

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 20:05:43

> ThE.1.aNd.OnLy.AnY
Jinak jsi mě pobavila...vždy semka ráda chodím..sice mimo mísu daného tématu..ale neva...:-D :-D

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 20:04:54

> ThE.1.aNd.OnLy.AnY
tak si vem slovník a vyhledej si ty slova, co jsi tam napsala a zároveň si vem pravidla čes.jazyka..než někomu začnej nadávat...Ono pro pravdu se každej zlobí a ještě když je vztahovačnej...docela blbá kombinace, že ano...nebo prvne si to přečti 2x a třeba to pochopíš...ale to už je jiná diskuze..jen doufám, že moje díítko nebude tak nevzdělaný...

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 20:00:21

kdybi sem byla gadzii tak to mozna pochopiim mulanko dobre uz to neressss

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 19:56:43

> ThE.1.aNd.OnLy.AnY
Slečinko, přečti si to ještě jednou a možná pochopíš, že s tou "husou" je to pořekadlo...Ty jsi vážně vztahovačná, že ano..A jinka tu hyenu si vyprošuju a kor od někoho, kdo sotva dostal občanku..to neumím slušně mluvit a nenadávat..nebo to vy mladínci jinak neumíte...?NEBER TO OSOBNĚ....!!

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 19:51:23

hele to husoo si nech pro nekoho jineho hyjeno jak sem to mela vedet ze to cekas?? cooo viis coo mysli si ome co chces ale prejuu ti abyy sii mela krasne a zdrave miminko a aby to nedopadlo tak jak rikas !!!!!!!!!!!!!!!!!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ultrazvukpostiženýdítkovyšetřenídoktorzáklad

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑