Diskuze a otázky - najdu nekoho kdo zvlada matiku?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

mijilla

mijilla | 14. 09. 2010, 18:10:50 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Vim, že je docela nerealny tady najit nekoho kdo by byl ochotnej mi pomoc a to bez "odmeny" a jeste k tomu zvladal matiku ale presto se ptam jestli nekoho nenapada nejaky zpusob jak najit souřadnice dvou vrcholu čtverce když souradnice dalsich dvou vrcholu zadany :) A to bez rýsování.. už do toho koukam dost dlouho a zacinma bejt docela zoufala:/

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 18:14:22

Jedna rostlina bez listů, druhá bez stonku a třetí bez vody, to máme, prosím, rovné dva dny. !62!

Nejlepší odpověď podle autora

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:33:11

> CernokneznikUtoci
no ja si to prave predstavil, kreslil jsem to svoje a vyslo mi to. to tvoje neni ctverec.. !638!

V diskuzi je 106 příspěvků a shlédlo ji 2094 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:49:37

postup- souřadnicí vrcholu A se řídíš pro vrchol C- (- 3,-2)
souřadnice vrcholu B se řidí vrchol D ( 1,0)
Ctverec má všechny strany stejně dlouhé- když odečteš mezi sebou ze zadaných údajů xsové souřadnice a ypsilonové- dojde o kolik budeš posouvat. Posouváš směrem k mínusovým hodnotám- jelikož vrchol A je značen nahoře- logicky musím k mínusovým hodnotám.
Myslím tedy...!925!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:49:01

> CernokneznikUtoci
!1250!

tos pocital nebo kreslil?

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:47:33

> Arrioph
Potom čtverec nahoru je
C[3;6]
D[-1;4]

No, ještě, že neumím číst !1284!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:45:00

> Arrioph moment, jdu to přepočítat(ještě jsem neviděl tvůj výsledek, tak třeba :D) !1284!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:44:38

*vidim, neni. !2!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:44:29

> Arrioph seru na to, ale mě to baví, jen tenhle semestr jsou samé píčoviny s prominutím, bude to záhul hlavně na mé znalosti matematiky a logiku!1284!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:44:09

> CernokneznikUtoci
Uz vidom, kde mas chybu.. souradnice bodu A neno [0;1], ale [1;0]. !638!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:42:52

> CernokneznikUtoci
jezis, jesteze jsem nepokracoval ve studiu strojariny i na vš. !2!
no mne vychazi to moje, ale tvoje ne, tak nevim, no.. !638!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:40:01

> Arrioph asi toho mám už dneska plné vejce, matiku, resp. dynamiku a mechaniku tekutin mám od božího rána, je možné, že chybuju někde, ale udělal jsem to graficky pomocí kružítka a pravítka a vyšlo mi to

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:39:02

> CernokneznikUtoci
jo..
ale vyslo mi to i vypoctem, tak nevim. !499!
neprohodil jsi treba osy nebo tak? [x;y] za [y;x]?

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:36:39

> Arrioph schválně jsem si to nakreslil ještě jednou, jsi si jist, že máš správně první dva body vynesené?!2!

mijilla

mijilla | 14. 09. 2010, 20:33:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> CernokneznikUtoci
No jo další kterej neumí číst ;) Příště bych to měla napsat aspon 100x aby si kazdej vsiml, že rýsovánim to zjistit nemam ( nebo teda dejme tmu náčrtem - aby ti to vyslo na tvoji minutu ;)) Takže... Tohle není nepozornost, TOHLE je demence ;) co jinyho na to napsat

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:33:11

> CernokneznikUtoci
no ja si to prave predstavil, kreslil jsem to svoje a vyslo mi to. to tvoje neni ctverec.. !638!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:31:33

> Arrioph Nakresli si to, je možné, že jsem se spletl, seděl jsem do půl páté ve škole ...

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:29:39

> CernokneznikUtoci
to mas nejak divne, hele.. !2!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:25:03

Hele, minuta na čtverečkovanej papír

A [0,1]
B [5,2]
C [4,7]
D [-1,6]

Tohle není matika, tohle je demence

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 20:10:24

Těžko !357!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 19:01:29

> DeathCoil
proste jsem si nejdriv spocital delku strany - pythagorovou vetou.
pak jsem pomoci tg zjistil uhel, ktery svira s osou X.
a pak uz jen pomoci sin a cos zjistil posun na osach X a Y od bodu A. analogicky pak i od bodu B.

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 18:59:11

tak spravne je to [-1;4] a [3;6] !2!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 18:51:07

ne, moment, ty cisla jsou spatne. nejak jsem se prekouk.. !2!
ale postup je spravny. !638!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 18:49:52

> Arrioph Já nad tim zapřemejšlel a vzal jsem to přes rozdíly mezi vzdálenostma, ale zase mi tam vlastně nesouhlasí úhel, ve kterym jsou vůči osám !4! Na to jsem nepomyslel, musel bych se koukat ze směru "roviny" mezi dvěma bodama !4!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 18:46:31

..a jeste tg jsem pouzil. !2!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 18:46:12

> DeathCoil
normalne sin, cos a pythagorova veta.

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 18:45:17

> Arrioph Jaký jsou na to vzorce? !1217!

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 18:44:38

a ten dalsi by teda mel byt [3;7]

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 18:42:32

> mijilla Uděláš z bodů úsečku a pak z každého bodu uděláš čáru. Změříš vzdálenost úsečky a na každozu stranu od bodu si uděláš čárku. Tam, kde je čárka, tam je další vrchol.

A teď jinak: Zjistíš, že když je jeden bod [1;0] a druhej [5;2], tak víš, že rozdíl na ose je [4;2], což by měla bejt i vzdálenost jednoho bodu od druhého (čtverec), takže když máš na pravý ose body s timhletim rozdílem, tak když [4;2] zakomponuješ nějak (přehodit, znamínka....), tak ti vyjde správnej výsledek. Logicky.

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 18:42:19

da se to spocitat s pomoci goniometrickych funkci.

jeden z dalsich bodu ma souradnice [-1;5] (pri otoceni ctverce "nahoru")

mnamka.

mnamka. | 14. 09. 2010, 18:40:20 | více příspěvků | napsat uživateli

zkus si to nalistovat v učebnici, nemyslim si, že by po vás chtěli ve škole něco, co jste se ještě neučili...existujou na to jednoduchý vzorce.!1300!

mijilla

mijilla | 14. 09. 2010, 18:37:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> rosambo
dvojky.. a nohu 38 ;) už mi napises ty souradnice ?

uživatel eliminován | 14. 09. 2010, 18:35:32

já z ní propad,u mě pomoc nehledej:D

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

souřadnicematikavrcholzpůsobochotnejprestorýsováníčtvereczacinmaodměnapomoc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑