Diskuze a otázky - Váš názor??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Luky.yy

Luky.yy | 20. 05. 2009, 14:42:26 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

I já budu volit DS. Je mi 36 let, jsem podnikatel, mám dvě děti které vychovávám slušně ! A jestli je pro někoho slušný člověk s hrdostí ke svému národu a tradicím = nácek ! Tak budu raději "náckem" v očích tzv. "antifašistů" ( česky řečeno feťáků, šmejdů, nemakačenků a podivných lidských trosek bez názoru a smyslu života ) . I své děti vedu k vlastenectví, hrosti, odporu k drogám atd. Nevidím na tom nic špatného, spíše nopak ! Co je to za dobu, kdy feťáci, zloději, sprejeři, sexuální devianti a lidi na okraji společnosti jsou prezentováni jako "normalní standardní občané" a naopak slušní lidé jsou označováni za "extremisty" ! DOST bylo této doby ! Dost bylo doby, kdy láska k vlasti je "zločin" ! Loučím se heslem velkého národovce Františka Palackého " NIC NEŽ NÁROD" ! ! !

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

Adelmus

Adelmus | 1. 01. 1970, 01:21:03

narazil sem na tuhle diskuzi náhodou. chtěl sem jen vyjádřit odpor zakládajícímu. podivit se nad tím proč takový vlastenec používá jako symbol svého vlastnectví tradiční německý železný kříž a vysmát se jeho přesvědčení, že je normální občan i jeho zjevné neschopnosti argumentovat. !331!

V diskuzi je 90 příspěvků a shlédlo ji 2368 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Adelmus

Adelmus | 14. 01. 2010, 14:10:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> dement. tak, tak.. !331!

> ReTRe před časem sem měl nějakej odkaz s jeho pravým jménem. mrzí mě, že je to tak dlouho a nevěděl sem jakou cenu by mělo znát jeho identitu. každopádně pod třicet mu není. to si ještě pamatuju. !2!

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 14:04:13

dement. no to nevím, jestli by to bylo dobrý, být tam dobrej řečník, tak ten rozjetej vlak ještě víc rozjede a rozmnoží :D !486! hele jako bych jim tu moc tímhle neradil :D !102!

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 14:00:19

> ReTRe
chybí jim nějakej řečník jako byl hitler :D ten u toho míval orgasmy a psychotický záchvaty :D
u ds mluví na projevech každej !2!

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 13:50:37

dement. jj prostě lidem jednoduchým lidem, musíš označit jednoduchej hlavní terč :D !102! Pojemnovat pár věcí možná správně a vlak už jede !102!

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 13:48:38

Adelmus jj to si myslím taky, jen mě mate furt to, že všude má kolem 20 :D ale zas si říkám :D že tak mladej člověk nemůže mít tak negatovní postoj a mluvu na tenhle věk, ale dneska je všechno možný :D tipoval jsem ho ale taky, tak nějak mezi 43-55 obecně :D !102! btw jj i to je možný, spíš si ale myslím, že z toho všeho o sobě, už nehledí na sebe a neřeší to, už je ve fázi, kdy jen slepě řeší ostatní !2! nuda, nespokojenost se sebou, neaktivní sex. život, to všechno pak dělá tohle, u něj :D

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 13:47:31

> Adelmus
přesně no.. ale tak cikán nevychovává malýho cikána k přesvědčení (nevychovává ho vůbec no..) malej cikán to prostě vidí, funguje to kolem, chovaj se téměř všichni stejně.. tak to asi bere jako okej.. mauglí z paneláku :D
jenže tohle fotorovství je kérování nesmyslů do hlavy z vlastního přesvědčení že jo :D
> ReTRe
když něčemu přesvědčeně věříš tak ztrácíš objektivitu :D podle mě ty lidí ani neznaj program, jen vědí že se budou řešit cikáni (a o tom ds v podstatě stejně neni :D)

asgrea

asgrea | 14. 01. 2010, 13:44:18 | více příspěvků | napsat uživateli

člověk s hrdostí na národ nevolí DS už jen z toho důvodu, že program DS podkopává českou ústavu

Adelmus

Adelmus | 14. 01. 2010, 13:42:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe já myslim že mu táhne minimálně na čtyřicet, spíš na padesát. a že mu bude vadit všechno, především on sám - tam bych viděl spíš příčinu než vyvrcholení jeho problému. !140!

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 13:41:26

dement. !486! jj omezený lidi se vždycky dívaj jen na okolí, ne na sebe, ...proto kolikrát za celej svůj chudej život vůbec nepříjdou na to, že by hlavně oni mohli být sami ti neslušní a bezcharakterní !102!

Adelmus

Adelmus | 14. 01. 2010, 13:40:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> dement. a když pak dostanou podobně rasově slušnou výchovu i cigánský děcka ze sousedství, tak malej klučina dostane přes hubu a taťka má další důvod k nenávisti. - a takhle to nějak všechno vzniká. !2!

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 13:37:31

Adelmus hele třeba mu to ani nedojde, že bude v podstatě na řadě až pak :D !102! hehe :D !102! btw hele já bych jen chtěl vědět, kolik mu přesně je :D protože jestli mu je nad 30 :D tak to musí být strašně nevyrovnanej starej psychouš, co se nudí a nemá do čeho píchnout, sice se mu nedivím :D jen to jde pak posloupností, takže až mu bude tak 60 :D tak mu bude vadit i vlastní nos mezi vokama :D

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 13:32:48

můj soused je taky takovej "slušnej člověk" jako ty, prostě "charakter" a jeho dospívající harant už nosí šálu a tu vaší pěknou kšiltovečku DS :D
budeš podobnej případ tipuju s tou tvojí slušnou výchovou :D

Adelmus

Adelmus | 14. 01. 2010, 13:30:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe tak on se asi hledá. přecejen mít světonázor blízký nacismu a zároveň být gay - to musí být složité. !2!

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 13:27:14

Adelmus mě je ten komplexák celkem někde, ale on už nevidí rozdíl ani v horším a nejhorším :D tak jsem musel něco napsat !102!!102! jinak na druhou stranu, roman, to jen jen takovej chudáček no :D !102!

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 13:24:35

Luky.yy a k tobě napíšu jen jedno, ikdyž budeš volit kohokoliv, problém člověka je vždycky charakter a povaha, pokud ta není na místě, tak můžeš volit i modrý z nebe a stav po nějaké době bude vždycky stejný.... Ani Vandas nemá charakter, je to u mě jen poloviční člověk, u soudu měl pravdu v tom, že dokázal pojmenovat rozkrádání státu, politici že hrají jen pro sebe místo opaku, veř. zakázky jen pro někoho, v tom měl pravdu, tak jako ostatně lidi, kteří si umí sečíst 1+1 a nesledují jen přiblblé seriály v tv, kteří tohle pojmenovávají úplně stejně... ale v jeho postoji k různým skupinám ho (ten charakter) degraduje... charakter a povaha musí jít ruku v ruce a není podstatné, že je strana, stranu tvoří lidi, mnohdy ti, kteří charakter mají úplně na jiném místě a povahou jsou jen pro sebe... docela by mě zajímalo, vlastně ani ne :D když dnes si tady stěžuješ, koho jsi teda volil před lety :D osobně znám jen pár lidí a navíc v dnešní době, co maj charakter a povahu na svém místě, jen pár jich je !2! proto to není o stranách, ale o lidech v nich !102! na tohle a omezit to není žádný recept, ani kdyby se vyplňovaly dotazníky, pořád to bude o tom, že si do nich napíše věci nejschůdnějsí, pokud se někdo nebude lidem při tom dívat do očí !102!
Myslet si, že tohle se změní a změní to jedna strana navíc s necharakterními lidmi už v tom čele, je celkem hloupost !2! A ten kdo si slepě myslí, že je to jinak, ať si klidně myslí dál !2!

Adelmus

Adelmus | 14. 01. 2010, 13:15:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe když o tobě (mě) roman prohlásí že jsi idiot, je to jako by tě význačný psycholog pochválil za příkladné duševní zdraví. vlastně mi to lichotí. !102!

Adelmus

Adelmus | 14. 01. 2010, 13:09:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lovecfetek hele romane, víš že by mě ani nepřekvapilo, kdyby tvoje politické přesvědčení bylo blízké nacismu, neonacismu, nebo jak tohle prasáctví správně pojmenovat.
nenávisti a mindráků máš v sobě jako celá skupina nácků. jen mi nejde do hlavy, jak souhlasíš s tím, že pro takovýhle prasata je si na roveň feťák ( tedy někdo jako já ) a homosexuál - tedy TY. pro něho jsi stejnou hnidou společnosti, jako já! uvažuj troubo! !1331!

!1358!

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 12:29:48

Lovecfetek ono je celkem rozdíl v tom, jestli to o sobě někdo jen tak napíše, anebo jestli tím idiotem někdo vážně je, než začneš někomu nadávat, číhni po své každodenní neschopnosti a zakomplexovanosti někdy zrdcadlo, tam toho idiota totiž uvidíš !811!
Měl by sis najít konečně toho kluka a být schopnej dělat s ním aspoň něco, třeba chodit do zoo, změna je život a tu ty nejspíš potřebuješ, protože ti to leze na ten malej mozeček !811!

Tím neobhajuju fetky, nemakčenka, nebo ty co se neuměj chovat anebo něco podobnýho, taky podnikám, ale dovedu rozlišit chování a jednání konkrétních lidí, pojmenovávat problém, volit DS určitě nebudu, nejsem ten který obviní někoho jen proto, že hloupě nevidím podstatu problému a ta je trochu někde jinde !811! a k člověku přistupuju tak jak on ke mě, popř. k ostatním svým chováním, jednáním a nezajímá mě už, jestli je to rom, rus, ukroš, nebo jak je ten člověk známej, koho má za sebou anebo co má nebo ne apod. !811!

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 07:44:56

občas jsem ráda, že tomu nerozumím ... !1156!

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 07:41:36

narodil sem se jako idiot - to o sobě píše Adelmus v profilu, račte se podívat - a tím idiotem i zůstal...!215!!1003!!1003!!1003!

uživatel eliminován | 14. 01. 2010, 07:34:07

Divím se, že osoba jako Adelmus má tu drzost tady někoho kritizovat. Ty darebáku, ty kriminálníku, ty abys nehájil fetky a nemakačenky. Nikdy jsem tu nehájil lidi, pro něž je hákový kříž symbolem. Tito lidé nevědí, co hájí, a pokud to vědí, tím hůř. S mnoha názory autora diskuze naprosto souhlasím, s rozbíjením výloh a terorizováním slušných lidí souhlasit v žádném případě nelze. FETKY A KRIMINÁLNÍKY JAKO ADELMUS A JEMU PODOBNÝCH NĚKOLIK ŠPINAVCŮ Z LIBIMSETI OVŠEM ZA SLUŠNÉ LIDI POVAŽOVAT NELZE, FEŤÁCKÉ VŠI JE POTŘEBA VYHUBIT!!!!450!

Adelmus

Adelmus | 14. 01. 2010, 03:54:16 | více příspěvků | napsat uživateli

mimochodem - když vlezete plešounkovi na profil, uvidíte že z něj ten nacismus přímo kape. !701!

Adelmus

Adelmus | 1. 01. 1970, 01:21:03 | více příspěvků | napsat uživateli

narazil sem na tuhle diskuzi náhodou. chtěl sem jen vyjádřit odpor zakládajícímu. podivit se nad tím proč takový vlastenec používá jako symbol svého vlastnectví tradiční německý železný kříž a vysmát se jeho přesvědčení, že je normální občan i jeho zjevné neschopnosti argumentovat. !331!

tomicekt88

tomicekt88 | 8. 12. 2009, 23:23:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> krocooo A proc ne protože chtej svobodu slova a to aby sme my bílí a ty kurvy černy mělí stejnej metr jak na bílí tak na černy.???????

tomicekt88

tomicekt88 | 8. 12. 2009, 23:21:44 | více příspěvků | napsat uživateli

TAk z vámy souhlasim mě je 21 let ale vim jsem mladej ale z DS já plně souhlasim chtejí stejnej metr a a ne jeden metr na cikány a jeden na bílí.

uživatel eliminován | 26. 05. 2009, 10:22:40

https://www.megavideo.com/?v=1A7FJLP0
někteři by si to meli shlednout

uživatel eliminován | 26. 05. 2009, 09:33:58

DS určitě ne!!!!!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:43

Nevolte DS. Stačí když se znovu nedostanou k moci kriplové z KSČSSD.. Nám by pomohla leda nová silná strana. Ale ta tu jen tak nebude.

TOTTI17

TOTTI17 | 1. 01. 1970, 01:20:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Já z tebou souhlasim mi sme označováni za rasisty, nacisty, extrémisty či neonacisty ale nikdo se nekouká an to co konáme. konáme snad něco špatného ?? já nevidím nic špatného v tom že nechceme drogy, feťáky takzvaný antifašisty nebo jinou verbež mi chceme lepší život aby sme neustále nemusely platit daně na někoho kdo se nám za rohem posmívá že sme blbci že makáme ideologie tohohle státu by měla bejt jiná v dnešní době si normální slušný pracujicí šlověk nemůže dovolit pořídit rodinu protože by na to neměl peníze a proč třeba cigáni maj 6-7 dětí nebo i víc proč oni si to můžou dovolit ?? nad tímhle by se měl už někdo pozastavit a zjistit kde je ta chyba už toho bylo dost si mylsim na to dost aby si někdo řek že už se začne taky zastávat starousedlíků který média tak rádi persekuují jako neonacisty či extrémisty

uživatel eliminován | 21. 05. 2009, 14:41:07

Tohle je ubohý názor typu je Nácek. Kdyby jste byl opravdovým vlastencem. Řešíte Paroubka, a to jak je rozvrácená česká vláda problémy rasismu se nedají řešit Lidé jsou prostě zakomplexování a nechápou že barva pleti není velikost Iq.
Ano Extreémisté jsou zločinci nepříde vám jako zločin vyjít do ulic a rozvbít výlohu nějaké obchodu který má dorbný podnikatel a kvůli omezencům typů Nacisti nemá peniíze?Je to ubohost upřímně vyhnal bych vás jak Nácky Tak Romy. A byl by tu klid nesneste jeden durhého? Pak je to mentání problém s kterým vám pomůže jne psycholog. Skippy má pravdu!! DS nemá budoucnost budoucnost má mladí. Ale to by se česká politika musel celá změnit o tom jindy. Jen to co tady propagujete je rasismus a je to trestné ale to by vzdělání dopslěí člověk mohl vědět naschledanou.

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

feťáknázornácekdítěživotsprejerdroganárodtroskanopakhrdostantifašistadeviantzvzlodějnemakačenkůčlověkvlastenectvíhrostiletmámaodporokodobatradicepodnikatelsmysl

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑