Diskuze a otázky - TY JO, JAK BYSTE SE ASI CÍTILI ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 03. 2009, 22:21:03 |

Kdyby jste byli ve škole, ve třídě, v zadních lavicích u okna, poslouchali nudnou přednášku nějaké učitelky .. když v tom by do třídy vešel magor v kukle... zastřelil učitelku, zastřelil první tři lidi v lavicích (šprty) ... odešel by... za půl minuty by se vrátil, zastřelil další lidi, pár postřelil ..... a za další půl minutu by přišel znovu, dorazil ty postřelené a zvolal "už jsou všichni mrtví?" ....

jak byste se asi v tu chvíli cítili ? (kdybyste ještě byli na živu a ve třídě) ... všude krev... polovina třídy mrtvá.... vy tam, nevíte jestli se vrátí po čtvrté....jenom se schováte pod lavicí...

sakra přemýšlím, co asi takovej člověk musí prožívat....

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:36

jak by ses citil\"...na kinedril urcite...!642!

V diskuzi je 95 příspěvků a shlédlo ji 1616 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

-foe-

-foe- | 12. 03. 2009, 23:47:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
i kdyby na to hrstka těch inteligentů nekoukala ...vždycky se najde 2x tak větší počet těch senzacechtivých debilů, kteří si to pustí...

-foe-

-foe- | 12. 03. 2009, 23:46:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> Maiki1
dokud bych dejchala, moje poslání by bylo jasný ...a ten zbytek - to mi ani nemusíš říkat ...to je jasné...děti, které koukají na takové masakry...těm to přijde "normální" ....pokud někdo je zvyklej odmalička vidět rozsekaný lidi ...bere to jako fakt, ne jako něco nenormálního...a v dnešní době her a filmů je to ještě o něco intenzivnější...

SSBN

SSBN | 12. 03. 2009, 23:46:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> aaaMySuri no, máme se o co snažit...

Micuko

Micuko | 12. 03. 2009, 23:45:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Maiky:ty si fakt myslis, ze z lidi delaj vrahy PC hry?!1015!!1015!!1015!
a dalsi vec pomahat ostatnim neni az tak nerealny, odvadis tim pozornost od sebe a slozis se pak...!5!

uživatel eliminován | 12. 03. 2009, 23:44:24

SSBN : presne tak!1190!

Maiki1

Maiki1 | 12. 03. 2009, 23:44:24 | více příspěvků | napsat uživateli

-foe-:jj, s tím souhlasím...dávaj jim přesný návod...někdy se taky divím, když v tv ukazujou jak jednoduše odemknout cizí auto, je jasný že se najde pár maníku co to vyzkouší...je to tak trochu podobné

SSBN

SSBN | 12. 03. 2009, 23:44:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> Maiki1 takže podle tebe je pragmatické sedět a čekat až na tebe přijde řada a pokusit se o nějakou akci je hloupost?

Micuko

Micuko | 12. 03. 2009, 23:43:35 | více příspěvků | napsat uživateli

no nevim jestli bych se spis neschovala pod mrtvy spoluzaky nez pod lavici....
pud sebezachovy...!20!

myslim, ze premejsli jestli by nebylo lepsi strelit se sam, ci jestli to bude bolet...nebo kam utyct..a nebo nemysli proste nanic, protoze je v soku...!1115!

SSBN

SSBN | 12. 03. 2009, 23:42:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> -foe- tak můžeme si za to sami. Kdybychom se na to nedívali, nevysílali by to...

Maiki1

Maiki1 | 12. 03. 2009, 23:42:03 | více příspěvků | napsat uživateli

-foe-: když by tě odstřelil s ostatníma tak bys stejně nikomu nepomohla...to nemá logiku...já jsem pragmatik(i v takových situacích) a mám silnej pud sebezáchovy, tak proto to ještě rozmazávám...a ještě k tomu dalšímu...kdysi jestli se něco takovýho stalo, bylo jednou za několik let a né několik v jednom měsíci...jasně, někdo se narodí jako psychouš, ale ten zbytek je výchova a akční filmy+násilné PC hry místo pohádek!20!

SSBN

SSBN | 12. 03. 2009, 23:42:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> aaaMySuri zdravá fungující rodina vyznávající pevné hodonoty a morálku je základ...

uživatel eliminován | 12. 03. 2009, 23:41:37

jedl ten střelec maso? :-)

-foe-

-foe- | 12. 03. 2009, 23:39:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
a s tímhle já souhlasím ...proto se tolik seru u reportáží, které produkují komerční televize ...někdy je doře upozornit na určitou problematiku ...ale kolikrát je to spíš na škodu...ukážou v tv jak nějakej magor udělal tohle a tamto...nějakej magor to shlédne a řekně si "ty vole, to je hustý a tak to zkusim taky" ...

uživatel eliminován | 12. 03. 2009, 23:39:30

SSBN : tak to jo, to uz je pozde. Chce to odmala spravne vychovavat a nerozmazlovat. Proste kdyz neco jako fotak bude chtit, at jde na brigadu a vydela si....

SSBN

SSBN | 12. 03. 2009, 23:35:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> aaaMySuri v 16 je na výchovu pozdě. Taková by ti zdrhla k nějakému starému vobšourníkovi, který by si ji vydržoval. Co se nestihne vychovat do 5 let, to je ztracené...

uživatel eliminován | 12. 03. 2009, 23:35:35

Divila bych se

uživatel eliminován | 12. 03. 2009, 23:34:59

Cítil bych se jak na návštěvě u skorotchýně!211!

uživatel eliminován | 12. 03. 2009, 23:32:53

SSBN : to jo, nekterym dnesnim deckam se clovek nezavdeci. Jedna 16 tu minule nadavala na rodice, protoze ji nekoupili ruzovej fotak, jak chtela, ale jinou barvu. No neni tohle na facku? byt jeji mamou nedostane zadnej fotak a pres drzku k tomu jako bonus!663!

SSBN

SSBN | 12. 03. 2009, 23:30:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> -foe- právě díky médiím je jich tolik! magoři se hrozně napodobují. Třeba u sebevražd upálením - byl v televizi jeden případ a za pár dnů měl už několik následovníků. Přitom jinak takovou krutou sebevraždu nikdo nepáchá.

-foe-

-foe- | 12. 03. 2009, 23:30:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> aaaMySuri
je to otázka psychiky ...

uživatel eliminován | 12. 03. 2009, 23:29:01

-foe- : muj nazor je takovej, ze je to zpusobeno tim, ze byl asi zvyklej, ze vsechno dostane a nedokazal se zmirit s tim, ze mu neco nevyslo, proste neumel unest prohru. Mne se taky spousta veci nelibi, ale to neznamena, ze hned to clovek vyresi timhle zpusobem.

SSBN

SSBN | 12. 03. 2009, 23:28:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> aaaMySuri je to důsledek chorobného pocitu křivdy. Takže je to problém společnosti, která vychovává pyšné a namyšlené děti, které nemají zábrany v prosazování vlastního ega

-foe-

-foe- | 12. 03. 2009, 23:26:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> aaaMySuri
a řekla bych, že útoky byly vždycky ...jen se o tom tolik možná nemluvilo ...dneska ti všecko rozmáznou ..asi jako když někdo čte blesk a podobný sračky, není se čemu divit, že sou lidi ze všeho totálně hotový, jak je všechno v prdeli, atd...

betunka22

betunka22 | 12. 03. 2009, 23:25:05 | více příspěvků | napsat uživateli

tak to je brutální otázka!1370!čověče vůbec nevím!1228!

-foe-

-foe- | 12. 03. 2009, 23:24:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> aaaMySuri
asi jako když 16ti letej smrad zabil svoje rodiče, protože mu sebrali hru na playstationa...řekl jim ať zavřou oči, že má překvápko ...a střelil je do hlavy ....nejsem psycholog, nemůžu to posoudit na profesionální úrovni...jen říkám co si myslim ...a u nějakejch psychoušů to podle mě neovlivníš ani tou výchovou..někdo se s tím už narodí ...a říká se tomu nemoc..

burzoazni_zoufalec

burzoazni_zoufalec | 12. 03. 2009, 23:20:38 | více příspěvků | napsat uživateli

poslední chvíle života toho kluka než ho zastřelili, vůbec se nekryl i když měl ještě spoustu nábojů a mohl reloadovat, už na to asi sral

https://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/winnendensky-strelec-popisoval-sve-plany-na-chatu_109636.html

uživatel eliminován | 12. 03. 2009, 23:20:21

-foe- : s tim nesouhlasim, ze vychovou to nemuzes ovlypnit. Proc predtim tyhle vrazedny utoky ve skolach nebyli? Proc je to otazka poslednych nekolika let? muj nazor je takovej, ze nekteri dnesni spratci jsou tak rozmazleni, ze uz od dobroty nevi, co by...
o tom klukovi taky psali, ze byl rozmazlenej jedinacek a udelat to proto, ze ho prej odmitla holka. Proste rozmazlenej spratek, co dostal v zivote vsechno pred hubu a kdyz neco ne, tak sebere otcovu zbran a jde vrazdit? kde to sme?!900!

-foe-

-foe- | 12. 03. 2009, 23:18:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> Maiki1
to každopádně ...ale kdybych neměla důvod tvrdit, že jsem si tím jistá ...netvrdila bych to....a možná bych raději dala všanc život svůj ...s tím, že bych měla možnost ho zachránit někomu jinému...než zbaběle zalézt pod stůl a čekat co bude...zbabělost jsem poznala v jednom případě ...a vim, že už nikdy tu chybu nechci..., nechci zopakovat

uživatel eliminován | 12. 03. 2009, 23:16:41

Cítil bych se jako v béčkovém filmu !121!

-foe-

-foe- | 12. 03. 2009, 23:13:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> aaaMySuri
to je moc těžké ...můžeš svoje dítě vychovávat jak nejlíp dokážeš, ale pokud to má v sobě, tak stačí nepatrnej podnět a toho člověka zabije tak jako tak ...nikdy nevíš komu a z jaký příčiny v tý hlavě mrdne a proč...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

třídalaviceučitelkačlověkpůlminutašprtmagormrtvýchvílekuklapřednáškaškolapárokno

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑