Diskuze a otázky - Proč začínáte vztah, když se chováte jak h*vada?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 21:47:51 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Toto je mířeno na lidi, co si hrajou na dospělý. ve skutečnosti jstou jen dětmi, které všem oznamují, to že jsou dospělý, ale dospělý člověk nic oznamovat nemusí, ten se chová jako dospělý.

několik příkladů z mého okolí se sešlo naráz, kde prostě jeden z partnerů se prostě chová jako magor. Zatímco ten druhý to myslí vážně. Dnes jsem mluvil s jednou přítelkyní - ne partnerkou, pro natvrdlé. Která se právě rozešla s přítelem. Detsaily tu nebudu rozvádět o to nejde. Jde o to, proč musí být vždy jeden z partnerů idiot. Tuhle slečnu si snad může přát každý normální chlap, co ma nějaký morální hodnoty. Ale ne, potká někoho, kdo se zas vybarvil úplně jinak, než to vypadalo.

Proč se vůbec nějaký takový komediant a herec obtěžuje do takového vztahu, když VÍ! že ten druhý hledá pravý opak! A myslí to vážně. na tohle jsem fakt alergickej, na přetvařující se šašky, co si asi myslí, že je vše v pohodě a všichni budou vše tolerovat. proboha proberte se a okrádejte o čas někoho stejného a ne normální lidi.

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:35

Zrejme ten borec jeste nemel vitaminy na to, aby s ni mohl chodit;) Ono se taky klidne muze stat, ze to ted odsuzujes a i kdyz jsi presvedceny o tom, ze bys to nikdy neudelal, muze se stat, ze jednou ano;)

V diskuzi je 145 příspěvků a shlédlo ji 1980 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 23:57:28 | více příspěvků | napsat uživateli

No nic lidi, ju spat, tak se tu mejte.

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 23:43:50 | více příspěvků | napsat uživateli

MalaMrcha stejni jsme jen tim, ze pouzivame opacnou polovinu mozku nez zeny, coz ma sva uskali i vyhody a tim ze mame koule a penis. Jinak nicim, kazdy jmse jednotlivec schopny se sam rozhodovat, uvazovat apod a vtom jsou vyjimky :)

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 23:42:45 | více příspěvků | napsat uživateli

MalaMrcha tak je jasny, ze potrebujes chlaspa, kterej zajisti rodinu, ale do toho se nazapocitavaji nesmysly typu hadry sperky apod ne? :)

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 23:41:32 | více příspěvků | napsat uživateli

MalaMrcha znas vsechny zeny, ze vis, proc podvadi? nechtej me pobavit :D proc to zakladam i proti muzum? pac ja beru lidi jako celek, ne ze muzi a zeny, to nema cenu takhle, resit kdo je lepsi. Pokud te nikdo nepodvedl apod, pak nevim z ceho prameni tva zast k nam :) bez nas bys tu nebyla :)

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 23:37:27

mimochodem nechápu proč vlastně zakládáš utočnou diskusi na stejné pohlaví.....leda proto že utočíš na mzže opačné než si ty-tedy na muže o kterých mluvím já...v tom případě nevím proč se zlobíš že někoho hážu do pytle,mluvím o těch na které míříš diskusi....nemluvím o tobě...!811!

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 23:32:43

> DeNNI85
s těma vypočítavýma mrchama máš pravdu proč to nepřiznat,taky mě to zajímá,určitě bych si nenašla noumu se základním vzděláním a platem 6000,-..vždy hledám minimálně sobě rovného,né aby mě musel dotovat a já se nechala živit ale aby sme si nemuseli nic vyčítat kdo dal do rodiny atd víc peněz

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 23:27:52

> DeNNI85
a proč my podvádíme????nejspíš kvůli tomu o čem sem psala níže....a proč podvádíte vy?nejspíš z nudy.....většina žen se totiž snaží svému milému plně ve všem vyjít vstříc-sem četla zas jeden průzku já....takže by se dalo říct že máte vše ale nevážíte si toho....ale seru na to,nikdo mě nenasral,nikoho sem nikdy nepodvedla a myslím že vím že ani nikdo mě takže vlastně mě se tyhle věci netýkají a pro mě za mě at sou chlapi jací sou,pro mě sou v některých ohledech pristě stejní všichni tečka....všechno dobrý kámo?!811!

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 23:27:11

souhlasím

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 23:24:28 | více příspěvků | napsat uživateli

DeNNI85 to ze 80% chlapu premysli koulema, neznamena, ze ja taky, bohuzel mi trva docela dlouho, nez to nekomu dokazu, ale na to tady neni prostor. :) Taky bych mohl odsoudit zeny, ze jsou vychcany manipulativni mrchy, ktery jdou po penezich, ale nedelam to. Pac vim, ze vsechny takovy nejsou.

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 23:23:01 | více příspěvků | napsat uživateli

MalaMrcha nikam neodvracim pohled, jen vidim ze te nejakej hajzl poradne nastval a tim padem si zanevrela na muzske pokoleni, ale neni dobry hazet vsechny do jednoho pytle. je to hloupy, takze rikat ze mame nejakou politiku? :( Co se tyce nevery, tak jsem nedavno cetl, ze zeny jsou na tom hur nez muzi, takze zas tak bych to neprehanel. Kdyz nevime kudy kam ve vztahu, tak nam kufry zabalite samy :)

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 23:20:49

> DeNNI85
nepoznala sem krypla,jen vím o tom,že to tak prostě je..a dalším důkazem toho že mám pravdu je to,že se snažíš odvrátit pohled věci individuálně pouze na mě...já nemluvila o sobě..nebo jen o sobě....mluvím za bětšinu chlapů které sem poznala nejen já,prostě vím že vaše politika se z velké části zakládá na kampani-mažeme med kolem huby dokud víme kudy tudy.....když nevíte balíte kufry.!1362!

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 23:11:37 | více příspěvků | napsat uživateli

wishicouldfly to delaji ale vsichni lidi, ne jen zeny

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 23:11:13

> MalaMrcha
Ja jsem zadne holce nikdy nesliboval, ze s ni zustanu celej zivot;) A nikdy jsem po zadne nechtel aby mi to rikala jen proto, ze to chci slyset. Takze tezko rict..ja nikdy nechodil s holkou co by mi zahybala nebo bych si stezoval ze je krava atd.. je to to tom jaky mas cuch na lidi.

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 23:08:42

> mulorz
Netusil bych ze budu souhlasit, ale prave to co jsi rekl je svata pravda. Kdyz to ma, opovrhuje tim a kdyz to nema, chce to. !5!

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 23:05:57 | více příspěvků | napsat uživateli

MalaMrcha to ze si poznala krypla, neznamena, ze jsme vsichni kryplove. !5!

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 23:04:30

> DeNNI85
nezastávám se ženám,ale bohužel vy muží nemáte zas až tak vyvinuté city pro pochopení kdy je to hra a kdy už kurevsky svou komedií ubližujete...když je oběma jasné že jde jen o sex atd tak to beru ale pokud jeden čeká víc a ten druhý to jen hraje aby dostal svoje tak je to u mě kurvárna první třídy,na nás holkách aspon poznáš že chcem jen sex a rozhodně kvůli šuku neslibujem vztah a svatbu což se o vás říct nedá.....i měsíc nám budete mazat med kolem huby a tvrdit že s náma budete do konce živta..nevím proč rovnou neřeknete že s náma budete jen do té doby než vás omrzíme a než zasunete.....v tom ste prostě hnzsnější a nevymluvíš mi to.tečka.

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 23:02:58 | více příspěvků | napsat uživateli

mulorz bohuzel, odpoved spousty slecen, co pak breci, ze maji doma imbecila, nepochopim

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 23:00:25

> DeNNI85..nechci omlouvat ženské, ale kdyby k nim chlapi měli nějakou úctu, tak by všechno vypadalo jinak...ale bohužel, Ti, kteří k nim úctu mají u nich nenacházejí pochopení a jsou hned u nich nudní...!851! prostě klasika...k tomu se nemá cenu vyjadřovat...!898!

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 22:53:24 | více příspěvků | napsat uživateli

mulorz to ted dela segra tohle, takze vim o cem mluvis. taky to nevchapu

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 22:53:07

> choclit
Ano jistym zpusobem pripoustim, ze me titulni proslov taky moc nezaujal, na druhou stranu diskuze se dere dobrym smerem;)

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 22:52:54 | více příspěvků | napsat uživateli

trubka_trubkovita pokud je to mysleno takhle tak ano, ale co kdyz udela neco co predchazelo nevere a bude to mit jiny vyznam? to nebylo mysleno takhle,m to stejne nepoznas dokud to neudela

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 22:52:33

> DeNNI85..nj..ale už jsem se setkal i s tím, že ženská, když je do toho chlapa zaláskovaná, tak to vůbec nevidí, jak se k ní ten chlap chová...a můžeš jí říkat, že to je sebevětší debil a ona si pořád pojede tu svou, než si nabije držku...!1137!

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 22:52:17

> wishicouldfly
no to je taky mírně komplikovaný- zaprvý on osobně nemá příliš kamarádů nebo zájmů je to takovej hodnej zodpovědnej kluk, nekuřák, skoro abstinent, na kalbách se známýma většinou je to on, kdo křísí padlý a je to hrozně fajn... na druhou stranu představa že by šel jen tak do hospody nebo mi představil svoje kamarády je nereálná a je na mě nějak tak závislej že jsem jeho jedinej nejdůležitější koníček.....a ohledně akcí.... já jsem zase závislá na něm- teda existenčně protože jsem se přistěhovala do příbrami ale jsem z prahy a většinu kamarádů mám tam a když chci někam jít tak musím taky řešit nocleh a je těžký jít někam bez něj a pak po něm chtít abych u něj mohla přespat a přitom se nepohádat......

trubka_trubkovita

trubka_trubkovita | 1. 03. 2009, 22:51:54 | více příspěvků | napsat uživateli

DeNNI85 zamotal ses do toho)))je to blbost))když první partner udělá nevěru a pak další také,tak to přece znamené furt to stejné))

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 22:51:53 | více příspěvků | napsat uživateli

wishicouldfly to jsou jen povidacky, nehledej a prijde, podle me na to nejsou zadny recepty, pac je to moc slozity :)

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 22:51:14 | více příspěvků | napsat uživateli

choclit no tezko rici jestli taci vsichni zustanou, nekdo muze jen klopytnout, zajimaj me nazory i z druhe strany, docela zajimava diskuze tady, koukni d o historie!5!

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 22:50:49

> DeNNI85
Hochu, ja kdyz hledal, tak jsem nikdy nenasel.. a od doby co to delam takhle, tak jsem mel daleko vic vztahu nez je zdravo. A navic muzu rict, ze vetsina holek, s kteryma jsem byl, byly moc fajn;) Ale zase ne tolik aby to melo smysl tahnout celej zivot.. proste vis jak.. clovek zraje a uvedomuje si ruzny vecy a rozdily ..

DeNNI85

DeNNI85 | 1. 03. 2009, 22:50:16 | více příspěvků | napsat uživateli

mulorz dobreho herce nepoznas hned, to chce cas...bohuzel

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 22:49:35

precetla jsem si to..ale nejak mi unika komu to vlastne rikas...ti idioti jak rikas..si nikdy nevezmou k srdci, ze jsou idioti..takze zda se..ze tahle diskuze nikam nevede

uživatel eliminován | 1. 03. 2009, 22:49:08

> beauty_is_inside
No ale tvuj pritel, ma urcite davku pochopeni proto, ze si chces taky nekam vyrazit s holkama.. mozna je prave problem v tom, ze ty se trapis ale trapis se proto, ze jsi mu to nerekla.. vzdyt on taky ma svoje kamarady urcite a chtel by s nima nekde zaparit.. je to normalni vec.. ja si nepamatuju, ze bych se nekde s myma byvalima pritelkynema dohadoval o tom, jestli pujdu tam nebo tam.. jako fakt ne..Ja treba nevim jak to je u tebe, ale fakt to muze byt jen tim, ze jsi mu to nerekla.. navic ty nemas NUTNOST mu oznamovat vsechno jako rodicum kdyz ti bylo pet kam jdes a co tam budes delat.. staci snad ze na sobotu uz neco mam.. vzdyt kdyz nebude vedet co.. muze trosku zarlit.. ale zase to ten vztah trosku okypri;) !5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dospělýčlověkvadamagorpřítelvztahdetsailyskutečnostjstoudítěpartnerpříkladpartnerkaokolípřítelkyně

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑