Diskuze a otázky - Proč jsou motorkáři takový hovada???

úvodní strana | aktualizovat | dolů

cybermud

cybermud | 18. 05. 2009, 15:00:07 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Od okamžiku, kdy se udělalo hezky - vybourá se denně minimálně jeden pablb na motorce. To opravdu nemají pud sebezáchovy? Já bych je nejradši po získání řidičáku nejdřív vyhodil ze druhýho patra, aby poznali jak chutná náraz, a že opravdu nejsou supermani. Jen za včerejšek se vybouralo pět hovad. Dvě těžký zranění a jeden kokonaut sejmul cyklistu, který to nepřežil (zdroj. PČR)
Co s tím?

reagovat

V diskuzi je 127 příspěvků a shlédlo ji 2538 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:45:11

> Honzin77
Ty prostě vidíš jen to, co chceš ve svém nenávistném vidění vidět... a to je celé.... z mé strany k tématu vše

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:43:57

> Honzin77
Pokud předjedu autíčkáře v plné čáře, ale za tou čarou se neocitnu, je to v pohodě.... prostě je to jiném charakteru motorky a auta, ale tady nemá smysl diskutovat....

Honzin77

Honzin77 | 18. 05. 2009, 15:43:22 | více příspěvků | napsat uživateli

max.biaggi: Takze to, co clovek vidi denne na silnici neni pravda, pravda je to, co rikaji lide v internetovych diskuzich....osobity pristup k realite !5!

Honzin77

Honzin77 | 18. 05. 2009, 15:42:29 | více příspěvků | napsat uživateli

A dodrzovani predpisu prave dogma byt musi....jakekoliv debaty o tom, ze sice jedu vic nez rika zakon, ale jsem jeste v toleranci jsou uplne mimo misu...bud podle predpisu jedu a nebo nejedu....a predpisy neresi jen rychlost, ale i riskatni predjizdeni, davani prednosti v jizde, prizpusobeni jizdy povaze a stavu vozovky, dodrzovani bezpecne vzdalenosti a podobne veci....

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:41:32

> Honzin77
Jsi jednostranně zaujatým, soudný člověk by toto neřekl, páč to takhle není

Mae-18

Mae-18 | 18. 05. 2009, 15:41:05 | více příspěvků | napsat uživateli

proč házíš všechny motorkáře do jednoho pytle? každej nejezdí jak hovado.řidiči v autech taky dělají spoustu chyb,ale mašin si všimne každej!1421! je to fakt děsný že za ty největší s.... se považují jen motorkáři

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:40:40

Dav miluje soudcovskou roli. Přitom každý dělá denně desítky chyb, kdy může být jen otázkou místa a času, aby byly tragické následky. Tím neomlouvám následky hajzlíků, nevyzrálých a hloupých lidí.

Honzin77

Honzin77 | 18. 05. 2009, 15:40:30 | více příspěvků | napsat uživateli

max.biaggi: Hovado je hovadem za volantem nebo za riditky...blbec v protismeru je pro mne stejny blbec jako motorkar predjizdejici v neprehledne zatacce...ale co si ma clovek myslet, kdyz potka za den 400 aut, ze kterych 20 jede jak idioti a 30 motorek, ze kterych 29 jede jako idioti? A ze se tenhle pomer opakuje kazdy den vpodstate je nahoda? To asi tezko !2!

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:36:54

> Honzin77
ale jezdit predpisove abych mel cejch, ze dodrzuji predpisy prece nemuze byt zadne dogma! Mnoho takovych jezdi agresivne a u jizdy nepremysli... ja osobne jsem presvedcen, ze kdyby ridicum automobilu rozmery/vykon/... auta dovolily delat to same co motorkari, delali by to take. To ze je pro vas horsi poruseni predpisu, kdyz se kolem vas protahne motorkar rychleji nez bys ocekaval (ackoliv trebas ani neprejel delici caru = krome rychlosti (mozna) neporusil zakon) nez autar, ktery to svihne nekde v centru mesta v prostismeru ... to souvisi spis opravdu s tim, co je vic videt.

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:36:53

protože je při jízdě koušou hovada...takže z toho zhovadujou...

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:35:33

ještě dopiš kolik bylo nehod celkem a mrtvých celkem... pořád to je adekvátní číslo k množství nehod.... idiot i na mule je idiot je jedno jestli to je motorkář autíčkář kamioňák nebo tankista

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:33:16

!31!!31!!31!!31!!31!!31!

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:33:07

Je to o toleranci vsech ucastnku provozu, jezdim 20 let autem bez nehody, jezdim na motorce, jezdil sem dlouhou dobu v ITAi, tam motorkarum uhybaji, mezi kolonami maji pustene blikacky, troubeji a nikdo to nebere spatne, berou to proste jako neco co patri k denimu rezimu, jedu autem - motorky me mijeji, normal, udelat to tady tak prvni auto mi tam strci cumak nebo otevre dvere i na jizny spojce za jizdy. Chce to jen toleranci a respektovani predpisu, kdyz jedu na motorce v obci kde je padesatka sedesatkou a auta me pridjizdeji a troubeji tak neco opravdu neni v poradku...

Honzin77

Honzin77 | 18. 05. 2009, 15:32:03 | více příspěvků | napsat uživateli

max.biaggi: to neni o stroji, ale o lidech. Predpisove se da jezdit na vsem, problem je, ze vetsina motorkaru proste predpisove nejezdi...Muzete rikat co chcete, ale realita silnice je nad vsechna slova....pravi motorkari nebo levi motorkari....to je jedno, ze ve vas lidi vidi postrach silnic neni vina medii, ale vase...

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

Ne jednou se mi stalo, ze jsem musel jit tvrde na brzdy, protoze si ridic rekl, pche motorkar, vsak on to nejak dobrzdi, machruje - tak mu to dam sezrat apod... Nekdy mam pocit, ze u nich neni nic jneho nez prosta zavist, ze mam motorku, ktera stala vicenasobne nez jejich plechovy "milacek". Je to vetsinou kombinace obycejne zavisti, blbosti, tuposti a hlouposti.

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:29:11

!1301!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

Neznam mnoho pripadu, kdy motorkar (ten opravdovy) ohrozil nekoho jineho nez sam sebe. Ja se svymi vic nez 1500000 najezdenymi kilometry jsem jeste nikdy motorkarem ohrozen nebyl. Zato mockrat lidmi v autech, kteri jezdi bezohledne (byt co do rychlosti predpisove), ale treba se zapomenou podivat, zdali nevybocuji nekomu do cesty nebo "predpisove" zastavi, aby si mohli zatelefonovat, jenomze na nevhodnem miste. Dovoluji si tvrdit, ze i na stroji, ktery "udela 300 v hodine" lze jezdit bezpecne a ohrozit zivot sebe i druhych jde i s trakarem.

Honzin77

Honzin77 | 1. 01. 1970, 01:20:42 | více příspěvků | napsat uživateli

max.biaggi: Az se mi jednou stane, ze alespon polovina motorkaru, ktere rekneme behem tydne na silnici potkam, pojede alespon ramcove v souladu s predpisy, mozna uznam, ze mezi motorkari je i vyznamna cast slusnych lidi....ale to se v blizke, a obavam se ze ani ve vzdalene budoucnosti nejspis nestane !5! A obavam se, ze vina neni v mem pohledu na svet !2!

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:22:02

...a Tvoje dikce to jen potvrzuje

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

> Honzin77
Nemyslím si, že poměr nehod s motorkářů s auty se dramaticky odlišuje od poměru aut a motorek všeobecně.... všude je chleba o dvou kůrkách a Ty jsi očividně zaslepen jen jedním směrem, bez urážky

Honzin77

Honzin77 | 18. 05. 2009, 15:20:14 | více příspěvků | napsat uživateli

Clovek by cekal, ze motorkar vi, ze je zranitelnejsi na silnici a bude se podle toho chovat..ale vetsina z vas se paradoxne chova prave opacne....obecne lidi jezdi jako dobytek, ale kdyz je hezky, tak to vypada, ze ti nejvetsi dobytci presedlali z aut na motorky

Honzin77

Honzin77 | 18. 05. 2009, 15:18:57 | více příspěvků | napsat uživateli

max.biaggi: Objektivne se podivej na pocet vaznych nehod za rok, na jejich priciny, ucastniky a pomer motorkaru mezi nimi...pocet motorkaru je vyssi, nez by odpovidalo poemeru aut vuci motorkam !5! porad na netu ctu vasnive obhajoby "tech slusnych" motorkaru...al;e na silnici v 95% potkavam jen ta prasata....kde jsou ti slusni teda?

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:16:56

> Honzin77
u aut je to totéž, jen to jako masová záležitost zanikne..... nechci se nikoho zastávat.... Papíry na motorku mám už 20 let a ročně najedu na motorce 25000 km, autem zhruba dvojnásobek a snažím se na to koukat opravdu objektivně

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:15:32

asik že mají rádi rychlou jízdu

Honzin77

Honzin77 | 1. 01. 1970, 01:20:42 | více příspěvků | napsat uživateli

max.biaggi: Kdyz clovek sedi v aute, tak vidi, jak rychle a prasacky motorkar jede...to vubec nesouvisis s hlukem !5!

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:14:42

> max.biaggi
Moje slova!1190!

uživatel eliminován | 18. 05. 2009, 15:14:08

> Honzin77
Nesouhlasím s tímto tvrzením.... Podle mě si spousta lidí myslí, že motorka jede rychle jen proto, že je více slyšet....

Natus77

Natus77 | 1. 01. 1970, 01:20:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> max.biaggi
souhlas..!1374!!1190!

Honzin77

Honzin77 | 1. 01. 1970, 01:20:42 | více příspěvků | napsat uživateli

max.biaggi: Nejde o zevseobecnovani jako spis o to, co clovek kazdy den na silnici vidi...a ta realita je takova, ze vetsina motorkaru, ktere clovek za den potka jako hovado proste jede...minimalne tady kolem Brna to tak proste je...muzete se hadat do krve, ze je to jen par vyjimek a jinak jsou motorkari super...dokud to nebude na silnici videt, nemate sanci ten dojem zmenit...to neni vina medii, ale vase !5!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:42

Samozřejmě ano, pokud si sedmnáctiletý kluk jako první motorku koupí šestikilo, je to na zamyšlení.... ale rozhodně bych nezevšeobecňoval..... tak jsem to myslel

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

hovadořidičákokamžiknárazkokonautvčerejšeksebezáchovapudpčrmotorkářmotorkazdrojcyklistadruhýhozískánízraněnípablbsupermanpatro

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑