Diskuze a otázky - předsednictví ČR v EU - bude to ostuda ??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:02:53 |

Myslím že ano a velká !! - s topolánkovou vládou to jinak být nemůže - burani (topolánek), šišlající knížata, křivé huby (vondra). A co budou prosazovat v EU ?? Hlavně zájmy USA a provokovat Rusko ale na nic víc se nezmůžou. !1360!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

seashepherd

seashepherd | 26. 04. 2011, 13:32:41

tak to nakonec ostuda byla.
kdo by to čekal, že? !2!

V diskuzi je 43 příspěvků a shlédlo ji 1724 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 04. 2011, 14:36:35

> seashepherd
ale nevzmohli se ani na to provokování Ruska ... vlastně se nevzmohli vůbec na nic, leda na reklamu "Evropě to osladíme" !76!

seashepherd

seashepherd | 26. 04. 2011, 13:32:41 | více příspěvků | napsat uživateli

tak to nakonec ostuda byla.
kdo by to čekal, že? !2!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 15:16:36

Přesně jak píšeš. Bude to ostuda a vše se ponese ve znamení provakce Ruska a nekonečného řiťolezectví do zadku USA. Bohužel, že jsou to typicky české vlastnosti, to je už věc druhá.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 13:46:55

Naopak, bude to jedno z těch světlejších období Evropské unie !331!

sonson

sonson | 26. 10. 2008, 12:34:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> ROSSIAN
Pekny den preji ..
topolanka urazet ? nevadi , proc taky .
ale Ministra zahranici , ktery jako jeden z mala je schopny s mnohymi kontakty, ktere nam uz nekolikrat pomohly vyresit nejednu vec a snad posledni politik ,ktery si nehrabe do svych kapes a nedela politiku pro penize ani pro moc -- dela ji pro lidi ..
Opravdu urazet tohoto skveleho cloveka je velmi ,velmi hnusne .

clovek by si rekl ze starsi lide budou mit v hlave vice nez 98 procent lidi meho veku .

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 26. 10. 2008, 12:16:33 | více příspěvků | napsat uživateli

ROSSIAN- ať už s tebou souhlasím nebo ne- jak se říká- plná huba keců a skutek utek:) Tohle si můžeš vykládat kámošům u piva- teĎ to nemyslím zle,já jen,že tohle je takové coby kdyby...!5!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 12:15:39

prej šišlající knížata...ty jo Schwarzenberg je podle mě jeden z mála podle mě opravdu slušnejch politiků

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 12:12:03

Já myslím, že období, kdy jsme se my kamarádili s Ruskem máme za sebou a bud'me za to rádi. Je to velmi čerstvá historie, takže prosím nezapomínat! Rusku nejde o vzájemné přátelství, ale o rozšíření sféry vlivu. Je na čase abychom se vrátili k naší Masarykovské tradici a znovu se začali orientovat na západ. Vím, že nás západní mocnosti zradili a nedělám si o nich iluze ani teď, ale teď jsme na rozdíl od roku 1938 v NATO a to je velmi důležité. NATO je totiž silnější, než Rusko a Rusko to ví, i když zo nepřizná.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 12:06:53

Heh,docela vtipny,že ty o někom říkáš, že je křívá huba:D:D A Schwarzenberg má aspon jako jeden z mála politiků charisma,i kdyz je pravda,ze jeho nazory jsou obcas ,,dost zajímavý´´

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 12:00:17

SAMO EU JE OSTUDA SAMA!1424!!1424!!1424!!1424!!1424!!1424!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:55:50

> ROSSIAN
To je pravda. Všichni se bojí Ruska, ale nevim proč, stejně už to neni SSSR a myslim, že by jsme s nima měli spolupracovat. Aspoň je to stát, kterej je narozdíl od USA na našem kontinentu. A je to silnej stát.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:55:50

> ROSSIAN nástroj unilateralismu USA??? - panebože do koho jsi to duši dal
!24!?????????? ty jsi sa zase někde ožral a nevěděl co děláš !24!

lukas.cihel

lukas.cihel | 26. 10. 2008, 11:54:25 | více příspěvků | napsat uživateli

souhlas...souhlas...souhlas...ale uvidime:) necham se prekvapit...snad ten pul rok nejek prezijem se cti!50! s cim ale nesouhlasim je sislajici knize...pan ministr Schwarzenberg je jeden ze nejlepsich politiku...abych rekl pravdu tak je to jediny politik ktereho v soucasne dobe uznavam...u nej si je clovek jisty ze politiku nedela pro penize:) jediny opravdovy politik od dob masaryka a spol. takovych by melo byt vice!50!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:53:57

> ROSSIAN takže tlak globální hegemonie, takže sám připouštím, že stále existují sféry vlivů !122!....nežene.reálná geopolitická poloha ČR je uprostřed Evropy, historické zkušenosti minulého století nám ukazují orientaci na západní demokracie, které jsou at chceš nebo ne více liberální, Rusko je veliký nenasycený trh s velikým potenciálem, otázkou ale zůstává její legislativní a podnikatelské prostzředí tedy kulktury a vymožitelnost práva, a tam radí zdravý lidský rozum značnou obezřetnost, takže věco nejsou jen a pouze černobílé !122!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:53:30

Befana NATO je dnes pouze pro nástroj amerického unilateralismu v evropě, kde má USA neformální vedoucí roli podobně jako kdysi SSSR ve varšavském paktu, tudíž může USA srytými tlaky vždy ovlivnit situaci v nato ve svůj prospěch. Z hlediska euroasisjké bezpečnosti je to zcela neužitečná organizace která byla vybudována pro účely studené války a s rozpadem SSSR měla zaniknout. Místo NATO by bylo mnohlem lepší vybudovat euroasisjkou organizaci kolektivní bezpečnosti zahranující EU, Rusko a země SNS (země bývalého SSSR) a vztahy s USA vysunout mimo tuto úrověn na úroven bilaterální spolupráce tak aby USA ztratilo svoji hegemonní pozici v euroasii která je neustále zdrojem nestability.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:50:37

> MlCHAL
Bohužel zatim asi ne, ale třeba ještě někdy přijde.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:49:50

> Jiwa
Dobře, špatně jsem se vyjádřil, čekal jsem jméno. A k tomu co jsi napsala, někdo takový v české politice je?

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:48:40

ROSSIAN
hlupáku

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:48:39

> MlCHAL
Někdo kdo se umí chovat, nepožívá sprostý výrazy, když to neni nezbytně nutný a nejedná s celym národem jako s povlem.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:48:00

Jiwa : jo je sice fakt..ale když to tak vezmeš z druhé stránky: znamenalo by to,že by se z rovných stali rovnější....pak už by to teda nebyla žádná evropská unie.kdyby mco byla v rukách těch nejbohatších..

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:47:33

ROSSIAN: Mně tady svoje plány vyjmenovávat nemusíš...stačilo by na začátek, aby se člověk, který si o sobě myslí, že by přirozeně zvládl lépe reprezentovat ČR, naučil česky pořádně psát. Ono totiž i hloupé i/y udělá na první dojem dost. !2!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:47:23

jiwa, to je právě velký omyl že EU a Rusko se nemůžou ani cejtit. Je nutné rozčlenit země EU podle sympatií k Rusku - např. nejsilnější země EU Francie a Německo by velmi rádi spolupracovali s Ruskem ale drží je od toho pouze tlak americké globální hegemonie - ten je jako sevření - jakmile povolí dojde ke slblížení Ruska, Německa, Francie ale i Itálie a dalších zemí EU. Pokud v té době bude ČR nadále podporovat jednostranný americký unilateralismu tak nás obrazně řečeno tyto silné země EU pošlou ke dnu.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:45:56

> Jiwa
Dobře, Topolánek ve vládě podle tebe ne. Kdo by ti tedy vyhovoval?

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:43:17

> ROSSIAN odmítnout radar jako gesto pragmatismu a zbytečné servility???? není to náhodou součástí NATO, jehož jsme členským státem
!122!.....stejně jako většina zemí EU.......nic ve zlém, ale to myslíš vážně???

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:43:02

> slunecko_7itecne
Možná by to bylo i lepší, aby jsme tam nebyli, dokud teda bude Topolánek ve vládě.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:41:40

jinak....provokovat rusko...no...rusové se naštvout kdykoliv...řekla bych,že jsou ješitnější jak američané...ukazují ramena,protože mají plynovody...ptáci

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:41:18

> ROSSIAN
Bohužel, kdybys chtěl, aby vztahy mezi náma Ruskem a EU byly lepší, tak by se to anie nepovedlo. Už jenom proto, že jeden druhýho nemůže ani cejtit.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:40:30

> ROSSIAN
S tou první myšlenkou nejde nesouhlasit, ale dál se už rozcházíme, ale to už je pouze o úhlu pohledu.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:40:07

jen dooufám,že Francouzi nevymyslí za ten měsíc nějaké ptákoviny,aby mohli zůstat v předsednictví déle. ..na úkor České republiky...

navíc..je to docela rozporuplné...hlava státu je euroskeptik a hlavně kvůli Topolánkovi projeli volby,..tak jsem zvědavá,co udělají během předsednictva....ale myslím,že ostudu neuděláte

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 11:38:57

jeans G, pokud by mne k tomu pustily zvládl bych to přirozeně lépe - jako první bych škrtnul nesmyslnou podporu ČR proamerickým režimům všude na světě - jak se děje po hlavičkou "prosazování demokracie" - dále narovnal vztahy s USA ve smyslu pragmatismu a ne servility - tzn. odmítnou americký radar - dále zlepšit vztahy s Ruskem a EU, protože to jsou naši nejbližší sousedi a ne USA. A předsednictví ČR v EU využít pro sblížení Ruska a EU. ČR by si tím do budoucna zajistila velice slušné renomé v zahraniční politice.

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

topolánekruskoUSAknížezájemhubaburanostudavelkáČRpředsednictvívládatopolánkovouvondra

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑