Diskuze a otázky - Poprava...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 20:26:47 |

...co rikate na navrh statnich zastupcu v USA, aby popravili 8leteho chlapce, ktery zastrelil dva lidi... !24!??

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:26

dala bych mu trest smrti..do každýho střelil nejmn 4 krát a pokaždý musel nabít..promin ale todle neni náhoda !1330!

Nejlepší odpověď podle autora

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:26

tohle jim nikdy neprojde. chybu musí hledat nejdřív u sebe. amričanům se bortí hodnoty, na kterých svoji slavnou ameriku postavili. tím že objetují malé dítě od toho dají akorát ruce pryč a pošlou proti sobě jak celou evropu tak organizace na ochranu lidských práv. myslím že tohle si obama týden po volbách nelajzne

V diskuzi je 140 příspěvků a shlédlo ji 1559 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:45:56

> Kuncenzek
Prave..z televize...a to je chyba systemu... Ja vim, ze se o tom mluvi porad dokola, ale nekdy to v tv opravdu prehaneji...
Nerikam, ze se s tim nema nic delat, ale resit to popravou ditete??

SSBN

SSBN | 12. 11. 2008, 21:45:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> devcatko00: já jsem o té hypotetické popravě nepsal jako o trestu, ale o způsobu ochrany společnsoti před tím, co z něj může udělat vězení... Obnovení trestu smrti v ČR dlouhodobě podporuje hodně přes 50% obyvatel.

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:45:27

> dave_96
Jo, s tím s tebou souhlasím

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:44:35

> Kuncenzek
já netvrdim....ale přijde mi blbý ukazovat a dát 8 letýmu klukovi(kolik lidí je v tom věku rozumnejch)zbraň,obzvlášť když v dnešní počítačový době jsou zmagořený z her

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:44:04

> dejwidecek
No uvedla jsem blbý příklad přiznávám.Jen jsem chtšla říct, že sama vidím, že jsou to dnes stále větší a větší ´hajzlíci´.Dneska už z televize a od kamarádů znají ledacos

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:42:57

> Kuncenzek
Srovnavas sprosty slova se strilenim?... a kolikrat ty deti ani nevedi, co to znamena... Jen opakuji po dospelych...

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:26

SSBN: jen těžko potrestáš někoho kdo nerozumí tomu co udělal. kolik vražd se u nás ročně děje a volá tady někdo po obnovení trestu smrti? proč popravit malé dítě? stejně to bude jenom zadostiučinění připosraným hyenám které se neumí ohánět ničím jiným než otřepanými klišé. právě proto, že nápravná zařízení nejsou dětské tábory - měli bysme se položit taky otázku - jakým způsobem tedy napravují když slovo trest jim visí deno denně nad hlavou jak čepel guilotiny. s takovým přístupem se to dítě už nikdy v životě svobodně nenadechne. chceme přece nápravu a lepší svět. vraždou dítěte jí jenom stěží dosáhneme

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:42:42

> dave_96
V případě, že by si chlapec střelil do králíčka tak možná.Ale né do vlastního otce. A ať mi nikdo netvrdí, že čekal, že vyletí bublinky

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:41:39

Těžko říct...Ale jen tak mu dát druhou šanci pouze s nějakým :Ty!Ty!Ty!..To určitě ne!
Ano je to malý chlapec, ale osm je prostě osm, podívejte se u nás . Osmiletí nemaj problém se sprostými slovy, apod.Zase tak malé dítě to není...

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:41:20

A to je normální ukazovat 8 letýmu děcku zbraň a ještě mu jí dát?Chybu by měli hledat u sebe...v 8 letech člvěk neni dostatečně rozumnej aby vůbec řek proč to udělal...

black_and_red

black_and_red | 12. 11. 2008, 21:37:46 | více příspěvků | napsat uživateli

já bych byla pro

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:36:18

> devcatko00
Jo druhé šance zabít další !899!!899!!899!

SSBN

SSBN | 12. 11. 2008, 21:36:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> devcatko00: nemyslím si. Určitě bude zavřený, což z něj lepšího člověka neudělá. A pak se to s ním potáhne celý život. Snadno se může stát, že právě tohle z něj udělá zločince...A pak jednoho napadne, jestli by nebylo pro společnost lepší ho popravit...

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:35:47

Tak....Zabil jako 8miletý...Zabije jako třicátník???Toť otázka...Asi se to moc lidem nelíbí, ale mě nejbližší zákon zní :Oko za oko, zub za zub....A to doslova...

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:34:58

SSBN: co je to za nesmysl že se opuštěnými místy nechodí? definuj opuštěné místo. mimo špičku to může být i jakékoliv místo v centru města. je tristní svádět procento přepadení na oběti a ne na viníky.

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:33:09

> dejwidecek
právě, že jsem to četl a přidal jsem k tomu, co jsem řekl, že nevím, co z toho udělali média za blamáž ... a i kdyby měl poruchu a byl by nebezbečný společnosti, tak měl by být tím ospravedlněný ???

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:32:32

dala bych mu to...naferovku...život neni hra

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:31:19

SSBN: to díky Bohu nebudeme. já doufám že se mu dostane správné péče a druhé šance

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:29:09

> FilipBC
O tom mluvim... Udelal jsi zaver, ze to bylo pri plnym vedomi, coz nikde nebylo receno...

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:25:55

> dejwidecek
A to ho má jako obhájit ??? Já nevím, já jsem tam nebyl a nevím co ty posrané média přepsali a z čeho udělali scifi ... nevím ...

SSBN

SSBN | 12. 11. 2008, 21:22:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> ukuzi: odnětí svobody je u mladistvých omezeno na 10 let. Takže max. 10 let nebo poprava.
Myslím, že podceňuješ schopnost lidí říct si "tohle se mně nestane". Proč je pořád tolik přepadených žen, když všechny ví, že v noci se opuštěnými místy nechodí??

Vy tu všichni uvažujete tak, že hned po narození je člověk dospělý. Je to blbost. Dítě nezná cenu života, nemá zkušenost se smrtí, nechápe něco tak abstraktního jako že jednou usne a už se neprobudí.

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:22:07

> FilipBC
Jak vis, ze pri plnem vedomi??..Mohl mit nejakou poruchu...

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:20:27

Jen to dítě ví proč to udělalo třeba ho týrali atd.a i dítě se může bránit.no jinak je chudák bude pěkně trpět

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:19:54

utratí psa za kousnutí .. v 18ti letech by šel na popravu určitě .. a v 8 letech jen nějaké léčení nebo do basy, kde by se akorát naučil fígle jiných .. zabít vlastního otce a jeho bratra nebo kdo to byl ??? Umyslně při plném vědomí ???

Ano trest srmti ... Dneska jsou horší věci ...

ukuzi

ukuzi | 12. 11. 2008, 21:18:52 | více příspěvků | napsat uživateli

SSBN: No tak to nesouhlasím, za prvé, doživotí dostat může (když ostatně za určitých okolností může prokuratura navrhnout trest smrti) a tlak na společnost bude v případě popravy 8letýho děcka zásadní rána - určitě větší než 5 let v pasťáku jak v ČR.
Dítě vnímá, stotožňuje se se svými vrstevníky. A smrt chápe.

SSBN

SSBN | 12. 11. 2008, 21:16:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> devcatko00: já se o to snažím a věřím, že ostatní se mnou mohou sohlasit. No a co se týká těch unáhlených soudů - právě proto má demokracie soudní aparát, aby měl každý zajištěn spravedlivý proces. My, ulice, ho soudit nebudeme...

SSBN

SSBN | 12. 11. 2008, 21:14:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> ukuzi: nepochopí, co znamená tak abstraktní věc jako smrt. Na to nemá představivost ani zkušenosti. A rodiče, ty si řeknou, že jich se to netýká, jejich roztomilý dokonalý Joe by přece svůj nový Walther na rodiče neobrátil...

Nemůže dostat doživotí, max. 10 let.

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:12:18

SSBN: nevšimla jsem si že by se tu někdo snažil identifikovat prvotní příčinu. podle reakcí přítomných - začínám so o výchovu dětí u nás opravdu bát. všichni jsou zaslepení předsudkama a dokola omýlanýma pravdama, rozumové funkce jsou odsouvány do pozadí. nad něčím takovým prostě nelze vynášet jednoznačné ortely. ten kdo se o to pokusí si ho nad sebou vynese sám

ukuzi

ukuzi | 12. 11. 2008, 21:11:37 | více příspěvků | napsat uživateli

SSBN: Ano, i osmileté dítě pochopí.. A také celá společnost, tzn. větší tlak na prevenci, výchovu ze strany rodičů atd.
Ale jak říkám, doživotí..S trestem smrti nesouhlasím.

uživatel eliminován | 12. 11. 2008, 21:11:01

nevim nevim, dcl me to zarazilo kdyz jsem to videl v TV no... Amerika no .....Nwm ale prijde me to to jako blbost urcite si pak kazdej 8 letej kluk bo holka rekne.. AHA tak to nemuzu....

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

návrhpopravazástupceUSAchlapecčlověk8leteho

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑