Diskuze a otázky - POLITOLOGIE, JAKO POVINNÝ PŘEDMĚT ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 20. 10. 2008, 20:59:29 |

Myslíte si, že by bylo vhodné, kdyby se předmět Politologie stal povinným předmětem od Osmé třídy základní školy ???

Myslím si totiž, je taková politoligie je mnohem důležitější než nějaká patematika. K čemu je mi, vyštudovanej matematik co umí vypočítat kvadratický rovnice, ale politicky je vzdělaný, jako tupec ...

a díky oné tuposti v budoucnu svým tupým hlasováním při volbách ovlivní celý národ ?

reagovat

V diskuzi je 129 příspěvků a shlédlo ji 1510 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 00:51:33

Ach .. znovu se tu cítím nepochopen :)

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 00:28:24

ja politologii studuju na VŠ..a na základku rozhodně nepatří...třeba na střední už jo,hlavně těm, kterým je okolo 18ti

FartChitect

FartChitect | 21. 10. 2008, 00:04:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> burzoazni_zoufalec
Já sem tad v občance na základce ani na střední ani jednou neslyčel slovo "politik". Mysli si co chceš o tupci nebo nedoslýchavém, ale do mě cpali akorát stavební slohy a učil sem se zpaměti filosofy, samozřejmě aniž bych jim rozuměl.

FartChitect

FartChitect | 21. 10. 2008, 00:02:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Já sem pro, a klidně bych si jí střihnul místo matiky a literky i na stšední. Beztak tam do nás akorát ládujou to, co někdo jinej už někde napsal a my se to všichni musíme jak kreténi učit, jenom abysme to další den zapoměli, případně se musíme učit postupy tak "základní" a "nepostradatelný" že je v životě nebudem potřebovat ani jednou. Nevidim žádnej důvod na tohle plejtvání naším časem, to se radši vzdělam například ohledně komunikace, jazyků, bankovnictví, první pomoci, nebo jak ty říkáš politologie.

uživatel eliminován | 20. 10. 2008, 23:55:39

ty troubo politologie se probírá na základce v tzv. zakladech společenských věd neboli občance, další důkaz, že jsi nedouk a místo učení ses v dětství bezprizorně flákal na sídlišti v bohunicích!1358!

syas

syas | 20. 10. 2008, 23:52:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> vlk-honzi
já si nebyla jistá, kdo to řekl :D paroubek, jak typické...

vlk-honzi

vlk-honzi | 20. 10. 2008, 23:45:28 | více příspěvků | napsat uživateli

syas: No já měl pravda na mysli Paroubkův výrok o nevracení státního dluhu ...
Befana: ale já ti rozumím - pokud má člověk rodinu, samozřejmě by měl myslet i na ní ...

uživatel eliminován | 20. 10. 2008, 23:35:05

> vlk-honzi zřejmě to zmizelo z kontextu, měla jsem na mysli celkově odpovědný přístup ke svému finančnímu portofiliu (fuj ošklivý slovo)..........v okamžiku, kdy se staneš živitelem rodiny, a nejsi zrovna vyžírka, měl bys umět přečkat průsery s minimální úhonou, takže poplati bydlení, nakoupit jídlo a mít na telefon a na net a na benzín aby mohl hledat novou práci.......o tom mluvím o plánování
!12!

syas

syas | 20. 10. 2008, 23:34:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Befana
ano, ty reklamy jsou naprosto neetické a nemorální... typický provident před vánocemi, kdy dítě plakalo, že má staré lyže... no tak co? vezme si půjčku od providentu a má supernové lyže... a lidi na to slyší. Já děkuju rodičům, že mě tak dobře vychovali a když něco chci, tak vím, že si na to nejdřív našetřím. Protože jak psal vlk, stát se může cokoli a kdo to za mě bude splácet že jo... Navíc, proč by měli lidi šetřit na pět měsíců dopředu, pro jistotu, když si za to můžou koupit luxusní dovolenou? Takhle se dneska uvažuje...

collateral

collateral | 20. 10. 2008, 23:33:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Diskutuje se zde proč zařadit ten a ten předmět do škol, proč prostě povinnou školní docházku nezrušit spolu se státním školstvím a nechat rodiče/děti vybrat si své předměty?

syas

syas | 20. 10. 2008, 23:30:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> vlk-honzi
no jo, peníze jsou jim darovány, dobrá vůle !1363!

vlk-honzi

vlk-honzi | 20. 10. 2008, 23:28:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Befana: Proč šetřit na 5 měsíců? Tohle je IMHO zrovna doba, kterou pokryje podpora v nezaměstnanosti, zdravotní pojištění. Ono by úplně stačilo, aby si každý před půjčkou spočítal ... tolik mám příjem, každý měsíc musím zaplatit (bydlení, jídlo, ...) tolik - zbývá z tak to je strop, který mohu splácet a pokud je to na déle než půl roku, asi nemohu trvale splácen celou tuto částku.

uživatel eliminován | 20. 10. 2008, 23:24:00

> syas no, pokud pominu zdravý selský rozum a nasadím procenta, pak se tam dostanu, ale fakt je, že mnoho lichvářských" firem má sugestivní reklamy, útočící ze všech stran a pak malou ledabylou zmínku o úrocích...........a další skutečností je, že mnoho lidí má tendenci si myslet, že mně se to nestane, kolik lidí, má třeba zásoby aby přežili 5 měsíců bez práce (vyhodí mě z práce, zavřou fabtiku, zlomím si nohu apod.???), kdo si to chce připustit a podle toho jednat, na druhou stranu, skutečně ve všech reagionech lze na těch 5 měsíců relaitiovně bez problémů ušetřit????

vlk-honzi

vlk-honzi | 20. 10. 2008, 23:23:41 | více příspěvků | napsat uživateli

syas: No když i někteří státníci tvrdí, že "dluhy se přeci neplatí ...", proč by se tím měl trápit průměrný "Novák"

syas

syas | 20. 10. 2008, 23:19:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> Befana
tak ono ta ekonomika ani jinak nastartovat nešla... když komunisti žili na dluh a všem tvrdili, že je všechno zadarmo :) ale spíš mě fascinuje ta stupidita těch lidí a že si ani neumí nebo nechtějí spočítat, kolik vlastně přeplatí...

svetla

svetla | 20. 10. 2008, 23:18:30 | více příspěvků | napsat uživateli

protoze kdyz uz by byla povinna politologie, mohla by byt na zakladce rovnou i filozofie, psychologie, zaklady ekonomiky... to vsechno je taky pro zivot dulezity.

svetla

svetla | 20. 10. 2008, 23:17:00 | více příspěvků | napsat uživateli

myslim, ze matematika je potreba k zakladnimu vzdelani proto, aby mely deti svobodnou volbu stredni skoly (aby mohli i na matematicky zalozenou)... myslim, ze politologie by byla dobry povinne volitelny predmet tak na osmou, devatou tridu, pokud by byla volba jeste neceho jineho. Jinak na zakladce tuhle funkci plni obcanka.

uživatel eliminován | 20. 10. 2008, 23:15:39

> syas bohužel i ta naše nastartovaná ekonomika je zčásti na základě rozpůjčovaných peněz......exekuční zákon je vcelku jasnj, exekurů 6 půlek, a když mají šanci vydělat si, proč by to neudělali, dávno se tak řeší už i nezaplacený jízdy v MHD..........nojono, když nám říkaj, že 1+1 jsou 4, komu by se to pak nelíbilo
!122!

audran

audran | 20. 10. 2008, 23:08:42 | více příspěvků | napsat uživateli

přijde mi to jako kravina.) nějaký ty základy se do děcek nahustí při občance...a to jim bohatě stačí..v tomhle věku by to bylo stejně k ničemu... o ty výroky o matematice... to si ani nezaslouží další komentář.)

Diwokej_Zapad

Diwokej_Zapad | 20. 10. 2008, 23:03:21 | více příspěvků | napsat uživateli

základy politologie dnešní děti určitě potřebují + tenhle předmět je dost zajímavý , tak proč ne!545!!1344!!1004!

syas

syas | 20. 10. 2008, 23:01:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> Befana
ano ano, to by byl výstižný název :) ono když už teď vyrůstá generace, která vidí od rodičů styl žití "vyděláme tak tak na jídlo, ale co, na plazmovku, dovolenou v tunisu a luxusní dárky na vánoce si přece půjčíme" a oni si myslí, že když to nesplatí, tak věřitelé na to zapomenou :D to vidím na sousedech... a pak se diví, že jim příjde třetí upomínka, výzva k zaplacení, jinak exekuce a oni tomu nevěří, že by fakt přišli...

collateral

collateral | 20. 10. 2008, 22:59:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano a to včetně základů ekonomie! Bohužel se toho ve státním školství nikdy nedočkáme, pro politiky by to bylo kontraproduktviní nebo by opozice ohrnovala střetem zájmů !1!

PS: a o zrušení státního školství se bohužel mluvit nikdy nezačne !24!

uživatel eliminován | 20. 10. 2008, 22:58:07

> syas to by mohl částečně řešit předmět " zdravý selský rozum" když se podíváš na stránky nucených dražeb, tak se jeden nestačí divit, kolik je u nás lidí, co už je na ně exekuce a kvůli kravinám, nezaplacený telefony, půjčka na TV apod. např. https://www.e-aukce.com/drazby/default.asp?show=seznam_drazeb&kod=filtr
!20!

uživatel eliminován | 20. 10. 2008, 22:52:55

Nic by se nezměnilo. Lepší by bylo jiný zřizení než demokracie, ale toho se asi nedočkáme

vlk-honzi

vlk-honzi | 20. 10. 2008, 22:47:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenže matematika není o počítání kvadratických rovnic, ale právě o logice, abstraktním myšlení a používání mozku - tedy například přiznání, že nemohu utratit/prožrat víc než vydělám. To, že učitelé na základkách jsou takoví jací jsou, je smutná realita. Jenže ti samí učitelé by v politologii plkali cosi o pravici a levici, možná historii voleb a volebních systémech ... ale přemýšlet by děti stejně nenaučili.

uživatel eliminován | 20. 10. 2008, 22:42:38

Jakub_Plesinger-> dobrý názor..mě teda osobně politologie moc nebaví..ale jednou za týden se to dá..nějaké ty základy by měl vědět každý!360!

uživatel eliminován | 20. 10. 2008, 22:39:51

> Jakub_Plesinger
Pardon, pardon :-D

uživatel eliminován | 20. 10. 2008, 22:35:22

> Mellissanda hele holka, udělej si v tom trošku pořádek :))

uživatel eliminován | 20. 10. 2008, 22:33:50

> Jakub_Plesinger
prd , Mňačka :-D jsem se spletla

uživatel eliminován | 20. 10. 2008, 22:33:22

> Jakub_Plesinger
jo, farmu zvířat tu jsem četla, ... ale to od Orwela ne:-)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

předmětpolitologietřídaosmávyštudovanejrovnicedíkbudoucnonárodpatematikapolitoligietupostvolbahlasovánítupecmatematikškola

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑