Diskuze a otázky - Osud nebo náhoda???

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 17:45:19 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Věřim, že ani jedno neexistuje.
Určitě jste si někdy řekli, že tohle musel být osud anebo že to byla náhoda!
Přemýšlejte.
Nemůže existovat osud ani náhoda o který jsme již předem nepřemýšleli.
Co z toho vyplívá???? !5!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:35

že se mýlíš !1107!

V diskuzi je 91 příspěvků a shlédlo ji 1402 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:45:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> sanysha
A proč by se měl prát když se dá pranici předejít???

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:44:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> RegiP
O to se celou dobu snažim a snažit budu. !1! Jsem poslední roky šťasnej jak nikdy v životě

sanysha

sanysha | 23. 02. 2009, 18:43:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
to jo no...pochybnosti se nevyplaci, ale clovek by se mel umet poprat se vsim, co se mu do cesty postavi....protoze, nikdy nerikej nikdy

uživatel eliminován | 23. 02. 2009, 18:42:41

> Cunex
Mě to nevysvětluj, já to vím. Nauč mě radši ovládnout svoje negativní podvědomí a myšlenky !1134!

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:42:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> creazyHanka
A naco asi tak ty holky myslí??? Jen ať někdo nepříjde ve stejných šatech !1! Obava je taky myšlenka.

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:40:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> sanysha
To určitě. Ale když o svým přáni nepochybuješ neuspěch se nedostaví. Stačí jen špetka pochybností a nabiješ si ústa !5!

creazyHanka

creazyHanka | 23. 02. 2009, 18:39:33 | více příspěvků | napsat uživateli

já na osud věřím... a náhody se dějí taky... například: půjdou dvě vzájemně úplně neznámé holky na ples ve stejných šatech, to asi náhoda je... !598! a některé věco ovlivnit nejde...

sanysha

sanysha | 23. 02. 2009, 18:37:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Cunex
takhle to neni, plno veci jsme schopni ovlivnit, ale verim v to, ze kdyz clovek svuj zivot zije, tak jak by chtel a dokaze neco udelat pro zmenu a nauci se neuspechy brat jako pouceni, tak je to vyhra. Ne vsechno, co se nestane tak jak jsme chteli je spatne, nekdy se da hodne vytezit z pomyslneho neuspechu, protoze diky tomu objevime neco lepsiho.Takhle to myslim...ze se clovek nema nikdy nechat zlomit, ze je vsechno nejake znameni proste!2!

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:34:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> RegiP
A hlavně 100% funkční

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:33:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> sanysha
Tak na to si dej pozor. Stát se můžou i zlé věci. Když o nich ale nebudeš přemýšlet nestanou se. Tím co ty tvrdíš nad sebou lámeš hůl

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:31:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> RegiP
Jo jo napsala to dobře !1! jinak je to prostý. Stačí jen přemýšlet co bys chtěla a hlavně tomu věřit a připomínat si to a jednou jako mávnutím proutkem to stojí před tebou. Jak jednoduché!1!

sanysha

sanysha | 23. 02. 2009, 18:31:05 | více příspěvků | napsat uživateli

pro me teda 100% osud...vse se deje v souvislosti s necim....a pokud se to naucime tak brat, tak se ma clovek lip..:) aneb, co se ma stat, stane se

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:29:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nickyy
he he možná nevidim ale vim jak to v nich funguje. A to všem na světě! !1!

uživatel eliminován | 23. 02. 2009, 18:28:25

> Cunex
Ztrácíš čas, nikoho nepřesvědčíš, dokud si to neprožije sám. skardova trefila hřebík na hlavičku !1424!

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:28:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> RegiP
Mám už i knížku. Jinak tajemství mysli napsal Jiří Elger

uživatel eliminován | 23. 02. 2009, 18:26:09

Cunex
uff, tak teda to ne...
tohle nemá cenu, já mám svůj názor, ty svůj (na který mám taky určitý názor..)
a sorry, ale už musím být sprostá, protože, napsat takovou pičovinu, že myšlením ovlivním něčí smrt a budu u ní je teda fakt hovadina... nevídíš všem do hlav, tak tohle prosímtě takovýmto způsobem neposuzuj...
toť vše... měj se jak chceš, mě teď čeká nádobí, které náhoda nebude, protože bylo myšleně zašpiněno...

uživatel eliminován | 23. 02. 2009, 18:24:36

> Cunex
Ten film jsem neviděla a kdo napsal Tajemství mysli ? Spíš mi napiš, jak se Ti to plní v běžným životě, nevím, jestli jsi to sem už nepsal :)

skardova

skardova | 1. 01. 1970, 01:20:35 | více příspěvků | napsat uživateli

když nezažiješ, tak neuvěříš!1075!

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:23:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> BaruseB
Ty si taky chemie !1! Vypočítej mi budoucnost !1!

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:22:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nickyy
Bála ses že ti umře. A když se někdo bojí tak přemýšlí. Ale zrovna v tomhle případě to může být jeho vina. Svým myšlením hlavně formuješ svůj život a až potom těch druhých

uživatel eliminován | 23. 02. 2009, 18:21:35

Všechno je chemie, tudíž lze vypočítat vše, co uděláš, vše co se ti stane, vše jak budeš vypadat, co budeš dělat za 20 let, kdy umřeš, tudíž, OSUD existuje!637!!994!
Jak hloupééé!543!

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:18:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> RegiP
No před 2 rokama jsem viděl film The Secret a od tý doby sem v tom ponořenej až po uši. Momentálně čtu Tajemství mysli a učení budhistů

uživatel eliminován | 23. 02. 2009, 18:17:35

Cunex
mám ráda filosofii, ale téma osud a náhod mě teda zas až tak nebere a nad tímhle jsem opravdu nepřemýšlela...
dobře, další příklad: zemřela mi velice blízká osoba před očima, nad tímhle jsem opravdu nikdy nepřemýšlela a už vubec, že bych si to přála... osud, náhoda??

uživatel eliminován | 23. 02. 2009, 18:16:38

> Cunex
Přesně. Takhle by to mělo být. Jenže ovládnout svoje podvědomí, nejde nejlehčeji !1134! Co jsi četl ? :)

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:15:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nickyy
Kdyby tě to téma nepřitahovalo tak si se mnou nepíšeš !1! A přitahuje tě protože si o tom přemýšlela. A jsme zas u toho. Bereš to moc konkrétně

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:13:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> RegiP
Konečně aspoň někdo !1! taky mám hodně načteno a taky mám zkušenosti. Nejlepší je umět ovládnou své myšlení. Je to jako žít v ráji. Všechno se mi daří, jsem bezstarostnej, mám co chci apod. Je to super

uživatel eliminován | 23. 02. 2009, 18:11:01

Cunex
ano, jasně že myslím...
neodpověděl si mi na ten příklad co jsem ti dala... jo a mám s těmi příklady pokračovat??

uživatel eliminován | 23. 02. 2009, 18:10:40

Já s Tebou souhlasim. Mám stejný názor. Třeba viz knížka Kay Pollak - Žádná setkání nejsou náhodná, Donald Walsh - Hovory s Bohem a viz moje zkušenosti !1134!

Cunex

Cunex | 23. 02. 2009, 18:09:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nickyy
Přesně tak jak si řekla " chybné myšlení " vidíš??? Myslíš

uživatel eliminován | 23. 02. 2009, 18:08:35

Cunex
chybné rozhodování vzniká při chybném myšlení...
a další příklad, nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, že budu tady s tebou diskutovat na toto téma... osud či náhoda??

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

osudnáhoda

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑