Diskuze a otázky - myslíte si že techno a všechny ty podstyly jdou ke dnu? že tento s

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 13:25:45 |

elektronická hudba je strašně velikánský pojem, i co se týče právě techna.myslím si že techno má budoucnost,nebot po celém světě se dělá tolik akcí a chodí tam pořád strašně moc lidí a to si myslím že je dobře.myslím si že techno jen tak nezmizí-ani z našich ,,technařských duší".

reagovat

Nejlepší odpověď podle autora

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 13:32:55

Naopak, diky neuveritelne pestrosti pri vyberu techna se denne rozrusta skupina lidi kteri si ho dopravaji naprosto vsude. Za nasledek to muze mit i to co uz tu jednou bylo a k cemu by jsme se neradi vraceli (viz. obdobi kolem roku 2000).
Na druhou stranu nejvice \"verejnosti\" protlacovany je minimal. Kdyz pak prijde na t tvrdsi a rychlejsi kusy, tak spouste lidi nesedi prave ten tvrdej beat a rezavy stredy.
Osobne nepohrdnu zadnym druhem techna, i kdyz minimal nemusim ani doma natoz na akcich.
V dnesni dobe uz nastesti spousta lidi i o tom co posloucha neco vi a neni to takovej zmatek jako prave v dobach komercniho boomu techna pred 10 lety, a i kdyz stale vidame na parties jista individua ktera nemaji ani poneti o cem je techno, tak porad je soucasna situace lepsi nez byla prave kolem roku 2000.

Zaverem bych dodal jeste ze teknari kteri povazuji tekno za neco vic, to je jen jejich prelud, nebot zvukova skladba i postupy pri tvorbe jsou skoro totozne. Nehlede na to, ze techno je zvukove daleko nejbohatsi druh elektronicke hudby na trhu.

V diskuzi je 35 příspěvků a shlédlo ji 1343 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 15:02:08

> schranz_or_die
a jak ti ho mám poslat?

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 14:59:40 | více příspěvků | napsat uživateli

arkane : Mix rad poslechnu. Mej se a hodne zdaru ve vsech smerech tvorby

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 14:52:07

> schranz_or_die
nic,díky za rozhovor.jdu se chystat na akci...ale můžu ti poslat můj mix,jestli chceš...

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 14:50:53

> schranz_or_die
jasně,že to nedělám pro peníze.dělám to pro svoji zábavu,ale hlavně pro ty lidi,kteří prostě očekávají šou,jak má být...o tom to je ne?

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 14:46:34 | více příspěvků | napsat uživateli

arkane : Pokud to cloveka bavi, zabavi se u toho, vyradi se dokonale a nedela to ciste pro prachy, tak je to cesta jak byt casem rozhodne jednim z tech lepsich.

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 14:42:03

> schranz_or_die
ale jo,to máš fakt.ale i tak se mi ještě nepodařilo se někam dostat...nechci se nějak chválit,ale i když nahrávám svůj mix,tak já se u toho vždycky strašně vyřádím...prostě si to užívám snad všemi možnými i nemožnými způsoby,jak jen to jde. o tom to je ne?

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 14:36:25 | více příspěvků | napsat uživateli

arkane : Ale je to taky o tom jak se k tomu jakej Dj postavi, jsou jedinci kteri maj treba i cistej mix, ale furt tam jenom stoji, zadna show od nich a to taky neni dobre. Kdyz uz nekdo hraje tak by mel i neco predvest nejen po hudebni strance !2!

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 14:33:56

> schranz_or_die
hm,mě se to ještě nestalo něco takového...rád bych si zahrál na nějaké akci,ale jaksi se mi zatím ještě nepoštěstilo no...!20!

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 14:29:00 | více příspěvků | napsat uživateli

arkane : A vo vo vo tom to je !811! Minule jsem po 2 hodinach live odesel snad spocenejsi nez ti tanecnici pod podiem !811!

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 14:25:53

> schranz_or_die
vždycky když jsem na nějaké akci,tak strašně rád sleduju,jak si s tím dj hraje,jak to kroutí,jak mu běhají ruce sem a tam,no hukot vždycky...

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 14:20:19 | více příspěvků | napsat uživateli

arkane : hlavne sami sebe, v tom to cely je ukryty. Technickou cast nikdo nikdy nezastavi, i kdyz prece jenom v dnesni dobe uz je i software srovnatelnej s nekterymi hardware pristroji. I kdyz jeste zdaleka ne ve vsem.

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 14:18:06

> schranz_or_die
Svět se neustále vyvíjí,obzvlášt technika-mysím všeobecně ted-je pořád se co učit,pořád něco zdokonalovat... i sami sebe...

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 14:13:17 | více příspěvků | napsat uživateli

arkane : Tak tak, taky mi trvalo nez jsem se naucil poradne vyuzivat vsechny efekty, a praci se syntezou, ale po nekolika letech to je uz jenom rutina ale hledani novych zvuku pokracuje porad.

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 14:09:59

> schranz_or_die
o vlastní produkci jsem už přemýšlel,ale zatím na to není tolik prostředků.nejdřív se chci pořádně naučit hrát,zahrát si na pár akcích a pořádně si je užít a pak zkusit tu produkci.nejde všechno hned že- jak se říká-HNED SE ANI PES NEVYSERE...

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 14:04:09

> schranz_or_die
souhlasím souhlasím souhlasím s tebou...

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 13:57:31 | více příspěvků | napsat uživateli

M.snow.F : tak tak, vetsina z techto hudebnich stylu dojede prave na to ze se k nim pripoji siroka verejnost aniz by vubec vedeli o cem to cele je a jak to vubec vzniklo. To pohrbilo vzdycky veskerou hudbu kdyz se k ni navalilo tolik lidi kteri o ni nemeli ani paru.

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 13:56:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Verbes.666 : Rozumny nazor, malokdo dokaze vyprodukovat neco s hlavou a patou. Hrani je oproti produkci polovicni prace, nemusis nic vymyslet, mas vsechno hotovy a jen to palis track za trackem.

M.snow.F

M.snow.F | 30. 05. 2009, 13:54:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> schranz_or_die
Tekno dopadne jako dnb a hip hop...

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 13:53:53

Já proti těmhle stylům nebojuji , ale je rozdíl mezi uměním a hraním v předvolbách , nebo remixech . Zkus vzít do ruky kytaru a něco slož ???!1! A naopak postav se před rozebranou songou a něco s ní udělej , to umí každej . Jinak já sem se vyznavačem těchto stylů i když né tolik co můžu , ale poslechnu si trance od klasýcho techna až pod drum and bass

M.snow.F

M.snow.F | 30. 05. 2009, 13:53:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> schranz_or_die
V Fl studiu umim udelat schranz jen z kicku + par efektu..

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 13:52:08 | více příspěvků | napsat uživateli

M.snow.F : A pokud sami teknari nebudou chtit sami s tim neco udelat, tak tezko zase zazijeme doby kdy to bylo prakticky setkani vsech lidi co se dohromady znali, byly to skvely workshopy, rposte unikat, kterej uz v dnesni dobe moc nefunguje. A nekteri Djs, mnoo radsi pomlcim tentokrat !811!

M.snow.F

M.snow.F | 30. 05. 2009, 13:50:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> schranz_or_die
Jasny, tekno upada diky tomu, ze je na vzestupu...

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 13:48:27 | více příspěvků | napsat uživateli

arkane : Nemas vubec zac. Kde je techno tam jsem i ja !811!

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 13:47:52 | více příspěvků | napsat uživateli

M.snow.F : Ono u schranzu hlavne ty rezavy stredy jsou uz tak zkresleny a prohnany efektorem ze to prakticky pripomina jeden zvuk jak kdyz ze sample. Ale jinak je to predevsim o praci s cudlikama a kroutit, kroutit a zase kroutit !811!

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 13:46:48

děkuji vám všem za vaše odpovědi. ale hlavně jednomu člověku,kterej toho napsal nejvíce-to jest SCHRANZ_OR_DIE. DÍKY.JINAK MÁM NA TO STEJNEJ NÁZOR JAK TY.

schranz_or_die

schranz_or_die | 30. 05. 2009, 13:46:40 | více příspěvků | napsat uživateli

M.snow.F : No v dnesni dobe by se i o ty kulture dalo polemizovat s tim co ted chodi na tekkno akce. Ale driv to rozhodne platilo a to opravdu velkym rozdilem.

M.snow.F

M.snow.F | 30. 05. 2009, 13:43:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> L1ST3r
schranz je moc jednoduchej, ale dokaze z cloveka vymlatit dusi...

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 13:42:50

A MOZNA ZE MAS PRAVDU CO MI VIME!1063!

M.snow.F

M.snow.F | 30. 05. 2009, 13:41:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> schranz_or_die
Je jasny, ze techno je hudebne lepsi nez tekno...tekno je hlavne lepsi kulturou...
!5!

uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 13:40:07

!952! house, disco !1357!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

technoakcetechnařskýchhudbadušepojempodstylysvětbudoucnostčlověk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑