Diskuze a otázky - Co byste dělali?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Zooomer

Zooomer | 6. 07. 2010, 12:40:26 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

...Kdyby se vám narodilo postižené dítě?!1217!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:18

mne se nezda, ze \"dat hned pryc\" svoje vlastni postizeny dite by bylo tak snadny, jak si tu nekteri predstavuji. ono se o tom mluvi, kdyz to clovek nezazil.. !638!

V diskuzi je 92 příspěvků a shlédlo ji 2200 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 15:18:07

> dement.
No já nevím - síla je to, co dokáže uvést závaží do pohybu, a odpovídá tomu (v gravitačním poli) třeba tíha činky, nebo síla pružiny.

A obhajovat se argumenty u nějakého uřady....už jsi asi dlouho na žádném ouřadě nebyl, že???!2! Myslím, že pistole ráže 9mm by byla mnohem lepším argumentem - a zvládl by ji i leckterý postižený...
.
.
Né, pořád je podle mě lepší se starat o postižené, než stavět sochy politikům, investovat do tunění aut, diamantových šperků a spousty dalších ptákovin, co dneska všichni děláme.
.
Navíc zrovna čechům by trocha té tolerance vůči těm, co zrovna nezapadají, vůbec neuškodila.

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 15:16:34

> M-Cristiane
řešit úlohy nám stačí, my si těžko vymyslíme tu úlohu na zemi :)

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 15:10:33

> M-Cristiane
síla je přece o tom, dokázat se přizpůsobit přežít.. né o tom vypadat jako t-rex :)

ale ten, kdo by se dokázal argumentem obhájit, by asi nebyl adept na takovou eliminaci, ne? :) a ten kdo by ti na to protočil oči z invalidního vozejku a vydal zvuk podobnej sově... nevim, no... nechci vypadat moc necitlivě !1!

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 15:09:54

> dement.

Rozum nám tu moc nepomůže, rozum umí řešit úlohy, ne je vymýšlet.
.
Když nevíme, co tady na Zemi máme vlastně dělat, je asi zbytečné řešit, jak to máme dělat

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 15:08:01

> dement.

S těmi dinosaury je to myslím dosud neobjasněné. Ten jejich konec se odehrál téměř "okamžitě" - to je celkem zřejmé, že nejde o přirozené vyhynutí. Ti "ptáci" nebyly nejsilnější, jen měli nějakou výhodu, co jim umožnila přežít. Nemusí to být vždycky síla.


S likvidací nevhodných jedinců společnosti je malý praktický problém - někdo musí ve finále rozhodnout, koho zlikvidovat a koho ne. A ten někdo by musel být také člověk (nějakej ouředník, třeba) - což si trochu nedokážu představit. A navíc bych se tomu sám bránil, kdybych měl být tím likvidovaným. To asi každý.

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:55:56

> M-Cristiane
i tak by se tedy dalo říct, že silnější přežívá a ta jedna malá větev to tak nějak dokazuje

v podstatě s tim likvidováním máš pravdu, ale pak když to vezmu s rozumem, tak vlastně ne.. nevim, jestli je špatný uvědomovat si "zbytečnou a nepřínosnou" zátěž pro život :)

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:51:09

> dement.
To jo, ale jen jedné malé větve, zbytek vymřel (záhadným způsobem). Mrkni na:
.
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Evolution_of_dinosaurs_EN.svg

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:48:49

dal ho do salámu!1326!

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:48:40

> M-Cristiane
dyť ptáci jsou snad přímí následovníci, ne? !1!

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:48:35

> dement.

Jasně, že každý ne, ale většina určitě.
(ti co nemají, by se vlastně měli likvidovat taky, jako genetický odpad, aby se to dál nerozšiřovalo, ne?)

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:46:17

> dement.
Dinosauři tu nebyli miliardy let, jen asi 200 milionů (-250 ... -65)M.

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:39:26

> M-Cristiane
uvídíme(my už bohužel nejspíš ne), kam dojde teda ta naše organizovaná společnost.. dinosauři tu byli miliardy let s tim základnim pravidlem, takže ještě máme miliardy let před sebou abysme to potvrdili !2! pokud se teda sami naší touhou organizovat nezničíme !2!

každý ovšem je moc silný slovo (jako vždycky) :)
né nadarmo pbčas matky s dětma působí jako "retardovaný", když jsou celej den ve společnosti s dítětem !2!

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:37:42

> M-Cristiane hah ale ja jsem to tak zas nemyslela,jako spatnej napad by to nebyl

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:31:19

> dement.

1) "přežije jen ten nejsilnější" - už tak docela to nepletí, protože jdem v podstatě proti tomu jak sám říkáš.. ale mě se to teda moc nelíbí :)
.
Ne, sama evoluce ukázala, že to není to nejlepší pravidlo, že organizovaná společnost je mocnější nežli libovolně silný jednotlivec...spousta zvířat už to zjistila, i když jsou silnější než člověk...


2) On má každý z nás v sobě zabudované podprográmky (instinkty) o kterých třeba ani nevíme - jeden z nich je také to, že se snažíme naše potomky udržet při životě. Kdybychom to nedělali, tak už asi dávno neexistujeme - žádný "logický" důvod pro to není, člověk by dokázal více, kdyby ho děti "nebrzdily".

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:23:18

otázkou je, zda by se o jeho postižení dovědělo ještě před narozením a také co z apostižení by tobylo, kdyby to bylo hned na začátku těhotenství, ak jdu na potrat, po porodu už je to živý tvor a je jen mojí poviností mu dát vše, co potřebuje

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:21:57

snažila bych se o to, aby měl báječný a plnohodnotný život....stejně jako kdyby bylo normální.

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:20:28

ja rikama milovat a dat vjeci lasku nes normalnimu diteti

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:18:44

> M-Cristiane
člověk by se ve svym osobnim životě měl řídit jen a jen rozumem !2! pak se lidi berou z "lásky" a do roka je rozvod.. např. !2!

už tak docela to nepletí, protože jdem v podstatě proti tomu jak sám říkáš.. ale mě se to teda moc nelíbí :)

to sice neni, ale asi vidíš rozdíl v míře uspokojení.. investovat do sebe x do dítěte co mi nikdy nevrátí nic než úsměv.. ale na to abych to pochopil jsem asi málo rodičovsky zaměřenej :)

to je pravda..

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:15:40

Milovat a zbožnovat ho,..co jiného asi??

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:13:07

> -leonita-
Jo jo, já souhlasím, (jak už jsem psal), zastřelit dítě i oba rodiče, aby nekazily genofond populace.
.
To je to NEJROZUMNĚJŠÍ co lze udělat.

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:11:29

> dement.
No, kdyby se lidé řídili jen rozumem, tak už by lidstvo nejspíše neexistovalo. Naštěstí tomu tak není...(nebo bohužel, to nevím...).
.
To "silnější přežije" už tak docela neplatí - co byla "vynalezena" organizovaná společnost, teď to platí na mnoha úrovních, ne jen pro jednotlivce.
.
Navíc, on v tom není principiální rozdíl, jestli se peníze nacpou do dítěte, manželčiných šperků, do aut, chlastu nebo šlapek.
.
Ale samozřejmě závisí na míře toho postižení, musí to dávat alespoň nějaký smysl, to je jasné.

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:08:11

netrapit ho dal

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:18

> M-Cristiane
to jo, ale furt bude objektivnější porovnat zdravé dítě s postiženým :D než s manželkou !2!
heraklés je tvůj velkej oblíbenec? !2!
a to je asi ten hlavní důvod, proč by každej rozumnej člověk volil ten ústav.. přece jen, kdo by měl tolik času a peněz..
když to trochu nadnesu, tak se vzdáš svýho života a všech svejch peněz v podstatě za to, že dopřeješ život někomu, kdo si to ani vůbec neuvědomuje..
proti přírodě by se nemělo chodit, silnější přežívá, zbytek umírá.. to by se lidi neměli snažit změnit.

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 14:01:16

Co bych měla dělat? Je to přece moje dítě...

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 13:58:33

> Ajkir
Je to znát, měl bys trošku držet dietu !5!

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 13:57:52

> DeathCoil
> dement.

No já zažil do jisté míry obojí a zas tak principiální rozdíl v tom nevidím...rozhodně je lepší postižené dítě, než prdlá manželka !2!
.
Navíc - problémy člověka posouvají dopředu, když jde všechno jak po másle, tak se člověk pomalu mění na namyšlenýho troubu...i bájný Heraklés si vybral práci a námahu před pohodlím...
.
Mě spíš vadí ta ekonomická stránka věci - když dá člověk dítě do ústavu, tak nemusí řešit nic (byť to stát stojí mnoho tisíc měsíčně), a když si rozhodne dítě nechat, dostane na to pár stovek (jestli vůbec něco).

Bublinka.Mandelinka

Bublinka.Mandelinka | 1. 01. 1970, 01:21:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Nikdo neví dokud nezažije!!!!!900!

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 13:51:58

Snědl bych ho, jako všechny svoje ostatní děti !1134!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:18

kdybych to věděla před narozením, asi bych musela si vzít dlouho dobu na rozmyšlení, sehnala bych si nějaký knížky, koukla na diskuze, přemýšlela...Pokud by se už narodilo postižené a já to netušila, byla by to pro mě katastrofa, ale zas záleží, do jaké míry by postižené bylo, něco jiného je starat se o dítě v hluboké mentální retardaci a o dítě neslyšící...Každopádně bych si ho po narození nechala !1!

uživatel eliminován | 6. 07. 2010, 13:39:12

> M-Cristiane Určitě příjemnější procházka, než u něj bejt 24h denně 7 dní v týdnu po celej jeho život !1217!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

postiženýdítě

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑