Diskuze a otázky - CHTĚLI BYSTE BÝTI FRANCOUZEM ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 20:32:02 |

Já bych chtěl být a moc. Podle mě je Francouština vznešený jazyk.

a vy ?

Být Čechem je k ničemu. Člověk může být hrdý leda na nějakýho Švejka, pivo, hezký holky a před pár lety dobrej hokej ....

... nevím, co se týče historie tak oproti většině Evropským národům je Čech, poměrně podřadný národ, nemyslíte ?

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

Bordelec

Bordelec | 1. 01. 1970, 01:20:31

vivalaresistanc > Co Tě tady drží?

Nejlepší odpověď podle autora

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:04:58

Franceee !331! ten jazyk je tak krasnej

kdybych mela moznost, hnedka bych se odstehovala do Francie!11!!638!

V diskuzi je 145 příspěvků a shlédlo ji 1436 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:31:57

> syas no hele, žíly mi to netrhá.
!1!

syas

syas | 10. 01. 2009, 21:31:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> vivalaresistanc
promiň, ale musím se ti smát, nemůžu si nějak pomoct !1358!

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:29:14

!923!Co by dělal králík v Irsku,když je pyšnej na Čechofrancouze Artura Londona..!2!

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:28:39

> Sextynka je to vidět, hrůza ... nedá se to číst. Psaní by měla být tvá vizitka.

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:28:12

> syas

rád bych, ted né...ale jednou...jednou jistě.

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:27:54

> DrCaves

1. Žádné vojenské funkce nebo co to píšeš se do toho nezamíchali .... ano, sice ještě před koncem druhé světové si spojené státy a Sovětský svaz rozděli v Evropě svůj vliv a Českolsovensko patřilo Sovětům ... přesto v roce 1947 byla Komunistická strana zvolená naprosto legitimně ... a následný "puč" nebo, jak jej nazývat dokázala za pomocí sociální demokracie, díky které získala ustavní většinu ....

2. A to je důkaz nějaké národní kvality ? Že jsme na tom 20 let po revoluci lépe než Polsko, Rumunsko či ukrajina ? :) ....

3. Po první světové válce mělo německo také rozpadlou Ekonomiku a bojovala tehdy dokonce z hladomorem ..... a již o dalších 20 let, byla schopná vést světovou válku číslo dvě ...... jak dlouho by to trvalo takovému Česku ? :) .... když ještě stejných dvacet let po revoluci všichni naříkají, že za všechno můžou komunisti .....

syas

syas | 10. 01. 2009, 21:26:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> vivalaresistanc
běž do irska :D

DrCaves

DrCaves | 10. 01. 2009, 21:22:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> vivalaresistanc

úvod: nasral sem se
1) Občani ČSR si zvolili politickou stranu KSČ, ovšem do ty politický funkce se už trochu bez voleb zamíchala i funkce vojenská (stejně jako v případě Hitlera
2) Nebylo to uplně ode dna. jenom o něco(víc) níž než zbytek. a když to chceš brát od nuly tak se koukni na ostatní post-komunistický země. Z nich sme na tom nejlíp
3) Tak Afrika bylo jen takový přirovnání jak by moc zaostávalo za zbytkem Evropy

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:21:52

> vivalaresistanc
asi za 4!868!

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:21:20

> Sextynka co máš ze slohu ?

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:20:23

hele jako takhle ti to řeknu čechy mě taky dost věcma serou !1302! podle mě jako ted se jedná o muj suběktivní názor .. kdybych chtěla já ve svym životě něcoho dosáhnout určitě by mi to čechy neumožnily.. kdybych chtěla tancovat na profes urovni a zustala tady v čechám dost se zahrabu..taky je tady v česku prakticky hovno!1039! ale to jde zase jenom o moje pocity..chybí mi tady dost veci třeba o proti USA ale francie by mi moje potřeby rozhodně neumožnila.. jako vem si památky máš ve francii i v čechách a nedá se porovnávat kde je to lepší ptž tam maj treba pamatky svoji francozkou tradici a my máme svoji.. já osobně zustávam hrdá svoji zemi!1354!!1233!

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:19:39

> sweet.dream62

jsem poloviční Polák z matčiny strany.....předky neměcké mám z otcovi strany, ale spíše z nějakého praprapraprakolena ...

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:19:06

> syas

v horách jsem býval celkem často .... můžu říct, že od mala nás s bratrem naši brávali na dovolené do Tater v Polsku .... byl tam místní "gazda" a jako malého nás vozil na voze ze senem a táhli nás koně .... vzpomínám na to do ted ....

a Irsko je užasné právě v tom, že člověk může jet autem třeba ty dvě hodiny ... a nepotká ani stavení :) ... a ta historie ...atmoška...prostě... uáá ... Irsko !11!

DaZzlinka

DaZzlinka | 10. 01. 2009, 21:18:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Kua už.. ty furt bereš co je ted... Ted je celej svět na hovno. Ber historii a dej si na stranu všechno kladný a všechno záporný. A jako jestli seš toho názoru, že je někdo nudnej a je to Čech tak ČR je podřadnej stát vlastně celej na dvě věci? tak to di do prdele nebo spíš do tý tvý vznešený buznovský Francie a neser nám tu.

Zlatasek

Zlatasek | 10. 01. 2009, 21:16:23 | více příspěvků | napsat uživateli

já jsem ráda..
na národnosti nezáleží.. důležitý je jakej je kdo člověk..!5!

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:16:05

> DrCaves "žrát šnečky s hovnovou omáčkou ?" .. tím uvodem si to trošku pokazil ....

1. Chyba v lávce milý brachu, že jsme někým byli okupování .. tak se o tom může hovořit až od roku 1968 .... ale komunismus si zvolili SAMI Češi .... ČEŠI, jako NÁROD to udělal dobrovolně ....tudíž, žádná okupace ....

2. Je jasné, že pokud se jakákoliv ekonomika odpoutává ode dna, je jasné, že procentuální růst bude vždy vyšší než růst už dávno zavedené a fungující ekonomice ..... zní to logicky ? :)

3. Na urovni Afriky jistě né ....

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:31

a nejsi nahodou nemec?...takovehle smysleni by jim bylo podobne..!

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:14:37

NE!1304!!1304!!1304!Jsem hrdá že jsem čech!1190!

syas

syas | 10. 01. 2009, 21:13:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> vivalaresistanc
a byl jsi vůbec někdy na vesnici? v horách? :D ano, mít obchod dvě hodiny cesty je opravdu skvělá atmoška :)

syas

syas | 10. 01. 2009, 21:12:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> vivalaresistanc
každý realista ví, že nikde na světě to není dokonalé a nejsem si jistá, jestli je nějaké místo, kde všichni žijou v míru, lásce, porozumění a tak !2! v každém národě se najdou takoví, kteří s ním nejsou spokojení. Jsi zapšklý, smiř se s tím !1358!

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:11:48

> DaZzlinka

:) ale milá zlatá .... ty se učíš ČESKÝ Dějepis .... koukáš na ČESKOU televizi ... a je jasné, že v takových to médii vždy zvýraznují národní "hrdiny" .....to je logické. A proč ? Aby právě díky tomu měl každý občan v národě od narození zažitou národní hrdost, anichž by si to uvědomil.

....

DrCaves

DrCaves | 10. 01. 2009, 21:11:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> vivalaresistanc

začínáš mě srát. kua odjeď si do tý hnusný francie a di si tam žrát ty jejich šnečky s hovnovou omáčkou. a kde sou oni a kde sme my?
1)My sme takřka okamžitě po válce byli okupovaný komunistama
2)Po revoluci naše ekonomika stoupala v průměru o 6% ročně což je jedna z nejvíc v evropě(nevim jestli vůbec ne první)
3)Kdyby Německu po válce nepomohlo USA tak by bylo dneska na úrovni Afriky

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:10:15

> syas a všude nikoliv ... né všude má pásnutí ovcí tu správnou atmošku ..... a ta jistě není v horní dolní Lhotě ...

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:10:08

> vivalaresistanc
Začneme u Anglie, která díky své poloze měla proti ostatním evropským národům výhodu - neohrožovali ji tolik jiné národy, průmyslová revoluce tam začala cca o 50 let dříve, než ve většině zemí. Německo se z první světový války dostalo díky Hitlerovy, nicméně díky němu zase spadli do druhé - potom jim pomohli američani se svým Marshallovým plánem, který se k čechům ovšem nedostal, poněvadž už jsme více-méně byli pod nadvládou rusů... (měli sme se jim podle tebe bránit?? krapet převaha nemyslíš??) atp. nebudu to tady rozebírat s tak očividným povrchním ignorantem jako jsi ty...

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:09:44

> DaZzlinka
uplně přesně

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:09:27

> syas

opakuji se, pouze konstatuji ... ano přiznávám...konstatuji možná nepopulární názory, ale každý realista ví, že je v nich kousek pravdy.

Češi jsou zbabělí a nudný národ.

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 21:08:27

maji dobry camembert.......

a sukezni slecny...

(mozna bych mel to poradi prehodit, az to nevypada tak blbe !663!)

DaZzlinka

DaZzlinka | 1. 01. 1970, 01:20:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> vivalaresistanc
Ne. Tak jako každej se učim dějepis ne? jako každej koukám na televizi, tak vim, co ČR byla je a ještě hodně bude. Prostě si stojim za svym, že česká republika dokázala dost. Je dost věcí, na který můžeme být hrdí.

syas

syas | 1. 01. 1970, 01:20:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> vivalaresistanc
mít kamenný domek a pást ovce můžeš kdekoli !2! nadáváš nenadáváš... tak snad rýpeš? ach ta tvá provokace !1363!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:31

a ta jejich hymna ... žádné usmrdlané "kdéé domov můůj" ...... hezky bojovná hymna...to je ono !1!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

národhokejfrancouštinašvejkčechpivobýtijazykvětšinaničemaholkahistoriečechemdobrejnějakýhofrancouzempárčlověk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑