Diskuze a otázky - -zhari-z-vitkova-zustavaji-v

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 17:16:16 |

co si o tom myslíte??

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:21:07

Já nevím, mě osobně příjde, že to trošku přehnali. Ono rozdíl je někomu rozbít hubu, protože je takovej makovej. A rozdíl je mu hodit do domu zápalnou láhev s učelem ho zabít.

Jsem sám kdo v tom vidí rozdíl?

Přízpůsobivý, nepříspusobivý, pořád jsou to lidé a tudíž by se k nikomu nemělo chovat jako ke zvířeti.

Osobně mi ta mediální kampan kolem popálené natálky taky leze krkem, protože ač je to smutné, tak sledovat to každej druhej den v novinách je fakt naprd.

Extremistická hnutí, jsou pro jednotlivce, kteří tu budou vždy. Psychologie takové jedince označuje za militantní typy, kteří mají rádi těžké boty, jednoduchá řešení a obecně takový lidé tíhnou k ovlivnění podobnými hnutími.

Jistě, jednoduché je říci: Jsi nepříspusobivý, jsi jiný, tak umři .. a spousta lidi i těch normálních by si pro sebe zašeptala: ANO!

ale to, že si to lidská mysl myslí ještě neznamená, že je to správné.

Dál to nemá cenu rozebírat, protože takové debaty jsou pořád dokola a nikam nevedou. Ani jednu stranu nikdo ničím nepřesvědčí a vznikají z toho jen hádky.

Děkuji za pozornost, pravopisné chyby omluvte.

V diskuzi je 116 příspěvků a shlédlo ji 2069 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 19:01:02

> marqetka
Tím si mi neodpověděla na mou otázku

> merlin__
Stále u něj sme, jen sem se ti přes jinej příklad snažil ukázat pointu toho obrázku kterou zaslepeně přehlížíš - není jediná popálená, není jediná která trpí a jsou na tom špatně i jiný děti kterejm se takhle pomoc nedostává...
Udělali ste z popálený holky mediální senzaci a bič na "rasisty" !898!

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:57:44

> aeinei
bohužel máš pravdu, ale stejně zákon do rukou lidu nepatří, se shnodnem, ne? :)

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:57:23

> Krejzinka
a jak víš že někomu něco udělali?!1376! a kolik ciganu ubližuje našim dětem? Chci přesné číslo, můžeš ho zaokrouhlit třeba na desítky!1376!

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:56:41

> dement.
Policie je v tomhle bezmocná, dokud tu budou blbečkové co se budou zastávat zločinců jen proto že jsou tmavý !898!

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:56:30

> aeinei protože češi nesnášejí odlišnost

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:55:40

> aeinei
no, proč to tak bylo by ses měl asi zeptat někoho jiného a neříkám že to je správně. Aby jsi věděl, tak jsem byl např. na fb přidal ke skupině "grilování v počernicích" jako známka že se mi nelíbí že si tam kempovali, jen abys věděl, že mi to bylo taky proti srsti...ale o tom tahle diskuze neni, tahle diskuze je o žhářích z vítkova a o fotce kterou jsi tady předeslal, takže bych chtěl zůstat u tohohle tématu:)

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:54:40

> Krejzinka
od toho tu máme policii čr, která má řešit, vzít zákon do vlastních rukou v jakýkoliv podobě můžu tak maximálně odsoudit a v žádným případě nehledat výmluvy typu "ale oni tohle"

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:54:32

zmrdíčci... a odneslo to malé nevinné mimino. Zasraní rasističtí parchanti !20!

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:54:00

> dement.
jo myslím, šak sem psala že to odneslo nevinné dítě... ale prostě nějaký důvod byl že si vybrali zrovna ně

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:52:56

> merlin__
jak víš že nikomu oni nic neudělali??? \třeba jo ale o tom se nemluví... Třeba jednomu z těch lidí zmlátili příbuzného bo nevím co... samozřejmě že to co udělali není řešení, dělat to nemohli a odneslo to dítě... ale kolik cigánů ubližuje našim dětem a nikdo s tím nic nedělá...

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:52:05

> Krejzinka
smrt byla v uvozovkách, ke smrti stačilo málo. ať se věci maj jakkoliv, tohle je přece moc, nemyslíš?

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:51:42

> merlin__
Ne, furt to bereš jen ze svýho úhlu pohledu... Fajn, jinej příklad když z tohodle to nechápeš - utopení "romskýho" prince - mediální pozornost byla několik minut vysílacího času každej den, cikáni kempujou někde kde nemaj co dělat a nikdo nehne ani prstem... Ve stejný době co se léčil se utopily další dva kluci - pro ně nezůstala ani minuta vysílacího času, měli špatnou, bílou, barvu

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:50:19

> 123fire
suď si jak chceš, sám si jednodušší už jen podle toho že člověka soudíš dle jeho názoru...já cigány nesnáším a nesnášet budu a nestydím se za to!516!

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:49:55

> Krejzinka to nemění nic na tom, že ti násilníci věděli určitě to, že tam byly děti! Dospělí jsou za své činy zodpovědní. Ti si možná koledovali, ale proč musí za chyby rodičů trpět děti?

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:49:35

> Krejzinka
ne, není to vpohodě a nevím co jsi chtěla slyšt, že bych je snad obhajoval? A ty myslíš, že ta to že někteří cigáni udělají to a tamto, tak je normální se za to pomstit cigánum kteří s tím nemají nic společného?

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:49:20

> dement.
nikdo tam neumřel a neříkám že to nepřehnali, ale nějaký podnět k tomu byl, jinak by to udělali více rodinám a ne zrovna rodině s otcem kriminálníkem, a těm co žili neoprávněně na cizím pozemku!

123fire

123fire | 5. 03. 2010, 18:48:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Krejzinka: Že je fotřík basmen a čórkař pořád neopravňuje nějaký smrady, aby upálili děcko.
Kdyby to byla tvoje dcerka, asi bys to viděla jinak, co?
Takže podle příspěvku soudím, že jsi trošku jednodušší!5!.

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:48:08

> merlin__
a podle tebe je správné když cigáni ukopají člověka jen proto že je napomene? nebo že mllátí a okradou 85ti (!!!) letou babičku před jejím domem (o tom se dokonce ani nikde nepsalo) nebo že napadnou sanitáře při zásahu a ukradnou jim GPS za 10 000? to všechno je v pohodě?? a to sou jen příklady

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:46:49

> Krejzinka
vykoledovat si "smrt"? a to jde, jo? to je nějak omluvitelné? :)

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:46:28

> marqetka
Možná pro tebe, o tý škole radši pomlč protože určitě sama víš že většina vychází ze zvláštní, zbytek obtížně vychází devítiletku v 19 !898! Já se tě ted ptal, proč když to jsou podle tebe taky Češi, proč jim nadávaj a rasisticky je napadaj?

> 123fire
Nemyslíš že o ní ani nestojí?
http://www.youtube.com/watch?v=awP-erLELaA
Co říká ten tmavej pán o Češích? Kdyby se jim cítil tak by to asi neřek ...

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:45:58

> Krejzinka
takže podle tebe ti holohlaví tupci měli právo rozhodovat o jejich životech?!1365!

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:45:23

> aeinei
jinými slovy, ta fotka je jednoduchá manipulace pro jednoduché lidi

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:45:08

> marqetka
ale v tom domě neměl bydlet nikdo, ti cigáni si ho nekoupili a podle sousedů s nima byli problémy...už jen to že tata byl v té době vkriminále o něčem svědčí...Třeba si o to koledovali

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:45:05

> aeinei
já jsem tě pochopil, ty jsi nepochopil mě...chtěj jsem dát najevo, že ty a nejspíš ani nikdo jiný ani autor te fotky, neví co je ten kluk zač, takže ani nikdo nemůže vědět jestli mu někdo pomohl, jakože určitě pomohl a nikdo neví k případu toho kluka dítěte z fotky žádné podrobnosti, třebaže ta fotka může být např. 15let stará a před 15 lety se o něm psalo pořád? !1376!

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:42:53

> merlin__
Nepochopil jsi pointu? Kdo o něm něco ví? Ale o Natálii díky srcervoucím reportážím a barvě kůže ví každej !898! Jí se ve zprávách nevěnovalo ani pět minut, stejně jako desítkám dalších dětí...

123fire

123fire | 5. 03. 2010, 18:42:38 | více příspěvků | napsat uživateli

aeinei: Tak trošku reality. Asi je jasné, že budou mít české státní občanství a národnost není podstatná, protože tu si můžeš vybrat jakou chceš.

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:42:16

> aeinei čech je pro mě každý, kdo se narodil v Česku a chodil do české školy

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:40:01

hezky si posedět by měli chlapci. hlavně jim nedat nálepku eventuálně napadnutelných lidí, kterým se dostává samostatných cel :)

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:39:51

> nechciban to nemění nic na tom, že ti hajzlíci zapálili dům, kde byli živí LIDÉ a hlavně DĚTI! Doufám, že budou pykat do konce života za to, co jim způsobili!

uživatel eliminován | 5. 03. 2010, 18:39:34

> aeinei
a ty o něm něco víš?

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

htmlvazbažhářvítkova

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑