Diskuze a otázky - Záleží na velikosti?????

úvodní strana | aktualizovat | dolů

v.e.v.e

v.e.v.e | 9. 08. 2008, 10:32:20 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

co holky mate rady velky klacky? !499! !785!

reagovat

V diskuzi je 180 příspěvků a shlédlo ji 1330 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 9. 08. 2008, 11:50:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Honey.Bunny to ja vim, ze to nejde poznat hned jakej ten clovek je...hodne lidi soudi hlavne podle vzhledu. hodne holek se s nekym ani nebavi kdyz se ji nelibi !617!...treba z ty vic jak stovky holek sem jich jenom par videl vickrat nez jednou...bylo to asi tak pet holek a nejvickrat sem jednu videl asi 5x. sice je zadana, ale chodime spolu na squash. ja vim, zadnej uspech, ale holky o holkach malokdy reknou, ze sou mrchy nebo tak !617!. ja nerikam, ze kluci sou svati. taky muzu soudit spis jenom podle sebe a svych kamaradu...ale tak ja sem asi extrem kdyz mam vsechno jinak nez ostatni. takze podle me se neda soudit.

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 11:50:31

> Jimbo.cz
no to je právě to...nezafungovala ta chemie...proto jsi kamarád....mám tak s hodně klukama....znám krásný kluky...ale jejich přítomnost se mnou vubec nic nedělá....žádná přitažlivost...takže tak uplně o vzhledu to taky neni...

Honey.Bunny

Honey.Bunny | 9. 08. 2008, 11:49:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Zizi: no vidíš..já nebyla pět let u moře, protože na to prostě není..a teď nepojedu ani do těch Jižních Čech, protože na to není z čeho ušetřit. Neoběsím se kvůli tomu, i když mě to mrzí a taky bych ráda vyrazila. Nj...podnikatel..to je fajn, ale ne každý se chytí a ne každý na to má buňky...
Artuš je jednostranný kryptorchid, tak musíme na operaci.

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 9. 08. 2008, 11:46:50 | více příspěvků | napsat uživateli

Zizi_and_Zuzu ja vybiravej vubec nejsem a mam stejne kulovy !617!...sice mi vetsina holek rekne, ze sem rozumnej, inteligentni, vtipnej atd, ale ve vysledku stejne muzu byt maximalne tak kamarad...sice to vetsinou dopadne tak, ze uz se se mnou ani nebavi coz nechapu. dokazu uznat svoji chybu a kdyby mi rekla treba ses trapnej, sprostej nebo tak neco tak se s tim da neco delat...pokud rekne neco kladnyho nebo v mym pripade jak je taky zvykem reknou "nevim" tak na to se nic rict neda a delat se tim taky nic neda. nezbyva nic jinyho nez zkouset dal.

Honey.Bunny

Honey.Bunny | 9. 08. 2008, 11:46:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Jimbo: člověka na první schůzce nepoznáš..toho poznáš, až když s ním trávíš několik dní v kuse, dostaneš se s ním do různých situací atd.
No..je zajímavý, že zrovna já jsem nerada lovena. Spíš si vyberu a decentně lovím já...někam ho pozvu, píšu si s ním...etc. Měla jsem to tak se všemi partnery - i s tím současným.

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 11:46:36

> Honey.Bunny
no v takový situaci jsem se nikdy neocitla...ale muj táta mě varuje...že abych nedopadla tak...že on si za 15 let zaletí s mámou na Seyschely a já nebudu mít ani na dovolenou v jižních čechách...věřím že i tak to muže dopadnout...ale zas zároven vím že dkyž na sobě budu makat...a on uvidí že pro život něco dělám..odmění mě za to..a pomuže mi...
zas ale beru to tak že ne vždycky znamená to že máš málo peněz to..že jich budeš mít málo i za pár let...muj táta přišel z vesnice na moravě s holym zadkem...ale s ejdnim kamarádem založili firmu....a žijem si dobře...taky chci něco dokázat...
jinak..co je koníkovi?

Honey.Bunny

Honey.Bunny | 9. 08. 2008, 11:44:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Jimbo: no vidíš..já jsem tu déle než ty a stop mám ještě míň než ty. V profilu narovinu říkám, jak to mám a nemám. S nikým se ani nescházím, od toho tu nejsem..jsem tu spíš kvůli přátelům, kvůli pokecu. Nic víc, nic míň...Na líbku asi osudovou lásku nenajedeš, není to to pravý místo. Pokud máš nějaké zájmy, zkus hledat dívčinu, která se věnuje tomu, co ty..

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 9. 08. 2008, 11:44:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Honey.Bunny ja te nedavam do nejaky skatulky. vzdycky a vsude sou vyjimky..je jich malo, ale sou. kdyz se kouknes na holky jako na celek tak je to neco jinyho. je fakt. soudim jenom podle svych zkusenosti a podle holek, ktery sem mel moznost poznat a nebylo jich malo.

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 9. 08. 2008, 11:43:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Honey.Bunny a neni jich malo !617! i v realu takhle se vetsina snazi zaujmout. vzdyt si vem kolik holek se odvazi oslovit kluka jako prvni...vetsina z nich jenom tupe kouka a krouti si vlasama nebo neco a ceka az prijde.

Honey.Bunny

Honey.Bunny | 9. 08. 2008, 11:42:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Zizi: tak to je jedině dobře. My jsme peníze neměli nikdy a nikdy je mít ani nebudeme, vždycky jsme uměli vyžít z toho, co bylo. I s partnerem máme nouzi a já lítám od čerta k ďáblu, abych vše vyřešila a přežili jsme do dalšího měsíce. Ale co naděláš. Nájem je drahý, jídlo je drahé a kůň mi marodí...

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 9. 08. 2008, 11:41:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Honey.Bunny hele ja sem tu tak dva roky nebo ja nevim. denne mi do profilu koukne tak 10 holek i kdyz sem tu jeden z nejvic diskuzujicich, mam tak 10 stop za rok a nejsou to pozvani na kafe nebo na sex atd a i kdyz sem se z libka sesel s nekolika desitkama holek tak sem je musel vzdycky vytahnout ja, ale kdyz mi pak tak 40 holek reklo, ze maj kluka a hledaj si novyho nebo ze maj kluka, ale zrovna se hrozne nudily tak proto sly..tak 10 mi jich rovnou reklo, ze pokud nemam penize tak nema smysl se se mnou vubec bavit...jo mozna mam smulu na holky. ale ze by tolik ? !617! je jasny, ze nekdo resi ty nabidky vic a nekdo min. ja zadny nemam tak to neresim. holky jich maj vic, protoze si porad vetsina lidi mysli, ze prvni krok maj udelat kluci a je uz jedno v cem

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 11:41:20

> Jimbo.cz
v tomdle to máme jednodušší...ale zase nás chce hodně lidí..právě jen ojet...a nazdar....je opravdu lepší si rozmyslet s kym jo a s kym ne....já sama jsem vybíravá na vztah hrozně....a netvrdím že vzhled neni duležitý...je...pro mě ano...ale jiným zpusobem....ten člověk mě musí přitahovat..ta chemie tam musí pracovat....a pak je jedno jak ten člověk vypadá....stačí že se líbí mně...jiným se líbit nemusí...

Honey.Bunny

Honey.Bunny | 9. 08. 2008, 11:40:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Jimbo: je mi 25 a mám preference (charakterní, rozumný, čestný, věrný atd.) už od svých patnácti..samozřejmě, že mě musí upoutat i tím, jak působí, vzhledem..ale rozhodně si nevybírám žádné plakátové krasavce a nagelované Keny.
Takže opět špatná škatulka...nezlob se!1!

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 11:39:05

> Honey.Bunny
taky znám takový lidi...a znám jich hodně...nelíbí se mi to..ale s tim nixc neuděláš...takoví lidé jsou všude...mám se dobře...ale přesto si fakt skoro všechno platim sama....rodiče ze mě nechtěj mít ten případ jak jsi uvedla výše....

Honey.Bunny

Honey.Bunny | 9. 08. 2008, 11:38:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Jimbo: pokud holka neumí zaujmout ničím jiným, než vzhledem (a případnými polonahými fotkami na LST), tak je docela chudinka!1!

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 9. 08. 2008, 11:38:19 | více příspěvků | napsat uživateli

uran235 normalnimu cloveku, kterej si nechce jen tak uzivat de o to aby si s tim druhym hlavne rozumel. to je jasny. pro dlouhodobejsi vztahy je to urcite zaklad, ale kdo to dneska tak bere ? moc lidi ne. kdyz vedle sebe postavis hezkyho bohatyho devkare, kterymu to kouka z oci a normalniho rozumnyho kluka, s kterym si ma holka co rict akorat vypada prumerne tak si stejne vetsina vybere toho hezkyho. to uz je ozkouseny !617!

Honey.Bunny

Honey.Bunny | 9. 08. 2008, 11:37:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Zizi: je fajn, když se má někdo dobře a nikomu to neberu. Vadí mi jen to, když toho někdo využívá, zneužívá..a nedostane příležitost, aby mu do toho rypáčku nahoru napršelo a nepadl na tlamu. Takových rozmazlených slečinek a hošánků je plné líbko. Nikdy nic nedokázali, ale hrozně moc si o sobě myslí..
Nicméně netvrdím, že konkrétně toto je tvůj případ..

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 9. 08. 2008, 11:36:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Zizi_and_Zuzu no to je ten rozdil !617!. po me by sice holka nikdy asi nevyjela, ale kdyby tak ja bych dokazal odmitnout celkem v klidu !617!..mozna sem zoufalec bez holky a sexu, ale mam svy zasady. asi bych si to pak vycital, ze sem mohl a nevyuzil sem si toho, ale svym zpusobem se toho i bojim..prece jenom sou to tri roky...hlavne vetsina holek umi zaujmout jenom vzhledem a nicim jinym !617!..takze i kdyby po me vyjela nejkrasnejsi holka tak by z toho nejspis nic nebylo

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 11:35:43

Jimbo.cz...já nejsem gay....já jsem bisexuál....mno jako myslim, že jestli strávíš ještě dva roky sám, takže se přeorientuješ a rád!2!

uran235

uran235 | 9. 08. 2008, 11:34:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jimbo.cz
Jak psala Honey, není to o penězích ani kráse, ale o tom, jak se dokáží sladit. Kupodivu to není ani o inteligenci a znalostech, jak se snaží intelektuálnější menšina tvrdit. Raději si vyberu méně inteligentní slečnu, s kterou mi bude dobře, se kterou potáhnu za jeden provaz, než hádavou vysokoškolačku.

Honey.Bunny

Honey.Bunny | 9. 08. 2008, 11:34:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Jimbo: jasný...tak holky to mají jinak než vy. Ale ne každá řeší deset nabídek denně, jak se mylně domníváte. A pokud už nějaké vůbec jsou, tak za nějaké řešení ani nestojí..

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 9. 08. 2008, 11:33:10 | více příspěvků | napsat uživateli

mc.devil u me to na preorientaci zatim nevypada !617!

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 11:33:05

> Jimbo.cz
to s tim make upem atd máš pravdu...na některý z vás se dá jít lehce...ale nemám ráda snadný "kořisti" !883! a proč to máme tak snadný?..protože holka muže mít sex kdykoliv...vždycky se najde nějakej kluk kterej by se s ní vyspal...tak to prostě je..a hlavně mi přijde že chlapi moc sex odmítat neumějí....a holky si víc vybírají s kym budou spát..je to dokázaný (asi to neni u všech)...máš holku a kluka....holka udělá oči...vyjede po klukovi..a když převezme iniciativu...pochybuju že ten kluk se od ní odtrhne když mu bude svlíkat kalhoty a řekne jí.."ne dik...nechci sex"...

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 9. 08. 2008, 11:32:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Honey.Bunny hele tak jako kdyz se zeptas mlady holky tak do 20-25ti jakyho kluka by chtela tak ti naprosta vetsina holek na prvnim miste rekne, ze peknyho, sexy atd. kdyz se zeptas nejaky starsi tak ti vetsina rekne spolehlivyho, hodnyho, vernyho apod...to sou ty zkusenosti. jenomze kdyz holce reknes nevybirej si hlavne podle vzhledu nebo penez, protoze nejspis narazis na nejakyho hajzla nebo devkare tak ji to stejne bude jedno...i kdyz si 10x vybere stejnej typ kluka,10x to skonci stejne spatne a ona si i po 11. vybere ten samej typ...proste dokud tvrde nenarazi tak si to neuvedomi a je uz jedno jestli otehotni, chyti nejakou nemoc nebo ji ten kluk zmlati

Honey.Bunny

Honey.Bunny | 9. 08. 2008, 11:32:28 | více příspěvků | napsat uživateli

uran: v tom s tebou souhlasím. Myslím, že jsem si užila s partnery dobré časy, ale taky spoustu špatného, co bylo potřeba řešit. V současné době to taky nemám jednoduchý, neb řeším byt, donedávna jsme rekonttruovali a pak od toho z jistých důvodů odstoupili, hledali podnájem, našli ho...ale je to drahý, drahá je kauce, provize..do toho nastaly problémy s přítelovou rodinou, málem mi umřel kůň a dnes s ním odjíždím na operaci do Brna. Není toho na mě málo, vztah je narušený, ale pořád držíme a vydržíme...vždyť se v půlce měsíce už stěhujeme, tak musíme...

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 11:30:19

Jimbo.cz:mno tak řekl bych lepší to první.....do bordelu.....za síťkovanýma děvkama.....v žádnym případě.....mno víš...ty máš omezenej výběr....ty jdeš jenom za babama.....to se mě nemůže stát....!5!!2!

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 11:29:51

nezáleží na tom jestli je i široký, může být široký ale strašně malý - tak se stane, ale to taky není důvod toho se leknout a utéct :D opravdu i s malým nebo tenkým jdou dělat parádní věci hh :)

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 9. 08. 2008, 11:29:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Honey.Bunny timhle to neni...u me vsechno plati trosku jinak..ono se rika, ze kdyz clovek nehleda tak si ho ta "laska" najde. ja nehledal vic nez rok. nijak sem to neresil a pak uz me to zaclo srat a zalozil sem si libko !617!...byl sem naivni..hehe...stejne tak se rika, ze kdyz uz clovek nekoho ma tak ma najednou tolik prilezitosti a moznosti nekoho mit...jo hovno. ten muj posledni vztah trval dva a pul roku. ji oslovilo prumerne deset kluku denne a me za celou tu dobu nikdo a nebyla ani nejmensi prilezitost. vzdyt ja uz nejspis ani neumim libat.!1333!

Honey.Bunny

Honey.Bunny | 9. 08. 2008, 11:29:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Jimbo: no nevím, já jsem si vybírala partnery dle toho, jak na mě působili celkově, jak jsme si rozumněli, zda jsme si měli co říci, zda jsme měli společné zájmy....jestli měl šmrnc..to ostatní jsem nikdy neřešila. Taky jsem nikdy neměla "děvkaře" a nikdy jsem neměla ani "pracháče" a nijak tím netrpím.

uživatel eliminován | 9. 08. 2008, 11:29:08

> Honey.Bunny
to asi ano....ale tak mi to přijde normální..je smutný když prostě někdo to tak nemá..ale já za to nemužu..a proto nemám ráda když někdo soudí lidi jen proto že se třeba maj dobře...takovej je prostě život...jednou nahoře jednou dole...nevim co ti o mě kdy Terka řikala...nejsem žádnej svatoušek..a ani ne vždycky hodná na lidi..ale jsem taková..a opět jen člověk...myslím že ti co mě znají blíž...ví jaká jsem doopravdy...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

velkyholkavelikostklacek

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑