Diskuze a otázky - vzdělávácí soustava...
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 25 příspěvků a shlédlo ji 339 uživatelů .
KIIV | 3. 01. 2009, 23:24:20 | více příspěvků | napsat uživateli
jako jo kdyz je ucitel fakt uzasnej a dokaze zaujmout kohokoliv tak pak se to da... ale takovejch fakt moc neni...
KIIV | 3. 01. 2009, 23:21:17 | více příspěvků | napsat uživateli
> Zelenoocko
no existujou ucitele kteri uci to co se naucili pred 30lety a od ty doby uz nic novyho nevnimali... sou i ucitele kteri precetli pouze jednu knihu a to tu ze ktere uz kdo vi jak dlouho uci...
to aby byl ucitel odbornik predpoklada ze to uceni bude .. jak by se to dalo nazvat...
motivace? kazdej kdo, neco ovlada, nebude ucit za mizernej plat...
uživatel eliminován | 3. 01. 2009, 23:12:50
KIIV: Takový učitel je potom k ničemu, ale to samé bys mohl říct o právnících, lékařích, inženýrech.
Učitel by měl mít vzdělání v oboru, tedy by měl být odborník na to, co učí.
KIIV | 3. 01. 2009, 23:09:58 | více příspěvků | napsat uživateli
> zuzkasimkova
s tim nemam problemy... elektronika a programovani me bavi a rad se ucim nove veci
KIIV | 3. 01. 2009, 22:54:26 | více příspěvků | napsat uživateli
> Zelenoocko
nebo pokud to ani ucitel nepochopil spravne tak te svede uplne mimo :D
uživatel eliminován | 3. 01. 2009, 22:53:43
honziiik: Zajištění srovnatelného známkování a objektivity přináší státní maturita, na kterou skoro všichni nadávají, aniž by se nad ní pořádně zamysleli.
KIIV | 3. 01. 2009, 22:53:35 | více příspěvků | napsat uživateli
> honziiik18
prumer a znamkovani je tak neskutecne neporovnatelny...
neda se srovnat ani ve stejnem rocniku kde uci dve tridy jini ucitele...
se udelalo takovy srovnani ...poslal se diktat se 3 chybama ucitelum po cely republice a rozptyl znamek byl snad od 1 do 5...
KIIV | 3. 01. 2009, 22:51:21 | více příspěvků | napsat uživateli
me by treba vyhovovala individualni rychlost ... neni nic horsiho nez se ve skole cele mesice nudit u veci ktere uz davno znate...
pak to chce asi presvedcivejsi ukazky ze to co se lidi ve skole uci jim k necemu bude...
(mimochodem sranda potkat servirku ktera neumi vypocitat 258/2 a pak jeste vrati o kilo vic)
pak formulace maturita pro kazdeho je kravina... tim se z maturity udelal podradnej car papiru.. kterej sice kazdej musi mit ale cenu bude mit az kdyz nahodou na toaletach dojde papir
taky se dusledne zbavovat parchantu co akorat rusi
uživatel eliminován | 3. 01. 2009, 22:48:04
stačí tak jak teďka, jenom by mělo být na všech školách stejné posuzování známkování a u přijímaček brán větší zřetel na průměr
uživatel eliminován | 3. 01. 2009, 22:42:35
panveverka: Bez učitelů třeba něco nepochopíš nebo to pochopíš špatně. To co je důležité se často nekryje s tím, co tě baví.
uživatel eliminován | 3. 01. 2009, 22:39:33
Jde o motivaci. Kdyz nekdo nechce tak se proste ucit nebude ani kdyby byl system nejlepsi. !1424!
uživatel eliminován | 3. 01. 2009, 22:37:42
větší motivace a větší provázání s praxí, tak aby člověk mohl chodit jak do školy, tak do práce a obojí to mohl skloubit !638!
shodushi | 3. 01. 2009, 22:03:02 | více příspěvků | napsat uživateli
Pro Zelenoocka: To máš pravdu, ale někdo to dělat musí. Docela dost mě to baví. Ty, jak jsem si stačil všimnout v profilu, máš ale hezčí žačky.!1205!
uživatel eliminován | 3. 01. 2009, 21:59:40
Shodushi: Taky koukám, mladá "učitelka" a ještě k tomu chlap. Dnes poměrně vzácný úkaz.!2!
shodushi | 3. 01. 2009, 21:54:40 | více příspěvků | napsat uživateli
Zelenoocko- Zdravím kolegu z branže. Já myslel, že jsem tu jediný učitel z celého libimseti.!1424!
uživatel eliminován | 3. 01. 2009, 21:51:47
Zazněla tu myšlenka: "Učit se to co kdo chce, kdy chce a jak chce".
Jo klidně, ale zároveň k tomu také zodpovědnost za vlastní výsledky.
Ať se potom mlaďoši nediví, že propadli, protože vždycky měli chuť dělat něco jiného než se učit. Současná situace je taková, že učitel je odpovědný za výsledky svých žáků.
Dokud to tak bude,
tak budou šprtat, už jen proto abych já neměl průšvih.
PrInCezNAxD | 3. 01. 2009, 21:50:02 | více příspěvků | napsat uživateli
Vtipný výklad , zajímavý , ale učitel nebo profesor by měl mít přirozenou autoritu .. !764!
uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:31
meli by nechat t odite si to vyzkouset treba v praxi..
jak rika jedno zname cinske porekadlo:
"rekni mi a ja zapomenu,
ukaz mi a ja si zapamatuji
nech mne to delat a ja pochopim"!27!!20!
uživatel eliminován | 3. 01. 2009, 21:38:47
jak? no hlavne by to nemelo nudit, meli by se ucit jen ty skutecne podstatny veci, a predevsim by se ucit jen to co kazdej chce. kdyz nekdo bude chtit bejt treba kuchar tak by vubec nemel mit dejepis !2!
Re_cik | 3. 01. 2009, 21:35:40 | více příspěvků | napsat uživateli
Chytlavě, zajímavě, názorně a přesto naučně .... tak bych se to nejlíp naučil, ale to asi do konce oboru budu chodit domů se 4 na vysvědčení .... !24!
uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:31
a co se týče samovzdělávání, tak jediná věc potřebná je motivace..když je ji dostatek, jde se naučit i bez učitelů..naučit daleko víc, ptž si vybíráš pouze to důležité a to, co tě baví
uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:31
- učitel by pčředevším měl sám vědět, co učí a nebýt pouze předčítačem učebnic
- měl by látku podat zajímavě a logicky..přehledně..aby to bylo průzračné a bylo jasné "co tím básník chtěl říct"
k tomu druhému bodu je ale potřeba dávka inteligence..lidi sice můžou nákou věc umět, ale když ju nedokážou vysvětlit, at se necpou to školství
andik.andilek | 3. 01. 2009, 21:16:29 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Jak by podle vás mělo vypadat vzdělávání?? hmm?? !612!
reagovat