Diskuze a otázky - Věříte v reinkarnaci?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Newic

Newic | 10. 04. 2013, 14:41:32 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Posmrtný život!1!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

Nikeyla

Nikeyla | 11. 04. 2013, 11:23:58

Možná něco existuje, ale bavit se o spekulacích je na nic.!1421!

V diskuzi je 43 příspěvků a shlédlo ji 1235 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 20. 04. 2013, 13:38:10

Byl_sem_M-Cristiane jj :D jinak pěknej příklad !2!!2!

uživatel eliminován | 20. 04. 2013, 13:07:25

Já teda nechápu, když (skoro) všichni věřej na zázraky a nadpřirozené věci, proč nikdo nechce věřit tomu, že pěstuju klobásy na zahrádce !2!

Dick_Hard

Dick_Hard | 19. 04. 2013, 20:52:03 | více příspěvků | napsat uživateli

jo, moje tělo se reinkarnuje do květinek, broučků a hlíny !1!

uživatel eliminován | 19. 04. 2013, 16:05:37

ano;)

42.nitram

42.nitram | 19. 04. 2013, 00:08:21 | více příspěvků | napsat uživateli

toz vasu picu sem tez nevidel a verim ze ju mate.. !54!!937!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 16. 04. 2013, 15:01:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne, ale bavi me se o tom bavit a spekulovat :-D

AlpaKikin

AlpaKikin | 13. 04. 2013, 13:22:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Reinkarnace má své mezery - což o to - bylo by to fajn, stačí jen propustit uzdu fantazii !1287!

uživatel eliminován | 13. 04. 2013, 11:42:56

Tak, pokud si člověk nechává svou víru pro sebe, tak ani není co brát, že jo.. !540!

Pip-Girl

Administrátor Pip-Girl | 13. 04. 2013, 11:31:51 | více příspěvků | napsat uživateli


Spíš bohužel pro některé.

uživatel eliminován | 13. 04. 2013, 11:26:35

Tak tak, stejně jako nikomu nemůžete dát rozum, tak nikomu nemůžete vzít víru .... naštěstí !1!

Pip-Girl

Administrátor Pip-Girl | 13. 04. 2013, 11:18:16 | více příspěvků | napsat uživateli


REINKARNACE je hlavně o víře a tu nikomu vzít nemůžete.
Naštěstí ..

uživatel eliminován | 13. 04. 2013, 11:07:07

Víru v reinkarnaci komplikuje ovšem fakt, že lidí stále přibývá (geometrickou řadou) - takže musí být spousta těch, na které se žádná duše nedostala.

A naopak, v jistých obdobích lidí zase ubývalo, takže některé duše by zase mohly zmizet natrvalo.

Pak je tu samozřejmě nejasná souvislost duše a genetické informace přenášené skze DNA...,
nejasný okamžik toho, kdy duše do těla vstupuje a kdy jej opouští,

a navíc nám to papež zakazuje, věřit a šířit takovéto kacířské myšlenky. !2!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 13. 04. 2013, 02:57:33 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! ne, neboť je to zcela logický nesmysl !876!

uživatel eliminován | 12. 04. 2013, 21:17:52

A ještě k té reinkarnaci... tu zas tolik nezavrhuju, ale stejně si myslím, že je to spíš jenom útěcha pro slabochy, kteří se nedokázali smířit s něčí smrtí.

uživatel eliminován | 12. 04. 2013, 18:35:33

> mluno

Myslím, že dnes už je dost spolehlivě prokázáno, že proutkaři žádné nadpřirozené (a vlastně ani přirozené) schopnosti nemají ... že když se nechají hledat věci, na jejichž existenci nelze usoudit z toho, co kolem vidíme (nebo slyšíme nebo tak), tak nejsou o nic spolehlivější, než zcela náhodná volba.

Poslední takový "výzkum" provedla tuším Česká televize, když točila reportáž o firmě, co dostala desítky miliónů na vývoj nějakého zesilovače pro proutkaře, který měl vyhledávat výbušniny nebo osoby či co...a chlap byl ještě tak blbý, že souhlasil s tím, že před televizí veřejně předvede, jak ten zázrak funguje !2!!2!!2!

uživatel eliminován | 12. 04. 2013, 18:20:50

> mluno

Je to přesně jak říkáš - nejde o to, zdali to věda umí nebo neumí vysvětlit, jde jen o to, zdali se to nějak projevuje na tomto světě.

Věda se nezabývá věcmi, které se zde vůbec nijak neprojevují - protože vědecká metoda stojí na porovnání předpovědí s experimentem. Věci které se nijak neprojevují, nelze vědecky zkoumat (a jednoduše řečeno, můžeme s klidem říct, že prostě neexistují - aspoň do doby, než se nějak projevovat začnou)

uživatel eliminován | 12. 04. 2013, 17:09:10

, Ne.

cocaine86

cocaine86 | 12. 04. 2013, 15:25:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Ja verim na kremaci :D

mluno

mluno | 12. 04. 2013, 13:04:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Já osobně tomu nevěřim. Ani nemám důvod. Víte jsou různé nevysvětlitelné věci, které ale mají nějaký hmatatelný důsledek. Jako třeba proutkaři, co hledaji vodu nebo potrubí (v devadesátejch letech si je dokonce zaměstnávali energetici - bylo to levnější než specializované přístroje a stejně spolehlivé). A i když to vypadá nadpřirozeně, tak si myslim, že dělají to samé, co ty přístroje - hledají deviace v magnetickém nebo gravitačním poli Země. Pak jsou věci, se kterými si věda neví rady ani náznakem, ale prostě jsou (jsou zdokumentované).
Pokud jde o posmrtný život nebo stěhování duší, tam je otázka, jestli něco takového vůbec je. Já o tom dost silně pochybuju.

SSBN

SSBN | 12. 04. 2013, 13:01:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevěřit v Boha znamená, že je mi dovoleno COKOLIV. A to je jako podstatně vhodnější pro prosazování mých zájmů než staré haraburdí přikázání a morálky. Jestli mi jako rozumíš...

Newic

Newic | 12. 04. 2013, 12:58:27 | více příspěvků | napsat uživateli

až tu umřem tak to zjistíme !2!!2!

mluno

mluno | 12. 04. 2013, 12:57:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Zatím se pokud vim nikomu nepodařilo prokázat jeho existenci. Ale z vědeckého hlediska to samozřejmě neznamená neexistenci. Jen je dost nepravděpodobné, že by něco takového existovalo.

Nikeyla

Nikeyla | 11. 04. 2013, 11:23:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Možná něco existuje, ale bavit se o spekulacích je na nic.!1421!

JmenujiSeLukas

JmenujiSeLukas | 11. 04. 2013, 10:15:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe v pohode tvuj nazor prijimam, ale nevidime to stejne :)

uživatel eliminován | 10. 04. 2013, 22:46:01

Bóže - moderátor a hlásá tu také kraviny... kam ten svět jenom spěje !24!

Ty.kokos

Ty.kokos | 10. 04. 2013, 22:09:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Věřím na káru, že mi nechcípne.

uživatel eliminován | 10. 04. 2013, 22:02:47

AlesekBB !486!!486!

JmenujiSeLukas já ti to moc rozpitvávat nechcu, ale mě to přijde hodně divný, ikdyž chápu, jak to myslíš, mám k tomuhle, tvé "víře" aniž ti ji nějak chci brát, pár výhrad !2!
1) člověk může býti "lepší" (rozumíme-umět se chovat s ohledem, být přímý, férový, umět pomáhat tam kde je potřeba) aniž věří v něco takového !2! naopak, právě víra (strach a strašení - z nezmámého - nemocí, dějů v přírodě) z lidí vytvořila ovce :o) které nemohou být "lepší" už jen proto, že víra stanovuje odpustky :o) je pak jednoduché něco udělat a jen odříkat text, jak je to někomu líto :D

2) a k těm duším :o) mě to nepřijde moc logický !2! podle té vize, by tu pak asi "poletovalo" x miliard duší, nejen lidí, ale čehokoliv, co umře :o) asi by mi nebylo moc jasné, jak se to tu všechno vměstná, apod. už jen vzhledem k fyz.zákonům a to pravidlo, "rozhodnout se věřit" že by tohle stálo za tím vším :D aby bylo něco osvícenýho nebo co !2! no nevím nevím hele !2! moudra v knihách jsou jedna věc, ale ta druhá zas je, do jaké míry je něco z třeba nevědomosti apod. přitažené za vlasy a do jaké ne !2!

evzen-onegin

evzen-onegin | 10. 04. 2013, 20:43:50 | více příspěvků | napsat uživateli

V reinkarnaci a reklamaci věřím skálopevně !407!

JmenujiSeLukas

JmenujiSeLukas | 10. 04. 2013, 20:26:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdyz to ted po sobe ctu, tak jsem to napsal hodne zmatene. Hodne veci dohromady a nenavazujicich na sebe ... to ale asi jen potvrzuje, ze mam v tom sam zmatek .. jen jsem chtel neco napsat, protoze me to taky zajima a myslim ze to neni spatne :) ... nekomu to prijde blaznive .. Jenze prave tak zahazujete sanci byt lepsi.. Kdybyste totiz vedeli, ze jste dobri, brali byste kritikovo vyjadreni jako skryte napomenuti, ze muzete byt jeste lepsi. Energii utocnika byste premenili v energii vlastni. Nezapominejte: nemusite se libit jinym, ale musite zit sami sebou. At se rozhodnete, ze neco dokazete, nebo nedokazete, tak je to pravda... :)

JmenujiSeLukas

JmenujiSeLukas | 10. 04. 2013, 20:12:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> AlesekBB cekal jsem jen na to, kdy nekdo neco takoveho napise :DDDD (y)

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

reinkarnaceživot

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑