Diskuze a otázky - Váš poslední film?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 27. 10. 2014, 23:05:15 |

http://www.csfd.cz/film/374052-kmen/

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

AlesekBB

AlesekBB | 1. 12. 2019, 03:45:15

Joker a bylo to dost slabý... Jako Jáchymův výkon ultimátní a...to bylo vše !1217!

V diskuzi je 1844 příspěvků a shlédlo ji 42780 uživatelů .

předchozí | 0 | 300 | 600 | 810 | 840 | 870 | 900 | 930 | 960 | 990 | 1200 | 1500 | 1800 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

EL.pH

EL.pH | 10. 04. 2016, 19:02:09 | více příspěvků | napsat uživateli

lel.

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 19:00:48

Jsem to ještě vylepšil.

EL.pH

EL.pH | 10. 04. 2016, 17:58:36 | více příspěvků | napsat uživateli

elf
Ne, logika s vírou se v mnoha případech vylučují. Naopak, když na víru zkusíš aplikovat logiku, tak ta víra půjde do prdele.

Kopírovat umíš, ale když se snažíš vymyslet něco svýho, tak je to, no, prostě jako od debila.

> Tak zaujatý člověk jako ty, který neumí ocenit nic víc, v čem není ratoliště krve, mrtvoly, rozřezané hlavy, mozky na stěnách, násilí na ženách, obecné násilí, démonické výjevy a další nechutnosti, by opravdu neměl srovnávat vůbec nic.

Co to meleš za píčoviny? Jsi normální?

OK, takže uznáváš, že se řídíš pouze a jenom tvými pocity a dojmy a realita diskuze nebo argumenty tě vůbec nezajímají. LOL.
A přitom stačilo napsat, že jsi hysterická blbka, která bude plivat na cokoliv jen proto, že se jí nelíbí, kdo to řekl, i kdyby ten někdo říkal, že 2+2=4.

Vím toho mnohem víc než je ti milé, zjevně. A to samozřejmě díky tobě a tvé prezentaci tady.
Základní rozdělení dobrého a špatného tak, jak ho vnímáš ty, jsem opustil někdy ve 12 nebo 13 letech, protože je zjednodušené, dětinské a nedostatečné. Dospěj, a pak možná pochopíš, co ti říkám.

Tebe ovlivňují jen tvoje pocity a dojmy, logika a argumenty ne, to víme už dlouho a dneska to máme i přímo od tebe.

Ale jistě, že mám. Proč bych neměl?
Hodnotit tvojí omezenou inteligenci a z toho plynoucí omezené schopnosti může samozřejmě každý, pokud k tomu má dostatek informací, např. v podobě tvých příspěvků.

Je to definice pohádky, do které se vejde i anime.
Co na tom pořád nechápeš?

EL.pH

EL.pH | 10. 04. 2016, 17:58:23 | více příspěvků | napsat uživateli

chichiru
> elph (tak to teda hodím sem)

Ano, bez víry je ti totiž logika úplně k ničemu!

Ale ty to nevíš, to je to... vždyť vidím, jaký nesmysly o tom píšeš a můžu to srovnat. Ty ne.

Tak zaujatý člověk jako ty, který neumí ocenit nic víc, v čem není ratoliště krve, mrtvoly, rozřezané hlavy, mozky na stěnách, násilí na ženách, obecné násilí, démonické výjevy a další nechutnosti, by opravdu neměl srovnávat vůbec nic.

Ostatní, kteří jsou schopni ten film zhlédnout a ještě ho ohodnotit kvalitním a profesionálním způsobem, mi vůbec nevadí. Ale vůl jako ty, který si tady spolu se svým kamarádem hraje na všeználka, umělce a inteligenta, mi opravdu nic neříká a nezaslouží si ode mě nic, než negativní reakce.

O tom jak já vnímám svět ty nevíš vůbec nic a že nezvládáš ani základní rozdělení dobrého od špatného, je problém tvůj, ne můj.

Tvoje zkreslené váhy mě ale vůbec neovlivňují.

Myslím, že ty, nejen jakožto někdo z netu, ale i člověk jako ty, nemá vůbec právo mi tady říkat na co mám a nemám ambice, schopnosti, inteligenci ani jiné ability.

Tak buď je to definice pohádky, nebo anime. Nemůžeš si plést tyhle dvě věci. A vůbec nejde o nějakou básnickou fantasii, ani pravdivost, jelikož v anime se objevují dramata a často bývají založeny i na skut. událostech.

EL.pH

EL.pH | 10. 04. 2016, 17:19:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Jaké je poselství anime? To bych teda fakt chtěl vědět od tebe. Musí to být něco strašně hlubokomyslného, co jinde nenajdeme!

!1358!!1358!!1358!

EL.pH

EL.pH | 10. 04. 2016, 17:18:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Jak neví? Máš nás tady za stejný debily s poruchou paměti jako jsi ty sama? lol. !1358!

Logika je fujky fujky, viď? Víra je lepší. !54!

Ale ty to nevíš, to je to... vždyť vidím, jaký nesmysly o tom píšeš a můžu to srovnat. Ty ne. !1358!
Psychopatů je na světě tolik... miliony se na něj vydržely dívat, možná dokonce desítky milionů. Jak to jen bůh mohl dopustit?! !2!

No pro začátek budeš muset pochopit ty, že svět není rozdělen na božské a ďábelské. Už jsi dost stará na to, abys tenhle tupý dětinský bipolární pohled opustila a přestala si myslet, že to "nebožské" je automaticky špatně.
Ale hlavně, že soudit je budeš moct až teprve po tom, co se o těch kterých dílech něco dozvíš. Což jsi neudělala ani u toho filmu ani u té hudby. Všechno, co mi tady píšeš, jako např. "tyl i hudby, plátna a jiné grafiky, kde vystupují samé nechutné výjevy a neurozy" má tak absolutně nulovou váhu a je k smíchu. !1!

Jsi jenom vystrašený děcko, který má sice velké ambice, ale kterému chybí schopnosti je naplnit a taky inteligence a pokora k tomu, aby pochopilo, na co má a na co ne. !638!

To je definice pohádky a anime, která se překrývá. !1!

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 17:17:22

> ichiru
Nad tvou debilitou málokdy jde zůstat v klidu, navíc když ji začínáš vyhánět do extrémů.

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 17:14:22

> EL.pH
Škoda, že v tom nevidíš, sebe. Sebekritika ti nikdy nic neřekla, viď. !484!

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 17:13:08

> EARTHLING
Právě ses pohoršil sám a to stačí. !188!

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 17:11:15

> EL.pH
Jelikož anime, ani jeho poselství a nátuře vůbec nerozumíš, by ses měl opravdu zdržet slovního spojení "jde o to".
Zbytek jsi naprosto zase vypustil, takže se s tebou o tom nebudu dál bavit a hrej si tady divadélko pro svoje očička. !484!

EL.pH

EL.pH | 10. 04. 2016, 17:09:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Nad tímhle se nemá smysl rozčilovat.
Nemůže za to, že je úplně tupá a že jí její ego v sebeobraně nedovolí uznat, že nemá pravdu a co hůž, že jí má někdo, kdo si o ní myslí, že je úplně blbá. To by přece znamenalo, že když má pravdu tady, tak i s tím názorem na její inteligenci jí může mít taky... !638!

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 17:08:26

> EL.pH
Ne, nic takového nikdo neví, kromě těch, kteří mě chtějí jen špinit. Pořád tě bolí to egíčko? Ale no ták...!1351!

Ano, to jsi pochopil ze své čisté a ničím neposkvrněné logiky. It's good for you! !2!

Tak to mě těší, že už zase můžeš dýchat. !1351!

Nepotřebuju se dívat na něco, o čem vím co to je a jak to vypadá. Nepotřebuju prostě, umím si to domyslet a tenhle film mi nic pěkného nikdy nedá. Nevyhledávám tyhle nechutnosti, už to pochop a dívej se a top se v nich sám.
ANo, protože je to film pro psychopaty, kteří se na něj vydrží dívat. Taky ho má v tobě tak trochu odhalit. Ovlivňuj se a vzdělávej takhle dál. !756!

A kdy hodláš pochopit, že nejde jenom o begotten, ale vůbec obecně o tvůj styl i hudby, plátna a jiné grafiky, kde vystupují samé nechutné výjevy a neurozy, které ještě hájíš a povyšuješ je nad ostatní? Připadáš si normální? !2!

A o je definice pohádky, nebo anime? !1111!

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 17:00:08

> MestizoD
Bylo to k politice, wastedlifere.

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 16:59:26

> 16:26:27
Ty blbá píčo, kdy už tvůj růžově narušenej mozek pochopí, že když jsem napsal, že jsem Begotten shledl dvakrát a nikdy ho nedokoukal, tak že to asi znamená, že podobně nechutným filmům neholduju ? Nemám ale taky zapotřebí se nad nima pohoršovat jak malý blbý děcko, který na pískovišti našlo vytrženej kousek stránky z pornočasáku.

MestizoD

MestizoD | 10. 04. 2016, 16:57:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> EARTHLING
ale bylo to k filmu, cuckold.

> ichiru
a ty tuto planetu svoji existenci.

EL.pH

EL.pH | 10. 04. 2016, 16:41:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Jde o to, že podle tebe musíš koukat na anime v japonštině, ale taky jde o to, že ty pořád nedokážeš pochopit, že je to k ničemu, když tomu stejně vůbec nerozumíš. !54!

EL.pH

EL.pH | 10. 04. 2016, 16:39:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Proč by mi mělo být líp? Vždyť víme, že jsi lhářka už tak rok a půl. !638!

Pochopil jsem, že ti nedošlo, že jsi vlastně potvrdila má slova a že se kvůli tomu tak trochu zlobíš. !638!

Jak u tebe jinak?

Ale... vždyť jsi to vůbec neviděla. !1358!
To je celá pointa toho všeho... meleš o něčem, tvrdě to odsuzuješ, pliveš nějaké nesmysly na autora, aniž bys vůbec viděla jeho dílo nebo o něm něco věděla. Jsi regulérní pomatený fanatik. !638!
Nevíš ani, čemu my dva holdujeme (a nikdy tu ani jeen z nás nic o podobných filmech nepsal, taže jsou to zase jen tvoje výmysly, ve kterých si ve svý hlavě žiješ) a děláš z nás tady kvůli tomu psychpaty. Kvůli tomu, co sis ve svý hlavě vymyslela a co nemá žádnou oporu v realitě jsme my ti špatní... !1358!
A tak je to u tebe se vším... ty si něco usmyslíš a realita tě pak vůbec nezajíma. Prostě úplně typický věřicí, který je normálním lidem k smíchu. !2!

> plus abych ti ukázala, že jsi stejně zaujatý v tomhle směru jako já v anime, tak jsme se dostali až sem
!1358! A to je to o čem mluvím!
Zatímco ty jsi do anime fanatik, pro mě znamená Begotten jen další film, který jsem zhlédl kdysi jednou a který ve mně zanechal určitý dojem, se kterým jsem se dvěma citově nezabarvenými slovy podělil s ostatními. A ty to celou dobu nedokážeš pochopit a cpeš mi cosi o nějaké zaujatosti. LOL. !1358!

Tak já mám taky nějakou definici z wiki.
"Jde o vyprávění založené na básnické fantazii, zejména ze světa nadpřirozených jevů. Důležité je, že pohádkový příběh není původně vázán na podmínky reálného světa. Příběh samotný není vypravěčem prezentován jako pravdivý a posluchači zpravidla také nevěří, že by se mohl odehrát ve skutečnosti."
!406!

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 16:31:22

> MestizoD
Ty jsi to tu už taky několikrát narušil svou rusofilií, která se týhle diskuze nebo obsahu nijak netýkala.

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 16:29:44

> MestizoD
A ty morálku téhle stránky.

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 16:27:46

> EL.pH
|A ne neumím japonsky, až na pár frází, ale o to tady vůbec nejde, chápeš?? !2!!2!

MestizoD

MestizoD | 10. 04. 2016, 16:26:51 | více příspěvků | napsat uživateli

kazite cely smysl obsahu zalozeni diskuze/otazky. ČURÁCI

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 16:26:27

> EL.pH
Však počkej až přijde. !2!

Dilly dally... !188!

Ano, samozřejmě, že lžu - už je ti líp? !1351!

> Takže to, že je pro dospělé platí i tak? !2!!2!!2!
Ty to vážně vůbec nechceš pochopit... takže si sleduj své masakry, ukájej se nad nimi a oni si pro tebe brzy přijdou, neboj, už nebudeš sám. !188!

> Skutečně nemám zapotřebí obhajovat cokoliv z toho co dělám nebo poslouchám před retardovaným dítětem. To snad chápeš a uznáš i ty.
Paráda, proč tomu bylo u mě vždy jinak? !2!

Ne, nevidím v tom čiré zlo, ale zvrácenost, nemoc onoho, kdo to vytvořil. A nebavíme se jen o begottenu, ale o jemu podobných filmech a ztvárněních, kterým ty a earthling tak holdujete, načež ty dle nich a jejich odpurcích soudíš druhé a nepodíváš se na to z pohledu normálního člověka, nebo člověka přecitlivělého, plus abych ti ukázala, že jsi stejně zaujatý v tomhle směru jako já v anime, tak jsme se dostali až sem. !484!!2! Už je toho na tebe mooc? !1351!

!2!
"Anime (japonsky アニメ) je označení animovaných filmů a seriálů produkovaných v Japonsku. Anime je zvykem dělit na TV seriály, OVA (Original Video Animation), ONA (Original Net Animation), speciály, filmy a hudební videa. Anime pochází z Japonska, kde je také zdaleka nejrozšířenější, a vyznačuje se charakteristickým stylem kresby postav a pozadí, jako anime se však počítá i loutková nebo 3D animace.

Anime pokrývá širokou škálu žánrů, od akčních seriálů přes detektivky až po psychologická dramata." ... ty pohádko. !2!

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 16:17:00

> ichiru
Pak se nabízí otázka proč vůbec točit filmy, když většina toho co se v nich děje je kolem nás.
To s těmi dveřmi byl dost hloupej případ. Dveře mají nějakou stálou strukturu. Není tam chaoz ve kterém lze vidět spoustu věcí. Abstraktní umění ti toho asi moc neříká, že ne ?

EL.pH

EL.pH | 10. 04. 2016, 16:02:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Ne, mě fakt ne. !1358!

S logikou máš obrovské problémy ty, ne já. !1!

Zato tyhle slabomyslné výmluvy sem klidně píšeš a zamořovat jimi diskuzi ti nevadí. !406!
Důvod bude spíš ten, že jsi jako vždycky lhala. !638!

Za koho to vlastně ještě mluvíš, když říkáš my?

!486!
A nezdá se ti, že ty tvoje silné žaludky (jenom bych připomněl, že zase meleš o něčem, co jsi vůbec neviděla) jsou v podstatě podskupinou těch dospělých, takže to, že je pro dospělé platí i tak? !638!
Před tebou jsem nic neobhajoval, to jsi blbě pochopila. Jenom jsem se ti chvilku snažil něco vysvětlovat, ale viděl jsem, že je to marné (a opět to vidím i tady).
Skutečně nemám zapotřebí obhajovat cokoliv z toho co dělám nebo poslouchám před retardovaným dítětem. To snad chápeš a uznáš i ty. !638!
Z čeho se mám vykacávat? Vždyť zase meleš úplně nesmysly. Z těch se vykacávat samozřejmě nebudu, protože se mě nijak netýkají. !1!

Souvislost to má s tím, na co tím reaguju. Pozvi si někoho dospělého, ať ti vysvětlí o čem se tady bavíme, když jsi sama retardovaná.
Bavíme se o konkrétním filmu (begotten - to je ten, který jsi vůbec neviděla, ale přesto ho odsuzuješ jako čiré zlo) a vedle toho o konkrétním žánru (anime) a v tomhle vlákně jsme se dostali k srovnání míry mého a tvého fanouškovství k těm dvěma konkrétním objektům. Už rozumíš? Uff. Tihle debilové... !24!

Anime = pohádka. A může se ti to nelíbit jak chce, ale nic tím nezměníš. !1!
Ty umíš japonsky nebo co? Vždyť tomu pořád vůbec nerozumíš, i když si na ten zvuk (jehož obsah je pro tebe stále nepochopitelný) zvykneš... !1358!

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 15:46:48

> EL.pH
I tebe. !484!

Ano, to není diskuze pro tebe. !756!

Nejsem schopná z důvodu zbytečnosti to sem psát, když jsi jich do diskuze napsal plno. Tak si tam něco vyber. !490!

Asi ne. Tak to už si nepamatuju, max v endings ale určitě jsme to nevnímali jako cosi japonského.

Ano, tvrdil jsi, že je to film pro dospělé, jenže on není spíš ani pro ně, ale pro silné žaludky, plus když k tomu přidám tvoje obhajování tvé hudby, kterou samozřejmě poslouchá jen menšina lisí, která je tak přirozeně inteligentnější než ti, co to odsuzují... !2!
!2!!2! Z toho se už nevykecáš. !756!

>A bylo by dobrý, kdybys už konečně pochopila, že když o nějakém filmu mimochodem napíšu, že byl "docela dobrý" (a to bylo moje jediné hodnocení celého snímku), tak se to nedá srovnávat s tebou a s tím tvým otaku fanděním japonským kresleným seriálům.
Tak to už je moc. !2!!2!!2! Kdo že si myslíš, že jsi? !2!A jakou že to má souvislost s mým anime? Vždyť se bavíme o celkovém pojetí a vnímání všechy stylů. !2!

Tak to by tě ale mělo zajímat teď, jelikož tehdy ses díval na pohádku a ne na anime. Japonština dává anime ten pravý anime ráz a jakmile si na ni zvykneš, tak veškerý dabing je naprostá slátanina a vůbec se to tam nehodí. Pravé anime se má sledovat v japonštině a nakonec pochytíš i několik slov, začneš se sám třeba učit počítat japonštině a vůbec rozšíříš si slovní zásobu, která je v Narutu např. hodně důležitá, jelikož se do češtiny ani nepřekládá, např. slova jako ramen, kunai, shuriken, jutsu, ninja, shinobi, senpai, kage plus japonské fráze, které ti utkví z odposlechu. Ano, dalo by se říct, že je to skrytý prožitek. !1111!

OK, ale to je tvů názor, tak z něj nedělej obecné pravdy. !756!

EL.pH

EL.pH | 10. 04. 2016, 15:05:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
No a? To je tvůj problém. Mě ne. !1!

Je nepříjemné, když tě nazývají takovými jmény a ty při tom víš, že je to pravda, viď? !5!

> je to všechno pravda jen pokud tomu sám věříš
To je logický nesmysl. Vlastně jako celá tvoje víra. Ale to je na jinou diskuzi.

A pořád nejsi schopná dodat ani jeden název. !638!

A to vám třeba nikdo neřekl, že je to japonský seriál? Nikde jste to neslyšeli?
Vždyť to psali i přímo v televizním programu hned vedle toho názvu... lol co mi to tady vyprávíš? !1358!

A já někde tvrdím něco jiného? Tvrdím něco, co je v rozporu s tímto? Umíš ty vůbec číst? !1358!
A bylo by dobrý, kdybys už konečně pochopila, že když o nějakém filmu mimochodem napíšu, že byl "docela dobrý" (a to bylo moje jediné hodnocení celého snímku), tak se to nedá srovnávat s tebou a s tím tvým otaku fanděním japonským kresleným seriálům. !638!
Prostě se konečně nauč česky a jdi mezi lidi, abys trochu pochopila, jak se ten jazyk běžně používá. A přestala tady psát takový ukrutný sračky. !638!

Vážně mě nezajímalo, jestli je to verze nějak upravená a je o třeba o minutu kratší nebo co.
Japonština, které ty stejně vůbec nerozumíš, ti dává nějaký zvláštní znalosti nebo prožitek jinak dabingem skrytý? Nebo proč tu o něm vlastně píšeš? !499!

Nezaujalo mě to proto, že je to prostě blbost. Stejně jako mě nezaujímají třeba telenovely nebo jiné filmy či seriály o určité tématice nebo s určitým zpracováním. !638!

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 14:59:25

Takhle filozofovat můžeš i nad dveřmi, které máš v pokoji a hledat v nich vyšší smysl.
Vlastně, úplně nad čímkoli...

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 14:56:06

> EARTHLING
OK.
Rozdíl je v tom, že vylít kýbl na plátno dokáže úplně každý a nejde moc ovlivnit, co z toho vznikne. Je to to samé jako když se já dívám do kolébajících se korun stromů a snažím se vidět víc, než jen kolébající se koruny stromů. Nebo když pozoruješ oblaka a snažíš se v nich vidět určité tvary, věci, pocity... k tomu nepotřebuji vylévat kýbl na plátno, ani vytvořit begotten, když vím, jak vypadá násilí, smrt, bezmoc, nemoci, má vize boha i jeho absence.

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 14:48:40

> EL.pH
Ale pro mě ano. Nicméně, zabije i tebe. !1351!

Ale je.

To se ti tak jevit mohlo, jelikož si stále myslím, že existuje, ale zapomněl jsi opět na to, že jsem mluvila o jeho filozofii a o tom, co Bible může člověku přinést a že je to všechno pravda jen pokud tomu sám věříš, ale to nejsi schopen pochopit a radši uvěříš té druhé straně, která je jaksi pořád přijatelnější. !484!

Nesmysly jsou tvoje závěry a příspěvky.

Dilly dally, shilly shally...!1111!

Vážně? Tak běž a zeptej se jich! !2! Za nás, kdy jsme Pokemony objevili, tak jsme je znali od školky a vážně nás zajímali jen postavy a schopnosti různých Pokemonů plus jak to dopadne. O původ jsme se nezajímali, to až později. !188! Ne, ale tehdy jsme si to mysleli a malé děti když vidí cizí Pohádku, tak je hned napadne Amerika, páč ta má přece nejlepší filmy a vůbec všechno nejlepší. !2!

Jistě:
Budeš muset pochopit, že vnímání tvých zvrácených filmů a podobných hudebních zpracování se u lidí různí a že když se líbí tobě, opravdu to neznamená, že se budou líbit i všem ostatním a už vůbec to neznamená, že tvůj názor na zvrácené filmy a jiné begotteny je ten správný (protože jsi jeho fanoušek -naopak, lidé jako ty jsou z principu zaujatí) !756!

Čili jsi sledoval upravené verze na Jetixu ještě s cz dabingem. Aha, tak to se ti nedivím, že tě to nezaujalo, navíc jsi byl ještě moc malý, aby sis pak pustil orig. verzi na netu v japonštině.

> V Česku seriál vysílal televizní kanál Jetix (dnes Disney Channel), avšak pouze v cenzurované a česky dabované verzi pro děti, v níž byly vystřiženy či znatelně poupraveny scény, kde se objevuje krev, neslušná mluva, kouření atd. Odvysíláno bylo pouze prvních 95 dílů, neboť se Jetixu další díly zdály být nevhodné pro děti.[4] Poté převzala práva k vysílání seriálu v Česku stanice Animax, která se rozhodla vysílat seriál s novým dabingem.[5][p 1] Později jej začal vysílat i sesterský kanál Animaxu s názvem AXN Sci-Fi.
...wiki

uživatel eliminován | 10. 04. 2016, 14:23:57

> ichiru
To bylo až po těch tvých řečech (který jsi začla vést s elphem), kterýma sis přesně tenhle typ reakce vysloužila.
Přesně tak. Někdo v tom vylítým kýblu na papír vidí skvrnu a jinej zas nemá takovýhle povrchní vnímání a vidí tam něco víc.

předchozí | 0 | 300 | 600 | 810 | 840 | 870 | 900 | 930 | 960 | 990 | 1200 | 1500 | 1800 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

film

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑