Diskuze a otázky - ten pravy / ta prava

úvodní strana | aktualizovat | dolů

alexandralbu

alexandralbu | 10. 08. 2012, 18:27:46 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

přemyšleli jste někdy o tom, kde se ted nachazi a co asi ted děla ten člověk, s kterym se jednou poznate a prožijete s nim zbytek života ?

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

Bitch.Please

Bitch.Please | 10. 08. 2012, 18:44:04

Není jedne pravý ani jedna pravá. Ten ''pravý'' může být každý člověk, který tě přitahuje a rozumíš si s ním a ve vztahu umíš udělat kompromis, takže nebude nikdo ani nadřízený ani podpantoflák, ale budete na stejné vlně

V diskuzi je 56 příspěvků a shlédlo ji 1258 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 8. 09. 2012, 16:08:15

Zametá chodníky na Anfield Road.

uživatel eliminován | 15. 08. 2012, 01:19:06

Nevím, to je vzdálená realita.

uživatel eliminován | 15. 08. 2012, 00:03:39

> alexandralbu ten pravý ani ta pravá neexistuje....vždycky to chce spoustu tolerance a trpělivosti takže je lepší se nezaobírat tím kde se právě nachází !1!

uživatel eliminován | 14. 08. 2012, 22:12:10

> Kaleidoskop
tak vono taky v tomhle věku by už člověk asi umřel hlady, kdyby to nepochopil...ale v těch dvaceti...no já třeba znám spoustu lidí, co mají s prací a hlavně se zodpovědností opravdu problém...

taky znám spoustu těch, co vydělané peníze dokáží spolehlivě utratit za pití či automaty nebo podobné voloviny...

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 14. 08. 2012, 22:06:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane:

Nevím, ve svém okolí mám lidi, kteří berou práci jakou součást života, byť někdy ne zrovna příjemnou součást. Jak se říká: "Bez práce nejsou koláče."!603!

uživatel eliminován | 14. 08. 2012, 21:51:26

> Kaleidoskop
jenže spousta lidí to jako samozřejmost nebere, bohužel...

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 14. 08. 2012, 21:49:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane:

Tak to tak nějak beru jako samozřejmost, z něčeho musí být člověk živ.!603!

uživatel eliminován | 14. 08. 2012, 21:47:55

> Kaleidoskop
ale né, nemyslel jsem práci na vztahu, ale spíš na těch "obyčejných" věcech...

když se lidem nechce dělat, nemůžou mít ani dobrý vztah (pokud teda nevyhráli v loterii nebo něco nezdědili...)

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 14. 08. 2012, 21:45:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane:

:o)) Možná, to bych ovšem musela vidět, jak se k sobě s Tvojí paní chováte.!603!

Já právě u svých prarodičů vždy viděla obrovskou vzájemnou úctu, laskavost a asi i toleranci. A také to, jak dědeček babičce chybí.!24!

S tím, že na vztahu je potřeba pracovat, máš samozřejmě pravdu.:o))

uživatel eliminován | 14. 08. 2012, 21:34:55

> Kaleidoskop
Je to prostě jak říkáš, není to o nalezení "toho pravého", je to jen o úctě, toleranci a PRÁCI (na to se často zapomíná...)

uživatel eliminován | 14. 08. 2012, 21:34:05

> Kaleidoskop

tak já to chápu, obě jste ženy a obě dosud svobodné, jakže je jasné, že budeme mít asi trochu odlišný názor..

Ale když o tom tak přemýšlím, můžeš si brát za vzor klidně i mne (když si odmyslíš ty kecy, co vedu na libku) - a nemusíš ani pátrat po prarodičích, ne ? !5!

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 14. 08. 2012, 21:28:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian> Byl_sem_M-Cristiane:

Mno, já souhlasím se skandian, podle mě je to ovšem hodně o vzájemné úctě a toleranci. Myslím, že v tom by nám mohla jít vzorem generace našich prarodičů.

uživatel eliminován | 14. 08. 2012, 21:13:14

> skandian
Podle mě je to stejně spíš otázka názoru na život jako takový...a nesouvisí to příliš s volbou konkrétního partnera.

Vono nakonec nějak se dá žít a vyjít s každým druhým...co těm lidem nakonec zbude, žejo...

Jen to někdo považuje za tragédii a jiný za zázrak...ale v důsledku je to stejné...

uživatel eliminován | 14. 08. 2012, 21:03:38

> skandian
Mimo hru skončí přece nakonec každej...

a jak říkáš, je lepší tvrdit, že mám "tu pravou" než být shozen z balkónu, to je přece jasné !2!

uživatel eliminován | 14. 08. 2012, 21:01:06

> Byl_sem_M-Cristiane
samozřejmě jsi mimo hru!2!, pokud nechceš být vyhozen z balkonu.
Jinak ti lidé to tvrdili i po deseti letech - četl jsi někdy o vztahu Zagorová - Margita? Ale určitě jsem viděla páry nemedializované.

uživatel eliminován | 14. 08. 2012, 20:55:40

> skandian
jak dlouho po tom "potkání" to vlastně tvrdili ?

uživatel eliminován | 14. 08. 2012, 20:55:06

> skandian
Což o to, já bych klidně tu pravou hledal dál,
ale manželku to dost rozčiluje, a mě přijde hloupé ji takhle zlobit !5!

Takže to asi lze označit slovem "rezignace" !1!

uživatel eliminován | 14. 08. 2012, 20:52:50

> Byl_sem_M-Cristiane
už jsem viděla a slyšela lidi, co tvrdili, že potkali toho pravého - popravdě jich zas tolik nebylo, takže halucinace to není. Možná ti, co rezignovali, se to snaží odůvodnit

uživatel eliminován | 14. 08. 2012, 20:38:20

Každopádně stojí za povšimnutí, že označení "ten pravý / ta pravá" používají vždycky jen ti, co nikoho nemají.

Ještě jsem nepotkal lidi, co by byli nějakou delší dobu spolu a byli přesvědčení o tom, že mají "toho pravého".

Nejspíš je to celé jen halucinace vyvolaná jistými chemikáliemi v krvi...

Bitch.Please

Bitch.Please | 14. 08. 2012, 16:26:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
jo, ale těch pravých může být o hodně více :D jak mám myslet na co to všeci ti chlapi robí? :D

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 13. 08. 2012, 13:34:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak ted by mela byt ta ma prava na pohovoru.

uživatel eliminován | 12. 08. 2012, 23:52:09

> skandian
musím mizet, brou nocku, bambulko !5!

uživatel eliminován | 12. 08. 2012, 23:50:55

> skandian
ty jsi teda romantička, kdo by to byl řekl...!5!

uživatel eliminován | 12. 08. 2012, 23:48:10

> Byl_sem_M-Cristiane
chjo, já viděla babi s dědou, jak se láskyplně objímají a dávají si pusu. Myslím si, že to je to koření života, ten zázrak, kterej nás nabíjí a udržuje v nás to krásné napětí. Když to zmizí, je to jak kdyby člověk spal

uživatel eliminován | 12. 08. 2012, 23:43:16

> skandian
Tak já nechci bejt zbytečnej cynik - ale když má člověk doma byť i docela zachovalou 45-50 letou a na ulici se kolem něj motají houfy dvacítek, musí už si pár panáků dát, aby k nějaké té "jiskře" mohlo dojít !2!

uživatel eliminován | 12. 08. 2012, 23:40:10

> Byl_sem_M-Cristiane
no ono je to většinou takhle, z lásky se stane přátelství bez erotické jiskry a lidé vedle sebe žijí spokojeně jako sourozenci, aniž by si to uvědomovali. Já obdivuju dlouholeté vztahy, které to nepotkalo. Ale je to umění dávkovat lásku...!1!

uživatel eliminován | 12. 08. 2012, 23:34:12

> skandian
Já ale, když jsme u toho, s Tjumpetou docela souhlasím - já vzal první, co se nabídlo...a dopadl jsem zhruba tak, jak píšeš ...

Přesto jsem si ale nevšiml, že by jiní dopadli nějak principiálně lépe...!1!

uživatel eliminován | 12. 08. 2012, 23:28:02

> Byl_sem_M-Cristiane
to ti řeč nestojí v jiných diskuzích jak vidím!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 12. 08. 2012, 23:22:22

> skandian
já vím, jen jsem chtěl, aby řeč nestála...!5!

uživatel eliminován | 12. 08. 2012, 23:20:41

> Byl_sem_M-Cristiane
to ale nebyla narážka na tebe!2!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

praváživotčlověkzbytek

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑