Diskuze a otázky - Svoboda slova

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 07:04:34 |

Myslíte si, že ač se to proklamuje, že tu ona svoboda slova existuje? Jak je možné, že v naší demokracii 20 let po pádu komunismu si dělá policie co chce, zatýká koho chce i bez zákonných důvodů?

Viz zajímavý rozhovor s obhájkyní zatčeného D.Dukea. Doporučuji přečíst, zdá se mi, že v tomto státě je něco špatně. !1192!

http://web.nova.cz/rozhovory/?288085c=%7E&288085e=298222&

!1135!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:40

a co sis myslel, že žít v demokracii znamená dělat si co chceš? !811!

V diskuzi je 70 příspěvků a shlédlo ji 1584 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 13:14:22

> Adelmus nemáš pravdu.
nacismus musí mít pořád nálepku zla a hesla typu ... nacista může být jedině hodně hloupej člověk, musí lidem vrůst do mozku stejně, jako zásady typu .. nezabiješ .. apod.
a tím, kdyz neonacisti nebudou jediní, kdo reprezentuje onen zdravej rasismus, tak jedině tím se neonacisti oslabí .... ale ne tehdy, kdyz by byli normální stranou a ostatní by prebírali jejich program. tím by se naopak v očích lidí spíš stávali přijatelnějšími.

nacismus prostě musí lidi iracionálně děsit.
pokud by tento strach z něho lidi ztratili, tak bude zase vyhrávat volby. ... jeho populistickej potenciál je totiž přímo obrovskej ... kam se na něho hrabou souč. komunisti, nebo CSSD.

U.F.O.

U.F.O. | 27. 04. 2009, 13:12:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Ukázka rohovoru dvou týnedžrů za pár let:
"Čéče, 'voe, už's měl špeka?
- Nebuď labuť. Trávu hulej malý děti. Ale co holocaust, už jsi popřel holocaust?
- A ty's ho popřel? No ty krávo, ty si hustej fakt úplně nejvíc, fakt borec, voe."

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 13:01:46

Adelmus: Nerozumím otázce.

Adelmus

Adelmus | 27. 04. 2009, 12:56:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Zelenoocko : a co je na tom spatnyho? aby si lidi uvedomili ze je neco i jejich vina?

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 12:47:13

Výjimečně se seashepherdem souhlasím, odpovědnost občana je to, co je potřeba, ale spousta lidí o to nestojí. Ukázalo by se, že za spoustu potíží si lidé mohou sami, do problémů se dostali svojí vinou a těžko by potom žebrali o pomoc.

Adelmus

Adelmus | 27. 04. 2009, 12:37:10 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd : termin "trocha zdraveho rasizmu" me drobet desi... ale to ted nechme stranou, protoze to nekoliduje s mym tvrzenim.. ono totiz za predpokladu ze onu diskuzi povolime, tak pravdepodobnost, ze i prijatelny strany se do tohohle rasistickyho pristupu trochu namoci je mnohem vetsi, nez za soucasnyho stavu.. tudiz trocha rasizmu u prijatelnejch stran by beznyho obcana odradila od podpory nacku, ale dokud se budou nackove za svy nazory bez debaty trestat nepovede to k jejich potlaceni ale opaku a navic to bude podkopavat duveryhodnost v demokraticii samotnou.
v podstate by se to dalo rict i tak, ze tu chybi prijatelna alternativa - strana, ktera bude o etnikach rikat pravdu bez obalu, ale zaroven nebude prodchnuta totalitnima a nacistickejma idealama.. a pokud tu takova bude, stanou se zakazy zbytecny..

cocaine86

cocaine86 | 27. 04. 2009, 12:28:08 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd: no tak kua to ma vsechno za nas delat stat ??? to jsou rodice tak neschopny ze neumi dat deti k zubari ??? Nevim co tim chces rict ? Ta debilita je v lidech ne v politicich ti ji jenm vyuzivaji ke svemu prospechu !927!

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 12:25:14

> JitkaDvorakova ad. Klaus ... jo, ten skutečnou svobodu tenkrát chtěl.
ale skutečná svoboda a odpovědnost každého za jeho činy, je taky dost pomýlenej ... a pro většinu obyvatelstva těžce nepohodlnej systém.

jako příklad bych uvedl např. nesmyslné zrušení školních návštěv u zubařů a přenesení odpovědnosti za toto na rodiče. (samozřejmě je to k hovnu a nic dobrého to nepřináší)

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 12:22:53

> Adelmus nesmysl.
kdyby tu nebyla propagace nacismu trestná, tak uz jsou dávno v parlamentě ... a možná silnější, než komunisti.
jen proto, že doted má drtivá většina společnosti možnost slyšet jen to, že nacismus = válka, koncentráky ... a debilita .... tak jen proto má víc odpůrců, než fanoušků.

to, co náckům nahrává, je absurdnost naší poválečné politiky, která trvá dodnes. chrání se tu cigáni, žvaní se tu o multi-kulti ... nic z toho nefunguje .. a pořád se jenom lže.

asi jediným skutečně fungujícím postupem proti neonacismu je zavedení trochy zdravého rasismu a diskriminace do politiky, aby na to neměli patent jenom náckové. (pak by totiž už náckové neměli co nabídnout)
(a současná politika je od "zdravého rozumu" vzdálená bohužel ještě víc, než ta tehdejší náckovská ... oni měli pohádku o zlých židech, co za všechno můžou ... a my máme pohádky o super přistěhovalcích a menšinách, které nás obohatí ... jen jim musíme napřed pár desítek let pomáhat .. a mít je rádi ... zatímco oni nás můžou nenávidět)

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 11:59:42

Co to je

cocaine86

cocaine86 | 27. 04. 2009, 11:56:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Nejdriv si zjisti coi je demokracie pletes si to asi s anarchii !927!

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 11:53:09

čas od času je třeba trochu dát lidem hry, žeáno.... chleba zatím ještě je.

Moc o tomhle trotlovi nevím, jen to, že si postavil kariéru na popírání holokaustu, já jenom žasnu, s čím vším se netáhla zvládnou uživit a kdo jim to vlastně prachy dává ....

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 11:46:50

Dobře to udělali, konečně policie začala konat a porušení zákona trestá dle platného právního řádu.
Slámová je podle mne osoba, která se sama vyřadila z lidské společnosti jako její odpad.

Adelmus

Adelmus | 27. 04. 2009, 11:40:44 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd : populisticky potencial tyhle idologie sice maji, ale tim, ze je budes utlacovat, tak jejich vudcum nasazujes trnovy koruny a jen oddalujes nevyhnutelnej problem - radikalum davas do ruky dalsi zbrane proti stavajicimu systemu, protoze potlacovat nekoho za jeho nazor, bez ohedu na jeho nelidskost, nebo absurditu miva v dusledku presne opacnej efekt, nez jeho potlaceni.. lide maji vedet proc nacky nesnaset a nepodporovat totalitni systemy - pokud to nevi, demokracii si nezaslouzi

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 11:37:28

Hm..to že se tady skoro dvacet let vytrvale utahují šrouby je všeobecně známo..mám dojem,že jedinej kdo to se svobodou a logicky i s vlastní zodpovědností jedince za svoje činy myslel vážně byl tatíček Klaus ještě když dělal premiéra a náčelníka ódées..ale vod té doby ti jeho ubozí napodobitelé evidentně nedosahují formátu předchůdce..a co předvádí vysokej komunisticko-svazáckej funkcionář a ředitel RaJe sice néni nic nečekanýho,ale je otázka jestli kuli tomu musela být vůbec ňáká halasná Velká Listopadová Kapitalistická Revoluce...!923!

Honzin77

Honzin77 | 27. 04. 2009, 11:37:11 | více příspěvků | napsat uživateli

No, spatne neco urcite je....pokud cast lidi vidi v DS, NO nebo NS smysluplnou cestu, tak je opravdu neo spatne...

A co se tyce Dukea, meli ho nechat napokoji. Takhle z nej leda delaji mucednika v ocich jeho stoupencu....

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 11:27:43

> Kwon vůdce a absolutistický panovník .... čím se ty dva pojmy vlastně liší?
(teda kromě toho, že jednoho si idealizuješ a druhého tě naučili nenávidět?)
ten princip je totiž uplně stejnej.

a demokracie smysl má (i kdyz i spoustu nesmyslů).
smyslem demokracie je systém, kterej dokáže uhlídat to, aby se nějakej "absolutistickej vůdce" nezvrhl .... treba po prodělání Alzheimera :o).
a dalším smyslem demokracie je to, že názorové a třídní a další třenice se můžou porvat v parlamentě a ve volbách ... a to dřív, než stihnou v lidech tak moc nabobtnat, ze by vyšli do ulic a začalo se válčit tam.
to je podle mě jediné pozitivum na demokracii.
(ale je to takové pozitivum, že je mozna demokracie opravdu tím nejlepsim systémem ... aspon do doby, nez prijde krize ... protože těm demokracie nikdy čelit nedokázala a nedokáže ... viz. Británie před nástupem Churchila)

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 11:19:39

Dovolit tady svobodnou diskuzi o nacismu (resp. neonacismu, rasismu apod.) by byla obrovská chyba, protože ty ideologie mají obrovský populistický potenciál a velmi rychle by se vyšplhaly nahoru.
A spolíhat se na inteligenci lidí (jak říká Adelmus) by byl naprostej nesmysl, protože inteligentních voličů vzdycky bylo a bude mín, nez těch, co skočí na populistickou vábničku.

Semag

Semag | 27. 04. 2009, 09:16:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Takové jako je on bych pozavíral všechny

Adelmus

Adelmus | 27. 04. 2009, 09:00:43 | více příspěvků | napsat uživateli

stat malo spoleha na inteligenci lidi a absurditu dukeovych nazoru.. a tak misto volny diskuze zavira, omezuje, vyslycha - na jednu stranu si to malokdo zaslouzi vic, nez popirac holocaustu, na druhou stranu, ze je nekdo idiot, neni absolutne zadnej duvod k bezpravi na jeho osobe ze strany policie..!879!

janickaa_k

janickaa_k | 27. 04. 2009, 08:42:17 | více příspěvků | napsat uživateli

myslíš zřejmě svoboda projevu, žee??

Missy.Colet

Missy.Colet | 27. 04. 2009, 08:18:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Prosimtě do policie se vůůbec nenavážej. To neni o svobodu slova. Svoboda slova v tomhle státě nikdy nebyla a ni nikdy nebude. Zkus si jít do Parlamentu a říct jim narvinu, co si o nich všech myslíš... uvidíš, co se stane. A jinak- ty si myslíš, že žít v demokraticky státě znamená dělat si co chceš? ..všechno musí mít svoje hranice.

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 07:50:28

> Malavon
vůbec nevíš, o čem píšeš.....ale dohadovat se tu nebudu. na to je moc brzo........jinak jsi byl zcela určitě v Rusku, když píšeš takové věci. V jednom se shodneme....a to v názoru na vládnoucí garnituru.
Dál to dnes rozebírat nebudu. Přeji hezký zbytek dne.

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 07:43:13

> Kwon
V určitých dobových reáliích naplňují podstatu vlastizrady dneska všichni vysocí politici a tady je to najednou správně. Záleží na úhlu pohledu. Já třeba bych byl mnohem radši pod "kulturním vlivem" velkoněmecké říše, než 40 let pod tím samým vlivem Sojuzu a kolaborantských vlád a dneska nějakýho pseudoceloevropskýho mocnářství a USA.!1156!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:40

> Malavon
ano nácky bych stavěl ke zdi.......přesně tak. nejen za ty názory....ale především za to, že by v dobových reáliích naplňovali skutkovou podstatu vlastizrady.....a za to se střílí skoro všude!2!
já jsem fanda osvíceného absolutismu.....

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 07:29:35

> Kwon
K tomuhle morálnímu posunu nedojde nikdy... a o tom to je, lidi jsou svině a vždycky budou, proto je demokracie jen prázdný utopistický pojem. Lidi jsou svině a chce to bič, jak říkáš. A to je přesně nějaká silný autoritatviní režim, ne tohle...

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 07:27:41

> Kwon
Takže ty bys za názory stavěl ke zdi jo?!1193! Nevím, jestli je to lepší nebo horší než to, postavit ke zdi žida a střílet lidi podle národnosti. !775!

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 07:27:40

> Malavon
btw. demokrat nejsem...a cnostný už vůbec ne. tahle novodobá pseudodemokracie je jedno z těch horších, co nás mohlo potkat.....a na ten náš podělaný pseudohumanismus taky jednou dojedeme........lidi jsou hovada, potřebujou pořádný bíč....alespoň do doby, než se morálně posunou jinam. ale obávám, se...že se sunou právě opačným směrem, než by bylo záhodno!2!

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 07:25:01

> Malavon
tohle se mi na vás líbí. dokud je to "ty po něm kamenem, on po tobě chlebem"....tak je to ok. ale běda, jak je to jinak......
jsem divný člověk a říkám, že každému tolik, co si zaslouží.......a popírači holocaustu, obdivovatelé velkého Ády a jiných totalitářů si zaslouží akorát kulku do palice....nic jiného.

uživatel eliminován | 27. 04. 2009, 07:25:01

Být to na mně, tak dám policii ještě větší práva než mají teď. Lidi jsou kurvy a na kurvy je potřeba pořádný bič.

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

svobodaslovodůvodpáddemokraciedukeakomunismuspolicieletobhájkyněstátrozhovor

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑