Diskuze a otázky - svoboda

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 03. 2012, 08:34:22 |

fascinuje mě ,že stovky let lidi bojujou za svobodu,willis si nechá ufiknout péro za svobodu,tisíce a tisíce bojovníků zkonalo na bitevních polích pro svobodu a nezávislost ,aby dnes ,když se chlapi žení ,šli zapíjet konec svobody a nezávislosti a naprosto debilně si přivazovali dobrovolně a někteří dokonce s nadšením kouli k noze.
jak se na tohle díváte vy?

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

Adelmus

Adelmus | 26. 03. 2012, 10:07:21

Tje nesmysl. Jde o vyváženost obou. Kouli k noze si uvážeš, když si schopný a ona neschopná. O svobodu ( a důstojnost ) se připravíš, když ona má o tolik výraznějšího osobnost, že tvou potlačí. Obráceně, když si najdeš služku která ti dá a nic víc, se to zas brzo omrzí..
rovnováha je důležitá.. !331!

V diskuzi je 58 příspěvků a shlédlo ji 1407 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 28. 03. 2012, 08:42:38

jak tady každej brečí, ale většinou podává žádost o rozvod žena (asi v 65%) !2!

uživatel eliminován | 28. 03. 2012, 08:10:27

manželství člověka nutí přežívat,ze dne na den se snažit přežít.drtivá většina manželství nejsou založena na lásce ,ale na tom ,že si na sebe ti dva zvykli a následně příroda volá ku splození dětí ,po zhruba tříletém zaláskování, bo navyknutí si na toho druhého naskočí ponorková nemoc a je po šiku a po reguli .na světě jsme jenom jednou a život se má prožít ! ! ! a né ho přežít.
řekl bych ,že lze manželství přirovnat k nepodmíněnému trestu odnětí svobody v trvání 10let s možností po 5 letech zažádat o podmíněné propuštění.

uživatel eliminován | 28. 03. 2012, 00:02:03

A proč by ses měl ženit ? Jen proto, že ti to říká nějaká věta v desateru ? To je jen lidský předsudek, dojem, klam, že k tomu aby mohl někoho milovat, musí si jej nutně vzít... Blbost, většina manželství vzniká jen z touhy někho vlastnit, mít, ovládat !977!

uživatel eliminován | 27. 03. 2012, 23:06:23

> Adelmus
Je zajímavé, jak to máš všechno teoreticky zmáknuté, i když v praxi máš furt nějakej problém... !2!

uživatel eliminován | 27. 03. 2012, 22:59:30

> filisek

Zábavu doma? Ty máš doma nějakou zábavu?
Já tady teda vždycky najdu jen práci...!20!

uživatel eliminován | 27. 03. 2012, 22:57:37

> Byl_sem_M-Cristiane
do hospody choděj jen ty, co nemaj lepší zábavu doma :)

uživatel eliminován | 27. 03. 2012, 22:51:41

Zas na druhou stranu - vono to věčný chození do hospody s tragédama, co nic jinýho nedokážou, zas není až taková zábava, jak na první pohled vypadá !1!

uživatel eliminován | 27. 03. 2012, 21:10:28

> Plysanda
nehledě na to, že když začnou lidi žít v trvalých vztazích, bylo by ideální setkávat se celé páry dohromady, pak i celé rodiny
toho bych chtěla jednou dosáhnout, zkamarádit se s manželkama kamarádů mého manžela a jezdit společně s celýma rodinama na dovolenou, aspoň tak to fungovalo u našich

uživatel eliminován | 27. 03. 2012, 21:05:19

> Plysanda
no právě, s věkem má člověk jiný priority než vysedávat po hospodách a ani na to nezbývá čas, po práci je člověk unavenej, celej tejden se honí, aby měl na splátky hypotéky, do toho jsou děti, péče o domácnost, prostě to, že chlapi přestanou mít čas vysedávat s chlapama po hospodě vyplyne ze situace, ale rozhodně to není tím, že by ho ženská nepustila

uživatel eliminován | 27. 03. 2012, 19:49:44

svoboda je pojem, pod kterym si každý představý něco jinýho,.....neber si to nějak moc osobně, ale podle tvýho názoru soudím, že asi nikoho nemáš, viď?

uživatel eliminován | 27. 03. 2012, 18:25:40

já si péro ufiknout nenechám...jestli se ptáš na tohle :)

uživatel eliminován | 27. 03. 2012, 18:25:29

> lofty
kromě jiných právní následků, včetně práva na bydlení, děti a smlouvy, dále na informace a výhody daňové...!1!...příští rok se bereme s přítelem a rozhodně se těším, necítíme to ani jeden jako konec svobody !1! spíš jako důkaz naší lásky...

uživatel eliminován | 27. 03. 2012, 18:23:58

> filisek
souhlasím...ségra je vdaná víc jak 20 let, takže už může k tomu co říct a rozhodně to nebylo špatné rozhodnutí..."to, že nejde do hospody berete jako to, že je podpantoflák?" a co pak ta žena...kvůli dětem se už nehne skoro vůbec nikam... souhlasím s tebou !1!

uživatel eliminován | 26. 03. 2012, 18:54:06

> Velky.prznitel
Aspoň nějaké to pozitivum...!1!

uživatel eliminován | 26. 03. 2012, 17:35:37

> emilbison
co to meleš? to má být nějaký pravidlo, že ženatý nikam nesměj? Nevím o nikom, komu by se po svatbě nějak zásadně změnil život a pokud přestane chodit s kámošema na pivo, tak to není manželstvím, ale věkem, povinnostma

NEWdandulina

NEWdandulina | 26. 03. 2012, 17:23:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> emilbison
to ja bobjuji o svobodu se svym pritelem kazdodene a to s nim nejsem vdana

uživatel eliminován | 26. 03. 2012, 12:16:52

> emilbison
Ženatí ale prej žijou dýl. No možná je to tím že jim má kdo zavolat záchranku, jinak nevím.

lofty

lofty | 26. 03. 2012, 11:33:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> emilbison
Bohužel s manželství zatím zkušenost nemám, ale proč by to bylo o tolik jiné jak dlouholeté vztahy? Já si myslím, že tam není žádný rozdíl, jen jste partneři "papírově".

uživatel eliminován | 26. 03. 2012, 11:31:07

> lofty
v manželství neplatí fizikální ani přírodní zákony,stejně jako v černé díře.budeš vtažen ,natažen jako struna až praskneš a nakonec tě to vyflusne roztrhanýho ,zdevastovanýho do éteru .

uživatel eliminován | 26. 03. 2012, 11:28:13

znám spoustu lidí,co se vzali a poté jsem je vídal tak jednou za rok ,když náhodou směli ven .život tak max.z práce domů ,na nákup a zase domů a ani na krok ,max.na zahradu makat.A není jich málo takových.V podstatě celá ta druhá půlka národa ,co se ještě nerozvedla,ta první půlka zatoužila po svobodě a dostala jí .jistě by tu mohli ti rozvedení vyprávět ,co je to za pocit ,když vypadnete ze vztahu,ta volnost,jako by z vás sundali dvacet pytlů s cementem

lofty

lofty | 26. 03. 2012, 11:13:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Já se na to docela těším, manželství mi nepřijde jako omezení svobody. Jaký si to člověk udělá, takový to má. Partnerka by měla být tolerantní. :) Nesnesl bych nějaký omezování.

uživatel eliminován | 26. 03. 2012, 11:03:32

Pokud jeden druhému visí 24hodin denně na krku tak se nedivím že je jeden pro druhého koule na noze navzájem!1109!..chce to volnost.!1109!

Adelmus

Adelmus | 26. 03. 2012, 10:07:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Tje nesmysl. Jde o vyváženost obou. Kouli k noze si uvážeš, když si schopný a ona neschopná. O svobodu ( a důstojnost ) se připravíš, když ona má o tolik výraznějšího osobnost, že tvou potlačí. Obráceně, když si najdeš služku která ti dá a nic víc, se to zas brzo omrzí..
rovnováha je důležitá.. !331!

uživatel eliminován | 26. 03. 2012, 10:03:50

> emilbison
Češi jsou bačkory. Se ženskou se musí jednat jako se psem, když jí dá volnost a najednou si na ní dovoluje, tak ho rafne. Musí na ní bejt přísnej trvale, pak si nedovolí !2!

uživatel eliminován | 26. 03. 2012, 09:59:46

> Velky.prznitel
tak říkáš bouchnout do stolu jó,aby to pak nedopadlo ,jako v té výměně manželek,jak dostal típek sekanec přes celou hubu:)

uživatel eliminován | 26. 03. 2012, 09:49:44

> emilbison
Svoboda neexistuje, jsou to je planý žvásty. A chlap neztrácí svobodu manželstvím obecně, ale tím že je bačkora a nechá si od manželky všechno líbit, neumí si pořádně bouchnout do stolu a poručit manželce.

42.nitram

42.nitram | 26. 03. 2012, 09:28:54 | více příspěvků | napsat uživateli

to je blbost.. takovej Messi ma taky furt kouly u nohy a presto si lita po hristi naprosto svobodne, jak se mu chce a zlibi !54!!937!

play-pretty

play-pretty | 26. 03. 2012, 09:25:41 | více příspěvků | napsat uživateli

...když vidim některá manželství...divim se, že se neopakuje "ufiknutí péra" !1!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

svobodanezávislostbojovníkufiknoutwillisbojujouperozkonalonohachlappolešleletčlověknadšeníkoulekonec

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑