Diskuze a otázky - Svatba a rodiče - váš názor

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 3. 02. 2013, 19:28:04 |

OMLUVA za opakovanou (ale dosti upravenou) OTÁZKU či problém.

Zdravím a moc potřebuji poradit. Jsem psychicky na dně a nevím co dál.

Mám přítelkyni, které bylo létě 31. let a mě je bylo v prosinci 34.let. Jsme spolu asi 4 roky. Mám ji moc rád a svatbu jsme zhruba od října 2012 plánovali na březen 2013. Přítelkyně ještě dokončuje vysokou školu, neboť ze zdravotních důvodů (sociální fóbie) ji několikrát přerušovala a nedokončila. V létě i nastoupila do zaměstnání, byla tam moc spokojená, ale bohužel ke konci listopadu tam skončila.Ztráta zaměstnání ji hodně vzala, teď je aspoň na nemocenské, ale do školy se svolením lékaře dálkově dojíždí. Dodělává poslední ročník vysoké školy technického oboru.


Svatbu máme naplánovanou na 22. března 2013, bohužel moji rodiče jsou zásadně proti, neboť si myslí, že by svatba mohla být v létě - srpen, září. Bude lepší počasí, přítelkyně bude mít dodělanou školu a bude to vše v klidu, vše bude napečeno.
Moji rodiče mi pořád říkají, trvej na letním termínu, jinak kvůli svatbě třeba nedodělá školu a budeš jí živit apod. Nechtějí se o březnovém termínu vůbec bavit.

Právě včera zemřel mámy otec ve věku 93.let a tak ještě bude zařizovat pohřeb a nemá na svatbu ani pomyšlení.

Bohužel moji rodiče (zvlášť moje máma) při 4-letém vztahu neměla moji přítelkyni moc v oblibě. Dost často měla proti ní různé připomínky a nebyla s ní rozhodně nadšená. Někdy bylo období v pohodě, jindy jí třeba nechtěla, aby přišla na náštěvu. Dle této situace jí přítelkyně zase neměla moc v oblibě.

Přítelkyně zásadně trvá na termínu svatby 22.3.2013, jelikož je to den na který jsme se spolu domluvili a nechci nic posunovat, jelikož má obavy, že si moji rodiče (zvlášť) máma zase vymyslí v létě a svatbu nechtějí nikdy.

Včera v sobotu jsem pozval moji rodiče a přítelkyně rodiče (má pouze matku) na společné posezení do mého bytu. Přítelkyně matka nabídla mojí mámě, že se nemusí ohledně přípravy svatby o nic starat, když má tolik starostí, jen stačí přijít na svatbu. To moje matka odmítla a začala dohady mezi oběma matkami, kdy moje matka argumentovala: Vám není jedno, že vaše dcera nemá ještě hotovou školu nebo proč se tolik hrne do svatby atd.

Za chviličku došlo k velmi silné hádce, že přítelkyně a její matka byla uražená, začala přítelkyně brečet jak je máme zlá a obě odjeli. Ještě chviličku jsem měl v bytě moje rodiče a má matka častovala přítelkyni a její matku nepěknými výrazy. (to jsou fakt krávy, není s nimi řeč)

Doma mi řekla, že v žádném případě mě na svatbu nepůjde a pořád mě nutí, abych se s přítelkyní rozešel, jinak mám u mojí matky úplný útlum. Nic mi nedá. Přítelkyni nechci vůbec vidět na očích jak se chovala (že byla uražená), jen nadává jaký to jsou krávy, hyeny.

Přítelkyni matky je z této situace také celé špatná, ale proti mně nemá nic zásadního. Jen kroutí na mojí matkou hlavou. Přítelkyně zase říká, jak je moje matka ubohá.

Teď mám nůž na krk a musím se rozhodnout. Přítelkyni mám moc rád, ale zároveň si nechci rozhádat rodiče či se s nimi znepřátelit. Tátu mám třeba moc rád.

Bohužel obě (moje matka a přítelkyni) si trvají na svém a za žádnou cenu nepovolí. Přítelkyně tvrdí, že nebude za žádnou cenu ustupovat, jinak by si nevážila sama sebe. Buď bude svatba 22.3.2013, jinak se chce rozejít. Dokonce si přítelkyně odstěhovala z mého bytu své osobní věci, ale třeba dnes jsme spolu měli vcelku hezké odpoledne.

Tvrdí, že se musím udělat silný odpor vůči rodičům. Třeba tam pak nim nějakou dobu nejít, když takový jsou. Jinak nám v budoucnu budou řídit vše. V tomto případě se chce rozejít.

Pokud mluvím s mojí matkou o přítelkyni, tak jen požaduje, abych se s ní rozešel, neboť to jsou jen krávy apod.., jak se chovali. Že mě v životě zničí a budu přítelkyni jen živit a platit.

Chtěl bych připravovat svatbu v poklidné atmosféře, bez vzájemných hádek, urážek. Nedovedu si představit, že by tam moji rodiče vůbec nepřišli. To bych nechtěl dopustit.

Jsem z dané situace velmi psychicky vyčerpaný a nevím kudy dál a jak to řešit, včetně ultimátu od přítelkyně. Teď zklidní maximálně Neurol nebo se z toho snad zblázním.

Co mě poradíte? Jak by jste reagovali v mé složité situaci?

Je lepší svatbu odložit? (ne kvůli matce, ale aktuál. hádkám)

Někdo říká, že je to vydírání ze strany přítelkyně. Co vy na to?

Díky moc za odpověď. Odpovím na případné dotazy.


POKUD NECHCETE PSÁT SEM, NAPIŠTĚ DO VZKAZU.

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

Adelmus

Adelmus | 3. 02. 2013, 19:59:23

Přestože z minula tuším oč jde, nebo možná právě proto, sem ten text opravdu celý přečetl. Mimochodem totéž sem udělal i minule a dnes mě vlastně zajmalo, jakýže si zaznamenal posun. A ačkoliv tys možná žádnou skutečnou změnu nepoznal, já ano. Minule to bylo jen bizardní a trochu hloupý, dnes to je už otevření přiznání absence koulí. !617!

Inu ale k věci - bez znalosti okolností ( třeba jsi škaredý, nebo zoufalec a správně tušíš, že tahle žena je tvá poslední šance na vztah, nebo máš například bohatý rodiče a lpíš na jejich penězích, apod !617!.. ), bych ti poradil, poslat je všechny do háje. S ní se rozejít pro neuctu, kterou ti evidentně projevuje, rodičům oznámit, že tu šílenkyni poslal do háje, ale že jim nerespektování tvýho rozhodnutí taky nezapomeneš.
V mým světě by všichni po čase s pokorou přišli, protože by pochopili jak dětinsky se chovali a vše by dobře dopadlo.
Pokud ale nemáš odvahu to riskovat, zřejmě si zasloužíš být jen divákem svýho života. což je smutný. !1358!

V diskuzi je 41 příspěvků a shlédlo ji 3115 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Adelmus

Adelmus | 5. 02. 2013, 23:44:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd heh. máš pravdu. !326!

uživatel eliminován | 5. 02. 2013, 21:32:03

ehm..tak přednostně. obě strany rodičů jsou na svatbě POUZE jako hosté, tzn. hosté zásadně nemluví svatebčanům do termínu svatby... buď se přizpůsobé, nebo smůla, pozvánku dostanou...
za druhé, věk máte ok a to, že si přítelkyni vezmeš proboha neznamená, že nedodělá školu ne???
za třetí, pokud se vde 34 letech necháš takto ovlivňovat svou evidentně manipulisticky založenou maminkou, uvažovala bych být tebou, jestli jsi vůbec na takovéto žiotní rozhodnut ty sám dostatečně vyzrálý..možná je na čase vzít to odpovědně a odtrhnout se od pupeční šňůry a jet sám za sebe i s příterlkyní, jako dospělí lidé a pokud tě opravdu matka tak miluje, jak to hraje, odpustí ti neboj...hodně štěstí, udělej rozhodnutí, kterého nebudeš litovat...

seashepherd

seashepherd | 5. 02. 2013, 19:53:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus ale vezme. staci aby ta holka byla jedina hezka holka v jeho zivote, ktera se s nim je ochotna bavit.

Adelmus

Adelmus | 5. 02. 2013, 19:46:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd tohle konkretně mě sic nenapadlo a moc pěkně to nezní, ale možnost to bezesporu je. !1350!
Nicméně není to možnost pro něj. On je masochista. Nikdo jinej si ženu se sociální fobií nevezme. !617!

seashepherd

seashepherd | 5. 02. 2013, 19:42:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus to jo. to si může najít i škaredou holku a srát jí na hlavu, co se do ní vejde. takove holky snesou neuveritelně hodně

Adelmus

Adelmus | 5. 02. 2013, 19:39:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd to já teda předpokládám, že když je člověk v průměru, dá se s tím celkem slušně pracovat. !1350!

seashepherd

seashepherd | 5. 02. 2013, 19:04:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus takže se dá predpokládat, ze "ukecat" by zadnou holku nezvladl.
a na ptáka mu asi taky neskáčou.

Adelmus

Adelmus | 5. 02. 2013, 18:25:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd *nemám důvod předpokládat..
srry píšu jako opičák. !663!!701!

Adelmus

Adelmus | 5. 02. 2013, 18:23:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd ale zas se dá právem předpokládat, že i pro tu ženu půjde o kompromis. takže tohle je fér. !2!

Každopádně nemám předpokládat, že zakladatel nějak vybočuje z průměru v tom jak je přitažlivej. Chtěl sem se ho zeptat, ale on se s námi nebaví. !1363!

seashepherd

seashepherd | 5. 02. 2013, 18:02:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus ono je o dost těžší být chlapem, kdyz vypadas jak velky prznitel.
to je pak tvuj zivot bud samej "kompromis" a nebo si zasukas jen sem tam, kdyz ti vyjdou prachy na štětku.

uživatel eliminován | 5. 02. 2013, 14:52:55

> pohodar1122

Upřímně se klaním a divím se, že si vůbec nějakou takovou věc ventiloval na veřejnosti, a ještě víc, že to je na diskuzi serveru Libimseti!1358!!780!
Ale k věci podle toho co tu píšeš, nevím komu mám dát za pravdu, protože:
a) podle toho jak se tvoje matka chová (úrážky vůči budoucí snaše), si myslím, že to je pěkná semetrika, ale zase neznám přesný důvod jejího chování...jestli je to třeba tím, že si její jediný synáček a chce pro tebe to nejlepší, přičemž se ti montuje do života nebo je to takový ten typ, kterému se nezavděčí ani Monatská princezna, protože na každé babě něco vidí...nebo ji vadí opravdu jen to, že přítelkyně nyní nemá příjem a bere to jako využívání, což bych i pochopila pokud třeba jí všechno financuje maminka a ona se jen veze, s tím že v manželství jí budeš dělat sponzora ty.
b)tvoje nastávající-taky nevím co si mám o ni myslet, neboť pokud je pravda, že má určité sociální problémy (čímž si asi myslel stres při zkouškách) a opravdu tu školu chce dodělat, tak bych byla i pro variantu, aby jste svatbu posunuli z toho důvodu, že zařizování ohledně toho je celkem vysilující, obzvláště pokud si do toho nechcete kecat. Připadá mi totiž hloupé, pokud již jste spolu už delší dobu a vidíš ji jako svojí nastávající, aby zuřila jen kvůli tomu, že se termín posune o pár měsíců, jako kdyby se bála toho, že si ji nechceš vzít, když vše hraje v její prospěch, aby nebyla pod stresem.

uživatel eliminován | 5. 02. 2013, 11:44:13

Vše už bylo napsáno..já bych si teda od matky a v podstatě od nikoho z rodiny do života kecat nenechal..a pokud bude po jejím, věz, že Ti ta matka stejně ten pokoj nedá.. Pokud jsi je měl všechny pohromadě, rozhodně tam mělo na té schůzce padnout tvé jasné stanovisko..rozhádané ženské se totiž nedohodnou nikdy..!2! Ale vzhledem k reakci přítelkyně, která už si sbalila své osobní věci, bych si tu svatbu, potažmo celý vztah s ní, jó rozmyslel..ale můžeš si za to v podstatě sám..!1136!

uživatel eliminován | 5. 02. 2013, 11:38:37

!121!!121!!121!

Je to jeden z tvých fejk průzkumů, žejo?

Zlatasek

Zlatasek | 5. 02. 2013, 11:19:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Fakt nechápu lidi co mají potřebu napsat, že to nečetli... No si v blbé situaci, do které ses dostal jen ty sám.. Takže se rozhodni jestli s přítelkyní chceš být a bud di do toho nebo ne... Takhle budeš akorát celoživotně poslouchat co chtějí ostatní

Adelmus

Adelmus | 5. 02. 2013, 09:53:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd O tom byla ta poslední část o odvaze a nutnosti to risknout. Na tohle totiž netřeba být chlapák, borec, nebo macho. Stačí bejt chlap a ne bábovka. !326!

Nicméně týpek se mi jeví jako jeden z těch ostud, který si nechali prvně od ženy srát na hlavu už v pubertě a od tý doby se to s ním vleče a logicky povleče dál až do smrti.

V tom případě jsou naše, má i tvá, rada uplně zbytečný, protože o tom jak to skutečně bude, stejnak nebude rozhodovat on, ale okolnosti a ta jeho psychobuchta a tahle otázka není pololožená kvůli odpoveďím, ale má jen ventilovat zakladatelovu frustraci.

seashepherd

seashepherd | 5. 02. 2013, 09:41:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> pohodar1122 matka tě nejspíš nevydědí. jen budeš pořád řešit spory tvých bab.
ale zase, jestli ti matka nedokázala najít do tvých 34 let lepší holku, nez je ta, co sis nasel, tak se té holky drž (i když je labilní a obcas to bude peklo).
a v tom případě stůj za ní i proti svým rodičům.
jestli to neuděláš, tak se vztah tebe a tvojí partnerky nejspíš rozpadne.
a jinou volbu fakt nemáš. proste bud poslouchat matku a rozejít se s prítelkyní, nebo se za přítelkyni postavit i proti svojí matce.
neexistuje něco mezi.

seashepherd

seashepherd | 5. 02. 2013, 09:37:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus ještě mu porad, jak se má stát takovým chlapákem, jako ses ty.
protoze jinak je mu tvoje rada uplně k hovnu.

uživatel eliminován | 4. 02. 2013, 20:09:58

Pokud ji opravdu miluješ tak odpověď je jasná :-))

uživatel eliminován | 4. 02. 2013, 19:59:50

Když ji miluješ,není co řešit.Vem si ji v tom březnu !1424!

vepro_knedlo_zelo

vepro_knedlo_zelo | 4. 02. 2013, 11:31:37 | více příspěvků | napsat uživateli

ooooooooooj

SSBN

SSBN | 4. 02. 2013, 00:32:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> misska2 ale jde. Musí jim ukázat, že on je chlap, on rozhoduje a na nich je jen, aby to respektovaly.

uživatel eliminován | 4. 02. 2013, 00:28:25

> SSBN

s takhle nesnášenlivýma babama nejde ani jednat jinak !24!

SSBN

SSBN | 4. 02. 2013, 00:27:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> misska2 reagovat na vydírání dalším vydíráním. Zajímavý recept !925!

uživatel eliminován | 4. 02. 2013, 00:23:20

jsi v dost blbé situaci, tlačí na tebe člověk, na kterém Ti záleží a asi s ní chceš být do konce života a tlačí na tebe člověk, který Tě vychoval, se kterým jsi měl třeba celou dobu dobrý vztah apod. Obě jsou jako slípky v kurníku hádající se o kohouta. Tady toho teda asi moc nezmůžeš...být Tebou, pokud už je vše zařízené ke svatbě (jako místo, pozvánky apod.) a víš, že s tou holkou chceš být do konce života, tak to prostě udělej. Rodiče Tě mají rádi a pokud Tě vydědí jen kvůli toho, pak to je od nich kruté, ale co se dá dělat. Tvoje matka s Tvou holkou bydlet nebude !1! Případně oběma sděl, že Tě (bez toho, aniž bys chtěl) uvedly do extrémně stresující situace a pokud nepovolí (obě) tak se odstěhuješ do Austrálie. Pokud mají mozky, budou o tom přemýšlet.

.eXe.

.eXe. | 3. 02. 2013, 23:26:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Vem si jí.


Cože? Někdo to čet?

uživatel eliminován | 3. 02. 2013, 22:36:05

> pohodar1122
Odpovídám ANO.

Ale číst to nebudu, je to moc dlouhý.

uživatel eliminován | 3. 02. 2013, 21:57:27

> pohodar1122 Neřešte rodiče a jděte podle toho,co sami cítíte.Už jste do staří na vlasní rozhodování.Přeju uspěšný život podle vlasních rozhodnutí se všema dusledkama.

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 3. 02. 2013, 21:31:13 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! vyser se na ni a na svoji matku, obě to jsou krávy !876!

uživatel eliminován | 3. 02. 2013, 21:26:25

> Adelmus
To máš pravdu. :D
Protože do takové situace se dostane jen chlap, kterému chybí koule - jak už si psal. :D :D

Adelmus

Adelmus | 3. 02. 2013, 20:53:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> x_Petra_x ...což jaksi koresponduje s tím, že je to posera. !2!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

létosvatbaletmámapřítelkyněfobierokproblémříjendůvodomluvaškolanázorotázkabohzdravídenbřezenvysokáprosineczaměstnání

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑