Diskuze a otázky - rychlost důchodců

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 17:12:30 |

důchodci když je sleva v obchodě či volne místo na sednutí dokáží neuvěřitelně zrychlit ..jak je to možné ?? ví to někdo

(narážky typu . všichni nejsou stejní beru.. a že jednou takovy taky budu..tak to nebudu.. když vidím dnešní mládež a stát tak ve stáří spáchám sebevraždu)

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

..MoNicZtA..

..MoNicZtA.. | 1. 01. 1970, 01:20:43

!881! nej je, kdyz jdou na MHD o berlickach, sotva se souraj.. a najednou prijzdi bus..!881! babca vezme berlicky pod ruku a bezi a bezi..!881!!881!!881!

V diskuzi je 94 příspěvků a shlédlo ji 1594 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 2. 06. 2009, 19:29:44 | více příspěvků | napsat uživateli

SWEET_ANGEL
Vás politika v mnohém zajímá ;) a řekl bych že ODS je vaše doména. Regulace nájmu dobrá věc, vyžene mé rodiče na chalupu a byt ten ve kterém žijí koupí si bohatý Ukrajinec. Já nejsem xenofob a přeji každému to co si zaslouží ;) že by parafráze na Marxe? nebo ještě hůře na Gotwalda? !12!

SWEET_ANGEL

SWEET_ANGEL | 2. 06. 2009, 19:10:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> vitrvevlasech No ale to by jim to někdo musel vysvětlit. A i tak by pak čr nakonec byla označená nejen za xenofobní a rasistickej stát.... a taky stát, kde se špatně zachází s postiženýma....ale taky, kde se špatně zachází s důchodcema.... vždyť ono je lepší jim slíbit vyšší důchody... a sedět si pak pohodlně v parlamentu a neřešit to.....přece si takovouhle vizitku misantropa nedaji dobrovolně na triko.... a když začně ODS mluvit o regulovaném nájemném...tak na to začnou plivat hned špínu.... že se ods snaží celý národ zotročit a dostat pod most

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 2. 06. 2009, 19:05:16 | více příspěvků | napsat uživateli

SWEET_ANGEL
Babička (tchýně) vám nabídla luxusní apartmán na Floridě a vy zde tvrdíte, že není ČEŠKA? :) oho. Mít pramičku již směřuji přes velkou louži ;) Domeček je fajn pro rodinný život, děti mají zahradu, mohou mít psa, je to pohoda ;)

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 2. 06. 2009, 19:02:37 | více příspěvků | napsat uživateli

SWEET_ANGEL
Co se týče volby - mám stranu již léta jednu vybranou ;) však bohužel nešplhá se mezi giganty trojkoalice.
Ano je pochopitelné, že nechcete opouštět místo kde žijete 60 a více let. Ale je jiná možnost? :) kdopak bude platit důchody? že by stát? A kdo je stát... ehm :) kdo plní pokladnu? TAk by byl vstřícný krok pustit ty jenž plní pokladnu blíže k pracovním příležitostem. Chtělo by to dohodu (konsensus - fuj, musel jsem to napsat) !5!

SWEET_ANGEL

SWEET_ANGEL | 2. 06. 2009, 19:00:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> vitrvevlasech
ne mě se to netýká.... bohužel (nebo bohudík?) .... nemám žádnou babičku, která by vlastnila byt v centru nějakého velkého města !415!
Jen mám babičku, co žije sama 25 let ve velkém baráku.... a jak jí teď už dochází síly....vidím co dokáže bratránek dělat za psí kusy, jen aby z toho vybouchal něco pro sebe.... jen proto, že žije ve stejném městě... !142!
A na druhé straně mám tchýni, které je stejně jako mojí babičce... žije ve velkém domě sama...a nabídla nám ho, že půjde do našeho malého bytu a my si máme vzít dům.... ale to není češka !415!

SWEET_ANGEL

SWEET_ANGEL | 2. 06. 2009, 18:57:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> vitrvevlasech starého psa novým kouskům nenaučíš....a jak chceš po bábě, která žila celý život ve městě, aby si najednou přisvojila péči o dobytek a hospodářství? Stejně je to i opačně. Babky z vesnice taky tvrdnou v baráčkách do smrti.... a dělají co umí a dělaly vždycky.... do města by nešly.

btw na tvoji otázku.... musíš volit ČSSD.... ti uživí celej národ a nikdo nebude pod mostem.... !121! ... ehm blbej vtip...sorry

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 2. 06. 2009, 18:56:53 | více příspěvků | napsat uživateli

SWEET_ANGEL
Zdá se mi to? Nebo hovoříte konkrétně o sobě? Dělit by se mělo spravedlivě, nebo dle okolností. Například, já jsem sám a má sestra dvě děti má, též byt řádný nemohou najít...jistě ani slůvko neřeknu, když vyskytne se tato příležitost, sestře své pomohu, to se přece týká charakteru lidí ;) nejsou všichni hyeny, doufám !12!

SWEET_ANGEL

SWEET_ANGEL | 2. 06. 2009, 18:52:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> vitrvevlasech Nehledě na to, že kdyby bábí dala byt jedné dceři nebo už vnučce.... tak se tím vytváří hustej vzduch v rodině, protože tím zvýhodnila jedno dítě před druhým..... toho se taky chtějí vyvarovat.... Nehledě na to, že ty byty v centru mají takovou hodnotu, že když se pak aby se nepohádali do krve... rozhodnou raději byt prodat, než aby řešili kdo tam půjde.... a taky jak vypaltit zbytek rodiny..... tak na ty byty nemají peníze normální rodiny, normálně pracujících

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 2. 06. 2009, 18:51:27 | více příspěvků | napsat uživateli

SWEET_ANGEL
Tedy drahá Sweet Angel jsem ohromen, máte pravdu v každém slovu !27! to jest tím důvodem, nesnadná dostupnost lékařské pomoci. Zhýčkanost moderního důchodce nutí jej setrvávati doma a čekati na důchod. Ne třeba starati se o dobytek, vyrazit ráno na pole a večer vracet se. Osobně bych na zádech svá dvojčata nosil každý den a skákal s nimi žabáky do čtvrtého patra, kdybych měl možnost získat to co nikdy nezískám ;) tedy byt. Ale i v tom s vámi souhlasím. Mají přece právo bydlet tam kde je jim milo !5! Podrhuji jednu věc, budu-li živit důchodce a bydlet pod mostem, nemaje ani drobných možností pořídit si rodinu. Kdo následně bude živit mě? Vím, že to zní sobecky. :) A tak je moudré pečovat o důchodce, třeba budu mít štěstí a přežijí mě ;)

SWEET_ANGEL

SWEET_ANGEL | 2. 06. 2009, 18:48:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pepinie protože tam žily celej život....znaji prostředí, ví kam jít, mají tam svý doktory, svý sousedy..... pro starýho člověka je každá změna stresující.... to je jako když přemístíš kytku z místa kde je zvyklá a daří se jí....někam jinam.... může se jí dařít zas...ale taky může zvadnout o to rychleji...
Už jen stěhování lidí co jim je 15.... je stresující... opustit všechny kamarády...školu.... kroužky.... ach.... Prostě češi nejsou zvyklí se stěhovat několikrát za život.... kecnou na jeden flek po svatbě a tam tvrdnou celej život

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:47:16

> SWEET_ANGEL
Toť by na to stát musel mýt prachy

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:46:19

> Pepinie
To jsem rád že po 43 minutách jsme se k něčemu dobrali

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:45:05

> vitrvevlasech
no to já nevím proč...ale třeba moje babina z města nechce a znám hodně takových

SWEET_ANGEL

SWEET_ANGEL | 2. 06. 2009, 18:44:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> vitrvevlasech jo všechny ty krásný byty s vysokýma stropama... v centru měst obývají většinou čiperné důchodkyně.... komu by se taky chtělo lézt do bytu ve 4. patře...bez výtahu
!415! rodině s malým dítkem ne .... nehledě na to, že na vesnici nemají důchodci po ruce všechny doktory.... řešením bude to, co nastane...více domovů a penzionů pro důchodce...s kompletní péčí... vařením, doktorama, kadeřníkem, samoškou v přízemí.... pak nebudou nikam jezdit, nikde nikomu zavazet a sedět u doktora, kde nesedí lidé "v produktivním věku". .... jen jim to my musíme zařídit....a to ještě tak, aby to bylo pro ně finančně dostupné... Do té doby prostě nějak žít musí a pohybovat se taky musí, toť?

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 2. 06. 2009, 18:43:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Pepinie
Pročpak? ;) mrkněme třeba na růst nájemného !12! a také ten bordel znáte to, sousedi mají pubertální dítko a to má prý nějaké nadání co se bících nástrojů týče a tak musí trénovat :) jaký klid by měli na vesnici. !12! Já vím, že je to lokalizace "problému" ale dejte mi důchod a půjdu hned na venkov a bez váhání, vezmu s sebou své pubertální bicí, nemohu sousedy ošidit !27!

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:41:33

> Arathorn
no tak to potom jo...!102!

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:41:07

> Pepinie
opakuji po 6x já je pustím, když se ke mně nebude chovat jako hovado...stačí ti to takhle??

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:38:48

> Arathorn
a že ty se chováš jako kretén, když nechceš starší lidi pustit sednout to je v pohodě?

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:38:47

> vitrvevlasech
ty tvoje kecy nemají chybu...!2!!2!

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:37:50

> Pepinie
Panebože, začneme od začátku, důchodce je v pohodě, když se nechová jak kretén, pak si za všechno může sám, víc po lopatě to neumím...

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:37:03

> vitrvevlasech
urbanizace je myslím opak...ale taky možné řešení...jenže hodně lidí v důchodu z měst nechce...proč taky že...

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 2. 06. 2009, 18:35:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Pepinie
Pravda že jsem nedočetl Mein Kampf, ale netvrdil náhodou autor něco podobného o jistých lidech, se žlutou hvězdou na kabátu? Možná když mladík napadá, měl by podati návrh jiný? Co dělat a pročpak se hlavně chovají staří tak jak se chovají, podtrhuji: NE VŠICHNI, podobně jako jen nemnozí mladí jsou natolik dementní aby se likvidovali těžkými drogami. Jak vyřešit takovou propast mezigenerační? ;) nebo OBgenerační? Co takhle urbanizace (je to ten termín stěhování se na venkov z měst? ;)) dejte mladým byt by mohli pracovat a šťastně rodinu pořídit a spokojeně trávit stáří můžete na chaloupce v náručí dítka - úsměv vnoučete ;)

SWEET_ANGEL

SWEET_ANGEL | 2. 06. 2009, 18:35:01 | více příspěvků | napsat uživateli

myslím, že jde čistě o pud sebezáchovy....ví, že když teď nezrychlí.... tak pak musí dalších pár minut stát....to je přinutí podat takovej výkon.....

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:34:02

> Arathorn
ježiš ani humoru nerozumíš...a očividně nerozumíš ani lidskému stárnutí a využívání jejich schopností..a jen tak mimochodem...k čemu si byl společnosti těch 15 let svého života prospěšný ty?!20!

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:32:07

> Pepinie
tohle nemyslíš vážně? ale teď bez prdele výjmenuj 5 věci, kterými jsou důchodci prospěšni pro společnost a že bychom je stříleli?? to oni chtějí střílet nás...

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:32:00

> Pepinie
ja ten bus malem nechal ujet!20! !1190!

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:30:49

> boreczmostu
to bych se asi zastavila a zatleskala mu...!102!

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:29:18

> Pepinie
ale to ponížení!20! 85 let dědek to natřel 15 letýmu klukovi !20! a nebyl jsem žádné ořezávátko !1190!

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:29:05

> vitrvevlasech
no to je fuk...ale prostě mě sere a vytočí do běla když si 15 leté děcko otevírá hubu na lidi, kterým nesahá ani po kotníky...a pak ještě tvrdí, že jsou v dnešní době na hovno...co kdyby jsme lidi v neproduktivním věku rovnou stříleli...nebylo by to přece fajn!1358!

uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 18:27:32

> boreczmostu
jo kéž bych v těch letech taky byla taková

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

důchodcenarážkamístodokážíslevamládežstátobchodsebevraždarychlostsednutístáří

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑