Diskuze a otázky - PULSNÍ MOTOR
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 91 příspěvků a shlédlo ji 3528 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 11:10:57
michael19 v cem je jina ? :-))) treba v tom ze jak rikam si to zajdes koupit nekam :-))) ono umeni prestaveb neni v tom si to nekde koupit a pak hele hele to je motor co ? :-))) ale postavit si to sam :-)) a pokud je mi znamo maseratti nema hlavu z hliniku a golf taky asi ne e
michael19 | 15. 01. 2009, 11:08:55 | více příspěvků | napsat uživateli
vždy sem si myslel že tuning motoru začíná od určení cíle a vhodných internals.. ale asi sem se pletl..brousilo se vždy až potom
michael19 | 15. 01. 2009, 11:07:06 | více příspěvků | napsat uživateli
Bull-x:zvláštní názor.. řešil sem už desítky blouků a CNC sem vlastnit nepotřeboval..vždy mě stačilo zajít tam kde stroje mají..k čemu je mít doma? včem je jiná hlava maserati a golfa? obě budou hliníkové !122!
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 11:04:47
michael19 pod pojmem prestavba motoru na rekneme funkcni tunning zacina u bloku motoru a a pokud budes delat turbo potrebujes na to cnc frezky pocitacem rizeny a spoustu jinejch a jinejch veci protoze pokud budes prestavovat treba stary Masserati quatropole tezko si na nej koupis novou hlavu sani atd v obchode pokud budes predelavat 4Golfa tak mas pravdu v tom ze nic doma nepotrebujes
michael19 | 15. 01. 2009, 11:00:51 | více příspěvků | napsat uživateli
Bull-x:docela ses trefil proušení hlavy na magnetce stojí 250kč.. taky to dělaj.. taky cena za čtyřhrnek.. pořát nevím..co tím myslíš...co potřebuješ doma za speciální výbavu... ?
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:59:58
REBEKA92 porad jsou to dva nicim extra neodlisny motory z favorita :-))) lisi se jen hlava a mozna streva :-))
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:58:18
> Bull-x
njn s 1.3 nemám zase takovou zkušenost,ale kdybys měl 1.6 tak pak bych už si jen pohrála.... :))))
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:55:16
michael19 no jako promin ale prestavba motoru nestiji 1000 kc :-))) pokud se bavime o prestavbe motoru urcite to neni vybrus valcu :-))) jeste kdyz prihodis dve kila ti na brusce mozna snizi hlavu valci !1358! ted si me fakt rozemal
michael19 | 15. 01. 2009, 10:49:07 | více příspěvků | napsat uživateli
Bull-x:já vždy vezmu tisíc korun a vezu ho do Příbora k Hrabcovi..tam sním udělá co chci a za 2-3dny ho mám doma.. celý problém..pořát nepotřebuju nic převratného..jen auto abych ho odvezl a tisíc korun na výbrus většinou .. u čtyřhrnku
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:47:20
> Bull-x
Feldu???????? a zrovna 1.3?????
ja jsem milovnik Feld,ale spise 1.6
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:46:49
michael19 prestavba motoru komplet neni sranda ale to musis vedet ty sam ze se soustruhem a blokem toho asi moc neudelas
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:45:02
Pulzační motor? O tom slyším poprvé, poreferuj mi lehce. Já se zajímám o technologii vznětových benzínů
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:44:49
REBEKA92 potrebuju taky predelet motor felicie 1.3 mpi chci tam dat turbo :-))
michael19 | 15. 01. 2009, 10:44:14 | více příspěvků | napsat uživateli
Bull-x:co potřebuješ tak převratného pro úptravy motoru a podvozku?
motorce stačí 200hp pak už je to nepoužitelné..už tak to pořát tančí po zadním
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:42:43
> Bull-x
njn co se dá dělat..........a celkem se i těším.....teď sem už měsíc nemakala na motoru...a celkem mi to chybí!24!
cybermud | 15. 01. 2009, 10:41:51 | více příspěvků | napsat uživateli
Musím teď makat, ale pokecáme... ...přijdu později :)
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:41:49
REBEKA92 no tak v tom pripade se teda mas :-)) pac ja nemam ani nikdo znamej nema autoservis
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:41:07
michael19 jo prave ze ma a hodne :-))) a vzrusta zajem o stavbu ze 750-1000 ccm dostanes neco kolem 400-500 kw
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:39:51
michael19 jestli myslis tunning typu uni tak to mas pravdu pokud se jedna prestaveb motoru podvozku audio video tak sice nemusis ale budes to delat 10 let
michael19 | 15. 01. 2009, 10:38:59 | více příspěvků | napsat uživateli
Bull-x:asi hodně..ale u mašin asi moc turbo využití nemá
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:38:13
michael19 jasny jasny :-)) me zas zajimaj masiny a turbo a co vsechno se s tema vecma da delat :-)
michael19 | 15. 01. 2009, 10:38:00 | více příspěvků | napsat uživateli
k tuningu netřeba mít výbavu jako konstruktéři monopostu v F1
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:35:58
> Bull-x
táta má autoservis.....a ví že to dělám jenom u něho v servisu,tak s tím problém nemám.......
michael19 | 15. 01. 2009, 10:35:39 | více příspěvků | napsat uživateli
Bull-x: už si to nepamatuju..jen že výkon se ladil pomocí délky výfuku.. přece nejsme ve škole, nepamatuju si všecko.. musel bych googlit a to se mi nechce. Mě tenhle motor nezajímá tak jako klasický
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:34:04
REBEKA92 znam :-)) ale na takovy prestavby musi byt dobre vybavena dilna pokud mu nebudes davat jen ostrou vacku
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:32:49
cybermud jo jo dela to rachot :-))) a o tom mikrovlnnem motoru jsem neslysel :-)
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:32:03
michael19 jo presne tak je to tak jednoduchy :-))) a docela ucinny ale jak najit optimalni prumer trubky delku atd.... :-)) to uz mi asi nepovis co ?
cybermud | 15. 01. 2009, 10:30:31 | více příspěvků | napsat uživateli
nahradni-kondom 15.01.09 10:28 studená fůze je nebezpečný mýtus :)
cybermud | 15. 01. 2009, 10:29:55 | více příspěvků | napsat uživateli
Bull-x 15.01.09 10:28 ... a ty ten motor chceš vyrobit nebo pro něj najít nějaké pěkné využití... ...ono to zařízení dělá docela kravál...
...já bych se vrhnul na výrobu toho mikrovlného motoru. O tom jsi slyšel?
uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 10:04:42 |
Kdo se tu zajima o tento tip motoru nebo jemu podobny ? mate nejaky zkusenosti ?
reagovat