Diskuze a otázky - mlátit vás hodně nebo jen málo?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 5. 02. 2009, 10:25:24 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Mládeži, nes*rte mě! Ještě jednou si přečtu tenhle a nebo podobný články:

http://zpravy.idnes.cz/ucitele-si-nevedi-rady-s-nezvladatelnymi-zaky-o-pomoc-zadaji-politiky-1ef-/studium.asp?c=A090205_075801_studium_bar

... a nebudu vás šetřit, kdykoliv uvidím, jak někde děláte bordel. Mluv mírně, ale měj po ruce velký klacek... to říkal Theo Roosevelt a měl pravdu (i když to myslel na zahraniční politku).

Jestli děláte takový sviňárny, že se kvůli vám lidi sebevražděj, nezasloužíte slitování. !20!

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:33

unifromy by šly..ale jako ty ostatní pravidla si strč víš kam....si myslim, že tys byl taky na ránu, když si byl o hooodně mladší..(to bylo dávno).!1114!...tak tu nedělej...prej tresty.....jáááj..trapnéééé!854!

Nejlepší odpověď podle autora

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 1. 01. 1970, 01:20:33

a proto navrhuju následující:
1) zákaz mobilů a jiných elektronických zařízení v základních a středních školách
2) školní uniformy
3) znovuzavedení tělesných trestů
4) spoluzodpovědnost rodičů za přečiny potomků

pokud tohle nezabere, bude třeba znovu naostřit pankráckou gilotinu pro ty největší šmejdy z vás. !20!

V diskuzi je 62 příspěvků a shlédlo ji 1722 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

vlk-honzi

vlk-honzi | 5. 02. 2009, 15:48:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Kris.tynecka: Ale to já ani netvrdím ... mladá generace jen využívá příležitosti, kterou dostala. Na druhou stranu si nemyslím, že by to bylo ku prospěchu (a v dlouhodobém horizontu ani mladé generace) a proto bych souhlasil s nějakými povinnostmi/pravidly, které budou muset dodržovat. Ne většími než ti starší, ale jinými - odpovídajícími dnešní době.
1) do školy se chodí učit - co tam co má při vyučování co dělat mobil? Zkus si (až budeš pracovat) hrát v pracovní době - dostaneš velmi rychle "kopačky".
2) uniforma mě přijde vhodná pro srovnání sociálních rozdílů ... věc názoru
3) mě prostě někdy facka přijde jednodušší než 10 minut vysvětlování a nechal bych to na učitelích - znal jsem jednoho - dal za rok tak 5 pohlavků. Ale bylo to jasné znamení, že tohle už ne ... a každý to věděl a respektoval. lepší než kdyby běžel za ředitelem a řešil to přes nějaké důtky a napomenutí "před nastoupenou jednotkou"
4) To je naopak i bič na rodiče, kteří přijali myšlenku "za výchovu je zodpovědná škole" ... a to si nemyslím.

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 12:52:28

vlk-honzi- jasne, ale za to my prece nemuzeme

vlk-honzi

vlk-honzi | 1. 01. 1970, 01:20:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Kris.tynecka: Nebyli jsme svatí ... ale dnešní uvolnění možností ve jménu svobody umožnilo mladším generacím naprosto ztratit úctu k čemukoliv.

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 12:40:40

> eso_v_rukavu
Celkem by mě zajímalo, cos dělal za bordel ty, jakožto maley fakan..xD

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 12:34:26

Na dnešní mládež už nepomůže snad ani to mlácení!1358!

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 12:34:00

jakoby jste byli jini ..

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 12:29:19

jo, dneska si děcka dovolují hodně, a moc, někdy je to vážně přehnané. Žádné zákazy ani příkazy nepomůžou, beztak si bude dělat každý co chce, když už je schopný dělat tohle. !617!

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 12:25:21

hej souhlasím se vším...mobil apod. mi je ve škole na nic...hmm uniformy by byly fajn a ty tělesný tresty proč né ..někdy by to potřebovalo vyliskat hlavně na těch základkách...!1135!!863!

liborshm

liborshm | 1. 01. 1970, 01:20:33 | více příspěvků | napsat uživateli

všechno je to píííčovina... děti se nemlatěj!!!!!!...... musite snima dělat kšefty!!!.... zlobiš nedostaneš hračku..... zlobiš budeš po škole...... bo všeliaky ruzny jiný tresty... vše se da řešit a nejenom nasilím... protože jsem napravenej zmrd kterej dělal lidem jenom bolest tak vim že tělesné tresty nic neviřeší vše jen potlači a bude to horši akorat!!!! ten kdo tudle diskuzi zavedl tak to asi s dětma moc neumi ...spiš vubeeeeeeeeec !!!

vlk-honzi

vlk-honzi | 5. 02. 2009, 12:16:05 | více příspěvků | napsat uživateli

u těch mobilů - těžko říct, ale na hodinách bych s tím asi souhlasil
ano uniformy mají něco do sebe - setření sociálních rozdílů
pokud je pedagog rozumný, vezme si studenta/žáka do pracovny, jednu mu bez svědků flákne a je vyřešíno - někdy je jedna facka lepší než 10 min. vysvětlování
pokud udělají škodu, pak asi ano

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 11:55:11

včera jsem navštívila místní diskotéku-piškot párty-a souhlasím,mlátit a hodně!299!

Mrs.Rayman

Mrs.Rayman | 5. 02. 2009, 11:55:05 | více příspěvků | napsat uživateli

jsou to parchanti! !797!

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 5. 02. 2009, 11:52:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> maru-shka
nesouhlasis? a proc?

maru-shka

maru-shka | 5. 02. 2009, 11:44:43 | více příspěvků | napsat uživateli

uniformy bych taky brala, setrely by se rozdily ... ae s ostatnima navrhama nesouhlasim

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 5. 02. 2009, 11:35:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fori
1) tak by si podal žádost o vyjímku, s tím, že pokud by mu byla udělena a on s mobilem pak o vyučování dělal bordel, tak by byl po několika prohřešcích vyloučen.

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 11:35:33

> __VeRuNkAa__
ne? to by ses jeste divila, jaky to ma ucinky ...

__VeRuNkAa__

__VeRuNkAa__ | 5. 02. 2009, 11:34:12 | více příspěvků | napsat uživateli

tresty ti nepomůžou..na to nemá nikdo právo..ale....občas se decka chovaj jak dementi..

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 11:31:34

mobil,ipod atp. vam je ve skole uplne k nicemu! a kdo pise ze je, tak je vocas, nic jinyho

Fori

Fori | 5. 02. 2009, 11:31:07 | více příspěvků | napsat uživateli

A jestli budete ve škole zlobit tak dopadnete jako ten pán v kiltu
http://www.youtube.com/watch?v=I29-VeX4Dv4&feature=related

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 5. 02. 2009, 11:30:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> KozibradkaPG
jo, to beru.

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 5. 02. 2009, 11:29:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> z.e.r.r.o
pokud grázlové budou chodit za školu, nemám s tím problém. je to jejich problém, že budou tupí.

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 11:27:57

eso_v_rukavu:
trosicku bych to zmenil.
1) zákaz mobilů a jiných elektronických zařízení v základních a středních školách (ano s tim slouhlasim, pokud budes chtit studovat na teto skole, podridis se skolnim predpisum, ktere by to zakazaly. Pokus se jedna o zakladni skolu, tak tam bych to zakazal celoplosne)
2) školní uniformy (takovej extrem uz nee, tim si myslim, ze by se nic nevyresilo do par let, urcite do desetileti ano ale, ne z rocniku do rocniku)
3) znovuzavedení tělesných trestů (no jasny, ja jsem dostaval facky porad, pres prdel taky, kdyz jsem lital po chodbe jen v ponozkach a klouzal se. atp.
4) spoluzodpovědnost rodičů za přečiny potomků (jj to taky souhlasi, jen ne ve vsem)

pokud tohle nezabere, bude třeba znovu naostřit pankráckou gilotinu pro ty největší šmejdy z vás.

Fori

Fori | 5. 02. 2009, 11:25:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> eso_v_rukavu
1)Tak třeba mů kámoš dělá dálkově obchodní akademii takže tam 1 za týden je a zároven u toho maká
2)A čí svoboda??řidičů,nebo chodců?Tot otázka...
4)Ale apelujou,jsi snad učitel??

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 11:24:58

> eso_v_rukavu
Kdyby to ve škole bylo podle tvého, tak si hned kleknu a děkuju Bohu, že už do tý školy nemusim chodit.
Btw, asi by ti to zvýšilo záškolu:)

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 11:23:08

Souhlas.... ty dnesni male zrudicky potrebuji trochu srazit k zemi. !1363!

niCe_bitch

niCe_bitch | 5. 02. 2009, 11:20:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> eso_v_rukavu
To je vidět už podle týhle diskuze.!1409!

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 5. 02. 2009, 11:19:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fori
1) těžko takovej příklad vymyslíš. a mluvil jsem o základních a středních školách, které se většinou nedělají dálkově.
2) silniční doprava byl příklad, kdy se společnost shodla na tom, že v určitém vyšším zájmu je omezena svoboda jednotlivce.
4) dneska právě ani moc neapelujou...

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 11:16:13

souhlasim, dneska si každý děcko dovolí fakt hodně, a to už i v MŠ

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 5. 02. 2009, 11:16:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> niCe_bitch
dokonalej nejsem, ale moc k tomu nechybí... !1!

mimochodem, četla jsi ten odkazovaný článek? nebo jen tak meleš?

eso_v_rukavu

eso_v_rukavu | 5. 02. 2009, 11:14:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tox.Petrs
když děláte bordel, tak se holt na vás musí vzít bič, no. viděl jsi film Obecná škola? bohužel ne každý učitel je jako Igor...

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

theopravdabordelmládežslitovánímáloretklaceksviňárnarukarooseveltčlověkmluvačlánekpolitkusebevražděj

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑