Diskuze a otázky - LINUX vs. WINDOWS

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Sessi.

Sessi. | 17. 12. 2008, 18:36:00 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

... vzhledem k tomu, že se to na diskuzi na toto téma elkem rozjelo, ale udusily ji osstatní připitomělé diskuze...takže už moc dalších lidí tam nedojde, tak zakládám tohle..otázky tak rychle neodjíždí :))

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

vasazifi

vasazifi | 1. 01. 1970, 01:20:29

windows forever

V diskuzi je 77 příspěvků a shlédlo ji 1220 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:59:24

> Zelenoocko
davam tomu ctvrt roku nez te to nasere !2!

Am_Fake

Am_Fake | 17. 12. 2008, 19:58:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Dualboot vse jisti...K eecku jedine eeebuntu))) :D...

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:58:45

jednoznačně linux...:)

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:58:11

lol skus si na tomhe pocitaci rozjet visty ;) irelevantni ? jako nepodstatnej jo? bych ani nerek ;) lol kdyz sem mel videl tak mi behem pul roku uz behali o 50 procent pomalejs a memu okoli po urcitim case taky co se tyce linuxu mam uz 2 roky nepreinstalovany a furt beha stejen rychle cim to v tom pripade je? :O ja nerek ze nejsou viry jen sme rek ze jich je malo nebo mi chces tvrdit ze jich je vic nez na vokna? eh kdyz mam srovnat windousacky free a linuxacky free tak nevim nevim ale zda se mi lepsi linuxacky =) ale to je asi vec nazoru. a vis proc se vubec emuluje? pak bys tohle jako nevyhodu asi nerek.....hmm plivat na vokna asi stoho duvodu ze presli z voken na linxu apoznali ten rozdil jako osbne neznam nikoho kdo by z linuxu presel na vokna a pochvaloval si vokna. Podle me u voken sou jen lidi ktery radi klikaj

!1!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:57:41

Abych pravdu řekl, po tom, co mi klekl počítač s Ubuntu - hardwarová chyba, umravňoval jsem větrák pěstí!24! jsem sehnal novej laptop s leg. widlema XP, takže teď mám wokna, nechce se mi formátovat a instalovat Linux, tak to tak nechám, dokud mne to nezačne štvát.
BTW: S Linuxem mi pomáhal kámoš, sám bych si s tím neporadil

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:56:51

Pro běžného joudu, který má na papírku vedle klávesnice napsáno, co má mačkat, aby se přihlásil k poště, jsou lepší Windows, protože mají širší uživatelskou základnu schopnou poradit.

Pro člověka, kterj si s PC trochu rozumí a nehraje na tom hry, je Linux lepší, protože je spolehlivější......

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:52:45

> Zelenoocko
tak v tom pripade naprosto souhlasim btw sli ti spojit visty a linux?

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:50:40

> Lord_drakon - xpcka jdou rozjet taky na 286 a ve vysledku to bude stejne jako kdyz budes rozjizdet "linux" na jakekoliv plecce takze tento argument je irelevantni ... ze nemusis preinstalovavat ? taky neni pravda bo z kazdym novym distrem je cim dal vetsi podpora tak temer kazdej nahazuje nove ... viry existuji uz nekolik let jen nejsou rozsirene (existuji i multiplatformni viry) ... vetsina programu co ty vidis zdarma je i pro wokna nebo maji alternativu, ale vetsinou stejne stoji za prd ... a kdyz clovek neco chce tak musi emulovat coz je taky "idealni" reseni ... a navic jako nevyhodu "linuxacke" komunity vidim lidi co nahodi distro a hned zacnou plivat na wokna :))

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:49:43

lord drakon: Běžný uživatel je rád, když si otevře word, uloží soubor a přetáhne ho na flešku.
U Linuxu myslím rozchodit progrsm bez dosbox, winem nebo podobný obludnosti, který stejně pořádně nefungujou, zasekávájí se, často se nedá změnit velikost okna atd., ale např. vytvoření daemona pro modem pro připojení k internetu, který počítal s woknama. To musí dělat někdo, kdo tomu rozumí, a ani stažení a instalace balíčku třeba na abclinuxu není pro blbý.

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:41:38

ja volím jedine Linux jelikož má hromadu výhod oproti Windows
je daleko rychlejší jakýkoli linux rozjede i na té největší sračce počítači což u windowsu neplati skuste třeba visty rozjet na na nějaký sračce ;) další výhoda linuxu nemusí se při běžném používání přeinstalovávat windouwsi když nebudete přeinstalovávat 1x ročně aspoň tak se vám výrazně spomalí než běhali na začátku
další výhoda cena, viry v podstatě neexistují, je modifikovatelnej,většina programů na něj zdarma =)
nevim jedinou "nevýhodu" vydim maximálně ve hrách...

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:38:14

> Zelenoocko
cau to stebou nesouhlasim podle mě je v Linuxu jediná nevýhoda hry což je nevýhoda v uvozovkách... Co se týče toho emulování běžný uživatel by se podíval an příslušnou dokumentaci na ubuntu.cz =) a myslím že na tom neni nic těžkého záleží co tím emulováním myslíš přesně?

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:17:34

Zapomněl jsem, s Linuxem nemusíte řešit legálnost softwaru.

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:16:21

Obrovská výhoda Linuxu je resistence vůči virům, se SUSE ani UBUNTU jsem s nima neměl problémy, obrovská nevýhoda Linuxu je, že spoustu programů musíte emulovat a to je pro běžného uživatele dost problém, protože při snaze něco vylepšit často podělá i to, co do té doby fungovalo.

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:15:44

MartyZ ahááá jo takhle , srý ... dík : )

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:14:11

> EG_CB
ee, máš prostě 2 OS nainstalovaný a akorát si vybereš když zapneš kompa jakej OS teď chceš.. neni to nijak propojený, i když vlastně z linuxu se na windows část HD dostaneš ale naopak to tušim nejde

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:14:06

ted mám windows vista ultimate se SP1 a nemůžu si stěžovat.. dřív sem nedal na xp dopustit.. a linux mě moc nebavil :))

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:12:07

MartyZ no :) ... hehé :D windows jako podprogram Ubuntu - no můj komp by to neutáhl :-D však mi tu nejede ani Far Cry 1 :D maximálně tak Counter Strike :_D ale jinak úvaha a řešení dobré ... je to teda nárořnější (jako větší požadavky všeho)toudle metodou ?

Dark.Angell

Dark.Angell | 17. 12. 2008, 19:09:33 | více příspěvků | napsat uživateli

a co jeste jedna alternativa ?? Sice jeste drazsi nez jsou Windows ale narozdil od nich splehliva.... bez viru a bez der .. MAC OSX 10.5 Leopard ???

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:09:16

> EG_CB
a nebo doubleboot je taky možnost !866! taky používám.. když chci potrápit grafárnu nějakou hrou tak jdu na wokna a jinak jsem na ubuntě !981!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:06:30

MartyZ tak to je v prdeli : D , ok no takže Vista nebo zustanu u XP : D ale vidím to že tu grafárnu si nekupím a kašlu to : D

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:05:28

> EG_CB
tak takovou strelku linuxy moc nevyuzijou asi !1031!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:04:03

Sessi. díky Ti moc milá to holka , vidno že z dobrého spolka !786! no kašlu to psali by tam kktinky : D

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:03:13

MartyZ dík :) , no a jakou teď myslíš 9800GTX+ ? :-D

Sessi.

Sessi. | 17. 12. 2008, 19:01:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> EG_CB
tak rozjeď .... .

rozjeď kampaň milí hochu, třeba ti to pomůže aspoň trochu... v rozhodování tvém životním, ohledně používání kokotin :D:D ...........

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:01:07

> EG_CB
pro linux nvidia.. s ati je to nejak na pikacu s ovladacema !1383!

LORD44

LORD44 | 17. 12. 2008, 19:00:14 | více příspěvků | napsat uživateli

vokna nejsou uz na dnesni dobu spatny.byvaly doby kdy 98 se sraly.dnes je to uz hodne o necem jinem.jde to hodne dopredu,a to je pro nas uzivatele jen dobre.proste mit comp zabezpeceny treba jen avastem,a je to v poho.
ale ani linux neni spatny.znam mrte lidi co na nej nedaj dopustit a je to drzak.
proste dens si kazdy vybere co mu vyhovuje k praci na pc.dnes se to neda vubec s tim co bylo treba pred 5 lety.!955!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 19:00:09

> anatta
wine to jisti, bud najdes alternativu pro program kterej chces nebo zkusis woknousackej pres wine.. opravdu miziva sance ze ani jedna z moznosti nebude realna !1280!

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:58:54

Sessi. :D by to chtělo ještě rozjed kampaň či sou lepší grafárny ATI nebo Nvidia :_D

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:57:55

> MartyZ
no treba photoshop pro linux neni (nebo aspon donedavna nebyl), ale rozbehnes ho i s wine :)

uživatel eliminován | 17. 12. 2008, 18:56:11

> eso_v_rukavu
aplikace pro windows se daj rozbehnout i pod linuxem.. nejakej rozsahlej program, co si kdesi nelegalne stahl na netu asi nerozbehnes, ale placeny emulatory to zvladnou.. a na nejakou vazne odbornou praci existuji placeny programy pro linux i placeny distra..
ty crackly programy by tam asi taky rozbehnout sly, ale to uz neni pro bezny uzivatele..

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

diskuzevzhledwindowslinuxelkootázkaosstatníčlověktéma

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑