Diskuze a otázky - Levice nebo pravice?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 20:04:35 |

Jaká je vaše politická orientace? Levice, pravice, střed? Liberální, autoritativní nebo tak něco mezi? Nebo dokonce nějaká určitá orientace - jako sociální demokracie, libertánství nebo snad dokonce fašismus?

Pokud si nejste jistí, zkuste www.politicalcompass.org

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

42.nitram

42.nitram | 24. 06. 2015, 22:31:30

ja onanuju obourucne !54!!937!

Nejlepší odpověď podle autora

Adelmus

Adelmus | 1. 01. 1970, 01:20:45

> n.i.c.k.84 nacismus spočívá v socializaci společnosti a výrobních prostředku státu, ale na přísně narodních a většinou i rasovejch základech.. to je to co DS nabizí. to že se snaži strukturou, radoby milicem napodobit strutkuru a podobu hitlerovskýho NSDAP je už podružný, ale zapadá to do celkovýho obrazu.. tobě to tak nepřijde? četls ten jejich program, kterej v hospodářství vrací zem o 50 let zpět, v národním cítění o 200 let zpět a ve společenskejch poměrech do středověku?
!20!

V diskuzi je 86 příspěvků a shlédlo ji 1918 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:30:19

> n.i.c.k.84
problém trestu smrti....ano, jsem pro jeho zavedení u osob, u kterých je prokazatelné, že mají na kontě tři a více osob.....a doznají se k tomu.......žijeme v česku a měl bych strach, že se dopracujeme k politickým a zinscenovaným vraždám.........

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:28:57

Adelmus:A proc zivit takovyho cloveka kterej je pro spolecnost uz "nepotrebnej"

Navic masovej vrah,nebo pedofil.Trest smrti pro takovy lidi naprosto podporuju.

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:28:13

> Adelmus
ano...do Evropy proudí řekněme ještě relativně přírodní a kvalitní zboží (budu se teď bavi o zemědělství a prvovýrobě) z Čech, protože kvalitní surovina stojí víc peněz...a tu si málokterý čech se svým platem může dovolit....Na druhou stranu sem proudí věci, které už mají s potravinama máloco společného a je to jen chemický bordel......a že jsme kreténi, kteří šli do EU s tím, že český zemědělec bude mít menší dotace než francouzský (protože na to naše vláda prostě nemá)...tak dobře nám tak.....a logicky je na tom český zemědělec potom hůře, jak na západě, když to musí hradit všechno víceméně ze svojeho (a navíc se mu všechno zdražuje tak, že už jsou v některých oblastech zemědělství dokonce výkupní ceny pod výrobníma nákladama)....

Adelmus

Adelmus | 23. 06. 2009, 22:26:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> n.i.c.k.84 ano je mi to jedno... lidé nemají právo na život jinných lidí.. nemluvě o nevratnosti toho trestu a jeho snadný zneužitelnosti u totalitních režimů, jaký DS propaguje..

Adelmus

Adelmus | 23. 06. 2009, 22:25:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> n.i.c.k.84 jakto? DS se chce zbavit přistěhovalců.. dejme tomu, že na tom není nic špatnýho, ale společně s tím chce udělat spoustu dalších prokazatělně zničujících věci. a tak se ptám, jestli to za to stojí..
!1077!

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:24:59

Adelmus:A co treba trest smrti pro masovy vrahy.S tim taky nesouhlasis?Nebo ti je jedno ze takovyho zmrda krmis ze svych dani?

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:23:44

Kwon:Tak kdo by tady chtel pristehovalce kteri by tady delali jenom trestnou cinnost?

Adelmus

Adelmus | 23. 06. 2009, 22:22:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon no ale zapomínáš že i EU je obřím odbytištěm českýho zboží a to není v evropský konkurenci natolik konkurence schopný aby se udrželo, když mu stát začne házet pod nohy klacky v podobě cel a pod.. globalizace finančnictví je spekulativní věc, ale protekcionismus má jen krátkodobý výhody a obří nevýhody dlouhodobý..

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:20:27

> n.i.c.k.84
ok beru zpět...nicméně mám pocit, že vy přistěhovalce pracujícího a nepracujícího moc nerozlišujete....a navíc si to chce nejdříve zamést na vlastním prahu...tedy u bílých...

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:20:04

Adelmus:Ted nevim o cem mluvis.

Adelmus

Adelmus | 23. 06. 2009, 22:18:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> n.i.c.k.84 to jakože vypovezení několika set tisíc lidí ospravedlňí uvrhnuti desetimilionovýho naroda do bídy? !20! mysli! !1326!

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:18:33

> Adelmus
no.....ono to Euro taky není zrovna výhra.....zrovna teď to jde krásně vidět....Euro jde do kopru a vezou se všichni...česká koruna posiluje (otázka ovšem je, z jakého důvodu posiluje.....)!2! stejně tak není evropská unie až taková výhra.....v podstatě jsme odbytiště odpadkového zboží z evropy.....

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:17:22

Adelmus:Samozrejme ze i nektery body maj sve stinne stranky jako u kazde strany,ale s vetsinou naposto souhlasim..........

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:15:32

Kwon:Napsal to velice spravne.Kdyz tady bude pracovat,dodrzovat zakony,chovat se spořadane tak proc ne?

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:14:50

> n.i.c.k.84
jo..a ještě by mne zajímaly ty podpory pro ty přistěhovalce..můžeš to prosím Tebe rozvést? jsem trošku mimo

Adelmus

Adelmus | 1. 01. 1970, 01:20:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> n.i.c.k.84 souhlsíš se zestátňováním podniků? vzstoupenim ze EU i shengennskýho prostoru a výstup z NATO ? umíš si představit co tohle uděla s ekonomikou? jak koruna propadne dolu? jak se vyčlenění z mezinarodního obchodu přinese desetitisice nezaměstnanejch? ty by třeba mohli skončit v národní armádě, kterou chce DS zavíst, ale z čeho bude ta armáda fungovat, kdzž včím ostatním co strana uděla přijde stát o obří příjmy. to je nejkratší cesta ke zbidačení národa, což v důsledku většinou znamena i zotročeni - nebo chceš ekonomickou zavislost. navíc ty nazory na menšiny a homosexuály.. bejt teplej patří ke svobodě a nechápu jak někdo může svobodu takhle zavrhnout, jen kvůli svýmu absurdnímu přesvědčení, že onn má monopol na normálnost...
!663!

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:13:41

> n.i.c.k.84
ty voe.......a vy hovada budete rozhodovat, kdo má morál na to, aby tu mohl dělat? Vy jste jak jarini ze školky:-))) Pokud tu nebudou přistěhovalci....tak chcípneš hlady, protože čech Ti na polu za osmičku měsíčně makat nebude.....se proboha proberte ze snu....

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 22:03:54

Adelmus:Program sem cetl a naprosto s nim souhlasim......!1344!

Napr:

VYPOVĚDĚT ILEGÁLNÍ PŘISTĚHOVALCE:. Lidé bez státní příslušnosti budou vyloučeni ze všech státních podpor a dotací. Nechceme být „žumpou Evropy“ a zemí plnou imigrantů, přistěhovalců ze států bývalého Sovětského svazu, Balkánu, Asie, Dálného východu apod. Požadujeme zrušení přistěhovaleckých táborů a zrušení všech podpor pro přistěhovalce. Politický azyl či povolení k pobytu může dostat pouze osoba splňující morální kvality a odborné znalosti, u níž je předpoklad, že se přizpůsobí národním tradicím a zvykům občanů České republiky a je zde záruka plné asimilace do většinové společnosti.


NAPROSTEJ SOUHLAS.........


http://www.delnicka-strana.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=74&Itemid=103

Adelmus

Adelmus | 1. 01. 1970, 01:20:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> n.i.c.k.84 nacismus spočívá v socializaci společnosti a výrobních prostředku státu, ale na přísně narodních a většinou i rasovejch základech.. to je to co DS nabizí. to že se snaži strukturou, radoby milicem napodobit strutkuru a podobu hitlerovskýho NSDAP je už podružný, ale zapadá to do celkovýho obrazu.. tobě to tak nepřijde? četls ten jejich program, kterej v hospodářství vrací zem o 50 let zpět, v národním cítění o 200 let zpět a ve společenskejch poměrech do středověku?
!20!

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 21:56:12

> Adelmus
!2!!2!!2!!1424!

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:45

Adelmus:Nacistickej?Nebud takova ovce jako kazdej a zkus vymyslet neco jinyho....!1344!

Adelmus

Adelmus | 23. 06. 2009, 21:54:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> n.i.c.k.84 no nacistickej socialsmus je oproti paroubkově populistickýmu socialismu kvalititativní skok ve volbě, ale i tak je to bída... tys volil DS ? seš xenofobní prase, co si myslí že svět složitej svět se dá řešit jednoduše? nemáš občas pocit že tápeš? !1077! !1350!

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 21:51:53

Adelmus:Naprosto vazne...do EP sem volil DS.....Ale do PČR se jeste rozhodnu.....Tady neni jina strana kterou volit.

Adelmus

Adelmus | 23. 06. 2009, 21:50:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> n.i.c.k.84 no to cos napsal... sem ti chtěl udělat radost, jakože mě to rozesmálo.. nebos to myslel vážně?
!1189!!1358!

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 21:50:12

zajímavá sajtna......tam mi vyšlo, že jsem jsem o dva body do leva.....a autoritářský/liberální mám prakticky na středu......

pravičáci jsou pro mne egoistická a sobecká hovada, která se snaží vymlátit peníze na těch méně nadaných a dělnictvu (dnes v podstatě novodobí otrokáři)

levičáci zase žijí z toho titulu...že všichni by měli mít všechno zadarmo (včetně těch, kteří si to vůbec nezaslouží) a že není potřeba se snažit.......

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 21:49:19

Adelmus:Copak?!735! Neco k smichu?

Adelmus

Adelmus | 23. 06. 2009, 21:46:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> syverin volnej trh, ale přece nefunguje na principu neustálho růstu... ale ačkoli z logiky věci, růst střída propad, je pořád lepší udělat dva kroky dopředu a jeden zpět, něž jen pomalu cupitat zpět a to socialismus jaksi vždy přináší..
!1077!

uživatel eliminován | 23. 06. 2009, 21:45:28

apolitickej!5!!785!

syverin

syverin | 23. 06. 2009, 21:42:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Já prostě nevěřím volnému trhu bo země je kulatá (a tedy konečná - pohádky o neomezených zdrojích) a jediný regulační nástroj, kterým dnes volný trh disponuje je autodestrukce :)

uživatel eliminován | 1. 01. 1970, 01:20:45

Mě politika tak nezajímá, že ani nevim co nebo kdo je levice a co kdo pravice!811!!811!!811!!811!!811!!1075!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

levicepraviceorientacewwwstředlibertánstvípoliticalcompassfašismusorgdemokracie

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑