Diskuze a otázky - Kterou Banku by jste si zvolili ??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Tox.Petrs

Tox.Petrs | 10. 12. 2010, 22:02:38 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jakou mate zlušenost s Bankama?? Která je podle vás nejvyhodnější pro člověka s průměrnym platem (15 000kč) diky za radu

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

Thomikayra

Thomikayra | 10. 12. 2010, 22:15:15

Tu kde není ostraha a za kasou sedí bezmocná stařenka !331!

V diskuzi je 70 příspěvků a shlédlo ji 1711 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 18:30:42

Já mám čsob a jsem spokojená nebo česká spořitelna...co nedoporučuju, tak je city bank :) i když banky jsou jedno velké zlo, které z nás všech dělá otroky !11!

ricidur15

ricidur15 | 12. 12. 2010, 18:11:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tox.Petrs KB

mar.io

mar.io | 12. 12. 2010, 15:32:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI

Já si nejsem moc dobře jist, jestli by celý svět dokázal fungovat bez dluhu (tj. i domácnosti a firmy). Já zastávám myšlenku (spíš asi jen mou.)), kdy stále ještě žijeme v době drahých peněz, které nám brání v technologickém posunu. Proto, v rámci společnosti, musíme obětovat pár budoucích generací, který tento dluh jistými synergiemi zaplatí a nemuselo by to být ani tak "bolestivé", jak se z dnešního pohledu zdá. Do té doby ale musíme přestát ještě pár bublin a krachů. A čím méně se do toho budou vměšovat mimotržní regulátoři aka přelévači, tím by to mohlo být rychleji!

Bohužel si na jméno toho ekonoma nevzpomínám, snad jen ještě doplním, ty peníze byly spíš kupóny a "nějak se tam z nich něco" odtrhávalo. Víc si nepamatuji, nebral jsem to tolik na zřetel, jelikož to z mého pohledu byla spíše utopická představa, které se ve větším měřítku (v globálu) s několika rozdílnými trhy nedá aplikovat!

později jsem se opravil na "máš co hodit do placu?" - v kontextu předešlých slov se to váže spíš: "jaké konkrétní řešení bys Ty navrhoval, co jsou podle tebe ty chyby v systému (tedy soustavě) a jak bys je řešil. Ovšem s nějakou globální analýzou, jaké by to mohlo přinést úskalí". Ten výčet rizik je pro mě stěžejní, bez toho nemá smysl ani reagovat!
.

mar.io

mar.io | 12. 12. 2010, 15:23:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> M-Cristiane

Popravdě, netuším, do jakých vod ten tvůj výpad míří(?). S > nejOPTIMALNEJSI(-m) jsme se bavili úplně o něčem jiném, tedy jestli jsi to vůbec četl! Nejspíš tak reaguješ jen na můj příspěvek k záložnám. Vesměs tyto ústavy zastávají stejnou funkci jako nízkonákladové virtuální banky, proto odpadají poplatky (ano, i záložny mají běžné účty) a jsou živy spíše z úroků.
Nicméně zřizovací náklady jsou u obou subjektů rozdílné, proto virtuální Banky vstupují do širších vod, aby si ukradli své klienty (kompenzovali se) a zároveň jsou vystaveny tržnímu prostředí, které tlačí úroky směrem dolu (potřebují peníze půjčovat) + dost možná s neplněním byznys plánu (někdy též zvaném „restrukturalizace“.)), začnou zavádět nové smluvní podmínky (viz. mBank). Naproti tomu, kampeličky si jedou to své a někdy dokonce přistupují i ke stop stavu, kdy nepřijímají nové členy.
Ale k tomu, co je komu jedno s 50K. Ty žiješ ve zkreslené iluzi, kde jsou variabilní náklady odvožené z počátku v kladu, bohužel nejsou. Náklady jsou fixní a dovolil bych si říct, že dolní hranice se pohybuje kolem 2k (s kartou). Což v zjednodušených (lst) počtech s přidaným úrokem dělá nějakých -3pct (48,5K). Pak na druhé straně je určitá šance najít na trhu produkt bez poplatků + 2pct úročením (do 50K), tedy ve výsledku 51K. Rozdíl mezi těmi 2 produkty dělá 2,5K, tedy 5pct (reálně však pouze ty 1K/2pct). V tomto objemu to tolik nevyzní a je to spíše o psychologii, ale věřím, že pro lidi, kteří mají 50K může být, de facto, ušetřených 2.500kč dobrých - kupříkladu, měsíc regulovaného nájmu.))
.

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 12. 12. 2010, 13:51:55 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! jestli nevíš, jak rychle přijít o prachy, svěř je bankám....... já takhle už přišel minimálně o 200k,- !876!

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 13:12:37

já byla vždycky spokojená s komerečkou, jenomže jejich internetový bankovnictví je úplně na pytel......česká spořka tě akorát přivede na buben, dělají ti na účtu takový čachry, že jim to nemáš jak dokázat, protože ti třeba ani nepošlou výpis z účtu a ty to pak zjistíš až když jim dlužíš trojnásobek původní půjčky.......
teď jsem u raifky, ta má parádní e-banking, všichni si jí vychvalují, jen je trochu průser s poplatkama, pokud vybíráš v jiném bankomatu a nebo pokud převádíš či dostaneš peníze z jiné banky.......

jen já mám pořád nějaký problémy a ze svých známých jsem jediná, ale to možná bude protože se mi zřejmě bývalý naboural na účet, takže pokud ano a už se to šetří, bude sakra platit

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 11:53:27

> M-Cristiane

nerozumím tvé reakci

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 11:53:13

> mar.io

co myslíš tím "má co hodit do placu?"?

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 11:53:13

> mar.io

co myslíš tím "má co hodit do placu?"?

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 11:51:53

> mar.io

rakušan? Friedrich August von Hayek nebo snad Murray Rothbard..

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 11:48:06

> nejOPTIMALNEJSI
> mar.io

Vy tady oba mluvíte, jako kdybyste měli na účtu každej desítky miliónů...

Normálnímu člověku s jeho 50K na účtu může být nějaké "zhodnocování vkladů" ukradené....jestli z toho bude roční výsledek +500Kč, nebo -500Kč je nakonec skoro jedno...a každopádně v tom hrají největší roli ty paušální poplatky...

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 11:46:12

> mar.io

současný systém (současná soustava) je křehký(křehká), protože má s v sobě implicitně zabudované chyby ... pokud by se ty chyby odstranili pak by přestal být křehký. Problém je v tom, že toto přebudování by většinal lidí nechápala a myslela by si, že na tom budou hůře než jsou....(je zde jakási neznalostní slepota lidí)

mar.io

mar.io | 12. 12. 2010, 11:40:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI

už je to několik let, co jsem to četl, nevím proto jaký rakušák už to říkal a sand i v malém měřítku praktikoval.
Jeho myšlenka byla postavena na neustálem oběhu peněz, a tomu, kdo je držel doma pod matrací se hodnota snižovala - proto je nikdo nedržel a hospodářství rostlo. Ano do jisté míry je to podobné dnešnímu (inflačnímu) systému, ale tento je spíš založen na přelévní a novému pumpování aktiv ze ztranu na stranu, což způsobuje ony bubliny. V tom mém zmíněném příkladu by objem prostředků zachován. Je to tedy zřejmě to co prosazuješ i ty, ale jak chceš tohle do systému, za stávajících podmínek, začlenít/převest?
.

mar.io

mar.io | 12. 12. 2010, 11:31:25 | více příspěvků | napsat uživateli

("máš co hodit do placu?")

mar.io

mar.io | 12. 12. 2010, 11:29:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI

ale regulatorní orgáný a jakýsi risk management je u bank zachován, ty kvůli tomu svou strategii měnit nebudou/nemohou. Tohle je zpráva čistě pro klienty, aby se nebáli o své úspory. Ano, já chápu, že odmítáš jakoukoliv direktivní regulaci. Ale zároveň mi přijde, že si snad zakrýváš oči, když něco takového prohlašuješ. To prostě za současného stavu napětí není možné. Stávající fin. systém je natolik křehký, že při nejednosti může dojít k jeho řetězovému zhroucení. Tady je potřeba vybudouvat jakýsi překlenovací pilíř, na který by se v průběhu přenesla tato veškerá finanční váha. A tady nastávají ty otazníky.. má co hodit do placu?
.

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 11:29:43

> mar.io

ať to zní neuvěřitelně tak například v takovém 3 století před naším letopočtem byl bankovní systém lépe funkční než máme v dnešní době. jediné co máme v dnešní době jsou počítače tedy lepší formu a nikoliv obsah !1047!

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 11:28:43

> mar.io

já bych (stejně jako Milton Friedman) zrušil ČNB, povinné pojištění vkladů (u ČNB - byla by zrušena, případně jakékoliv jiné státní instituce) zavedl plnohodnotné peníze na tržním prinicipu. To by vedlo k zničení všech tzv. finančních krizí, které současná bankovní soustava (bankovní systém) principiálně generuje.

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 11:25:56

> mar.io

krom toho "run" na banku je vzniká z důvodu možné ztráty vkladů a realizaci tzv. multiplikačního efektu bankovních depozit. Banky fungují na prinicpu podvodu například v ČR, který by u jiné firmy než firmy typu "banka" byl považován za podvod - trestný čin podvodu. Ten podvod je dám tím, že díky mulitplikaci bankovních depozit nemůže banka dostát v jednu chvíli všem svým závazkům a jakmile se objeví nějaká nepříznivá informace o bance tak klienti chtějí stáhnout všechny své prostředky z banky a banka musí logicky zkrachovat pokud používá mulitplikační efekt a nani schopna v jednu chvíli získat veškerá svá aktiva. !550!


PS: monetrání politika je součástí mé dizertace....!1347! (ale to není argument, jsem si to ho vědom)

mar.io

mar.io | 12. 12. 2010, 11:23:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI

já si uvědomuju na jakém systému je založeno naše "hospodářství". Já se tě ptal, co bys udělal pro jeho zvrat, popř. jakou metodu bys zvolil. Přes skype bychom to stejně stočili k holkám, takhle si nám do toho může popř. někdo vložit a opravit
.

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 11:21:27

> mar.io

princip pojištění vladů pro člověka, který neví jak banky fungují de facto působí přesně opačně než by se dalo očekávat. Tedy čím je vyšší pojištění vkladů tím se očekává větší "pravděpodobnost" krachu banky. Takže čím větší pojištění tím více bank bude krachovat (z důvodu vstupu do vysoce rizikových operací a snížení kontroly banky ze strany vladatelů - vlastníků). Proto se často hovoří o tom, aby se zrušilo povinné pojištění vkladů (repektive vyplácení náhrad od centrální autority - v ČR ČNB)

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 11:18:14

> mar.io

respektive princip "papírové měny" byl prvně použit v "Číně" z dob "Hien Cung" pokud se nepletu

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 11:16:10

> mar.io!
říkám zařiď si skype a já ti to vysvětlím ústně. takto "složité" a hlavně dlouhé vysvětlení se mě nechce dvě hodiny a možná i více psát. Jinak u nás je špatně nastavena měna(to samé platí i v eurozoně, usa, atd..) máme prinicipiálně nastavenou měnu, která je inflačí a vyvolává ve své podstatě to čemu asi ty říkáš krize. Měna totiž není založena na tržním principu, ale na hospodářské politice z dob cca 18. - 19. století...

mar.io

mar.io | 12. 12. 2010, 11:09:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI

já s tebou v první větě naprosto souhlasím, vidím to třeba u repo operací, kde čnb generuje každoročne cca 30mld ztrátu, ale už nevím pod čí odpovědnost to zařadit. Svedl bych to spíše na stát. Jediný, kde je čnb autonomní jsou intervence (objemové, úrokové), ale tady mi řekni, co bys udělal jinak, za předpokladu, je-li naše ekonomika v kleštích svého okolí a jakékoliv změny se projevují s půlročním zpožděním. A buď konkrétní

Zato v té druhé části už s tebou vůbec nesouhlasím. Předhazovat tady jakési úpadky českého bankovního(/finančního) sektoru jsou čiré halucinace.
V současné době se má věc tak, že pojištění vkladů je/bude od 1.1.2011 navýšeno na 100pct ze 100K Euro (snad v rámci celé EU). To má zamezit runu na jakoukoliv banku, pravě z vyšlých obav z "minulé" finanční krize. A navíc tu opomíjím fakt nezainteresování "českých" bank do junkových aktiv, které by mohli zapříčinit sníženou kredibilitu! Český bankovní trh (de facto celý CEE, více méně i východ) je specifický ve svém konzervativní fungování (žádné prudké investice, obezřetné úvěrování, poplatky).

Takže z tohoto pohledu si Jan Novák může bez starosti vybrat z cca 30bank (nevzpomínám si přesně. Navíc jen cca polovina je pro retail) a dalších cca 10 kampeliček, nebo pojišťoven a brokerů. V tomto ohledu je to tedy zcela bezpečné, na Janu Nováku je tak pouze výber, pro něj nejvíce přijatelné politice ústavu.

> M-Cristiane

vlastně vesměs to samé co jsem odkázal výše, máš garanci na 100pct ze 100k E. Politiká záložen je vedena přes úvěrování (vyšší sazba), proto nabízejí i vyšší uročení vkladů. V tom je jejich hlavní byznys, jelikož ze zákona a mimojiné i z objemu svých spravovaných přostředků nemůžou ("rizikově")investovat v zahraničí. Takový ideální profil klienta je těch 15-20K, s tím že je nasr*nej na okolní (finanční) svět.)) Pro lidi, kteří jsou hierarchicky výše bych spíše doporučoval některou z privátních bank.


Ale ješte k panu Novákovi. Stále má možnost se dočkat určitého zkvalitnění služeb s příchodem nových hráčů. Jak už jsem avizoval Raifka jsem vyšle svou (internetovou) dceru, je tu FIO (dříve záložna) a i PPF si brousí ne retail. Tak snad jen říct, NEBRAT mBANK.)))
.

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 09:43:28

otázku bych krapet upravil

Které oficiální zloděje by jste si zvolili ?

uživatel eliminován | 12. 12. 2010, 09:21:36

díky špatné monetární politice ČNB a slabosti politiků, kteří nerozumí ekonomii respektive monetrání politice je volba v ČR vcelku jasná. Banky typu M-banka, atd.. je nesmyslné si brát. V ČR má smysl (pro fyzické osoby) si vybírat jen mezi těmito..."Česká Spořitelna", "Komerční Banka", "ČSOB" případně "poštovní spořitelna". Důvod, proč vybrat jednu z těchto je dán tímto heslem "Příliš velká na to, aby padla". Osobně se domnívám, že nejlépe de facto z pohledu toho hesla na tom bude ČS a KB....

uživatel eliminován | 11. 12. 2010, 23:01:37

Mbank, tam aspoň neplatím žádné stupidní poplatky...

halber_mensch

halber_mensch | 11. 12. 2010, 18:19:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Ceska sporitelna.
Jistota je jistota !50!

uživatel eliminován | 11. 12. 2010, 18:07:26

> Tox.Petrs
15 to uz muzes mit nejaky benefity u reifeisen banky, napr. ucet bez poplatku nebo fio banka
ja mam komerecku a tam platim na poplatcich za kde jakou blbost !898!

uživatel eliminován | 11. 12. 2010, 17:33:24

> mar.io
ony ještě nějaké kampeličky existují? Já myslel, že všechny už byly vytunelovány....tam by podle mě dal peníze jen blázen...

mar.io

mar.io | 11. 12. 2010, 17:30:20 | více příspěvků | napsat uživateli

.
každý má jiný požadavky. Někomu stačí virtuální banka, viz. ta od někoho zmíněná mBank (mimochodem do půl roku by se měla objevit další, jejíž matka je reifka)
Nebo jestli chceš spíš "šetřit", zvol si některou z kampeliček.
A pokud požaduješ dostupnost, zvol si některou z top 5 bank, kde jsou podmínky vesměs stejné

_______________________________________________________

> Vaara: U mBank je internetbanking samozřejmostí, protože je to internetová banka!
.

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

000kčzlušenostčlověkbankamadík

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑