Diskuze a otázky - Kouření v bytě a přítelkyně

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 25. 08. 2013, 14:09:27 |

Chci se zeptat, mám vlastní byt 2+1 a jelikož kouřím a nemám balkón, tak jsem se již dříve rozhodl, že budu kouřit v bytě.
Kouřím v kuchyni a v pokoji, které jsou navzájem spojené. Rozhodně nekouřím v ložnici, tam to bylo opravdu vyjímečné. Hodně větrám.

Přesto mojí přítelkyni (nekuřačce) se nelíbí, že v bytě kouřím a nutí mě, abych chodil kouřit ven.
Dokonce ji štve, pokud bych kouřil z okna.

Jaký na to máte názor?
Je to přece můj vlastní byt ne?

reagovat

Nejlepší odpověď podle uživatelů

uživatel eliminován | 26. 08. 2013, 15:34:26

Kouření cigaret a dalších podobných sajrajtů je prasárna všobecně, nejen v bytě, možná, že kouření venku je ještě horší než v bytě, protože venku kouř otravuje a poškozuje zdraví spousty dalších lidí. Prostě je potřeba už toto svinstvo zakázat všude, kde se setkávají kuřáci s nekuřáky. !726!!215!

V diskuzi je 179 příspěvků a shlédlo ji 3941 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 23:14:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH

3kV - 1,9-3,9kV
25kV - 19-27,5kV

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 23:13:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH ono, stejnosměrný mašiny měly problém s motory při sérioparalelu, kdy na nich vlivem vysokýho napětí docházelo často k přeskokům, třeba na ř. 242 (jednofázová el. lok. se stejnosměrnými sériovými motory) prakticky tento problém není (jen výjmečně), tam můžeš šuntovat už od 26. odbočky na trafu, a ještě se mi nestalo, že bych na tomto typu mašin zažil přeskok na TM !904!

EL.pH

EL.pH | 25. 08. 2013, 23:11:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
Jo, dík.
A jaký jsou vůbec dovolený meze napětí na ss a st? Já jsem to nikde nedokázal vygooglit. 3 000 a 25 000 je jmenovitá napětí, ale ty dolní a horní hranice nevím. !1156!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 23:07:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH 3,9kV je norma TSI, u nás to bylo 3,6kV, u nás byly ty normy vždy přísnější !904!

EL.pH

EL.pH | 25. 08. 2013, 23:06:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Jo, když tě tu mám... jsem teď přemejšlel, kolik je nejvyšší dovolený napětí v troleji na ss a st systémech. Myslím, že při rekuperaci na ss je ta hranice dle TSI nějak 3,9 kV, ale nějaký český TNŽ nedovoluje víc než 3,5 nebo 3,6 kV a právě nevím který z těch čísel to je. !1156!
Nevíš náhodou?

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 23:02:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH tak čidla budou asi ty samý, ale ten protismyk myslím na pneubrzdu, zkluzovou ochranu maj všechny tyristorky, kdy odbudí/sníží napětí na kotvách při tahu a odbuzuje při elektrodynamickém brždění !904!

EL.pH

EL.pH | 25. 08. 2013, 22:59:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
No jasný... však to taky i brzdí. !2!
Ale není to tam všechno v jednom? Smyk / skluz se zjjišťuje stejným čidlem, ne? Akorát se pro jejich odstranění musí provést jiné úkony...

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 22:58:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH no, mě se to zdá hodě, ale borec, co na tom jezdí pravidelně říkal, že tam měl i 125°C a jelo to normálně !511! a že ta mašina si to hlídá sama, že pak omezuje výkon !331!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 22:57:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH však jo, ale ta mašina má i protismyky !904!

EL.pH

EL.pH | 25. 08. 2013, 22:57:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
V tomhle se tolik nevyznám, tak nevím, jestli to je pro trakčáky hodně nebo málo... !499!

EL.pH

EL.pH | 25. 08. 2013, 22:56:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
Skluz je při rozjezdu u hnaných náprav a smyk je při brždění u bržděných náprav, jesli si dobře pamatuju názvosloví. !1156!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 22:55:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH taky to má 1 ventilátor na 1 trakčák, a ten má výkon 50kW, a když jsem se díval, tak teploty těch trakčních motorů se běžně pohybují kolem 100°C !331!

EL.pH

EL.pH | 25. 08. 2013, 22:54:06 | více příspěvků | napsat uživateli

*skluzová, kurva. !1358!

> Reditel_zemekoule
Tak těch 7 MW nebo kolik to má s takovým vláčkem bude znát, no. !2!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 22:53:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH protismyky jsou na pneumatické brzdy, to má i většina osobních vozů !876!

EL.pH

EL.pH | 25. 08. 2013, 22:52:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Vlastně spíš protiskuzová... !1156!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 22:51:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH no to právě nevim, jel jsem s tím s D1 expresem přes H.Brod do Prahy se spopravou 1x nečinná mašina a 10x vozů a mazalo to dobře, za Kolínem 160km/h během chvilky !904!

EL.pH

EL.pH | 25. 08. 2013, 22:47:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Jsem na jejich trakční charakteristiky a protismyky četl většinou chválu. !499!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 22:42:13 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! akorád jsem neměl možnost vyzkoušet, jak jezděj na vodě (jak moc hrabou) !876!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 22:40:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> 25kosta no, pár drobností bych tam změnil, ale jo, jsou to dobrý stroje, ale samej počítač !904!

PS.: na ně už mám taky zácvik !331!

EL.pH

EL.pH | 25. 08. 2013, 22:40:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
Spolek vrahů. !2!
_____
Ve 109 jsem byl, když začínaly testy na okruhu a ten vstup do strojovny... tam musíš bejt snad jen hubenej trpaslík, aby ti nehrozilo, že se mrdneš hlavou o futra. !1156!
Ale pěkné to je, wtz.

uživatel eliminován | 25. 08. 2013, 22:32:36

> Reditel_zemekoule
ale ty nové 109tky jsou parádne mašiny teda !54!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 22:17:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH jen velmi málo je těch, koho nikdy nikoho nesejmuli, njn, jsme spolek vrahů !904!

uživatel eliminován | 25. 08. 2013, 22:12:59

Dobrý večer všem, i tobě dědo !1278!

> petr0102
můj názor: nekuř v bytě (jednak tam časem načuchne všechno od koře, jednak to jí vadí a pokuď budeš ještě chtít časem děti, hulit jim podnos je hnus), pokuď nemáš balkón, tak si ho vyměň za byt s balkónem a je to lepší si myslím. !540!

EL.pH

EL.pH | 25. 08. 2013, 22:07:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
Heh, pěkný začátek kariéry.
(No jo, to jsem nečetl nebo zapomněl. !1156!)

Furt někde čtu o sražených osobách, u vás v depu asi taky není moc fíru s čistým štítem, co? !1156!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 22:01:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH jo, hned v zácviku, ožralce s igelitkou, už jsem to tu párkrát psal !876!

EL.pH

EL.pH | 25. 08. 2013, 21:59:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
Taková chyba! !1156!!24!

(btw. Ty už máš nějaký zářez? !1156!)

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 25. 08. 2013, 21:54:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH jestli to byl včera ten dědek, kterej mi unikl jen 1,5 metru, tak se všem zde přítomným omlouvám, že jsem brzdil (a já mohl mít 3 dny placenýho volna) !861!

EL.pH

EL.pH | 25. 08. 2013, 21:36:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Neštvěte romana, nebo uvidíte! (Nevím co, ale asi něco strašného.)

uživatel eliminován | 25. 08. 2013, 21:35:02

však to píšu: bezohledná, sobecká, kuřácká prasata !215!!934!!934!!934!

uživatel eliminován | 25. 08. 2013, 21:28:17

> patrik.panak
Táhni do buzerantlandu.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

přítelkyněnázorkuchyněbalkónpokojprestodriveložnicekouřenímámaokno

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑